quote:Op zondag 2 mei 2021 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx heeft sinds zijn coronabesmetting geen smaak meer
quote:Op zondag 2 mei 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een Sinisterra die niet in vorm is en een Bozenik die geen vertrouwen heeft.
Zou er niet teveel van verwachten.
Dat denk ik dus ook. Het is geen complete spits, maar als je de kwaliteiten die hij heeft verder aanscherpt kan het een heel aardige spits worden denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:21 schreef Kerftminister het volgende:
BozenikGewoon vertrouwen geven die jongen, goals komen vanzelf wel dan.
Wie vindt dat gek?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FerGenot
En dan vinden we t gek dat we 5de staan.
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit momentquote:Op zondag 2 mei 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
Afscheid nemen van Fer na dit seizoen. Wat is hij slecht zeg.
Ik zou zelfs eerder die Bouchataoui opstellenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat ie opgesteld blijft worden. Ik vind Diemers, Teixeira of zelfs Wehrmann ook geen wereldspelers maar Fer is gewoon niet eens Eredivisie niveau op dit moment
Ik ook, leuk dat ie weer een goal heeft gemaakt want dat had hij nodig. Kan het echt wel.quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je plaatst Diemers boven Fet? De man die ons bijna terug doet verlangen naar Immers, plaats jij boven Fer?
Dapper
Volgend jaar dan maar hè.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |