Daar doel ik ook op. Ik denk dat ze destijds gedacht hadden dat hij dat wel zou oppakken, maar daar is totaal geen sprake van, het is nog altijd net een jeugdspeler.quote:Op maandag 17 augustus 2026 06:50 schreef XSbig het volgende:
Overigens mag hij wel beter mee doen met het drukzetten en omschakelen. Dat was 9/10 keer echt dramatisch.
Misschien als hij bij de dames mee gaat doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ben er ergens nog steeds van overtuigd dat als Borges echt los komt hij goed is voor 10 goals, en 10 assists per seizoen.
Danko Lazovic vibes weer helemaal terug. Maar Borges is de huidige TD natuurlijk niet aan te rekenen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Funfact: dit is onze recordaankoop.
Eens. Hij was voor die blessure al doorgegroeid naar een vaste en terechte basisplek. Verdedigend en opbouwend ziet-ie het. Was alleen geen enorme krachtpatser maar werkte daaraan in het krachthonk. Nou ja, daar had-ie afgelopen jaar ook weer tijd genoeg voor.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat Beelen sterk terugkomt, want zo’n speler missen we wel in de opbouw.
Ik inmiddels ook. Met Diarra of Borges speel je praktisch met 10 man. Er komt vrijwel geen gevaar vanaf links. Je ziet ook dat Valente Diarra structureel overslaat. Iets wat hij 1 moment absoluut niet had moeten doen overigens, maar goed. Tijd begint wel een beetje te dringen nu voor een buitenspeler.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]Ik zie op dit moment (met het aanwezige materiaal) het liefste nog van den Elshout als linksbuiten.
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook. Met Diarra of Borges speel je praktisch met 10 man. Er komt vrijwel geen gevaar vanaf links. Je ziet ook dat Valente Diarra structureel overslaat. Iets wat hij 1 moment absoluut niet had moeten doen overigens, maar goed. Tijd begint wel een beetje te dringen nu voor een buitenspeler.
Ben er niet zo’n fan van om een van je betere spelers van een betere positie af te halen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.
Een waanzinnige kutspits en een waanzinnige kutverdediger die zo hoog op de ranglijst staan maakt mij wel verdrietig.quote:
Balletje opgooien bij Jethro. Die kan sprinten jongen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:47 schreef Bohemio het volgende:
"Helaas" manifesteert Zechiël zich zoals hij wekelijks laat zien, waardoor het middenveld op een andere wijze voetbalt dan vooraf beoogd door de technische staf. Met recht een luxeprobleem.
Valente hangend op links betekent nóg meer vrijheid voor hem. Positief. Waardoor je bovendien het middenveld op een meer logische manier kan formeren. Alleen is het wel noodzaak dat er een "linksback-op-de-brommer" achter hem komt te spelen.
Ik heb nog nooit een linksbuiten gezien met zo’n slecht schot.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Diarra.... als of je met 10 man speelt.
Feitelijk de Zerrouki-variant, dat lijkt mij Europees heel verstandig maar niet tegen de laagvliegers in de Eredivisie, dan moet het wel heel vaak door het midden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerder nog Valente neerzetten.
Wat gratis geld zou meer dan welkom zijn. Ook Timbertje wordt volgens mij geregeld gelinkt aan een leuke transfer.quote:Olympique Marseille verwacht toenadering vanuit Saudi-Arabië voor Igor Paixão. De oud-Feyenoorder werd eerder deze zomer in verband gebracht met een transfer naar Leeds United, maar er lijken meer clubs geïnteresseerd. De Franse club eist een bedrag van 50 miljoen euro voor de Braziliaan, zo meldt Foot Mercato.
Marseille verwacht voor het sluiten van de transfermarkt nog een bod vanuit Saudi-Arabië. Om welke club het precies gaat, is nog niet bekend. Eerder berichtte dezelfde transferjournalist dat Paixão een goede relatie heeft met de nieuwe trainer Bruno Genesio en niet zomaar zal vertrekken bij de club.
De 26-jarige aanvaller draait een uitstekende voorbereiding bij Marseille. Tot nu toe was Paixão in ieder oefenduel trefzeker. De Fransen maakte vorige zomer nog 30 miljoen euro over aan Feyenoord voor de vleugelspeler en willen dus flink verdienen bij een potentiële transfer.
Zou V Persie daar gewoon proberen, veel minder kan het toch niet worden. Nooit meer Borges, wat een aanfluiting.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:45 schreef Haringkop2 het volgende:
Bij Groningen speelde Valente toch ook wel eens hangend op links?
Lekker, meteen kennisgemaakt met de Beijerlandselaan voor een mooie eerste indruk van de stadquote:
Op het eerste vliegtuig terugquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker, meteen kennisgemaakt met de Beijerlandselaan voor een mooie eerste indruk van de stad
Op hem hebben we 30% dus dan zou 6 miljoen extra aardig een Borges oid half compenseren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat gratis geld zou meer dan welkom zijn. Ook Timbertje wordt volgens mij geregeld gelinkt aan een leuke transfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |