Uit dit artikel word ik niet echt wijs wat de grootste risico’s voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Feyenoord krijgt gegarandeerd 17,5 miljoen euro in plaats van 25 miljoen in beoogde Maas-stadion
Ik zie wel een aantal rode vlaggen
Met de huidige wirwar van de hele situatie weet ik sowieso niet meer of het een goede stap is, maar ach.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit dit artikel word ik niet echt wijs wat de grootste risico’s voor Feyenoord zijn.
bah, ambities en risico'squote:Op woensdag 28 april 2021 15:55 schreef PIETR het volgende:
Word ontzettend triest van dat hele Feyenoord City verhaal.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Tot zover 'als het een euro minder is, gaan we het niet doen'.
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.quote:Verder moet de prijs voor zo’n 15 procent van de in totaal 63.000 zitplaatsen nog worden bepaald in de businesscase. Het gaat hier om de duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn.
Volgens mij zijn de goedkoopste plekken op dit moment juist die aan het veld gelegen zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.
Ja, dat wordt nog wel een dingetje. Iedereen weet dat de meeste sfeer gecreëerd wordt op de gele zijde en de daarbij behorende de parterre vakken. Het is altijd weer genieten als er tijdens een corner van de tegenpartij ingezoomd wordt op vak X en je die doorgesnoven kop van @Caland op tv zietquote:Op woensdag 28 april 2021 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2021 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog wel een dingetje. Iedereen weet dat de meeste sfeer gecreëerd wordt op de gele zijde en de daarbij behorende de parterre vakken. Het is altijd weer genieten als er tijdens een corner van de tegenpartij ingezoomd wordt op vak X en je die doorgesnoven kop van @:Caland op tv ziet
De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoenquote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Het zal de combinatie zijn. Volgens Rijnmond moet voor die 25 miljoen 24 thuiswedstrijden worden gespeeld (17 competitie 4 Europees, 2 beker en 1 oefenwedstrijd). Dat zij toch stevige eisen tov de huidige prestaties inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoen
Heineken Football Hallquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuipquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
Eens. Wel benieuwd naar Antonucci ook trouwens.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Las dat Kokcu met AC Milan heeft gesproken. Voor 15+ altijd laten gaan imo.
Goldman Sachs Stadiumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuip
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Las het ook net.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
De Vrij.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldum
Het is toch de bedoeling dat de OV verbindingen juist veel beter worden om dat op te vangen? Kan dat dat niet meteen af is, maar dat was wel onderdeel van het planquote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.
Ik vind zelf 7,5mln per jaar extra best wel weinig als je kijkt naar de 400mln+ investering. Ik weer dat aflossingen e.d. daar dan al af zijn, maar dan nog. Het is ook niet zo dat je niet meer uit het huidige stadion zou kunnen halen. Daar is al jaren weinig aan gedaan.
Verder wordt het wat ik heb gelezen van het mobiliteitsplan ook duurder/onhandiger/tijdrovender om met de auto te komen. Dat is ook niet echt bevorderlijk. Het is niet zo dat die mensen opeens met het OV komen ofzo.
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.quote:
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻quote:Op woensdag 28 april 2021 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |