abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221611792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 08:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Er is echt iets mis met jou.
Omdat ik van kwaliteit hou?

Noa Lang zou de beste speler in dit elftal zijn.
Jij kijkt altijd eerst naar hoe aardig iemand is. Dat interesseert mij geen reet.
blablablabla
pi_221611798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij kijkt altijd eerst naar hoe aardig iemand is. Dat interesseert mij geen reet.
Als Noa Lang de beste speler van je elftal is dan zou ik eerst eens beginnen met de rest van het elftal ipv Noa Lang te halen :')
pi_221611909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Als Noa Lang de beste speler van je elftal is dan zou ik eerst eens beginnen met de rest van het elftal ipv Noa Lang te halen :')
het heeft vast iets te maken dat het een speler is die altijd tegen ons weet te scoren en daardoor een 'beter' gevoel geeft.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 09:48:30 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221611918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:31 schreef Elan het volgende:

[..]

De beste buitenspeler, wellicht.

Niet echt te vergelijken verder. Je hebt met Zechiel, Valente, Marmol en Read ook spelers van een behoorlijk niveau.
pi_221612022
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:47 schreef snabbi het volgende:

[..]
het heeft vast iets te maken dat het een speler is die altijd tegen ons weet te scoren en daardoor een 'beter' gevoel geeft.
Noa Lang is een geweldige speler voor de samenvattingen. Als PSV-er zeg ik je: niet doen. Hij speelt 2 wedstrijden leuk en dan krijg je Depay toestanden (vingers in de oren, onbegrip etc etc.) en vervolgens speelt hij weer 8 wedstrijden verstoppertje. Statistieken waren daarbij ook niet om over naar huis te schrijven en hij is in zowel Italië als Turkije natuurlijk gewoon geflopt.

Ik zou eens een balletje opwerpen (zowel voor PSV als Feyenoord) bij Jens Petter Hauge van Bodo. Goede speler en vooral mentaal veel stabieler. Noa is toch een 8-jarige patiënt in het lichaam van een twintiger.
pi_221612030
Leuk. Nu hebben we het ineens over Noa fucking Lang. :') Moussa light.
pi_221612033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Noa Lang is een geweldige speler voor de samenvattingen. Als PSV-er zeg ik je: niet doen. Hij speelt 2 wedstrijden leuk en dan krijg je Depay toestanden (vingers in de oren, onbegrip etc etc.) en vervolgens speelt hij weer 8 wedstrijden verstoppertje. Statistieken waren daarbij ook niet om over naar huis te schrijven en hij is in zowel Italië als Turkije natuurlijk gewoon geflopt.

Ik zou eens een balletje opwerpen (zowel voor PSV als Feyenoord) bij Jens Petter Hauge van Bodo. Goede speler en vooral mentaal veel stabieler. Noa is toch een 8-jarige patiënt in het lichaam van een twintiger.
Al die spelers van Bodo presteren in een andere competitie ineens als een amateurvoetballer.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:12:10 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221612065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Dit vind ik wel leuk gevonden :)
  donderdag 20 augustus 2026 @ 12:40:59 #234
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221612773
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is ook meteen één van de weinige dingen die ik dan wel weer kan waarderen aan hem, dat ‘ie daar gewoon voor uitkomt
Het is alleen geen soort van grapje bij hem en hij is net zo obsessief als de gemiddelde hooligan.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221612860
De nieuwe linksback kan voetballen. Dat is een goed teken.

Laten we hopen dat ie ook kan verdedigen. :{
pi_221612975
De club uit het Engelse Championship betaalt ongeveer 7 miljoen euro voor Ahmedhodzic. Dat bedrag is exclusief bonussen en een doorverkooppercentage en kan in de toekomst dus nog verder oplopen.

https://www.telegraaf.nl/(...)ekken/160274523.html
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:37:12 #237
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221613037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:25 schreef bbuddybb het volgende:
De club uit het Engelse Championship betaalt ongeveer 7 miljoen euro voor Ahmedhodzic. Dat bedrag is exclusief bonussen en een doorverkooppercentage en kan in de toekomst dus nog verder oplopen.

Ik zou niet echt rekenen op een hoge doorverkoop eigenlijk. Maar vrijwel break-even draaien qua transferbedrag is al dikke prima. Weer 2 miljoen salaris weg.

Nu snel die linksbuiten.
pi_221613054
quote:

Prima deal, je speelt gewoon gelijk qua aankoop en verkoop en misschien onder de streep een kleine winst, al mag dat geen naam hebben. Je bent verlost van een flink salaris wat ruimte geeft voor aankopen.

Was geen slechte speler maar ook niet de geweldige onbetwiste basisspeler. Was ook nooit beter geworden qua niveau, dit is en was het. Dit had zomaar een speler kunnen worden waar je nog 3 jaar aan vastzat met dito salaris.
pi_221613066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk. Nu hebben we het ineens over Noa fucking Lang. :') Moussa light.
Je hebt gelijk makker, hoe denk je over Bergwijn als linkerspits?
blablablabla
pi_221613299
quote:

Die ging HanckoGod wel eventjes vervangen. :')
pi_221615143
Wanneer pleurt Ueda nou eens op

Ik begreep van Dombo dat clubs over de hele wereld nog net niet het Maasgebouw aan zouden vallen om zijn handtekening onder een vers peperduur contract te krijgen.
pi_221615298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 19:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wanneer pleurt Ueda nou eens op

Ik begreep van Dombo dat clubs over de hele wereld nog net niet het Maasgebouw aan zouden vallen om zijn handtekening onder een vers peperduur contract te krijgen.
Oh! Kun je die post eens laten zien?
pi_221615312
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh! Kun je die post eens laten zien?
Ah, deze act weer
pi_221615327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:13 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ah, deze act weer
Ohja, die post past inderdaad wel.
pi_221615442
De transferzomer begon zo hoopvol, het eindigd als een nachtkaars.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 21:25:55 #246
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221616173
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:51 schreef alopio het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook helemaal geen probleem, hooguit jammer. Ik snap de stap sportief deels ook wel. Champions League spelen en in de competitie in een dominant elftal waar je kwaliteiten goes terecht komen. Maar dan moeten spelers wel eens stoppen met kind van zuid en doen alsof ze de grootste supporter van allemaal zijn.

Je roept het natuurlijk ook wel een beetje op jezelf af op die manier. Een Guus Til boeit niemand wat,
Mocht Mats Wieffer dit doen fronst er wellicht iemand een wenkbrauw. Als je als speler een docu maakt met als titel kind van zuid en jarenlang richting supporters doet alsof je hart rood witter is dan wie dan ook, tja, dan krijg je dit.
Er zijn genoeg spelers in Feyenoord-pyjama’s opgegroeid die uiteindelijk bij Ajax of PSV kwamen, simpelweg omdat het zo uitkwam. Willems, Depay, Dumfries en Hato zijn prima voorbeelden.

Zo zie ik het ook bij Geert nu. Net als bij Malacia en Karsdorp recent. Het komt beter uit.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221616218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:47 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zucht
:W
pi_221616359
Je vraagt je toch af hoe precair de financiële situatie wel niet was dat je nu zelfs met de tientallen miljoenen aan CL inkomsten amper spelers kan halen en noodgedwongen van zoveel mensen afscheid moet nemen.

Gaat ook een leuk toernooi worden op deze manier, laat staan als je weer met de nodige blessures te maken krijgt.
blablablabla
pi_221616509
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 21:41 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je toch af hoe precair de financiële situatie wel niet was dat je nu zelfs met de tientallen miljoenen aan CL inkomsten amper spelers kan halen en noodgedwongen van zoveel mensen afscheid moet nemen.

Gaat ook een leuk toernooi worden op deze manier, laat staan als je weer met de nodige blessures te maken krijgt.
Het is helemaal niet dat wij amper spelers kunnen halen. Het is gewoon goed dat je niet 13 spelers per periode aantrekt. Kwaliteit boven kwantiteit, is de juiste speler niet beschikbaar, dan niks.

En het noodgedwongen afscheid nemen is gewoon alle meuk lozen waar wij niks aan hebben. Als het echt allemaal zo kut was dan was Read allang verkocht natuurlijk en hielden ze niet zo hard vast aan de vraagprijs. Spelers als Ahmehodzic zijn niet onmisbaar en gewoon te dure bankzitters
pi_221616600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef alopio het volgende:

[..]
Het is helemaal niet dat wij amper spelers kunnen halen. Het is gewoon goed dat je niet 13 spelers per periode aantrekt. Kwaliteit boven kwantiteit, is de juiste speler niet beschikbaar, dan niks.

En het noodgedwongen afscheid nemen is gewoon alle meuk lozen waar wij niks aan hebben. Als het echt allemaal zo kut was dan was Read allang verkocht natuurlijk en hielden ze niet zo hard vast aan de vraagprijs. Spelers als Ahmehodzic zijn niet onmisbaar en gewoon te dure bankzitters
Je doet net alsof er allemaal meuk geloosd is maar vrijwel alles wat vertrokken is heeft vorig seizoen 15 wedstrijden of meer gespeeld. Dus voor elke speler die vertrekt moet eigenlijk 1 op 1 een vervanger gehaald worden. En waarom is er nog geen fatsoenlijke linksbuiten, of eigenlijk hebben we er 2 nodig.

Ik vind de basis op het middenveld na ook maar heel matig eigenlijk. Ja en Read is goed, maar die oogt wel erg blessuregevoelig. Ik hou mijn hart vast.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')