Wordt een hele opgave om uit te zitten.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:45 schreef hhh38 het volgende:
Volgens FeyenoordTM krijgen we een 442 morgen, zonder Bozenik
Dappere beslissing.quote:
Wel zonde, die eerste reportage over hem was echt legendarisch. Was leuk geweest voor de interviews als zo’n type het tot het profvoetbal had gered.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dappere beslissing.
Hopelijk pakt het goed voor hem uit.
Misschien is Disney mee geweestquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat en Pot zijn bij Slot op bezoek geweest. Wat zou ik daar graag bij zijn geweest
Dat zal wel niet, zou wel leuk zijn.quote:
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, zou wel leuk zijn.
Die onzin komt straks in mei volgens mij, leuk vermaak in de zomerstop tussen alle grote interviews van Slot door.
Ik acht de kans nog steeds groot dat er totaal geen spannende beelden in zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.
Je laat je eigen haat hier spreken.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar echt heel benieuwd naar. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Dickie niet heel goed uit die beelden gaat komen en dat Feyenoord dat allemaal wel prima vindt. Dan wordt dit echt een heel leuke documentaire.
Feyenoord is ook weer geen HWD of zo, hè?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel zonde, die eerste reportage over hem was echt legendarisch. Was leuk geweest voor de interviews als zo’n type het tot het profvoetbal had gered.
Ook wel geinig hoe zo’n ontzettende kakker zich toch goed staande heeft gehouden in de kleedkamers op varkenoord.
Ik weet niet of Dick vetorecht heeft om eerlijk te zijn. Feyenoord heeft dat wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laat je eigen haat hier spreken.
(Advocaat heeft zelf ook nog rechten)
Anders was hij ook nooit akkoord gegaan. Hij heeft er sowieso wel wat moeite mee volgens mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of Dick vetorecht heeft om eerlijk te zijn. Feyenoord heeft dat wel.
edit: hij heeft wel zeggenschap zie ik, dan zal het wel mee gaan vallen inderdaad. Ben wel benieuwd in hoeverre dat gaat zijn.
Wel grappig, Woerts noemde dat Dickie toch de voornaamste focus van de serie lijkt te zijn (wat ook wel logisch is aangezien je dit jaar geen publiek hebt). Een succesverhaal kan je hier nog moeilijk van maken, dus benieuwd wat dan het eindresultaat wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Anders was hij ook nooit akkoord gegaan. Hij heeft er sowieso wel wat moeite mee volgens mij.
Als ze het maar niet zo gaan spinnen dat hij er het maximale uitgehaald heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig, Woerts noemde dat Dickie toch de voornaamste focus van de serie lijkt te zijn (wat ook wel logisch is aangezien je dit jaar geen publiek hebt). Een succesverhaal kan je hier nog moeilijk van maken, dus benieuwd wat dan het eindresultaat wordt.
Als iets zo is, is het toch geen spinnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze het maar niet zo gaan spinnen dat hij er het maximale uitgehaald heeft
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wacht zit jij in kamp 'dickie heeft het maximale eruit gehaald'?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iets zo is, is het toch geen spinnen.
Nee, we staan precies waar we horen te staan op dit moment. Hooguit dat je met wat meer geluk een plekje omhoog zou kunnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wacht zit jij in kamp 'dickie heeft het maximale eruit gehaald'?
dacht dat jij ook wel wat bijgedraaid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |