Matige trollpost. Omdat Read blijft is er helemaal geen interesse in Geertruida, dus onzin.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
Denk dat de onvrede voornamelijk voortkomt uit de conclusie dat Feyenoord, ondanks de sportieve opleving, zelfs niet financieel kan concurreren met PSV.
Geertruida was helemaal niet in beeld. Wij hebben genoeg verdedigers momenteel. En alhoewel Geertruida natuurlijk wel een goede versterking is heeft die positie geen prioriteit en is het debiel om daar extra salarisruimte aan te verspillen. Had Read verkocht geweest dan hadden ze waarschijnlijk wel bij Geertruida aangekomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
Denk dat de onvrede voornamelijk voortkomt uit de conclusie dat Feyenoord, ondanks de sportieve opleving, zelfs niet financieel kan concurreren met PSV.
Ik geef het nog een half dagje en de RotTeRdAm RaDiCaLs hebben de gevel van zijn oma's huis beklad.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet triester kan.
Als liefhebber? Als liefhebber van wat? Van voetbal? Van Geertruida?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Je moet die jongen en zijn kringen natuurlijk verder niet op gaan lopen zoeken ofzo, maar als liefhebber vind ik het wel een hele droevige stap, ook al is Feyenoord nauwelijks concreet met hem bezig geweest ivm de huidige bezetting. Helemaal prima hoor, van die broodvoetballers, helemaal begrijpelijk ook allemaal, maar loop dan ook niet steeds zo tof te doen dat je 'een echte jongen van Zuid' en een 'rasFeyenoorder met clubliefde' ben. Als 'ie tzt uitgefloten wordt of als er een spandoekkie hangt zou ik dat best begrijpen.
Oh ok.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als liefhebber? Als liefhebber van wat? Van voetbal? Van Geertruida?
In beide gevallen moet je gewoon blij zijn dat hij zijn kunsten weer in de Eredivisie komt vertonen.
Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin. De enige plek waar ze daar nog in geloven is bij Feyenoord, waar ze oprecht denken dat de club zo fantastisch is dat spelers daar hun hele leven trouw aan blijven. Dat gedweep met jongens als Guidetti of die Italiaan omdat ze ooit iets positiefs hebben gezegd over de Kuip
Ze voetballen allemaal voor hun boterham, zonder uitzondering. Clubliefde bestaat pas weer na de actieve carrière.
Maldini.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat hele gelul over clubliefde en zo is toch al decennia lang onzin.
Je kan ook clubliefde hebben naar Feyenoord en voetballen voor PSVquote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het hoogstens jammer omdat ik spelers met pure, oprechte clubliefde een leuke uitzondering vind in deze wereld van broodvoetballers. Als zelfs Geert daar niet meer onder valt, dan bestaat die categorie gewoon officieel helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Je moet die jongen en zijn kringen natuurlijk verder niet op gaan lopen zoeken ofzo, maar als liefhebber vind ik het wel een hele droevige stap, ook al is Feyenoord nauwelijks concreet met hem bezig geweest ivm de huidige bezetting. Helemaal prima hoor, van die broodvoetballers, helemaal begrijpelijk ook allemaal, maar loop dan ook niet steeds zo tof te doen dat je 'een echte jongen van Zuid' en een 'rasFeyenoorder met clubliefde' ben. Als 'ie tzt uitgefloten wordt of als er een spandoekkie hangt zou ik dat best begrijpen.
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap verder écht het probleem niet. Als Geertruida nu voor PSV voetbalt doet het toch helemaal niks af aan zijn mooie jaren bij ons. Hij wil terug naar de Eredivisie en CL spelen, en Feyenoord is niet op de markt voor hem. Nou helemaal prima.
Achja ondanks dat hun veel meer prijzen pakken is PSV gewoon geen rivaal van Feyenoord. Het voelt ook veel meer als een provincieclub. En dat weten spelers als Lang, Dest, Malacia en Geertruida ook. Die hebben toch het idee dat dit toch minder beladen is en dat het wel meevalt. Helaas zitten er altijd wel een paar idioten tussen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van as je roept dat je een kind van Zuid bent. 100% zeker terugkomt. Komen wij uit Rotterdam volle borst mee schreeuwt.
Vervolgens bij PSV tekent.
Schijnt dat Ajax meer bood. Maar goed hij is ook niet helemaal gekquote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achja ondanks dat hun veel meer prijzen pakken is PSV gewoon geen rivaal van Feyenoord. Het voelt ook veel meer als een provincie club. En dat weten spelers als Lang, Dest, Malacia en Geertruida ook. Die hebben toch het idee dat dit toch minder beladen is en dat het wel meevalt. Helaas zitten er altijd wel een paar idioten tussen.
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan ook clubliefde hebben naar Feyenoord en voetballen voor PSV
Of bepaalde voetballers die carriere/geld minder belangrijk vinden, en gewoon lekker willen voetballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is gewoon een romantisch idee als spelers dat niet doen. Die paar jongens die dat inderdaad niet doen vind ik (als voetballiefhebber, niet als Feyenoord) juist altijd heel leuk. Dat bijvoorbeeld Daley Blind weer terug keert bij Ajax is toch ook mooi, als die naar PSV was gegaan zou de voetballiefhebber in mij hetzelfde gevoel van "jammer, dit past niet bij elkaar" hebben gehad terwijl me dat geen zak uit zou moeten maken als Feyenoorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |