De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoenquote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Het zal de combinatie zijn. Volgens Rijnmond moet voor die 25 miljoen 24 thuiswedstrijden worden gespeeld (17 competitie 4 Europees, 2 beker en 1 oefenwedstrijd). Dat zij toch stevige eisen tov de huidige prestaties inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoen
Heineken Football Hallquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuipquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
Eens. Wel benieuwd naar Antonucci ook trouwens.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Las dat Kokcu met AC Milan heeft gesproken. Voor 15+ altijd laten gaan imo.
Goldman Sachs Stadiumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuip
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Las het ook net.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
De Vrij.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldum
Het is toch de bedoeling dat de OV verbindingen juist veel beter worden om dat op te vangen? Kan dat dat niet meteen af is, maar dat was wel onderdeel van het planquote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.
Ik vind zelf 7,5mln per jaar extra best wel weinig als je kijkt naar de 400mln+ investering. Ik weer dat aflossingen e.d. daar dan al af zijn, maar dan nog. Het is ook niet zo dat je niet meer uit het huidige stadion zou kunnen halen. Daar is al jaren weinig aan gedaan.
Verder wordt het wat ik heb gelezen van het mobiliteitsplan ook duurder/onhandiger/tijdrovender om met de auto te komen. Dat is ook niet echt bevorderlijk. Het is niet zo dat die mensen opeens met het OV komen ofzo.
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.quote:
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻quote:Op woensdag 28 april 2021 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.
Goede talenten zouden nog wel langer kunnen blijven hoor, maar dan moeten we ook het perspectief bieden van meedoen om het kampioenschap en Champions League voetbal denk ikquote:Op woensdag 28 april 2021 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻
Werd eens tijd dat ze het feit dat ze samen met die andere gasten de enige landelijke club zijn eens gaan uitbuiten, hoor daar veel positieve geluiden over in ieder gevalquote:
Voor een clubs als Feyenoord lastig denk ik, ga je dat geld nu pakken en de kans aannemen dat je daarmee andere spelers ook wel op dat niveau kan krijgen of zie je er buitencategorie in? Zou toch voor het eerste gaan, en ik ben Kokcufanboy.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻
taap is goed bezigquote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldum
De Vrij doet het ook goed. Karsdorp heeft de draad weer opgepikt. Als Kökcü nog iets gaat worden dan meer in de categorie De Guzman. Die was ook ooit ons grootste talent..maar is nooit echt een topper geworden. Gewoon een goede speler.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is op weg inderdaad. Amrabat ook.quote:
Wat gaat ie dan precies doen?quote:
Zal binnenkort wel duidelijk worden denk ik. Nu zegt het nog weinig jaquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat gaat ie dan precies doen?![]()
Trainer assisteren met vinden van verbeterpunten voor het team?
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2021 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is op weg inderdaad. Amrabat ook.
Maar ik bedoelde niet spelers die bij ons niet uit de verf kwamen, daar ben je op het moment zelf niet echt rouwig om. Bedoel meer talenten zoals Wijnaldum en Castaignos die het goed deden, maar niet lang genoeg bleven om een absolute Eredivisietopper voor Feyenoord te worden.
wouter burger komt er aan!quote:Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijk
Mooi niet geklikt dan.quote:
Bedankt Hansquote:
Kloptquote:Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijk
Robertha, Hansson en Vente.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt
En dat tweede is heel jammer. Er zijn vooral heel veel spelers geweest die uiteindelijk net goed genoeg bleken voor de KKD
Rashaan Fernandes, Cheick Touré, El Hankouri, Jari Schuurman, wie vergeet ik nog?
20 jaar vergaderen en rekenen om uiteindelijk de conclusie te trekken dat het sportief beter moet wil de club er financieel op vooruit gaan. Dat is nu niet anders, alleen ligt het plafond in het nieuwe stadion hoger, maar dan zullen er wel stappen met zevenmijlslaarzen moeten worden gezet willen we daar komen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.
Ik vind zelf 7,5mln per jaar extra best wel weinig als je kijkt naar de 400mln+ investering. Ik weer dat aflossingen e.d. daar dan al af zijn, maar dan nog. Het is ook niet zo dat je niet meer uit het huidige stadion zou kunnen halen. Daar is al jaren weinig aan gedaan.
Verder wordt het wat ik heb gelezen van het mobiliteitsplan ook duurder/onhandiger/tijdrovender om met de auto te komen. Dat is ook niet echt bevorderlijk. Het is niet zo dat die mensen opeens met het OV komen ofzo.
Maakt niets uit, die krijgt toch geen verlenging of Twente 'm nou wil of niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, dan mogen ze van mij wel Narsingh houden
Oke geef ze dan maar Fer ofzoquote:Op woensdag 28 april 2021 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maakt niets uit, die krijgt toch geen verlenging of Twente 'm nou wil of niet.
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
20 jaar vergaderen en rekenen om uiteindelijk de conclusie te trekken dat het sportief beter moet wil de club er financieel op vooruit gaan. Dat is nu niet anders, alleen ligt het plafond in het nieuwe stadion hoger, maar dan zullen er wel stappen met zevenmijlslaarzen moeten worden gezet willen we daar komen.
Die 7,5 miljoen gaat niet het grote verschil maken, dat verschil kan je al winnen/verliezen op de transfermarkt.
Haha moet je nu al die interviews met Hoetmer terug kijken.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:20 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.
Ja. Zolang je structureel wanbeleid voert en daaruit volgende dus geen spelers voor veel geld verkoopt blijf je gewoon achter lopen. Al heb je 100.000 mensen in je stadion zitten.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:20 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.
Precies. Dat geldt overigens ook voor investeerders die met een pot geld langskomenquote:Op donderdag 29 april 2021 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Zolang je structureel wanbeleid voert en daaruit volgende dus geen spelers voor veel geld verkoopt blijf je gewoon achter lopen. Al heb je 100.000 mensen in je stadion zitten.
Eens!quote:Op donderdag 29 april 2021 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Aan de ene kant moet je spelers niet te vroeg weg doen, maar als je 15-20 miljoen voor Kokcu kan vangen moet je dat gewoon doen. Dat geld kan je gebruiken om andere posities te versterken, bijvoorbeeld de rechtsback of rechts centraal (afhankelijk van Geertruida)
Vind het wel een goed voorbeeld van dat degenen die aan de top staan van organisaties en waarvan je als buitenstaander verwacht dat zij deskundig zijn, vaak ook geen idee hebben en maar wat doen. Ze hebben alleen de gave om dat goed te verkopen.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha moet je nu al die interviews met Hoetmer terug kijken.
Met 25 miljoen zouden eens in de vijf jaar kampioen worden, met 30 eens in de drie jaar en met 32,5 zelfs eens per twee jaar. Moesten de budgetten van Ajax en PSV wel gelijk blijven![]()
Nou moet een do-of-die beslissing niet afhangen of we Ajax of PSV gaan inhalen, maar het meest reële scenario is dat we ook gewoon met het nieuwe stadion om plek drie en soms twee gaan voetballen.
15-20 miljoen voor Kocu.. het moet niet gekker worden. Die is echt niet zoveel waardquote:Op donderdag 29 april 2021 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Aan de ene kant moet je spelers niet te vroeg weg doen, maar als je 15-20 miljoen voor Kokcu kan vangen moet je dat gewoon doen. Dat geld kan je gebruiken om andere posities te versterken, bijvoorbeeld de rechtsback of rechts centraal (afhankelijk van Geertruida)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |