het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenquote:Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
Het zal mij benieuwen. Jammer dat we vandaag niet spelen met Kokcu - Toornsta - Teixeira.
Zoals ik al zei: tegen de nummer laatst is altijd een ‘leuke’ rubriek
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zoquote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toen we kampioen werden werd er gewoon van Go Ahead verloren die keihard onderaan stondenen die 3-0 tegen Excelsior
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eagles wel toch?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles en Excelsior stonden niet onderaan toen we daar verloren!
Eventjes voor je uitdraaienquote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja echt bizar is dat. Ik zou weleens willen weten hoe vaak we de afgelopen 10 jaar van de op dat moment nummer laatst hebben verloren. Volgens mij is dat echt 7-10 keer of zo
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het meest interessante vandaag vind ik dat we voor het eerst Sini en Bozenik voor langer dan 10 minuten samen gaan zien spelen. Hoop echt dat daar een klik zit ook met het oog op volgend seizoen.
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?quote:Op zondag 2 mei 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes voor je uitdraaien
20/21 Feyenoord - Emmen 1-1
20/21 Fortuna - Feyenoord 1-3
19/20 Feyenoord - RKC 3-2
18/19 NAC - Feyenoord 0-4
17/18 Twente - Feyenoord 1-3
17/18 Roda - Feyenoord 1-1
16/17 ADO - Feyenoord 0-1
15/16 De Graafschap - Feyenoord 1-2
14/15 Dordrecht - Feyenoord 1-2
14/15 Feyenoord - Dordrecht 2-0
13/14 ADO - Feyenoord 3-2
13/14 NEC - Feyenoord 3-3
12/13 Willem II - Feyenoord 1-3
12/13 Feyenoord - Willem II 3-0
11/12 Feyenoord - Excelsior 3-0
11/12 De Graafschap - Feyenoord 0-3
w12 g3 v1. Valt enorm mee dus
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn dit alle potjes tegen de op dat moment nr laatst?
Kanonnen. Ik geloof het gewoon bijna nietquote:Op zondag 2 mei 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, precies. Zelfs als je de potjes tegen de uiteindelijke hekkensluiters pakt valt het reuze mee, dan heb je alleen die 1-0 nederlaag bij Go Ahead in het kampioensjaar. Verder hebben we alles gewoon gewonnen van de uiteindelijke nr18 de afgelopen 10 jaar.
Denk dat deze rubriek gewoon verward wordt met dat Feyenoord over het algemeen altijd uit aankloot tegen laagvliegers
We hebben dan wel bijvoorbeeld een bizarre reeks gehad waarin we zes keer op een rij verloren uit bij promovendi.quote:
Ziet er iig goed uit op TV, zonnetje schijnt, dus een mogelijkheid dat de heren in kwestie ook nog eens leuk gaan ballen. Maar we gaan het zien.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx heeft sinds zijn coronabesmetting geen smaak meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |