Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
Dat is ook meteen één van de weinige dingen die ik dan wel weer kan waarderen aan hem, dat ‘ie daar gewoon voor uitkomtquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hij komt toch van Zuid imbeciel
Ik ben een kind van West, maar wel supporter van Feyenoord, ondanks dat ik nagenoeg achter het kasteel geboren ben.
Zuid, daar laat ik mijn hond nog niet uit.
Wat heeft je identificeren met een deel van de stad te maken met de clubliefde? Laten we dat alsjeblieft niet gaan verwarren, dat wordt al veel teveel gedaan.
Een 5300'er, 5319'er (inclusief Schiedam) en 5314'er voelen zich ook allen elders in de stad prettig. Het feit dat die nummertjes jou en vele anderen geen reet zeggen zonder het op te zoeken zegt genoeg over het feit dat jij niet moet oordelen dat het deel van de stad waar je je onderdeel van voelt en clubidentiteit per se met elkaar verbonden hoeven te zijn.
Nou, doei weer he
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
Als dit het competentieprofiel is en ik hem een beenbreuk schop kunnen we Elan inhuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
Goed opgezocht!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.
Vermeende clubliefde.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.
Spelers die een beetje provoceren vind ik wel mooi. Zoals Santi destijds bij Berghius en Igor met zijn handgebaartjes in De Klassieker.
Een echte Feyenoorder tekent nooit bij PSV of Ajax of vice versa.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermeende clubliefde.
Praat toch eens niet zoveel onzin, je bent geen haar beter dan al die infantielen op die manier.
Hij tekent een contractje bij PSV vanuit zijn sportieve carriere waarbij hij Feyenoord niet afwijs want die willen hem nu simpelweg niet. Nou poe he, het is wat.
Zou best wel zonde zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Targhi is dus blijkbaar niet zo blij met zijn plek op de bank en wil weg.
Jammer en ook ergens begrijpelijk, deed het allerminst onaardig. Hoop toch dat ie blijft.
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezienquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu gaat Belgje Taghaline wegjagen ja Robin en Timon was nog niet genoeg.
GioGodquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.
Dan ben je wel een aardige held.
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezien
Die kan er geen reet van. We gaan Timo nog missen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.
Die nieuwe Duitser is overigens nog niet een bewezen betere keeper.
Als je hem voor 15 kunt verkopen zou ik dat ook gewoon doen. Jonger talentje voor achter Sjarrel halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:03 schreef Qarrad het volgende:
Hoop echt dat Targhalline blijft. Hij zal genoeg minuten krijgen dit seizoen. Blijkbaar ligt het eerder aan het aanbod dat hij kreeg om zijn contract te verlengen.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)e-lijken-te-scheiden
Inderdaad, hij is toch maar voor een paar ton gekomen. Gr. Mike Verweij.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je hem voor 15 kunt verkopen zou ik dat ook gewoon doen. Jonger talentje voor achter Sjarrel halen.
Schreuder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef Elan het volgende:
Als je dat NEC vermakelijk ziet voetballen is het toch onbegrijpelijk dat wij bij Gio met zijn befaamde aidsvoetbal zijn uitgekomen als trainer en niet bij Schreuder.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreuder.![]()
Leuk dat leuke voetbal waarbij je dat lekkere deksel op je neus krijgt.
Lekker 0-2 achter. Maar o wat spelen we leuk.
Zuchtquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:42 schreef Elan het volgende:
Als je dat NEC vermakelijk ziet voetballen is het toch onbegrijpelijk dat wij bij Gio met zijn befaamde aidsvoetbal zijn uitgekomen als trainer en niet bij Schreuder.
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wij krijgen het deksel gelukkig niet op de neus, maar dan met aidsvoetbal
En dat Bodo is natuurlijk een heel aardig team op zich, daar wil ik ons nog wel eens van zien winnen.
Alleen vanavond?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.
Het feit dat jij die tyfusjap blind adoreert geeft wel aan dat je überhaupt geen verstand van voetbal hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is maar een aids test die positief uitslaat en dat is toevallig bij al jouw infantiele posts vanavond.
Bijzonder om een speler van je eigen club zo weg te zetten terwijl je clubliefde zo intens belangrijk vindt en je daarom Luts van alles kwalijk neemt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat jij die tyfusjap blind adoreert geeft wel aan dat je überhaupt geen verstand van voetbal hebt.
Gio gaat er helemaal niks van bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |