Aan het creëren van kansen ligt het niet inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:27 schreef snabbi het volgende:
Btw als die 100% kansen van bijv ueda in de 1-op-1 gewoon gemaakt worden, dan krijg je ook niet zo'n slotoffensief om je oren
Ik zag ze met deze paniek nog wel een 3-0 weggeven ook. Te gek voor woorden hoe het op het einde helemaal instortquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:27 schreef snabbi het volgende:
Btw als die 100% kansen van bijv ueda in de 1-op-1 gewoon gemaakt worden, dan krijg je ook niet zo'n slotoffensief om je oren
Jullie missen een type Wurmbrandquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wissel Steijn erin voor Vanhoutte was ook niet heel gunstig voor de balans op het middenveld overigens. Voor hem had je altijd Targi moeten brengen. Zechiel is een heerlijke speler, maar geen controleur.
Nog aan het genieten van jullie geweldige overwinning op Excelsior? Speelden weer de pannen het dak hoorde ik.quote:
als de paniek eenmaal toeslaat is niks heilig, maar de kans dat de tegenstander bloed ruikt wordt gewoon kleinerquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag ze met deze paniek nog wel een 3-0 weggeven ook. Te gek voor woorden hoe het op het einde helemaal instort
Maar het ‘effectief omgaan met kansen’ is ook wel een probleempje.
Of lager. AZ is ook al een stuk verder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, het wordt vast weer een mooie derde plaats.
Vanhoutte eruit was oliedom inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De wissel Vanhoutte-Steijn is wel een van de meer bizarre wissels die ik ooit heb gezien. Dat had zelfs Van Persie niet kunnen bedenken. Go Ahead Eagles komt steeds beter in de wedstrijd, laten we onze enige verdedigende middenvelder wisselen voor non-voetballer Sem Steijn die na twee sprintjes alweer de tong op zijn voeten had hangen, geniaal. Breng dan Targhalline, mijn hemel zeg.
Borges ook een schandalige wissel, hoeveel bewijs heb je nog nodig dat die jongen geen profvoetballer is? Ook raar dat je vorige week Zinhagel brengt en nu weer Borges, net alsof Van Persie nooit is vertrokken. Ook echt een wanprestatie van Rigaux om geen nieuwe buitenspelers te halen, dat was vorig seizoen al een zwakke plek en het enige dat hij heeft gedaan is de enige enigszins acceptabele linksbuiten verkopen zonder er iets voor terug te halen. Dat kan natuurlijk de komende weken nog gebeuren, maar dat had wat mij betreft echt de eerste prioriteit moeten zijn.
Ik wil niet nu ook al Ernst afschrijven, maar dat ziet er ook echt niet goed uit. Waardeloos met de bal aan zijn voeten, maar hij houdt met zijn slappe armpjes ook geen bal tegen. Onzeker bij iedere hoge bal, op basis waarvan haal je zo'n keeper dan?
Eerste helft was wel echt goed, daar moeten we ons dan maar aan vasthouden. Als Ueda er iets van kon sta je na die eerste helft met 3-0 voor en dan geeft de tegenstander het wel op. Nu heb je ze weer in leven gehouden en maak je het jezelf onnodig moeilijk. Wel bizar dat het blijkbaar nog steeds niet lukt om iets langer dan 45 minuten goed te voetballen, met de fysieke voorbereiding gaat het dus ook nog steeds niet goed.
Een overwinning idd, de 3 punten.. en een hoopvolle 2e helft. m.a.w, PSV komt weer op stoom, de rest is weer de lulquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nog aan het genieten van jullie geweldige overwinning op Excelsior? Speelden weer de pannen het dak hoorde ik.
Dat heeft niet zozeer met fitheid te maken, maar meer met duelkracht. Daar ontbeert het bij Feyenoord aan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste helft was wel echt goed, daar moeten we ons dan maar aan vasthouden. Als Ueda er iets van kon sta je na die eerste helft met 3-0 voor en dan geeft de tegenstander het wel op. Nu heb je ze weer in leven gehouden en maak je het jezelf onnodig moeilijk. Wel bizar dat het blijkbaar nog steeds niet lukt om iets langer dan 45 minuten goed te voetballen, met de fysieke voorbereiding gaat het dus ook nog steeds niet goed.
Rotterdam Radical worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:44 schreef bbuddybb het volgende:
Je ziet aan Ernst zijn lieve gezichtje: hij moet nog rijpen.
Goed idee dan wel om slapjanus Steijn te brengen. Die heeft voor het laatst in de jeugd een duel gewonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met fitheid te maken, maar meer met duelkracht. Daar ontbeert het bij Feyenoord aan.
Zodra de tegenstander de beuk erin gooit, stort het in elkaar. Dan zijn we voetballend ook niet goed genoeg om de bal in de ploeg te houden.
Ik vond Steijn niet eens zo slecht invallen (of in ieder geval heel bedrijvig) maar totaal niet het type speler wat je nodig had inderdaad en zeker niet voor Tjarls. Helemaal gek is dat hij alle standaardsituaties (slecht) nam waardoor je niks hebt aan zijn kwaliteit om in de 16 te rennen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed idee dan wel om slapjanus Steijn te brengen. Die heeft voor het laatst in de jeugd een duel gewonnen.
Er is nog een hoop narigheid uit het tijdperk Te Kloese over, maar Rigaux is toch ook niet echt sterk begonnen met het halen van een spits van negen miljoen die nu niet eens invalt.
Een goede TD was natuurlijk nooit bij Gio uitgekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Steijn niet eens zo slecht invallen (of in ieder geval heel bedrijvig) maar totaal niet het type speler wat je nodig had inderdaad en zeker niet voor Tjarls. Helemaal gek is dat hij alle standaardsituaties (slecht) nam waardoor je niks hebt aan zijn kwaliteit om in de 16 te rennen.
Ik wil Rigaux heel ruim de tijd geven, maar het nare is wel dat hij de komende tijd nog met de ellende van te Kloese opgescheept zit die nu keihard in ons gezicht kaatst. Je ziet eigenlijk pas na twee jaar hoe het beleid van een TD uitpakt, maar de voetbalwereld rekent opportunistisch binnen enkele maanden al af. Nu Ernst en Ferri wat tegenvallen is het geen sterke start.
Beetje onzinnig. Valente werd tenslotte ook gewisseld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat die wissel van Steijn niet tactisch geredeneerd was. Hij moet tevreden gehouden worden, dus hij moet invallen. Maar Valente is de aanvoerder en Zechiël speelt goed, dus die moeten blijven staan. Dan is Vanhoutte dus het slachtoffer.
Slaat nergens op, maar vrees dat dat de redenatie was.
Waarom zou je Steijn tevreden moeten houden? Dat is iemand die Rigaux op zijn eerste werkdag meteen op dat transferroom had moeten smijten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat die wissel van Steijn niet tactisch geredeneerd was. Hij moet tevreden gehouden worden, dus hij moet invallen. Maar Valente is de aanvoerder en Zechiël speelt goed, dus die moeten blijven staan. Dan is Vanhoutte dus het slachtoffer.
In de 87e minuut.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:44 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Valente werd tenslotte ook gewisseld.
Complete non-voetballer Steijn moet tevreden gehouden worden, daar gaat het al mis.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:41 schreef hhh38 het volgende:
Bij PSV ligt verbetering meer voor de hand. Al hebben ze nu wel hun ideale Eredivisiemiddenvelder verkocht.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:46 schreef De_Pel het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat ajax en psv er vooralsnog ook geen kut van kunnen
Gio is wel een goede piepol manager en zo'n type had je na vorig jaar wel nodig, dus op zich vind ik het wel een logische keuze geweest. Idealiter had je zo'n type vorig jaar laten afmaken als interim en had je nu een spannender keuze kunnen maken, maar ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij PSV ligt verbetering meer voor de hand. Al hebben ze nu wel hun ideale Eredivisiemiddenvelder verkocht.
Ik blijf twijfels houden bij de aanstelling van Gio. Ik denk niet dat hij een ploeg beter maakt, hoogstens dat ie stabiliteit kan bewaken. Maar daarvoor moet er eerst kwaliteit bij.
Zinhagel is echt niet klaar voor het grote werk, dus snap dat je dan iets anders probeert. Er moet gewoon een fatsoenlijke linksbuiten komenquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gio is wel een goede piepol manager en zo'n type had je na vorig jaar wel nodig, dus op zich vind ik het wel een logische keuze geweest. Idealiter had je zo'n type vorig jaar laten afmaken als interim en had je nu een spannender keuze kunnen maken, maar ja.
Baart me overigens wel een beetje zorgen dat vorige week Zinhagel inviel en vandaag ineens Borges. Ik dacht dat dat soort random dingen juist niet meer voor zouden komen onder Gio.
Dat ben ik niet met je oneens, maar ik had wel een duidelijker pikorde dan dit verwacht.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zinhagel is echt niet klaar voor het grote werk, dus snap dat je dan iets anders probeert. Er moet gewoon een fatsoenlijke linksbuiten komen
Kraaijeveld, Marmol, Lopez/Smal, Targhalline, Moder, Steijn, Van Persie zijn allemaal prima bankspelers. Beelen wellicht ook nog als hij goed terugkomt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:25 schreef Haringkop2 het volgende:
Je hebt een mega selectie maar vanaf speler 13 is de kwaliteit wel zoek. Als je Borges en Diarra ziet voetballen dan ga je bijna weer verlangen naar Ivanusec.
De wissel van Vanhoutte was wel onbegrijpelijk. Speelde een prima pot, als je hem dan wisselt doe het dan voor Targhalline.
Verder werd ik zenuwachtig van onze keeper, vond ik Watanbe ook een paar laks verdedigen en verprutsen we veels te veel ballen in de eindfase. Je had na 60 minuten al 4-0 voor moeten staan.
Een goede tweede keeper is ook geen luxe neequote:Op zondag 16 augustus 2026 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kraaijeveld, Marmol, Lopez/Smal, Targhalline, Moder, Steijn, Van Persie zijn allemaal prima bankspelers. Beelen wellicht ook nog als hij goed terugkomt.
Alleen voorin heb je te weinig kwaliteit. En op de keeperspositie wellicht.
Hebben jullie al een eerste keeper dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een goede tweede keeper is ook geen luxe nee
Ik zag in de oefenwedstrijden al weinig overtuigingquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een goede tweede keeper is ook geen luxe nee
Misschien ook wat waan van de dag, aanvankelijke kuipvrees en zulks, maar bij hoge ballen zie ik een dikke twijfelkont in de goal staan...
Das ist ja die Schinkenfrage...quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hebben jullie al een eerste keeper dan?
Dit had een argument kunnen zijn als Borges wel iets kon, maar Borges kan niets en dat weet Gio net zo goed als jij en ik. Dan kun je die minuten dus beter geven aan een daadwerkelijk talent, ook als dat talent er nog niet klaar voor zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zinhagel is echt niet klaar voor het grote werk, dus snap dat je dan iets anders probeert. Er moet gewoon een fatsoenlijke linksbuiten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |