abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2026 @ 15:25:49 #151
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221607293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap verder écht het probleem niet. Als Geertruida nu voor PSV voetbalt doet het toch helemaal niks af aan zijn mooie jaren bij ons. Hij wil terug naar de Eredivisie en CL spelen, en Feyenoord is niet op de markt voor hem. Nou helemaal prima.
Amen.

Daarnaast, het is PSV. Boeiend.
pi_221607299
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Schijnt dat Ajax meer bood. Maar goed hij is ook niet helemaal gek :)
Eens, PSV is in dat opzichte ook meer kwa uitstraling een AZ of Twente. Niet kwa prijzen natuurlijk. Spelers als Kluivert, Siem de Jong etc zijn toch minder bang om naar zulke clubs te gaan.
pi_221607342
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Geertruida eenzelfde type was als Blind. Blijkbaar niet.
pi_221607377
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Geertruida eenzelfde type was als Blind. Blijkbaar niet.
Alsof alles wat voor andere spelers geldt niet ook voor Blind zou gelden. Als die terug naar Nederland had gewild en Ajax had geen interesse gehad en PSV wel, dan was hoi ook gewoon naar PSV gegaan.

Alleen zou dat nooit gebeuren omdat Blind gewoon niet zo heel erg goed kan voetballen.
pi_221607391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:32 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Geertruida kan daadwerkelijk voetballen. Blind zouden we in Eindhoven nog niet willen hebben met geld toe.
pi_221607479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap verder écht het probleem niet. Als Geertruida nu voor PSV voetbalt doet het toch helemaal niks af aan zijn mooie jaren bij ons. Hij wil terug naar de Eredivisie en CL spelen, en Feyenoord is niet op de markt voor hem. Nou helemaal prima.
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.

Je roept het natuurlijk ook wel een beetje op jezelf af op die manier. Een Guus Til boeit niemand wat,
Mocht Mats Wieffer dit doen fronst er wellicht iemand een wenkbrauw. Als je als speler een docu maakt met als titel kind van zuid en jarenlang richting supporters doet alsof je hart rood witter is dan wie dan ook, tja, dan krijg je dit.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 15:53:49 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221607494
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:51 schreef alopio het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.
Dat kan toch prima naast elkaar bestaan. Hoe profvoetballers 'supporterschap' beleven en fanatieke supporters ligt doorgaans mijlenver uit elkaar. Geertruida is gewoon een kind van Zuid, hij is daar immers geboren en opgegroeid en het is ook gewoon een Feyenoorder die nu voor PSV speelt.

Dat mensen vinden dat dat niet samen gaat ligt doorgaans aan het beperkte inlevingsvermogen van die mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221607508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou ook helemaal geen zak moeten uitmaken waar je speelt. Carrieretechnisch gezien een meer dan logische stap.

Verder trekt iedereen het begrip clubliefde ook zwaar uit zijn verband.
Vind je het echt een logische stap? Sportief kan ik me er enigzins wat bij voorstellen maar als die optie tot koop gelicht wordt spoelt hij miljoenen door het toilet.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 15:55:57 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221607513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vind je het echt een logische stap? Sportief kan ik me er enigzins wat bij voorstellen maar als die optie tot koop gelicht wordt spoelt hij miljoenen door het toilet.
Hoezo, het is niet zo dat PSV er met Geertruida niet meer hoeft uit te komen als die optie gelicht wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221607552
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoezo, het is niet zo dat PSV er met Geertruida niet meer hoeft uit te komen als die optie gelicht wordt.
Ja, wat stellig maar ga er even vanuit dat ze er uitkomen als het gelicht wordt. Hij speelt voor vijf miljoen per jaar (naar verluidt) nog 3 jaar op contract. Dan lever je sowieso in bij PSV. Terwijl je er nu goed op staat in Engeland waar je minimaal een gelijkwaardig contract pakt.
pi_221607591
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als dat de insteek wordt komen zulke spelers met gemak in Qatar aan de bak. Maar sportief gezien een meer dan logische stap, zeker met een CL wens want dan kom je inderdaad wel heel snel in NL terecht.

En na een gefaald buitenlands avontuur is dit helemaal niet zo slecht. Het is eerder voor PSV de vraag dat dit 15 miljoen waard gaat zijn.
pi_221607630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Als dat de insteek wordt komen zulke spelers met gemak in Qatar aan de bak. Maar sportief gezien een meer dan logische stap, zeker met een CL wens want dan kom je inderdaad wel heel snel in NL terecht.

En na een gefaald buitenlands avontuur is dit helemaal niet zo slecht. Het is eerder voor PSV de vraag dat dit 15 miljoen waard gaat zijn.
Het is veelal wel een kwestie van centen in die wereld. Ook niet zo vreemd gezien de houdbaarheidsdatum van je carrière. Maar goed qua sportieve uitdaging zou ik de premier league hoger inschalen dan die paar potjes Champions League.

Maar goed wellicht heeft hij heimwee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221607686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ze hebben een jaar de tijd om dat te beoordelen. Het is een vrijblijvende optie tot koop, dus beter kan eigenlijk niet.

Blijkt Geertruida er daadwerkelijk geen reet van te kunnen met ruimte in zijn rug (wat ik verwacht) dan is het alleen kut dat we er een jaar aan vast zitten.

Blijkt hij dat wel te kunnen, dan is 15 miljoen een koopje gelet op zijn andere kwaliteiten.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 16:26:00 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221607735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ze hebben een jaar de tijd om dat te beoordelen. Het is een vrijblijvende optie tot koop, dus beter kan eigenlijk niet.

Blijkt Geertruida er daadwerkelijk geen reet van te kunnen met ruimte in zijn rug (wat ik verwacht) dan is het alleen kut dat we er een jaar aan vast zitten.

Blijkt hij dat wel te kunnen, dan is 15 miljoen een koopje gelet op zijn andere kwaliteiten.
Dan doet hij waarschijnlijk gewoon hetzelfde als Salah-Edinne, PSV kan toch niet aan die salariseisen voldoen uiteindelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221607746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan doet hij waarschijnlijk gewoon hetzelfde als Salah-Edinne, PSV kan toch niet aan die salariseisen voldoen uiteindelijk.
Of een constructie dat PSV hem koopt en direct weer doorverkoopt met winst.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 19 augustus 2026 @ 16:29:05 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221607755
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Of een constructie dat PSV hem koopt en direct weer doorverkoopt met winst.
Het is een vrije optie dus daar heeft het kamp Geertruida helemaal geen belang bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221607770
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is een vrije optie dus daar heeft het kamp Geertruida helemaal geen belang bij.
Wel als die goed vangen in de transfer die er op volgt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221607822
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan altijd. Maar als hij echt graag terug in Nederland is?

Ach, who cares. We zien het wel.
pi_221608777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat kan toch prima naast elkaar bestaan. Hoe profvoetballers 'supporterschap' beleven en fanatieke supporters ligt doorgaans mijlenver uit elkaar. Geertruida is gewoon een kind van Zuid, hij is daar immers geboren en opgegroeid en het is ook gewoon een Feyenoorder die nu voor PSV speelt.

Dat mensen vinden dat dat niet samen gaat ligt doorgaans aan het beperkte inlevingsvermogen van die mensen.
Ik ben het met je eens hoor, ik snap zijn keuze deels wel en ik vind het hooguit jammer, meer niet. Ik snap wel dat het bij sommige supporters meer pijn doet. Iemand die jarenlang zijn liefde uitspreekt voor de club, dan voelt dit toch emotioneel bij sommigen. Die voelen zich echt oprecht verraden.
pi_221608848
Doe Noa Lang dan maar naar Feyenoord, dat is precies het type wat we missen. Als speler en qua persoonlijkheid.
blablablabla
pi_221608877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
Doe Noa Lang dan maar naar Feyenoord, dat is precies het type wat we missen. Als speler en qua persoonlijkheid.
Kunnen jullie 20 miljoen - 25 miljoen transfersom + 4.5 miljoen salaris betalen dan? Daarmee zouden jullie het inkomende transferrecord verdubbelen.
pi_221608924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Kunnen jullie 20 miljoen - 25 miljoen transfersom + 4.5 miljoen salaris betalen dan? Daarmee zouden jullie het inkomende transferrecord verdubbelen.
Nee.
Sowieso zou het dan huren worden.

PSV koopt Geertruida ook niet.
blablablabla
pi_221608944
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee.
Sowieso zou het dan huren worden.

PSV koopt Geertruida ook niet.
Napoli wil hem niet verhuren. Alleen verkopen. En bij een huur gaat hij veel liever naar zijn favoriete club Ajax.
pi_221608958
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Napoli wil hem niet verhuren. Alleen verkopen. En bij een huur gaat hij veel liever naar zijn favoriete club Ajax.
Het was geen hele serieuze optie natuurlijk.

Dat gezegd hebbende zou een beetje gif en een fatsoenlijke linksbuiten zou in deze periode beide wel de absolute topprioriteit moeten hebben.
blablablabla
pi_221609148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.

Dan ben je wel een aardige held.
pi_221609173
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Van Bronckhorst met een terugkeerclausule in zijn contract toen hij voetbalde bij FC Barcelona en die daadwerkelijk terugkeerde plús als extreem succesvolle trainer in onze historie instappen op een zeer, zeer moeilijk moment.

Net als Cocu destijds bij PSV. Zeldzaam soort.
pi_221609177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.

Vervolgens bij PSV tekent.
Hij komt toch van Zuid imbeciel :D

Ik ben een kind van West, maar wel supporter van Feyenoord, ondanks dat ik nagenoeg achter het kasteel geboren ben.

Zuid, daar laat ik mijn hond nog niet uit.

Wat heeft je identificeren met een deel van de stad te maken met de clubliefde? Laten we dat alsjeblieft niet gaan verwarren, dat wordt al veel teveel gedaan.

Een 5300'er, 5319'er (inclusief Schiedam :r) en 5314'er voelen zich ook allen elders in de stad prettig. Het feit dat die nummertjes jou en vele anderen geen reet zeggen zonder het op te zoeken zegt genoeg over het feit dat jij niet moet oordelen dat het deel van de stad waar je je onderdeel van voelt en clubidentiteit per se met elkaar verbonden hoeven te zijn.

Nou, doei weer he
  woensdag 19 augustus 2026 @ 19:50:22 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221609185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:37 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens hoor, ik snap zijn keuze deels wel en ik vind het hooguit jammer, meer niet. Ik snap wel dat het bij sommige supporters meer pijn doet. Iemand die jarenlang zijn liefde uitspreekt voor de club, dan voelt dit toch emotioneel bij sommigen. Die voelen zich echt oprecht verraden.
Dan zijn we het gewoon eens verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221609226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef Elan het volgende:
Het zal weer niet, een achterlijke take van Elan
pi_221609246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:57 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Het zal weer niet, een achterlijke take van Elan
Ben je bang voor concurrentie of zo.
blablablabla
  woensdag 19 augustus 2026 @ 20:10:52 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221609324
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221609353
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
We missen inderdaad nog wel iemand die uitgesproken een gruwelijke hekel aan Feyenoord heeft, altijd geblesseerd is en het iq van een dropveter heeft.
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 20:21:37 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221609401
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij zou wel direct de beste voetballer in de selectie zijn. Maar inderdaad, er zijn weinig mensen met zo'n uitgesproken tyfushekel aan Feyenoord.
Dat is ook meteen één van de weinige dingen die ik dan wel weer kan waarderen aan hem, dat ‘ie daar gewoon voor uitkomt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221609419
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hij komt toch van Zuid imbeciel :D

Ik ben een kind van West, maar wel supporter van Feyenoord, ondanks dat ik nagenoeg achter het kasteel geboren ben.

Zuid, daar laat ik mijn hond nog niet uit.

Wat heeft je identificeren met een deel van de stad te maken met de clubliefde? Laten we dat alsjeblieft niet gaan verwarren, dat wordt al veel teveel gedaan.

Een 5300'er, 5319'er (inclusief Schiedam :r) en 5314'er voelen zich ook allen elders in de stad prettig. Het feit dat die nummertjes jou en vele anderen geen reet zeggen zonder het op te zoeken zegt genoeg over het feit dat jij niet moet oordelen dat het deel van de stad waar je je onderdeel van voelt en clubidentiteit per se met elkaar verbonden hoeven te zijn.

Nou, doei weer he
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.
pi_221609422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.

Spelers die een beetje provoceren vind ik wel mooi. Zoals Santi destijds bij Berghius en Igor met zijn handgebaartjes in De Klassieker.
blablablabla
pi_221609440
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
Als dit het competentieprofiel is en ik hem een beenbreuk schop kunnen we Elan inhuren. :)
pi_221609442
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die nummertjes zeggen me in ieder geval dat je oud genoeg bent om te weten wat een strippenkaart is.
Goed opgezocht!
pi_221609452
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Zal uiteindelijk wel een act zijn. Net als de vermeende clubliefde van Geert die momenteel in Eindhoven bezig is om de laatste plooien glad te strijken.

Spelers die een beetje provoceren vind ik wel mooi. Zoals Santi destijds bij Berghius en Igor met zijn handgebaartjes in De Klassieker.
Vermeende clubliefde.

Praat toch eens niet zoveel onzin, je bent geen haar beter dan al die infantielen op die manier.

Hij tekent een contractje bij PSV vanuit zijn sportieve carriere waarbij hij Feyenoord niet afwijs want die willen hem nu simpelweg niet. Nou poe he, het is wat.
pi_221609461
Targhi is dus blijkbaar niet zo blij met zijn plek op de bank en wil weg.

Jammer en ook ergens begrijpelijk, deed het allerminst onaardig. Hoop toch dat ie blijft.
pi_221609515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vermeende clubliefde.

Praat toch eens niet zoveel onzin, je bent geen haar beter dan al die infantielen op die manier.

Hij tekent een contractje bij PSV vanuit zijn sportieve carriere waarbij hij Feyenoord niet afwijs want die willen hem nu simpelweg niet. Nou poe he, het is wat.
Een echte Feyenoorder tekent nooit bij PSV of Ajax of vice versa.

Verder zal het mij mn reet roesten hij doet maar.
blablablabla
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 20:39:39 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221609518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Targhi is dus blijkbaar niet zo blij met zijn plek op de bank en wil weg.

Jammer en ook ergens begrijpelijk, deed het allerminst onaardig. Hoop toch dat ie blijft.
Zou best wel zonde zijn.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 20:51:24 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_221609602
Nu gaat Belgje Taghaline wegjagen ja Robin en Timon was nog niet genoeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 20:53:26 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221609613
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu gaat Belgje Taghaline wegjagen ja Robin en Timon was nog niet genoeg.
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezien
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221609618
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 19:44 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

GioGod ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221609634
-O- Taghi weg zou wel ruk zijn -O-
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:00:37 #196
268491 fetX
pi_221609665
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Robin en Timon scoren erg hoog op de slechtste trainers- en keeperslijstjes die ik ooit bij Feyenoord heb gezien
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.

Die nieuwe Duitser is overigens nog niet een bewezen betere keeper.
pi_221609674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:00 schreef fetX het volgende:

[..]
Zo slecht was Wellenreuther nou ook weer niet.

Die nieuwe Duitser is overigens nog niet een bewezen betere keeper.
Die kan er geen reet van. We gaan Timo nog missen.
blablablabla
pi_221609686
Snap niet dat je die van Volendam of Heerenveen er niet gelijk bij hebt gepakt.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:03:11 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221609690
Hoop echt dat Targhalline blijft. Hij zal genoeg minuten krijgen dit seizoen. Blijkbaar ligt het eerder aan het aanbod dat hij kreeg om zijn contract te verlengen.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)e-lijken-te-scheiden
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:05:26 #200
268491 fetX
pi_221609712
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:03 schreef Qarrad het volgende:
Hoop echt dat Targhalline blijft. Hij zal genoeg minuten krijgen dit seizoen. Blijkbaar ligt het eerder aan het aanbod dat hij kreeg om zijn contract te verlengen.

https://www.fr-fans.nl/ni(...)e-lijken-te-scheiden
Als je hem voor 15 kunt verkopen zou ik dat ook gewoon doen. Jonger talentje voor achter Sjarrel halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')