Snap het gezeur ook nog steeds niet op plekken die ruim bezet zijn. Buiten dat kost het PSV rond de 7 miljoen alleen al om hem een jaartje te huren. Dat was toch nooit neergelegd door Den Deefquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:39 schreef fetX het volgende:
Zullen we het hoofdstuk Geertruida lekker afsluiten? Laten we die jongen vooral succes wensen en wat mij betreft is hij nog altijd welkom. Niks mis met die gozer.
Dat er genoeg untermenschen rondlopen is eens te meer duidelijk geworden. Niets wat we niet wisten, helaas.
Ik heb ook geen moeite met die transfer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:39 schreef fetX het volgende:
Zullen we het hoofdstuk Geertruida lekker afsluiten? Laten we die jongen vooral succes wensen en wat mij betreft is hij nog altijd welkom. Niks mis met die gozer.
Dat er genoeg untermenschen rondlopen is eens te meer duidelijk geworden. Niets wat we niet wisten, helaas.
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop een groot applaus van de Kuip voor Geertgod, no luts no glory.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:21 schreef De_Pel het volgende:
Zijn wij nou echt bezig om nog een 21-jarige middenvelder te huren?
1,74quote:
quote:Feyenoord wordt in Noorwegen in verband gebracht met Daniel Job. De twintigjarige buitenspeler van Kongsvinger IL sprak vrijdagmiddag na de training met Micha Jansen, hoofdscout van Feyenoord. De Noorse krant Glåmdalen zag het tweetal met elkaar in gesprek en meldt dat de Rotterdamse club mogelijk interesse heeft in de Nigeriaan.
Dat er deze zomer belangstelling bestaat voor Job is volgens Glåmdalen geen geheim. Meerdere clubs zouden zich hebben gemeld voor de snelle aanvaller. Na de training van Kongsvinger werd hij vrijdag gezien in gesprek met Jansen, die namens Feyenoord verantwoordelijk is voor de scouting.
Job is van origine linksbuiten, maar kan ook vanaf de rechterkant en als centrumspits uit de voeten. De rechtsbenige aanvaller is 1,74 meter lang en kwam in februari van dit jaar transfervrij over van Sarpsborg 08. Eerder werd hij door die club verhuurd aan Egersund.
Bij Kongsvinger heeft Job zich dit seizoen nadrukkelijk laten zien op het tweede niveau van Noorwegen. In zeventien competitiewedstrijden was hij goed voor zeven doelpunten en zes assists. In totaal maakte hij 1.419 speelminuten in de OBOS-ligaen. Ook in het bekertoernooi leverde hij al een assist.
De marktwaarde van Job wordt door Transfermarkt geschat op één miljoen euro. Op de transfersite worden ook West Ham United, FC Basel en US Lecce genoemd als geīnteresseerde clubs. Dat hoofdscout Micha Jansen persoonlijk met Job sprak, is een concreet signaal dat de aanvaller bij Feyenoord in beeld is. Over een bod of onderhandelingen met Kongsvinger is vooralsnog niets bekend.
Zou hij komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hij komen?Denk het ook niet. Heel mager gerucht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Blijven vingeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Heel mager gerucht dit.
Het scheelt altijd als de concurrentie ook punten verspeeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gezeik om Geertruida was wel een mooie bliksem afleiding van de matige seizoensopening.
Tuurlijk bestaat clubliefde nog. Geert is een Feyenoorder in een PSV shirt.quote:
Koekoekquote:Liverpool geeft de strijd voor Yankuba Minteh niet op. Dat melden Fabrizio Romano en The Athletic vrijdagavond. Naar verluidt zou Liverpool - nadat eerder een bod van 58 miljoen euro afgewezen werd - ook een bod van zeventig miljoen euro hebben uitgebracht. Hoewel Brighton & Hove Albion ook dit bod heeft afgewezen, zou Liverpool de strijd niet willen opgeven.
MintehGODquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Minteh is hier ook tot god verheven heHeeft er 10 gemaakt in de Eredivisie en stond vooral bekend om de oogkleppen die hij nog op had. Die gaat het in Engeland toch ook nooit redden? Daar wordt volgens mij wel wat meer gevraagd. Ik zie dan veel liever een jongen als Ivanusec (ondanks dat hij het ook nog niet laat zien), die voetbalt met veel meer intelligentie dan dravertje Minteh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |