Ja dat vind ik ook apart. Nu was Spajic het ook wel even kwijt maar die is wel echt beter dan ditquote:Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Haringkop het volgende:
Wat heeft de terugkeer van Botteghin in de basiself nu eigenlijk opgeleverd?
Nu nog uit de Eredivisiequote:
Het zou sowieso weer eens een demonstratie worden van een triest niveauverschil.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef fetX het volgende:
Geen Toornstra en Berghuis. Dat wordt echt een verschrikkelijke pot.
Ja eens, die speelde toen tegen AZ en Heerenveen meen ik behoorlijke slechte wedstrijden. Maar buiten PSV heb ik Botteghin echt op niks zinnigs kunnen betrappen. Wat een armoedige verdediger is dat.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook apart. Nu was Spajic het ook wel even kwijt maar die is wel echt beter dan dit
Het wordt mooi weer volgende week. Ik denk dat het beter is om een voetballoos terrasje op te zoeken.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
De wedstrijd tegen ajax nog even meepakken en daarna kan ESPN weer de vriezer in
Je kan anders de play offs nog winnen. Weg met Dickquote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
denk dat het wel zinnig is om iemand anders de play-offs te laten doen, dit gaat echt niet meer.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
Jaja. Daar ben ik nog niet al te zeker van.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
Uit bij Ado zijn ook gewoon rot potjes natuurlijk. Toch wint Feyenoord dit gewoon hoor. Daar zou ik me (nog) niet al te druk over maken.
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef Maastoren het volgende:
Wel blij dat Advocaat nog voor de groep staat. Wil niet weten waar we naar hadden moeten kijken als hij niet het maximale uit deze groep had gehaald.
Speelplan op goed geluk. Sinds Koeman zit er geen lijn in ons spel.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef H.FR het volgende:
Feyenoord krijgt zoveel ruimte, maar er wordt echt niks mee gedaan. Wat is eigenlijk het speelplan?
Like, ik houd wel van cynische humor.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:53 schreef Maastoren het volgende:
Wel blij dat Advocaat nog voor de groep staat. Wil niet weten waar we naar hadden moeten kijken als hij niet het maximale uit deze groep had gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |