abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221508256

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #1 voor de vooruitkijkers
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221508292
Nog even in de herhaling omdat ik hm zo grappig vond.

quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef NoCigar het volgende: Ik moest lachen [ x ]
Jammer, pakt niet lekker. :')
pi_221508302
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:57 schreef vencodark het volgende:
Nog even in de herhaling omdat ik hm zo grappig vond.
[..]

Arie God _O_
pi_221508308

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 05-08-2026 18:00:04 ]
pi_221508321
twitter
pi_221508436
Thank you. O+
pi_221508451
Ik zat nog even terug te bladeren in Facebook, het is nog niet eens een jaar geleden dat we met die maffe Renske en Daniel zaten, Daniqe was er nog niet eens.
En nu hebben ze een prachtig kindje een schatje op te zien 👶🏼
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221508457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:19 schreef casita het volgende:
Ik zat nog even terug te bladeren in Facebook, het is nog niet eens een jaar geleden dat we met die maffe Renske en Daniel zaten, Daniqe was er nog niet eens.
Toch leuk dat er elk seizoen minimaal 1 succes bij zit. :)
pi_221508563
Ik zat X even door te scrollen :D

✵yvet ✵ op X: 'Kees gaat meteen emigreren?? #bbvolliefde #benbvolliefde https://t.co/JdwVhAu7lg' / X https://share.google/57V256L3N8g8PEG6t
pi_221508617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:19 schreef casita het volgende:
Oh die Renske ja, wat een type was dat zeg.
pi_221509338
geen suiker maar opzouten in je koffie
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:05:17 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221509364
Ik geef Wadie een dag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221509472
Wadie heeft de ogen van Farja. (Weet de naam verder niet, ken hem alleen uit Expeditie Robinson.)

Wat mooi, die traptreden met mozaïektegeltjes. O+
pi_221509477
Hahaha ik denk dat we het zelfde willen zeggen, ik heb de klik niet. 5 minuten geleden wilde hij nog gezellig gaan wandelen _O- :W
Edwin was bang dat ze verliefd op hem zou worden, het moet niet gekker worden. Nou ja goed zei Iris
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221509496
Mexx lijkt net een Poolse of Bulgaarse oid. Donkere ogen, hoekig hoofd, geblondeerd en extensions.

Ik geloof niet dat hij sport zo belangrijk vond en dan nu een meid leuk vindt die “ik wil patat!” “Ik wil appelmoes” en “ik wil snert” roept.
Maar geilheid maakt blind. :+
pi_221509528
ptss in de maak
pi_221509548
Nisha Tara is voor het eerst als een groepje van 3 op pad en vindt het nu al lastig.
Wat een naar sfeertje. -O-

En Celine Dion is zo’n onwijze zachtaardige goedzak, die gun ik echt een hele leuke vriendin. O+
pi_221509549
Die tweede vrouw bij Nisha heeft iets onsympathieks over zich.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221509558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
goede match met nachtburgemeester krishna
pi_221509560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Beetje wel, ja. Al komt Nisha Tara wel echt als een enorm egoïstisch geval over. (Maar misschien is dit bewust zo lullig geknipt.)

Anderen hebben ook vaak 3 of 4 mensen over de vloer en pakken dit gewoon vriendelijk aan.
pi_221509568
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:
Nisha Tara is voor het eerst als een groepje van 3 op pad en vindt het nu al lastig.

En Celine Dion is zo’n onwijze zachtaardige goedzak, die gun ik echt een hele leuke vriendin. O+
Ik vind Nisha niet heel sympathiek overkomen inderdaad.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:38:04 #22
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221509569
quote:

Bitch Nisha is als een blad omgeslagen sinds de komst van die glamour pot.
pi_221509575
quote:

Ik vind ze een beetje pesterig overkomen Nisha en die nieuwe meid. Jammer want die andere vrouw is zo lief.
pi_221509578
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:40 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ik vind ze een beetje pesterig overkomen Nisha en die nieuwe meid. Jammer want die andere vrouw is zo lief.
Je verwoordt het perfect. :)
pi_221509606
Wadi drinkt geen alcohol dus dat is geen match.
pi_221509609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik had eigenlijk een opmerking van Timottie verwacht hierover. :D
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:47:24 #27
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221509615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Een bob hebben is ook makkelijk
~FEYENOORD~
pi_221509628
Die afdruk van de zonnebril op Timottie z’n gezicht. 8-)
pi_221509629
Thomas en Mexx gaan iets leuks doen, duo massage :') Zo min mogelijk kleding aan en winden laten van de erwtensoep.
pi_221509649
Edwin wil nog het telefoonnummer van meneer 2. Die denkt ook uhhhh??!! waarom :?
pi_221509660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:40 schreef Gutso het volgende:

[..]
Het zal een een beetje zo gepland zijn door de regie: ineens een groen blaadje in de mix gooien, ook vrij vals natuurlijk. Lullig alleen dat ze de dag ervoor nog zat te kirren met iemand die nu ineens een derde wiel aan de wagen is.
pi_221509664
heeft timothy zijn kaak dicht laten naaien of zo? zijn tanden komen als sinds aflevering 1
praktisch niet van elkaar tijdens het praten. erg irritant om naar te kijken :D
pi_221509666
ptss automutilatie
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 21:58:09 #34
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221509668
_O-
~FEYENOORD~
pi_221509677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
ptss automutilatie
Kun je ook normaal reageren :?
pi_221509707
ik loop langzaam in, bezig aan aflevering 9 op dit moment.

Caro stuurt Caro naar huis.

"Ik ga niet aan een dood paard trekken" zegt ze.

dit was toch DE uitgelezen kans om te roepen "Ik ga niet aan een dode paardenlul trekken"
pi_221509738
wat is Fred een enge, botte, zelfingenomen, viezige man. :{w
pi_221509780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
heeft timothy zijn kaak dicht laten naaien of zo? zijn tanden komen als sinds aflevering 1
praktisch niet van elkaar tijdens het praten. erg irritant om naar te kijken :D
Mexx heeft dat ook.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 22:17:51 #39
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221509783
Liesje rent meteen naar de douche na het nieuws dat Suus weggestuurd is
pi_221509799
Thomas is een NPC
graag verwijderen
pi_221509800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Mexx heeft dat ook.
Ik heb Mexx nog maar heel even gezien, omdat ik wat achter loop, maar ik ga er op letten.

is dit nu ook weer zo'n influencer dingetje? praten met je tanden op elkaar?
pi_221509801
omg
pi_221509806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik denk dat we het zelfde willen zeggen, ik heb de klik niet. 5 minuten geleden wilde hij nog gezellig gaan wandelen _O- :W
Edwin was bang dat ze verliefd op hem zou worden, het moet niet gekker worden. Nou ja goed zei Iris
Edwin is na Fred wel de tweede opperlul van het seizoen hoor, met z'n "knutselen" en net doen alsof hij zelf ook weg wilde en het niet voelde :W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221509813
Oh en ik ga niks spoileren hier, maar aflevering 14 is echt de genotsaflevering tot nu toe _O_
pi_221509842
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het zal een een beetje zo gepland zijn door de regie: ineens een groen blaadje in de mix gooien, ook vrij vals natuurlijk. Lullig alleen dat ze de dag ervoor nog zat te kirren met iemand die nu ineens een derde wiel aan de wagen is.
Zegt genoeg over zo'n zweverige tuttebel als Nisha.
graag verwijderen
pi_221509875
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op? Omdat ze geen trek heeft om een rolstoel voort te duwen, er viel een last van haar af dat het "meeviel" toen ze het heeft lopen googelen. Vreemd verhaal op het strand dan dat ze alles voor die doorzeefde gast had willen doen. Dat wilde ze blijkbaar niet voor die MS gozer.
pi_221509897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op? Omdat ze geen trek heeft om een rolstoel voort te duwen, er viel een last van haar af dat het "meeviel" toen ze het heeft lopen googelen. Vreemd verhaal op het strand dan dat ze alles voor die doorzeefde gast had willen doen. Dat wilde ze blijkbaar niet voor die MS gozer.
Drugshandelaar > MS patiënt.
graag verwijderen
pi_221509920
quote:
Ze heeft een kinderwens. Kan ze die, mochten ze een relatie krijgen, straks in haar eentje dagelijks optillen en verzorgen omdat hij snel in een rolstoel komt te zitten? Kan zomaar 1 vraag zijn waarom ze het is gaan googlen.

Die eilanden zijn ook alles behalve praktisch voor iemand in rolstoel vergeleken Nederland.
pi_221509926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zegt genoeg over zo'n zweverige tuttebel als Nisha.
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
pi_221509928
‘De leuke, hele knappe Thomas’ . Hij is helemaal niet bijzonder knap.
pi_221509936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw. O+
pi_221509937
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Eens. :D
pi_221509939
quote:
Thomas is een gekookte aardappel terwijl er ook lekkerdere dingen staan op de menukaart.
graag verwijderen
pi_221509946
quote:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op?
Ze haalde het door elkaar met ALS, en dat is wel een doodvonnis voor zover ik weet.
pi_221509948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Ik heb Mexx nog maar heel even gezien, omdat ik wat achter loop, maar ik ga er op letten.

is dit nu ook weer zo'n influencer dingetje? praten met je tanden op elkaar?
Meestal door botox, maar ik zie dat niet heel extreem bij haar.
pi_221509963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Eens. :D
Prima verzorgd, niks mis mee als je daar van houdt, maar dat is het wel. In elk kantoor zit er wel een. Vreemd zelfbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 06-08-2026 02:32:42 ]
pi_221509966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:40 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze heeft een kinderwens. Kan ze die, mochten ze een relatie krijgen, straks in haar eentje dagelijks optillen en verzorgen omdat hij snel in een rolstoel komt te zitten? Kan zomaar 1 vraag zijn waarom ze het is gaan googlen.

Die eilanden zijn ook alles behalve praktisch voor iemand in rolstoel vergeleken Nederland.
Ja dat snap ik maar ga dan niet zo'n emo verhaal ophangen dat ze alles voor haar grote liefde had willen doen. Dat ze het niet zag zitten om voor hem te doen snap ik wel, maar nu leek het alsof die ms haar niet boeide maar dat deed het wel.
pi_221509968
Die Edwin had ook een opvallend laag IQ en wellicht nog een iets lager EQ, moet je kopje thee maar zijn.
graag verwijderen
pi_221510107
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Die Edwin had ook een opvallend laag IQ en wellicht nog een iets lager EQ, moet je kopje thee maar zijn.
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 05-08-2026 23:34:57 ]
pi_221510122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw. O+
Eens O+
pi_221510130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer ^O^
_O_ geweldig ja... zo'n enorme plaat voor de kop
pi_221510137
quote:

[..]
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.
graag verwijderen
pi_221510155
:D :D

Hoe werkt zo'n edwin-brein 8)7
pi_221510174
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.
Die linea recta naar huis omdat zijn schone onderbroeken op zijn.
pi_221510195
quote:

[..]
Haha nou idd. 😆

Ik vraag me wel af wat het is met zo’n man. Ik denk een stuk onzekerheid, dingen niet kunnen aanvoelen en goed willen overkomen. Maar daardoor is hij alleen maar met zichzelf bezig en met wat hij wil vertellen. Hij luistert ook niet echt.
pi_221510214
quote:
Het grootste doemscenario van Mexxie is dat ze altijd alleen blijft. Maar als het aan Thomas ligt, gaat dat niet gebeuren. Ze mag nog even blijven. In ieder geval totdat er een knappere vrouw ten tonele verschijnt.
Mexxie is inmiddels verhuisd van de ontvoeringsgrot naar een slaapkamer en heeft inmiddels ook haar B-spullen uitgepakt. Geen idee wat dat zijn. Ik vermoed borstel, bikini, beha, boek en bril. En een BZN-poster natuurlijk, want ze blijft een Schilder. Zelf pak ik mijn spullen trouwens nooit op alfabet uit, maar ieder zijn ding. Morgen wordt het echt spannend, want dan komen de condooms, de champagne en het clownspak uit de koffer.
Verder vond Thomas het vandaag een mooie dag om zijn wasbordje te laten zien. En ik kan daar wel grappen over maken, maar eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken.

Iris weet sinds gisteren wat ik al zag toen de beste man twee seconden in beeld was: Edwin is niet haar man. Ze hebben niet dezelfde interesses en er is geen fysieke aantrekkingskracht. Bovendien wordt Iris doodmoe van die flauwe wijsheden die Edje de hele dag opdreunt. Gisteren dat gelul over die grindpaden en vandaag deze: ‘over één nacht ijs kun je niet heen, dan zak je erdoorheen.’
Ik heb er ook een paar voor je, Ed. Komen ze: ‘Als een man de hele tijd over zichzelf praat, is het beter dat ie gaat.’ Of deze: ‘Geen vrouw die smult van een man die alleen maar over zichzelf lult.’
Zelfs tijdens het wegstuurgesprek wist Edwin de boel weer naar zichzelf te draaien. ‘Nee, ja, ik weet al wat je gaat zeggen. Hou maar op. Ik heb hetzelfde. De hele tijd al. Gelukkig ben je niet verliefd op me geworden, want dan had ik je hart gebroken, meisje.’ Daarna mocht Iris ook nog wat zeggen: ‘Ik vond het wel fijn dat je meeging naar de dierenarts.’
Edwin, ik weet dat je dit leest, dus laat me je één tip geven voor als je weer gaat daten: WEES NIET ZO’N VRESELIJK IRRITANTE MAN. Je hebt het nu zelf ook op tv teruggezien dus je weet precies wat ik bedoel. Gewoon niet meer doen. Dit was voor niemand leuk. Voor Iris niet. Voor jezelf niet. Voor niemand niet. Nou ja, misschien alleen voor mij, want ik ben alweer vier alinea’s over je aan het lullen. Maar nu is het klaar.
Jiry dan. Die valt goed in de smaak, maar als Edwin je voorganger is, heb je natuurlijk een makkie. De komende dagen moet Jiry zich echt bewijzen. Iris vindt zijn tattoos in ieder geval een pluspunt. Sommige heeft-ie bij zichzelf gezet en hij wil er ook bij Iris wel eentje zetten. Misschien eerst nog even oefenen. Wat dat betreft is het jammer dat Edwin weg is.

Tim vindt het ook jammer dat Geer weg is. Ze appen de hele dag naar elkaar wat ze doen. Voor de een is dat wat meer typen dan voor de ander:
‘Hey lieverd, ik ben zojuist geland op Curaçao, wat doe jij?’
‘Niets.’
‘Ik ga zo mijn koffers pakken en dan een taxi zoeken. Wat doe je vanavond?’
‘Niets eigenlijk.’
‘Ik heb wel zin in morgen hoor. Ben benieuwd hoe Charlotte eruitziet in haar jurk. Wat doe jij morgen eigenlijk?’
‘Niets denk ik.’

Maar ineens was daar Wadie. Niet omdat het vele water van het autowassen ergens opgevangen moest worden, maar gewoon omdat ie op zoek is naar een nieuwe liefde. Wadie sport het liefst zeven dagen per week en lacht graag om zijn eigen grappen. Het goede nieuws is dat Tim de helft van die eigenschappen ook bezit.
Tim was trouwens best onder de indruk van Wadie. Hij noemde hem een grote, lekkere jongen met grote handen. En hij nam ook nog Amsterdamse koekjes mee in een mooi blikje. Wilt u cookies accepteren? Ja dus.
Helaas voor Timmieboy is Wadie een beetje te hoog gegrepen voor hem. Letterlijk en figuurlijk. Ik schat in dat deze knappe communicatieadviseur uit fatsoen nog een of twee dagen blijft, maar dan schoon genoeg heeft van de flauwe, dubbelzinnige grapjes, de luiheid, het misplaatste dedain en het lege bestaan van deze kaviaarlikker.

Elena en Kaaklijnman gaan vandaag naar de sportschool die van de buitenkant op een supermarkt lijkt. Op zich leuk bedacht, maar ik snap het niet zo goed. Wat hopen de bedenkers daarmee te bereiken? Verbaasde toeristen die met een boodschappenbriefje ineens tussen de dumbells staan? Dat sporters continu lastiggevallen worden met vragen als: ‘Sorry, mag ik wat vragen? Waar liggen de bananen?’
Een beetje vreemd allemaal, maar goed. Elena en Kaaklijnman hadden geen tijd om zich hierover druk te maken, want ze gaan push doen en als er nog tijd over is ook nog pull. Dat ik dat niet snap, ligt aan mij. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken. Of had ik dat al gezegd?

Tot slot Nisha Tara. Sinds Lieske er is, hangt Suus erbij als het derde wiel aan de wagen. Officieel is het ‘het vijfde wiel’, maar ze zijn met z’n drieën. En dan kun je wel heel nonchalant allemaal artisjokken en sinaasappels gaan lopen uitzoeken, maar het wordt er niet anders van. Dus moest het hoge woord eruit.
Suus vond het verdrietig dat ze weg moest. Ze had immers al een beginnend kriebeltje. Zelf denk ik dat die kriebels ook van die smoezelige kleedjes en dekentjes kunnen komen, maar misschien ben ik wel te rationeel.
‘Rick, hoorde jij ook dat ze een liedje van Celine Dion onder het afscheid hadden gezet omdat Suus een klein beetje op de Canadese zangeres lijkt?’ Ja klopt. Had ik gezien. Nu hoeven jullie dat ook niet meer in de reacties te zetten. Scheelt weer toch?

Tot morgen. Dan komt er bij Fred iemand langs die op een stripfiguur lijkt. Of het Pikachu, Oma Duck of toch Garfield is, moeten we nog even afwachten

© Rick Evers
pi_221510217
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.

maar zoveel werk en inspanning is toch enorm slecht voor je ms?

maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.

ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...

heh?

dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
pi_221510232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:55 schreef Gutso het volgende:

[..]
Haha nou idd. 😆

Ik vraag me wel af wat het is met zo’n man. Ik denk een stuk onzekerheid, dingen niet kunnen aanvoelen en goed willen overkomen. Maar daardoor is hij alleen maar met zichzelf bezig en met wat hij wil vertellen. Hij luistert ook niet echt.
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 00:07:49 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221510235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:

heh?

Ik ben geen deskundige of dokter. Geen idee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221510236
quote:
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.

maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.

heh?

Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.
pi_221510246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.
uiteraard, dat weet ik ook ;) maar ik vind het opvallend dat een ms patient roept dat huizen bouwen en
verbouwen en in 10 jaar tijd zo hard werken dat je met pensioen kan, geen problemen geeft.

begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig voor hem, maar ik had wel even een wegtrekker hoor,
als iemand die er al heel lang veel mee te maken heeft.
pi_221510477
PETA lees je mee? Er is een adres in Spanje met een baasje die haar honden zware obesitas geeft!

Zonder alle dollen, bij Caroline gebeurt er geen HOND! Hele dag klusjes doen en drollen opruimen. Leuk voor Arie, maar die vindt het blijkbaar prima. Ze komen dat huis niet uit, slaapverwekkende TV.
pi_221510519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh? :{
pi_221510548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Had Nisha dat al niet duidelijk gemaakt naar Suus toe? Ik denk dat ze 2 dames tegelijk niet heeft aangekund en haar beslissing daardoor wat sneller viel. Jammer want Suus is net zo gek druk als Nisha en die nieuwe is een stuk rustiger en alleen maar bezig met hoe ze er uitziet. :?
pi_221510573
quote:

[..]
Ik dacht al, wat schrijft ze nou? Niet wetende dat je het sarcastisch bedoelde. _O-
pi_221510612
quote:
Maar dit zei die ook over zichzelf. Kansloze vent, de enige reden waarom die nu een relatie zocht is omdat hij bang was alleen te blijven. Het liefst zou die er gewoon op los blijven gaan.
pi_221510786
quote:

heh?

De ene MS-patiënt is de andere niet. Het kan heel lang nog steeds als vanouds met je gaan en je kunt daarna een terugval hebben. Medicatie kan ook veel met je doen.
Zo heb ik vanaf mijn 45ste fibromyalgie en erg veel pijn die alleen maar erger wordt en heb mensen ontmoet die het heel anders ervaren en nog best veel kunnen doen. Zélfs lui die beweren er van genezen te zijn na een bepaalde therapie. Dus het scheelt per persoon.
Het kan in zijn geval ook zo zijn dat hij het zwaarste werk voor de huizenbouw aan anderen overlaat. Mensen zeggen dan zelf een huis te bouwen maar dan bedoelen ze alleen het ontwerpen van en de wat kleinere klusjes eraan doen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Chea49 op 06-08-2026 08:48:38 ]
pi_221510791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Pisces het volgende:

[..]
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.
Timothy in het quadraad. :r
Verschil is alleen het tonen van zijn bezittingen. Eerst een reisje op een peperduur jacht, vervolgens even zijn Rolls tonen, wanneer krijgen wij zijn met bladgoud gevulde badkamer te zien? Die gozer zoekt gewoon een toyboy die hij kan gebruiken als zijn bediende. Hij groeit nu al zienderogen dicht van al dat rondhangen en leeghoofderigheid. Elke dag champagne en kaviaar lijkt mij op een verveelde vent die alleen maar wil laten zien hoe het heurt. :{w Zijn kandidaat mag beslist geen 1ste plaats uitzoeken want dat is hijzelf.

[ Bericht 15% gewijzigd door Chea49 op 06-08-2026 09:01:04 ]
pi_221510881
quote:

heh?

Een vriend van me heeft ook MS, maar juist door actief te sporten in een goed programma wat je lichaam aan kan zijn de klachten minder.
pi_221510898
Ik vond eigenlijk de chemie tussen Suus en Mata Hari veel beter dan met Lieske. Hoe ze helemaal in een deuk lagen op die trampoline als twee bakvissen. Dat zie ik bij Lieske eigenlijk helemaal niet.

En die Paul, bang dat Iris verliefd op hem zou worden. Wanne gek. _O-
pi_221510964
https://www.telegraaf.nl/(...)r-man/159668293.html

Dit is waarschijnlijk de oplossing van de productie om het gebrek aan verhaal van Nisha op te vangen, want dat met Lieske kun je niet nog 4 weken rekken.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:56:45 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221511094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-man/159668293.html

Dit is waarschijnlijk de oplossing van de productie om het gebrek aan verhaal van Nisha op te vangen, want dat met Lieske kun je niet nog 4 weken rekken.
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221511209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!
Ja maar ze zal wel definitief zijn toegevoegd toen men in de gaten kreeg dat er bij Nisha weinig verhaal meer te halen was.
pi_221511750
Genant en niet werkend, dat truukje, dat inmiddels door verschillende deelnemers is beoefend, bij het horen van 'Heb je even tijd om te praten' om daar vervolgens hyperventilerend op in te breken en te melden, dat zij zelf de beslissing hebben genomen om de stekker eruit te trekken.

Edwin met z'n vaderlijke adviezen en wijsheden, terwijl Iris direct warm loopt voor een goed gebouwde kerel met plakplaatjes, die de potentie in zich heeft om haar figuurlijk naar ieder hoek van het estate te tillen, om haar hormonen te managen.

Bij Nisha komt steeds bij mij het duitse woord 'schmutzig' oprispelen.

Zoals iemand al eerder opmerkte lijkt zij een Lesbo hippie te zijn met genoeg 'oud' geld om de gehele dag een beetje te rommelen op haar estate op het Franse platteland, waar niets gebeurd op een buurtmarktje na, dat hooguit leuk is voor een vakantieochtend bezoekje maar niet meer dan dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 06-08-2026 13:27:23 ]
pi_221512087
Verrassing in ‘B&B Vol Liefde’: negende eigenaar sluit zich aan voor liefdesavontuur
De Videoland kijkers hebben het al kunnen zien! Waar eerder acht B&B-eigenaren werden aangekondigd, blijkt het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ een verrassing in petto te hebben. Een negende vrijgezelle B&B-eigenaar sluit zich aan bij het liefdesavontuur en opent dit seizoen niet alleen de deuren van haar château, maar ook die van haar hart. Met de komst van Mireille bestaat het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ uiteindelijk uit negen bijzondere B&B-eigenaren. Wie weet vindt ook Mireille, net als Nisha Tara, iemand met wie ze het leven én de B&B kan delen. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Mireille (Frankrijk)
Bron RTL
De bourgondische kasteelvrouwe Mireille, is een echte levensgenieter. Samen met haar teckel ‘Doortje’ woont ze in château ‘Le Combet’ in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Het 14de-eeuwse kasteel is omgebouwd tot B&B, waar Mireille met plezier verschillende gastenverblijven runt. Dit deed zij jaren samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Mireille is een elitaire, goedgebekte dame met veel humor en een sterke mening. Ze is gek op koken, lekker eten en goede wijnen. De winters in het slaperige dorpje zijn stil en Mireille kijkt er dan ook naar uit om een bruisend liefdesavontuur in te stappen. Ze zoekt een nieuwe vlam om de eenzaamheid mee te doorbreken. Iemand om stoere dingen mee te ondernemen, maar ook chique mee te dineren. Een veelzijdige en actieve heer, met wie samen van deze nieuwe levensfase kan genieten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221512126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh? :{
Ja dat was echt een bijzondere twist, hij was er zelf nog zo vol van dat ie dit even moest verwerken _O-
pi_221512149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Verrassing in ‘B&B Vol Liefde’: negende eigenaar sluit zich aan voor liefdesavontuur
De Videoland kijkers hebben het al kunnen zien! Waar eerder acht B&B-eigenaren werden aangekondigd, blijkt het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ een verrassing in petto te hebben. Een negende vrijgezelle B&B-eigenaar sluit zich aan bij het liefdesavontuur en opent dit seizoen niet alleen de deuren van haar château, maar ook die van haar hart. Met de komst van Mireille bestaat het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ uiteindelijk uit negen bijzondere B&B-eigenaren. Wie weet vindt ook Mireille, net als Nisha Tara, iemand met wie ze het leven én de B&B kan delen. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Mireille (Frankrijk)
Bron RTL
De bourgondische kasteelvrouwe Mireille, is een echte levensgenieter. Samen met haar teckel ‘Doortje’ woont ze in château ‘Le Combet’ in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Het 14de-eeuwse kasteel is omgebouwd tot B&B, waar Mireille met plezier verschillende gastenverblijven runt. Dit deed zij jaren samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Mireille is een elitaire, goedgebekte dame met veel humor en een sterke mening. Ze is gek op koken, lekker eten en goede wijnen. De winters in het slaperige dorpje zijn stil en Mireille kijkt er dan ook naar uit om een bruisend liefdesavontuur in te stappen. Ze zoekt een nieuwe vlam om de eenzaamheid mee te doorbreken. Iemand om stoere dingen mee te ondernemen, maar ook chique mee te dineren. Een veelzijdige en actieve heer, met wie samen van deze nieuwe levensfase kan genieten.
Spoiler-alert: 2 filmpjes van deze (voor ons) nieuwe deelneemster.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:36:18 ]
pi_221512632
Van Instagram, een paar bingokaarten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:31:23 ]
pi_221512673
quote:
Gaan nu diegene die elke minuscule spoiler afkeuren zelf spoilers plaatsen?
pi_221512703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:

Ik ben haar gewoon even gaan opzoeken, en ik miste het woordje videoland in de post van @Dotteke
Spoiler gezet :+
pi_221512734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:

[..]
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221512837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkers
Ja staat overal, is ook niet echt een spoiler. Gewoon een extra kandidaat.
pi_221513167
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.

Wellicht heeft die net als Nischa Tara weinig briefschrijvers(zij had er maar 3 toch?) en komt ze in beeld als Nischa Tara's zoektocht erop zit. Vroeg me al af wat we de komende weken nog van haar te zijn krijgen nu we alle kandidaten al hebben gezien.
pi_221513237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.

Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.
pi_221514074
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:

Wellicht heeft die net als Nischa Tara weinig briefschrijvers(zij had er maar 3 toch?) en komt ze in beeld als Nischa Tara's zoektocht erop zit. Vroeg me al af wat we de komende weken nog van haar te zijn krijgen nu we alle kandidaten al hebben gezien.
Hahaha, ik kreeg hier bepaalde gedachten bij.
pi_221515272
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 16:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe.. :D
pi_221515589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe.. :D
En ik ben Spouse niet. :(
pi_221515599
gatfer, die Fred krijgt zijn kleine niet omhoog van Yvonne.
pi_221515601
burka aan bij fred en niet meer met cassieres praten
pi_221515641
Yvonne bijt even terug bij Fred _O_
Want de loser kan zelf niet snel denken en praten, dus foei als ze een gesprekje houdt ergens. :')
pi_221515643
Mijn hemel die vaas van Iris, die zou ik niet eens op mijn bruiloft willen hebben staan :{w
  donderdag 6 augustus 2026 @ 21:28:26 #102
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221515656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Mijn hemel die vaas van Iris, die zou ik niet eens op mijn bruiloft willen hebben staan :{w
Edwin had toch gelijk
pi_221515670
quote:
Ik kan die vazen beter handelen dan dat ge-hihihi achter elke zin alsof ze 14 is.
pi_221515688
quote:
Dan ga ik bij dezen de bestelling annuleren... -O-
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221515689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Want de loser kan zelf niet snel denken en praten, dus foei als ze een gesprekje houdt ergens. :')
Ze knapt op hem af omdat hij laat merken haar niet meer lichamelijk aantrekkelijk te vinden.
pi_221515729
Dat shot in die Jeep _O- Eline was niet vrolijk, zonnebril stuitert van haar hoofd. "Bumpy rihhhde"
  donderdag 6 augustus 2026 @ 21:35:24 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221515743
Fred heeft echt een hele denigrerende manier van praten. Volgens mij kickt ie erop om vrouwen 'op hun plaats te zetten'.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221515752
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Fred heeft echt een hele denigrerende manier van praten. Volgens mij kickt ie erop om vrouwen 'op hun plaats te zetten'.
Ja, heel duidelijk ook vanuit onzekerheid.
pi_221515794
Heel mooi als Yvonne afknapt.
pi_221515806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:39 schreef Pisces het volgende:
ja, vies ventje
pi_221515810
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Fred komt over als een narcistische eikel.
pi_221515866
Elena weet nog niet wat ze voelt.
Lees: dit gaat hem niet worden. Geen fysieke klik.
pi_221515897
Dat Volendamse klinkt voor mij net een kruising tussen bezopen en melancholisch. :D
pi_221515913
dagbesteding op volle toeren
  donderdag 6 augustus 2026 @ 21:52:11 #115
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221515938
Mooi shot van 2 nono's met zonnebrillen tegenover elkaar
pi_221515946
Ik loop wat achter maar vind Fred tot nu toe wel ok :D .
pi_221515950
Ik zie het vrouwelijke in Doete wel :)
  donderdag 6 augustus 2026 @ 21:54:16 #118
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221515964
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:52 schreef NoCigar het volgende:
Hij benoemt wel wat hij denkt. @teamfred
pi_221515972
Schaamlippen van de kippen. Heeft Yvonne nooit dat raadseltje gehoord dan _O- Vind ze niet passend :')
pi_221515973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:29 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik kan die vazen beter handelen dan dat ge-hihihi achter elke zin alsof ze 14 is.
Dat hè. Hihi. :( Sap de Aardwortel.
pi_221515991
quote:
Vandaag bedoel je? Of ook de hele reeks? :D
pi_221515995
quote:
Fred is een tryhard. Zag er vroeger redelijk goed uit, maar is wat minder goed opgedroogd. Alleen denkt hij nog steeds dat ie 25 en 'god's gift to women' is :')

[ Bericht 1% gewijzigd door nelaeryn op 06-08-2026 22:35:57 ]
pi_221516062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:

[..]
Vandaag bedoel je? Of ook de hele reeks? :D
Nee, vandaag alleen haha, het eerste fragment waarin hij te zien was. Nu komt de tweede kandidate pas in beeld hier.
pi_221516075
Doetje is een beetje raar.
pi_221516088
Doe te past goed bij Fred allebei zwakbegaafd.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221516109
dude
pi_221516114
Jeetje alles is van die kitsch zooi bij Iris de borden, schalen de lampen zooi aan de muur ik vrees de plee ook. ;(
pi_221516117
Doete praat een beetje raar ? Wat is dat voor accent? Ik dacht serieus eerst even aan iets medisch.
pi_221516118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De ene MS-patiënt is de andere niet. Het kan heel lang nog steeds als vanouds met je gaan en je kunt daarna een terugval hebben. Medicatie kan ook veel met je doen.
Zo heb ik vanaf mijn 45ste fibromyalgie en erg veel pijn die alleen maar erger wordt en heb mensen ontmoet die het heel anders ervaren en nog best veel kunnen doen. Zélfs lui die beweren er van genezen te zijn na een bepaalde therapie. Dus het scheelt per persoon.
Het kan in zijn geval ook zo zijn dat hij het zwaarste werk voor de huizenbouw aan anderen overlaat. Mensen zeggen dan zelf een huis te bouwen maar dan bedoelen ze alleen het ontwerpen van en de wat kleinere klusjes eraan doen.
je hebt gelijk, ik schoot ook wat te snel in de verbaasde, licht verontwaardigde rol. ik weet niet zo goed waarom.
waarschijnlijk omdat ik het al 20 jaar van dichtbij zie op een heel andere manier. maar zoals je schrijft, je moet je
wel altijd blijven realiseren dat er gradaties zijn en dat het voor iedereen weer anders is.
pi_221516138
quote:
Als iemand haar spark kan doen doven is hij het wel.
RUN, FOREST, RUN! :o
pi_221516145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
Jeetje alles is van die kitsch zooi bij Iris de borden, schalen de lampen zooi aan de muur ik vrees de plee ook. ;(
Viel mij ook op. Allemaal druipers. :@
pi_221516150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
Van die bolletjes als afwerking van de wc-pot. _O-
pi_221516153
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als iemand haar spark kan doen doven is hij het wel.
RUN, FOREST, RUN! :o
Ze heeft haar roze bril afgezet en begint nu minpunten te zien.
Heer-lijk. _O_
pi_221516156
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef NoCigar het volgende:
Doete praat een beetje raar ? Wat is dat voor accent? Ik dacht serieus eerst even aan iets medisch.
Fries? Met een stukje traagheid of beperking?

Ik vind haar te lief voor Fred. Hopelijk pakt ze de hand van Yvonne en gaan ze weg. :7
pi_221516169
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:

[..]
Fries? Met een stukje traagheid of beperking?

Ik vind haar te lief voor Fred. Hopelijk pakt ze de hand van Yvonne en gaan ze weg. :7
Ik vind Fries meestal wel leuk.

‘Eet je veel vlees?’
-‘Ik DAnK vIEr Of VaIf ‘.
:?

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 07-08-2026 00:07:55 ]
pi_221516182
quote:
5s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik vind Fries meestal wel leuk.
‘Eet je veel vlees?’
‘Ik DAnK vIEr Of VaIf ‘.
:?
:D
pi_221516195
quote:
Dat zegt ze maar ze wil gewoon "winnen", Haar hele houding als Doetje er is spreekt boekdelen. Alleen laat Doet zich niet intimideren door haar zoals die vorige dichte schelp.
pi_221516198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef kibo het volgende:

[..]
Hij benoemt wel wat hij denkt. @:teamfred
Ik vind hem ook wel ok.
pi_221516201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:28 schreef Pisces het volgende:

[..]
Van die bolletjes als afwerking van de wc-pot. _O-
Of de bril >:)
pi_221516207
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:41 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Fred komt over als een narcistische eikel.
Fred IS een narcistische eikel.

En viezig, vooral viezig.
pi_221516241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik ga niks spoileren hier, maar aflevering 14 is echt de genotsaflevering tot nu toe _O_
Was dat die van vandaag @TheVulture
pi_221516246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Was dat die van vandaag @:thevulture
Vond het ook niet echt _O_ aflevering, wat saai zelfs
pi_221516258
quote:
3s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Vond het ook niet echt _O_ aflevering, wat saai zelfs
Saai idd. Denk dat hij dus een andere bedoelt. :)
pi_221516277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Was dat die van vandaag @:thevulture
Nee vanavond was nummer 12 :P
pi_221516302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee vanavond was nummer 12 :P
Nog één dus voordat _O_ Potver :(
pi_221516338
Rick Evers:

SPOILER
Altijd grappig.
pi_221516389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Rick Evers:

SPOILER
Altijd grappig.
_O_
pi_221516415
Morgen begint mijn vakantie dus ik zal een aantal afleveringen overslaan. Zoals ik het nu zie is alleen bij Thomas en Mexx sprake van ontluikende en wederzijdse liefde. Bij de anderen zie ik vooral vriendschap ontstaan. Bij Caroline en in mindere mate Timothy zie ik wat persoonlijke groei: dat is denk ik de grootste verdienste van het programmama; de meeste B&B eigenaren zullen de confrontatie met zichzelf ook aan moeten gaan voor ze de grote liefde kunnen vinden. Voor Nischa Tara, Eline, Paul en Iris geldt dat het meest. Het zijn in de kern leuke mensen maar ze hebben ieder hun eigen issue. Als ze dat verwerken kunnen ze zich richten op een leuke kandidaat en dan kan het best wat worden maar ik heb er een hard hoofd in of dat dit seizoen ook lukt. Zelfs bij Nischa Tara lijkt de huidige situatie meer een soort brugklasverliefdheid te zijn van iemand die eindelijk aandacht krijgt van een lekker persoon dan van echte romantiek.
pi_221516431
quote:
Yesss, ik zag het net, kijk nu de afl.
_O_
pi_221516526
Ik riep echt tegen de TV toen het over de miskraam ging van Mix: Thomas niet doorlopen! Blijven staan en draai je naar hem toe.
Pfieuw gelukkig.

En Yvonne wegwezen!
Doeke.. giebelkont. Zijn dat zenuwen? Of had ze het vlindersyndroom van Yvonne gekregen?

Waad mag weg.. ongemakkelijke situatie bij Patattie trouwens met die NY-er.
Timottie zit al dagen te sexlijnen met Geer.
pi_221516732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:41 schreef jaha het volgende:
Morgen begint mijn vakantie dus ik zal een aantal afleveringen overslaan. Zoals ik het nu zie is alleen bij Thomas en Mexx sprake van ontluikende en wederzijdse liefde...
Ik weet niet welke serie jij kijkt maar, waar zie je dat dan?
pi_221517362
Toch even op Insta gekeken of Iris Rulkens dit jaar weer wat mensen persifleert. Jammer genoeg heeft ze de kans van Sylvie Meis bij Iris laten liggen. Maar de rest is wel weer geniaal. _O-
pi_221517372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 07:18 schreef Killerjas het volgende:

[..]
Thomas is wel helemaal weg van haar. Zij andersom een beetje maar heeft nul expressie in haar gezicht, dus lastig te peilen.
pi_221517406
quote:
En zij mag zich niet bemoeien met zijn zgn. kunstwerk met de strandstoel. Alsnog volgt hij haar advies en vervolgens bemoeid hij zich met het hare! Ze ergert zich gelukkig ook aan zijn ordinaire grappen, vieze oude kerel is het. :r
Hij duikt zowat in die nieuwe kandidate die hem nu al een beetje eng aan het vinden is. Wat wil die kerel nu van zijn dames? :?
pi_221517412
quote:
Ze heeft er een heel servies van, niet gemakkelijk in de afwasmachine. Het is ook niet mijn smaak maar kennelijk de hare wel.
pi_221517416
quote:
Dan loop je wel héél ver achter.
pi_221517424
quote:
Ze is een Friezin.
pi_221517443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 07:18 schreef Killerjas het volgende:

[..]
Bij het schoonmaken van de zonnepanelen misschien? ;)
pi_221517445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:52 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En zij mag zich niet bemoeien met zijn zgn. kunstwerk met de strandstoel. Alsnog volgt hij haar advies en vervolgens bemoeid hij zich met het hare! Ze ergert zich gelukkig ook aan zijn ordinaire grappen, vieze oude kerel is het. :r
Hij duikt zowat in die nieuwe kandidate die hem nu al een beetje eng aan het vinden is. Wat wil die kerel nu van zijn dames? :?
Ja die stoelen. _O- Alleen die vissen zijn eigenlijk leuk.
pi_221517464
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:03 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja die stoelen. _O- Alleen die vissen zijn eigenlijk leuk.
Lachen toen hij met veel te dunne verf weer boven die stoel en parasol ging gieten, alsof hij een kraan opende. En dan een kunstwerkje maken van de kaasplank die hij van die vrouw had gekregen. Die man is niet goed. 8)7
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:19:34 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221517518
Nico Dijkshoorn aka @doordevil in de Libelle:

IRIS
Iris, die in Spanje gasten ontvangt en tussendoor indrukwekkende kunst maakt, probeerde deze week het menselijke insect Edwin van zich af te slaan. Die bleef maar, gekleed in het gruwelijkste kledingstuk dat ooit is gefabriceerd - de stretchspijkerbroek - hinderlijk om haar heen zoemen.

Mannen die een spijkerbroek van elastisch materiaal dragen, verdienen het inderdaad om ergens diep in Spanje tevergeefs naar de liefde te zoeken. Mannen in elastische spijkerbroeken lopen meestal met een emmer vol ontlasting vrolijk fluitend over een camping.

Het contrast tussen de breekbare Iris en de getapte polderman Edwin was schrijnend en alle ellende verzamelde zich uiteindelijk in één zinnetje. Iris hing met samengeknepen ogen vlak voor een van haar nieuwe kunstwerken, Edwin kwam haar atelier binnendenderen en sprak de volgende legendarische B&B vol liefde-zin, die nog talloze malen zal worden herhaald: ‘Ben je lekker aan het knutselen?’

Het raakte Iris diep en dat ontroerde mij enorm. Kunstenaar zijn, dingen durven te maken, is doodeng. Je maakt iets en je twijfelt of je het aan andere mensen zult gaan laten zien. Als zo’n elastieken broekenman je breekbare werk dan wegzet als ‘geknutsel voor huisvrouwen’, dan komt dat binnen.

Edwin moet wel de ongevoeligste deelnemer van dit seizoen zijn. Wanneer Iris geëmotioneerd raakt over haar jong overleden kind, kakt Edwin er weer een verhaal uit over de keer dat hij en zijn zoon niet zo lekker gingen. Fijn dat er een hele wilde stoere skydiver langskwam. Edwin verliet dit programma in stijl. Hij gunde Iris niet eens haar motivatie. Meneer had toevallig enkele minuten eerder besloten om te vertrekken.

CAROLINE
Zij, de vrouw die eruitziet als Gandalf uit Lord of the rings, pakt het man-vrouwgebeuren net even anders aan. Aan de cameraman vertelde ze dat ze al wat had rondgevraagd naar de prijs van een partijtje nieuwe witte tanden in Arie’s hoofd. Voor vijftienduizend euro wilde iemand uit het dorp wel wat ongebluste kalk in de mond van Arie spuiten.

Ze stuurde Carolie, de slapende loverboy, naar huis. Ik verheug mij nu al op de laatste uitzending, wanneer alle deelnemers bij elkaar komen en Carolie twee uur na de uitzending wakker moet worden gemaakt. ‘Paardenlulletje, paardenlulletje, wakker worden. Je hebt weer alles gemist.’

Arie maakte deze week weer lekker schoon en repareerde veel verschillende dingen die hij eerst zelf stiekem kapot had gemaakt. Een uitgekookte tactiek!

PAUL
Een drama tekent zich af. De gelouterde B&B vol liefde-kijkers weten precies hoe dit afloopt. Over vijf weken zal Paul geëmotioneerd aan zijn dochters vertellen dat het veel te vroeg is voor een nieuwe vrouw. Mama zit nog te diep in zijn lichaam. In iedere vezel. Dat is wat je als kijker ook voelt. Ik zie een man die onhandig door keukens beweegt en steeds probeert net een meter voor zijn intense verdriet uit te hollen. De vrouwen die tot nu toe zijn langsgekomen, voelen dat ook. Josseline vertelde Paul tijdens een intens gesprek dat ze dingen wil meemaken. Samen met hem naar een ijshockeywedstrijd of naar een plek waar ze nog nooit zijn geweest. Paul wil alleen maar op plekken zijn waar zijn overleden vrouw ooit om hem heen scharrelde.

NISHA TARA
Ik kijk graag naar Nisha Tara. Ze praat steeds alsof ze je een recept voor een Spaanse bonenschotel staat uit te leggen en negen van de dertien ingrediënten is vergeten. Ook een soort van vermakelijk: de neiging om steeds dingen te doen en te zeggen die nog eens bevestigen dat ze een lekker wild levend gekkiemens is. Wanneer zij voorstelt iets te ondernemen - ‘zullen we anders onze spijkerbroeken gaan verven of zo, dacht ik ofzoiets’ - dan hoor ik er vanzelf achteraan: ‘Ik ben een raar mens, vind je mij een raar mens? Ja toch, raar ben ik he, ik ben heel verstrooid, ik wil steeds rare dingen doen. Vind je dat leuk? Raar ben ik he!’

Muurkunstenaar Suus vond het allemaal heerlijk. Nisha Tara had iedere activiteit kunnen voorstellen. ‘Zullen we anders heel hard gaan staan schreeuwen in de rivier en dat we dan een dode bever op ons hoofd hebben en dat we ons dan mee laten voeren door de rivier en dat we dan aanspoelen bij een andere leuke vrouw, een pottenbakster met een baard of zo.’

Al dat geluk werd tijdens het broek-schilderen niet eens zo heel wreed verstoord door een nieuw aangekomen vrouw: Lieske. Na twee seconden was het volstrekt duidelijk: Suus kon voortaan in haar eentje klavertjes vier gaan manifesteren. Laat ik hier nu ook eens een complottheorie droppen: Lieske en Nisha Tara hadden zo te zien ver voor de opnames van het programma al uitgebreid telefonisch contact gehad. Suus reisde, zonder het te weten, af naar Nisha Tara die al verliefd was op een andere vrouw. Ik vermoed zelfs dat de andere vrouwen die nog zouden komen op het laatste moment zijn afgezegd.

FRED
Om Freds eigen woord te gebruiken: luisteren naar hem en kijken naar hem is niets minder dan een martelgang. Die zwetende aanstootgevende kale halfbroer van Harrie Slinger, de zanger van Drukwerk, mag acht weken lang proberen het record te breken van Meest Vrouwonvriendelijke Man Ooit Op De Nederlandse Televisie. Wat mij betreft mag hij de beker al trots boven zijn hoofd houden.

Fred praat over vrouwen alsof het diertjes zijn. Diertjes die hij in een glazen bak dondert en daarna bestudeert. In het bekende camouflage-kunstenaarsjargon babbelt hij eeuwen emancipatie de afgrond in. Hij wil de vrouwen op die afgetrapte aan elkaar hangende naar dode verkoolde kip ruikende uitdragerij van hem steeds maar iets leren.

Daarom zat ik met beide armen boven mijn hoofd te juichen toen Yvonne in de supermarkt in perfect Spaans uitgebreid met een caissière in gesprek ging. Fred sprak haar daarop aan. Nooit met andere mensen spreken wanneer hij staat te verzinnen hoe hij nu weer de gekke kunstenaar kan uithangen.

Gaan we nog meemaken, denk ik. Fred die, terwijl Yvonne gezellig met een visser praat, zijn broek naar beneden doet en een mengsel van gele verf en urine in het water laat kletteren.

Daarna volgt een lang, transpirerend verhaal, met zijn hoofd vlak voor de camera, dat hij een kunstenaar is en dat hij probeerde de tekst LIEFDE VOOR MIJZELF in het water te sproeien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221517523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze heeft er een heel servies van, niet gemakkelijk in de afwasmachine. Het is ook niet mijn smaak maar kennelijk de hare wel.
Haar vent zou wel gedacht hebben: Nog zo'n schaal en ik wil scheiden", en zo geschiede.
pi_221517630
Deze van Insta wilde ik ook nog ff delen >:) :D

pi_221518737
Misschien verkeerd begrepen, maar zat Jiry nu zijn eigen gekookte eten in zijn eentje voor de tent te eten? Wat ongezellig en ongastvrij, die ex van haar kon die jongens toch ook wel opvangen?
pi_221519043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:07 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien verkeerd begrepen, maar zat Jiry nu zijn eigen gekookte eten in zijn eentje voor de tent te eten? Wat ongezellig en ongastvrij, die ex van haar kon die jongens toch ook wel opvangen?
Goed gezien.
Alleen weten we niet hoe dat is gegaan. Kinderen van haar zijn nog jong en om de rust in deze crazy-tijd voor dat gezin te bewaren betrekt zij ze waarschijnlijk niet bij alle mannen die komen.

Edwin heeft ook geen interactie met ze gehad.
pi_221519051
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed gezien.
Alleen weten we niet hoe dat is gegaan. Kinderen van haar zijn nog jong en om de rust in deze crazy-tijd voor dat gezin te bewaren betrekt zij ze waarschijnlijk niet bij alle mannen die komen.

Edwin heeft ook geen interactie met ze gehad.
Hoe ging dat ooit met Astrid in Oostenrijk, die had ook jonge kinderen?
pi_221519270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:07 schreef Firuze60 het volgende:
Dat weten wij toch helemaal niet? :) Tevens vond ik het gewoon begrijpelijk om die jonge kinderen afzijdig te houden voor nu.

Zelf ben ik 's avonds ook wel eens de deur gewezen ipv blijven slapen, zodat ik daags erna niet met een klein kind geconfronteerd werd. Of eigenlijk andersom dan. En dat was dan bij iemand waar ik eerder al de lakens mee gedeeld had.

Daar had ik alle begrip voor. Dus ik snap haar prima en of die ex wel eventjes op kon passen dat weten wij niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221519282
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:23 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat weten wij toch helemaal niet? :) Tevens vond ik het gewoon begrijpelijk om die jonge kinderen afzijdig te houden voor nu.

Zelf ben ik 's avonds ook wel eens de deur gewezen ipv blijven slapen, zodat ik daags erna niet met een klein kind geconfronteerd werd. Of eigenlijk andersom dan. En dat was dan bij iemand waar ik eerder al de lakens mee gedeeld had.

Daar had ik alle begrip voor. Dus ik snap haar prima en of die ex wel eventjes op kon passen dat weten wij niet.
Nou ja, ok, kon mij wel iets van Astrid herinneren dat haar kandidaten ook zichzelf moesten vermaken in de avond.
Maar die werden niet in een tentje gestopt.
pi_221519301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou ja, ok, kon mij wel iets van Astrid herinneren dat haar kandidaten ook zichzelf moesten vermaken in de avond.
Grote tent of klein kamertje

Die mij die tent maar :Y
pi_221519477
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Alles is bezet en daarom heeft ze 2 tenten geplaatst voor haar kandidaten. Niemand die daar moeite mee heeft. Dat ze haar kinderen niet meteen maar met die mannen kennis laat maken lijkt mij wel verstandig. Er kan er tenslotte maar 1 overblijven als het haar lukt de liefde te vinden. Daarna komt de kennismaking met de kinderen wel.
pi_221519963
Snap ook niet waar men zich druk om maakt mbt de tenten en het niet laten kennismaken met de kinderen.
Zeuren om te zeuren.
pi_221519982
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Jonge kinderen? Twee flinke tieners. En eentje wat jonger.

Maar verder heel logisch dat ze de kinderen lekker buiten de serie houdt. :Y
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:51:19 #173
3542 Gia
User under construction
pi_221520022
quote:
Ik dacht dat ze Korsakov had of zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:19 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn aka @:doordevil in de Libelle:

NISHA TARA
Ik kijk graag naar Nisha Tara. Ze praat steeds alsof ze je een recept voor een Spaanse bonenschotel staat uit te leggen en negen van de dertien ingrediënten is vergeten. Ook een soort van vermakelijk: de neiging om steeds dingen te doen en te zeggen die nog eens bevestigen dat ze een lekker wild levend gekkiemens is. Wanneer zij voorstelt iets te ondernemen - ‘zullen we anders onze spijkerbroeken gaan verven of zo, dacht ik ofzoiets’ - dan hoor ik er vanzelf achteraan: ‘Ik ben een raar mens, vind je mij een raar mens? Ja toch, raar ben ik he, ik ben heel verstrooid, ik wil steeds rare dingen doen. Vind je dat leuk? Raar ben ik he!’

Muurkunstenaar Suus vond het allemaal heerlijk. Nisha Tara had iedere activiteit kunnen voorstellen. ‘Zullen we anders heel hard gaan staan schreeuwen in de rivier en dat we dan een dode bever op ons hoofd hebben en dat we ons dan mee laten voeren door de rivier en dat we dan aanspoelen bij een andere leuke vrouw, een pottenbakster met een baard of zo.’

Al dat geluk werd tijdens het broek-schilderen niet eens zo heel wreed verstoord door een nieuw aangekomen vrouw: Lieske. Na twee seconden was het volstrekt duidelijk: Suus kon voortaan in haar eentje klavertjes vier gaan manifesteren. Laat ik hier nu ook eens een complottheorie droppen: Lieske en Nisha Tara hadden zo te zien ver voor de opnames van het programma al uitgebreid telefonisch contact gehad. Suus reisde, zonder het te weten, af naar Nisha Tara die al verliefd was op een andere vrouw. Ik vermoed zelfs dat de andere vrouwen die nog zouden komen op het laatste moment zijn afgezegd.
Ik zie bij Lieske nauwelijks interesse in Nisha Tara, wat ik bij Suus wel zag. Denk niet dat Lieske qua energie bij haar past.

Volgens mij hadden er maar 3 vrouwen gereageerd op de oproep. Die mochten alledrie komen. Dus Lieske is de laatste.
pi_221520488
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:40 schreef Pisces het volgende:
Toch even op Insta gekeken of Iris Rulkens dit jaar weer wat mensen persifleert. Jammer genoeg heeft ze de kans van Sylvie Meis bij Iris laten liggen. Maar de rest is wel weer geniaal. _O-
Een vriendin van mij stuurt die ook steeds door. Vreselijk niet grappig vind ik die persiflages. Misschien is het typisch vrouwenhumor of zo.
pi_221520508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Een vriendin van mij stuurt die ook steeds door. Vreselijk niet grappig vind ik die persiflages. Misschien is het typisch vrouwenhumor of zo.
Dat denk ik niet. Net zoveel mannen als vrouwen vinden het leuk.

Het is ook eigenlijk geen humor, gewoon zo goed mogelijk mensen nadoen.
pi_221520689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Pisces het volgende:

[..]
Jonge kinderen? Twee flinke tieners. En eentje wat jonger.

Maar verder heel logisch dat ze de kinderen lekker buiten de serie houdt. :Y
Houdt ze dan ook buiten de camera.
pi_221520699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zal het doorgeven. ;)
pi_221521167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh jeez. Alsof dat hetzelfde is als je kinderen aan een date voorstellen.
Nondeju! Wie A zegt moet zeker B t/m Z ook zeggen? :')
pi_221521173
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh jeez. Alsof dat hetzelfde is als je kinderen aan een date voorstellen.
Nondeju! Wie A zegt moet zeker B t/m Z ook zeggen? :')
Maakt mij dat uit, het valt gewoon op. En dat was mij niet eerder opgevallen bij Astrid oa.
pi_221521227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:

Vind er weinig aan.
Sommige filmposters zijn wel geinig op insta en bij nader inzien vond ik de door mij geplaatste bingokaarten ook niet heel origineel of heel leuk :D
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:19:53 #181
208890 June.
Seriously?
pi_221522277
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]
Ik zie bij Lieske nauwelijks interesse in Nisha Tara, wat ik bij Suus wel zag. Denk niet dat Lieske qua energie bij haar past.

Volgens mij hadden er maar 3 vrouwen gereageerd op de oproep. Die mochten alledrie komen. Dus Lieske is de laatste.
Ik heb het idee dat ze stiekem vooraf al contact hebben gehad. Kan haast niet anders.
Shine bright like a diamond.
pi_221522286
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:19 schreef June. het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze stiekem vooraf al contact hebben gehad. Kan haast niet anders.
Dat wordt al breeduit in de media geroepen dus zo stiekem is dat idee niet.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:30:18 #183
208890 June.
Seriously?
pi_221522327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat wordt al breeduit in de media geroepen dus zo stiekem is dat idee niet.
Oh, nou dat volg ik allemaal niet. oO<
Shine bright like a diamond.
pi_221523012
Eentje die buiten de tent moet gaan eten. Hoe bizar is dat. De kids zijn ook al wat groter kunnen die de afgelopen periode niet helpen om het onkruid te verwijderen ?
Snap niet dat deelnemers vaak aan het werk gezet worden . Het programma is toch niet : ik zoek een klusser!
Net als bij Nisha moest er een vieze trampoline worden schoongemaakt. Kon het niet eerder voordat er gasten kwamen ? Ze hebben genoeg tijd om

voor de gasten komen de boel in orde te maken maar nee als de deelnemers komen moet er ineens geklust worden. Laat een gast lekker relaxen want die komt helemaal uit het buitenland speciaal voor jou.
Zoals bij Timothy ; ik vind dat hij de gasten op hen gemak stelt en even een klein klusje uit jezelf geeft

maar laat de gasten lekker genieten en bezorg hen een vakantiegevoel . Zo hoort het ook.
Bij Carolien loopt die Arie zich alleen maar uit te sloven . Liever een gast als Carolie lekker genieten alsof je vakantie hebt .Je komt niet als klusser of werkster . Snap niet dat die deelnemers het pikken.
pi_221523054
In feite kom je daar ook niet voor vakantie. :+
pi_221523235
B&B vol Klussers (en voor Arie hondendrollen)
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 07:53:20 #187
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221523248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 00:20 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Eentje die buiten de tent moet gaan eten. Hoe bizar is dat. De kids zijn ook al wat groter kunnen die de afgelopen periode niet helpen om het onkruid te verwijderen ?
Snap niet dat deelnemers vaak aan het werk gezet worden . Het programma is toch niet : ik zoek een klusser!
Net als bij Nisha moest er een vieze trampoline worden schoongemaakt. Kon het niet eerder voordat er gasten kwamen ? Ze hebben genoeg tijd om

voor de gasten komen de boel in orde te maken maar nee als de deelnemers komen moet er ineens geklust worden. Laat een gast lekker relaxen want die komt helemaal uit het buitenland speciaal voor jou.
Zoals bij Timothy ; ik vind dat hij de gasten op hen gemak stelt en even een klein klusje uit jezelf geeft

maar laat de gasten lekker genieten en bezorg hen een vakantiegevoel . Zo hoort het ook.
Bij Carolien loopt die Arie zich alleen maar uit te sloven . Liever een gast als Carolie lekker genieten alsof je vakantie hebt .Je komt niet als klusser of werkster . Snap niet dat die deelnemers het pikken.
Je komt er toch om, naast de B&B houder te leren kennen, te zien hoe het leven daar zou zijn voor je? Zou het juist raar vinden als het alleen vakantie zou zijn.
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_221524106
'Ik leef het liefst zo lang mogelijk zonder wekker'. Aldus B&B houder Thomas, wat een luchtfietsers allemaal. Ze lijken allemaal de B&B in de schoot geworpen te hebben gekregen en nu een beetje te kunnen lanterfanten.

Mexx vind ik wel meevallen, lijkt me oprecht een leuke redelijk slimme en leuke meid. Iris gedraagt zich als enorme bakvis.
pi_221524435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
'Ik leef het liefst zo lang mogelijk zonder wekker'. Aldus B&B houder Thomas, wat een luchtfietsers allemaal. Ze lijken allemaal de B&B in de schoot geworpen te hebben gekregen en nu een beetje te kunnen lanterfanten.

Mexx vind ik wel meevallen, lijkt me oprecht een leuke redelijk slimme en leuke meid. Iris gedraagt zich als enorme bakvis.
Timothy sowieso. 100% dat zijn familie (goudhandel volgens hemzelf) gezegd heeft hier heb je een b en b, ga maar wat hobbyen.

Zelfde als die ouwe totaaldebiel vorig jaar in dat kasteel. Die was door vermogende familie ook gewoon daar weggestopt.
pi_221525129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:19 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn aka @:doordevil in de Libelle:

IRIS
Iris, die in Spanje gasten ontvangt en tussendoor indrukwekkende kunst maakt, probeerde deze week het menselijke insect Edwin van zich af te slaan. Die bleef maar, gekleed in het gruwelijkste kledingstuk dat ooit is gefabriceerd - de stretchspijkerbroek - hinderlijk om haar heen zoemen.

Mannen die een spijkerbroek van elastisch materiaal dragen, verdienen het inderdaad om ergens diep in Spanje tevergeefs naar de liefde te zoeken. Mannen in elastische spijkerbroeken lopen meestal met een emmer vol ontlasting vrolijk fluitend over een camping.

Het contrast tussen de breekbare Iris en de getapte polderman Edwin was schrijnend en alle ellende verzamelde zich uiteindelijk in één zinnetje. Iris hing met samengeknepen ogen vlak voor een van haar nieuwe kunstwerken, Edwin kwam haar atelier binnendenderen en sprak de volgende legendarische B&B vol liefde-zin, die nog talloze malen zal worden herhaald: ‘Ben je lekker aan het knutselen?’

Het raakte Iris diep en dat ontroerde mij enorm. Kunstenaar zijn, dingen durven te maken, is doodeng. Je maakt iets en je twijfelt of je het aan andere mensen zult gaan laten zien. Als zo’n elastieken broekenman je breekbare werk dan wegzet als ‘geknutsel voor huisvrouwen’, dan komt dat binnen.

Edwin moet wel de ongevoeligste deelnemer van dit seizoen zijn. Wanneer Iris geëmotioneerd raakt over haar jong overleden kind, kakt Edwin er weer een verhaal uit over de keer dat hij en zijn zoon niet zo lekker gingen. Fijn dat er een hele wilde stoere skydiver langskwam. Edwin verliet dit programma in stijl. Hij gunde Iris niet eens haar motivatie. Meneer had toevallig enkele minuten eerder besloten om te vertrekken.

CAROLINE
Zij, de vrouw die eruitziet als Gandalf uit Lord of the rings, pakt het man-vrouwgebeuren net even anders aan. Aan de cameraman vertelde ze dat ze al wat had rondgevraagd naar de prijs van een partijtje nieuwe witte tanden in Arie’s hoofd. Voor vijftienduizend euro wilde iemand uit het dorp wel wat ongebluste kalk in de mond van Arie spuiten.

Ze stuurde Carolie, de slapende loverboy, naar huis. Ik verheug mij nu al op de laatste uitzending, wanneer alle deelnemers bij elkaar komen en Carolie twee uur na de uitzending wakker moet worden gemaakt. ‘Paardenlulletje, paardenlulletje, wakker worden. Je hebt weer alles gemist.’

Arie maakte deze week weer lekker schoon en repareerde veel verschillende dingen die hij eerst zelf stiekem kapot had gemaakt. Een uitgekookte tactiek!

PAUL
Een drama tekent zich af. De gelouterde B&B vol liefde-kijkers weten precies hoe dit afloopt. Over vijf weken zal Paul geëmotioneerd aan zijn dochters vertellen dat het veel te vroeg is voor een nieuwe vrouw. Mama zit nog te diep in zijn lichaam. In iedere vezel. Dat is wat je als kijker ook voelt. Ik zie een man die onhandig door keukens beweegt en steeds probeert net een meter voor zijn intense verdriet uit te hollen. De vrouwen die tot nu toe zijn langsgekomen, voelen dat ook. Josseline vertelde Paul tijdens een intens gesprek dat ze dingen wil meemaken. Samen met hem naar een ijshockeywedstrijd of naar een plek waar ze nog nooit zijn geweest. Paul wil alleen maar op plekken zijn waar zijn overleden vrouw ooit om hem heen scharrelde.

NISHA TARA

FRED
Om Freds eigen woord te gebruiken: luisteren naar hem en kijken naar hem is niets minder dan een martelgang. Die zwetende aanstootgevende kale halfbroer van Harrie Slinger, de zanger van Drukwerk, mag acht weken lang proberen het record te breken van Meest Vrouwonvriendelijke Man Ooit Op De Nederlandse Televisie. Wat mij betreft mag hij de beker al trots boven zijn hoofd houden.

Fred praat over vrouwen alsof het diertjes zijn. Diertjes die hij in een glazen bak dondert en daarna bestudeert. In het bekende camouflage-kunstenaarsjargon babbelt hij eeuwen emancipatie de afgrond in. Hij wil de vrouwen op die afgetrapte aan elkaar hangende naar dode verkoolde kip ruikende uitdragerij van hem steeds maar iets leren.

Daarom zat ik met beide armen boven mijn hoofd te juichen toen Yvonne in de supermarkt in perfect Spaans uitgebreid met een caissière in gesprek ging. Fred sprak haar daarop aan. Nooit met andere mensen spreken wanneer hij staat te verzinnen hoe hij nu weer de gekke kunstenaar kan uithangen.

Gaan we nog meemaken, denk ik. Fred die, terwijl Yvonne gezellig met een visser praat, zijn broek naar beneden doet en een mengsel van gele verf en urine in het water laat kletteren.

Daarna volgt een lang, transpirerend verhaal, met zijn hoofd vlak voor de camera, dat hij een kunstenaar is en dat hij probeerde de tekst LIEFDE VOOR MIJZELF in het water te sproeien.
Nico wordt alleen maar beter, niet slechter vind ik. ^O^
pi_221525160
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]

Lieske moet nog even los komen denk ik.
pi_221525198
quote:

Als potentiële nieuwe partner is het toch niet zo gek om te kijken of ze mee willen helpen in jouw bedrijf? Je komt daar tenslotte niet om vakantie te vieren en er zijn tussendoor gesprekken of uitstapjes. Bij Caroline vind ik wél dat je gelijk hebt want die wil alleen maar op eigen grond blijven en geeft niet om terrasjes en andere uitstapjes. En wat die Timothy betreft, die heeft overal al personeel voor. Het is wat je zélf aangeeft wat je wilt. De een zegt zijn hele hebbe en houwe op in Nederland en werkt niet meer en de ander werkt vanuit huis.
pi_221525206
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 07:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Je komt er toch om, naast de B&B houder te leren kennen, te zien hoe het leven daar zou zijn voor je? Zou het juist raar vinden als het alleen vakantie zou zijn.
Dat werkte bij Carolie ook niet! :N
pi_221525283
quote:

Onzin, zie je zo'n Carolie al een B&B runnen, dan stort het dak na zes maanden in, de bananenplanten groeien tussen de tuintegels door en het harige doucheputje zegt vrolijk goedemorgen tegen iedereen.
graag verwijderen
pi_221525485
Die B&B bij Caroline stelt al niks voor. Je slaapt in een gehorig tuinhuisje en daar buiten zet je voet in een hondenpoepveldje.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 19:04:53 #196
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221527443
Je hebt die interieurdesinger Daan Alferink. Die heeft het altijd over het beige latte frappucino interieur. Ik moet daar bij het 'stel' Thomas en Mexx de hele tijd aan denken. Wat een nietszeggende oppervlakkigheid.

En waar hebben bijna alle vrouwelijke kandidaten hun bovenlip vol botox zitten? Klinken ze allemaal alsof ze stomdronken zijn.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_221529680
de laatste tijd is er sowieso maar weinig te zien van de eigenaren die met hun gasten samen
daadwerkelijk b&b gerelateerd werk doen.

ik herinner me bijvoorbeeld dat we dat destijds bij Astrid wel veel zagen, hoe ze op een
gegeven moment samen met harm jan bedden op aan verschonen was en zo.

en die vrouw die iedere kandidaat de badkamer schoon liet maken en dan keek of ze met het
toiletdoekje daarna ook de wastafel poetsten en zo :D

of op zijn minst moest er zoals bij Arno of bij die knakker in die geweldig mooie bouwval ergens
in Italië nog verbouwd worden.

dit jaar zie ik behalve bij Paul eigenlijk nergens iets gebeuren.

wel mogen we bijna elke aflevering naar schijt kijken. dat is op de Nederlandse tv blijkbaar heel
grappig, nog steeds. zit je weer net aan je maaltijd, hoppa, iemand heeft weer zijn klauwen vol
met stront of iemand trapt weer in een hoop kak.

laat ons dan zien hoe iemand helpt met kamers schoonmaken in plaats van het hondentoilet.
pi_221530384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 13:30 schreef Stepperoller het volgende:
Die B&B bij Caroline stelt al niks voor. Je slaapt in een gehorig tuinhuisje en daar buiten zet je voet in een hondenpoepveldje.
Exact !! Vaak heb ik het gevoel dat je bij zo'n B&B meer een inlogerende gast bent in iemands huis. Dat je in hun tuin ligt als er een zwembad is. Dat is ook de reden dat ik het nooit boek.

Die originele oude spaanse stijl (veel tierelantijntjes) van Thomas woning vind ik eveneens onaantrekkelijk.

Los hiervan: Die tanden van Thomas zijn (iets) te gebleekt.
pi_221530419
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 01:44 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Exact !! Vaak heb ik het gevoel dat je bij zo'n B&B meer een inlogerende gast bent in iemands huis. Dat je in hun tuin ligt als er een zwembad is. Dat is ook de reden dat ik het nooit boek.

Die originele oude spaanse stijl (veel tierelantijntjes) van Thomas woning vind ik eveneens onaantrekkelijk.

Thomas lijkt dan ook meer het type die in een huisje op wielen opgevoed is dan in een kasteel.
graag verwijderen
pi_221531300
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 01:44 schreef Bever_NL het volgende:

[..]

Nee, volgens hem is dat een kwestie van goed poetsen. *)
pi_221531415
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, volgens hem is dat een kwestie van goed poetsen. *)
Of een reisje naar Turkye voor een betaalbare slijp- en opzetbeurt.
Ik dacht in het begin trouwens dat Thomas homo was. :s)
pi_221531423
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:20 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Of een reisje naar Turkye voor een betaalbare slijp- en opzetbeurt.
Ik dacht in het begin trouwens dat Thomas homo was. :s)
Ik denk het nog steeds. :D
pi_221531433
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:22 schreef Pisces het volgende:

[..]
Hij vertelde een wilde tijd achter de rug te hebben. Daar kijk ik nu opeens héél anders naar. :|W
pi_221531459
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij vertelde een wilde tijd achter de rug te hebben. Daar kijk ik nu opeens héél anders naar. :|W
Werkte hij niet achter de bar? Elke bezopen klant heeft interesse in een barman of barvrouw. Het zegt me zo weinig over dat hij meent dat hij zo goed in de markt lag.
Maar volgens mij is hij van alle markten thuis. :Y (Waar uiteraard niks mis mee is.)
pi_221533162
Ik denk dat die nerd gewoon nog maagd is.
pi_221536429
Dat hondje van hem ook. Dat zegt al genoeg.
pi_221538973
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:22 schreef Pisces het volgende:

[..]
Idem

kan me weinig voorstellen bij z'n zogenaamde wilde jaren met one-night stands.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 10-08-2026 12:20:25 ]
pi_221544774
Ja, waar is iedereen?
pi_221544795
Zowel Caroline als Timotei in panterprint
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221544825
Die tuin bij Eline, alweer dat vreselijke nepgras. En haar vent kwam te dicht in haar aura, ok..
pi_221544847
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, waar is iedereen?
In de topic van B&B Videoland
pi_221544859
Die knappe jongen is toch niks voor Timottie
pi_221544860
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef Killerjas het volgende:

[..]
In de topic van B&B Videoland
En toch hebben wij 4 delen en Videoland 1. B-)
pi_221544877
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, waar is iedereen?
Ik begin du pas, en de laatste aflevering was saai.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:23:38 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221544921
Mexx gaat binnenkort lekker naar huis denk ik
~FEYENOORD~
pi_221544930
Ik begin ook later omdat ik eerst de bondgenoten kijk, jammer dat je dan niet synchroon loopt.
pi_221544962
Doete is veel te schattig en leuk voor die vreselijke Fred
pi_221544963
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat ze zelf weg wil?
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:29:08 #219
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221544964
Fred snapt er echt helemaal niets van
~FEYENOORD~
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:29:29 #220
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221544968
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:

[..]
Omdat ze zelf weg wil?
Ik denk van wel
~FEYENOORD~
pi_221544975
Je bent wel een uber kneus om bij ontbijt kaviaar op je eitje te smeren. Dat is echt laten zien dat je nep bent.
pi_221544985
Ik zou Eline graag met los haar zien. Volgens mij staat dat zo zacht :)
pi_221545008
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Je bent wel een uber kneus om bij ontbijt kaviaar op je eitje te smeren. Dat is echt laten zien dat je nep bent.
Dat zag er wel sneu uit, ja.. :D
pi_221545015
quote:
Mooie dame, maar er zit nog kraak of smaak aan.
Make trouble not war
pi_221545019
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Ik zou Eline graag met los haar zien. Volgens mij staat dat zo zacht :)
Ze schaamt zich kennelijk voor haar dunne spriethaar ofso. Die nepvlecht is zo lelijk.
pi_221545020
Arie mag blijven (arme gratis schoonmaker) Kees is te mager en klein, ze moet nog wel even zijn gebit keuren.
Oh dat zegt ze nu, gebit is ok :')
pi_221545029
quote:
Dat moet sowieso op een zachtgekookt eitje. Ik ben een kaviaar liefhebber.
Make trouble not war
pi_221545044
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Ook als ontbijt? Wat een waanzin, plus ik vind het gewoon wat zoutige zooi.
pi_221545052
Caroline moet niet zeuren over het gehoor want haar ogen zijn ook niet te best. de lippenstift lijntjes zitten bij haar neus.
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:40:28 #230
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221545061
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
Caroline moet niet zeuren over het gehoor want haar ogen zijn ook niet te best. de lippenstift lijntjes zitten bij haar neus.
En dan hebben we haar nog niet eens in bikini gezien
pi_221545064
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:40 schreef kibo het volgende:

[..]
En dan hebben we haar nog niet eens in bikini gezien
Nou ja ze is op leeftijd, en op zich heeft ze een prima figuur.
pi_221545065
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Gewoon lekker op een stukje warme toast met ongezouten roomboter, en een slokje wodka na :9
graag verwijderen
pi_221545070
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begin ook later omdat ik eerst de bondgenoten kijk, jammer dat je dan niet synchroon loopt.
Ja invoeren en later pas terug scrollen :D
pi_221545073
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:
Doete is veel te schattig en leuk voor die vreselijke Fred
Iedereen is te leuk voor Fred
pi_221545084
quote:
Thomas denk dat hij the gift for woman is. En met overdreven complimentjes geven graaf je je eigen graf. Mexx is te nuchter daar voor. En Thomas niet echt een hoofdprijs op meerdere vlakken.
pi_221545105
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze schaamt zich kennelijk voor haar dunne spriethaar ofso. Die nepvlecht is zo lelijk.
Ik denk vanwege de temperatuur lekker vast. En ze houdt van een sportieve look.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:50:44 #237
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221545116
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Thomas denk dat hij the gift for woman is. En met overdreven complimentjes geven graaf je je eigen graf. Mexx is te nuchter daar voor. En Thomas niet echt een hoofdprijs op meerdere vlakken.
Denk idd dat het meer afschrikt, hij gaat te snel voor haar
~FEYENOORD~
pi_221545119
"clientcoach in de zorg" kan iemand mij uitleggen wat dat in houdt?
pi_221545120
Carolien die durft te zeggen dat ze het beter kan, zelf doen dan muts.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:52:01 #240
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221545125
Fred gaat alleen eindigen
~FEYENOORD~
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:52:33 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221545128
Fred _O-
~FEYENOORD~
pi_221545161
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:50 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Denk idd dat het meer afschrikt, hij gaat te snel voor haar
Hij probeerde haar het bed in te lullen met zijn "we gaan door en verder uitbreiden :') " Ja voordat de volgende dame komt wil hij wel even meer (uitzoeken). Mexx mag in haar handjes knijpen vind Thomas.
pi_221545182
We springen over de horizon :? Dat begrijpt toch geen hond Fred. Of misschien is een hond nog niet zo'n gek idee.
pi_221545184
Kan iemand mij uitleggen dat Eline nu nog steeds golfen een kaksport vindt?
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:59:04 #245
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221545188
Die vervelende druktemaker geeft Eline "nieuwe energie' :')
pi_221545202
Dat gehinnik van Menno, alsof het de zoon van Harry Piekema is.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221545227
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Ik vind hem idd ook vervelend, De date van die ander gaat behoorlijk de mist in.
pi_221545228
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Ik vind hem wel leuk, maar ok misschien als visite die weer weggaat.
pi_221545241
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Mooie dame, maar er zit nog kraak of smaak aan.
Dat vind ik juist van Thomas, daar kun je denk ik echt geen fatsoenlijk gesprek over serieuze onderwerpen mee voeren.
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Thomas denk dat hij the gift for woman is.
En dit ja
pi_221545255
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Fred gaat alleen eindigen
Graag.
pi_221545257
Die nieuwe van Thomas is iets te druk.

En hij noemt zichzelf ook Tommy :') :')
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 22:13:27 #252
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221545277
De honden worden een keer uitgelaten en ze gaan er direct bij liggen.
~FEYENOORD~
pi_221545283
Wel vreemd dat je ouders je naar een kledingzaak noemen.
pi_221545293
Die Waddy is ook wel een emotionele zeiksnor hier moet ik Timmy wel gelijk in geven, hij is geen therapeut.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 22:18:25 #255
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221545311
Ja, yvonne gaat lekker huis die is er wel klaar mee
~FEYENOORD~
pi_221545340
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, yvonne gaat lekker huis die is er wel klaar mee
Godzijdank. De roze bril is af. _O_
pi_221545368
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:42 schreef alpeko het volgende:

[..]
Iedereen is te leuk voor Fred
Inderdaad, je gunt zelfs die ondergekliederde parasol een beter leven
pi_221545369
Die stoelen bij Fred _O- Met een gieter vanaf een trap over een parasol juiste windrichting subtiele kleuren stoel in juiste positie, en!! het is een vieze kliederzooi (net als Fred)
pi_221545371
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:22 schreef Pisces het volgende:

[..]
Godzijdank. De roze bril is af. _O_
Zet de popcorn klaar :9
pi_221545376
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
De honden worden een keer uitgelaten en ze gaan er direct bij liggen.
Die arme obesitas hondjes die nog nooit verder gelopen hebben dan 10 meter, puur dierenmishandeling.
pi_221545409
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen dat Eline nu nog steeds golfen een kaksport vindt?
Nou misschien had hij van te voren even moeten zeggen dat er een dress code is. Nu overval je iemand, en ja dat is kak. Het is zijn ding en slaat de golfbal plank nogal mis.
Oh en ik denk dat Eline liever een kapsalon eet ipv liflafjes.
pi_221545447
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Dat gehinnik van Menno, alsof het de zoon van Harry Piekema is.
Of de broer van Maxima uit LuckTV
pi_221545473
Huh? Hoe oud is Paula. Sorry maar wat een verlopen kop en tja de rammelende eierstokken zijn er. Lexx Mexx heeft mooi lang (extensions) haar ja. Was dat een sneer?
pi_221545501
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:45 schreef Soury het volgende:
Huh? Hoe oud is Paula. Sorry maar wat een verlopen kop en tja de rammelende eierstokken zijn er. Lexx Mexx heeft mooi lang (extensions) haar ja. Was dat een sneer?
Nou nou nou. Verlopen kop?
Ze is 31.
Haar stem en uitspraak zijn gewoon niet heel aantrekkelijk maar verlopen ziet ze er niet uit. :)
pi_221545510
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:48 schreef Pisces het volgende:

[..]
Nou nou nou. Verlopen kop?
Ze is 31.
Haar stem en uitspraak zijn gewoon niet heel aantrekkelijk maar verlopen ziet ze er niet uit. :)
Ik vind haar er een stuk ouder uitzien, ik zou haar zo 45 geven.
pi_221545513
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan ziet ze er strak uit voor 45. :D

Wat vind je van de wrat van Mexx. Daar kan ik dan weer niet omheen kijken. :+
pi_221545532
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dan ziet ze er strak uit voor 45. :D

Wat vind je van de wrat van Mexx. Daar kan ik dan weer niet omheen kijken. :+
Dat is me nog niet opgevallen is staar me blind op haar stijve mondje.
  maandag 10 augustus 2026 @ 22:53:14 #268
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221545534
Kijk nu al uit naar de reünie.
Vak Fred afgeladen met kwaaie koppen _O-
pi_221545547
Gutto gut, de honden van Caroline moeten voor de kijkers een keer het terrein af, die dikke mormels zijn niet gewend om te lopen en ploffen gewoon neer _O-
pi_221545586
Het zijn een hele hoop erg matige mensen bij elkaar, armoede wel.
graag verwijderen
pi_221545607
Yvonne heeft wel gelijk, dat mag je niet meenemen.
pi_221545615
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:53 schreef kibo het volgende:
Kijk nu al uit naar de reünie.
Vak Fred afgeladen met kwaaie koppen _O-
Ik kijk vooral uit naar de vileine opmerkingen van Leonie :9
pi_221545623
Edit
pi_221545632
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik kijk vooral uit naar de vileine opmerkingen van Leonie :9
Wie is Leonie :@
pi_221545650
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef Soury het volgende:
Yvonne heeft wel gelijk, dat mag je niet meenemen.
En dan de achterlijkheid van Fred die vindt dat het moment verpest wordt.

Wat een mafketel.

Het was geen stukje koraal. Het waren PLATEN, zo groot. :')
pi_221545659
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:13 schreef Pisces het volgende:

[..]
En dan de achterlijkheid van Fred die vindt dat het moment verpest wordt.

Wat een mafketel.

Het was geen stukje koraal. Het waren PLATEN, zo groot. :')
Het was ook geen koraal maar afdrukken ervan soms mag je niet eens zand meenemen, laat staan dat soort stenen. En Fred weet dat dondersgoed.
pi_221545672
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie is Leonie :@
Ter Braak, de presentatrice
pi_221545684
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ter Braak, de presentatrice
Oh die, nou zo diepgaand vind ik haar niet.
pi_221545687
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh die, nou zo diepgaand vind ik haar niet.
Ben ook geen fan.

Laatst bij de “hoe is het nu met” was het allemaal categorie “joehoeeeee!” en “oh wat leuk om deze plek nu in het écht te zien!”
Als een echte presentatrice. Kuch.
pi_221545714
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:30 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ben ook geen fan.

Laatst bij de “hoe is het nu met” was het allemaal categorie “joehoeeeee!” en “oh wat leuk om deze plek nu in het écht te zien!”
Als een echte presentatrice. Kuch.
Nee ze heeft niet de gave om het beetje vuile was eruit te trekken. :P
pi_221545770
quote:
Jaaa Khaaklaainmah. Sjo ben je dé mah en sjo sjit je d’r ’n beetje ferloore bai. Mmmf. Oh sorry, ik had mijn mond vol. Wat ik bedoel te zeggen: Ja Kaaklijnman. Zo ben je dé man en zo zit je er een beetje verloren bij. Elena heeft duidelijk meer behoefte aan een kapsalon dan aan een driesterrenrestaurant. Liever een prethoofd dan een gespierd lichaam. En golfen? Veel te serieus joh.
Persoonlijk vond ik het vooral handig dat vers vlees Menno bij zijn aankomst langs het grote Aruba-bord liep. Dat brengt me bij wat herstelwerk. Ik was vorige week op vakantie en dat hebben jullie niet doorgehad, behalve dat ik wat slordiger was. Waar ik Spanje schreef, bedoelde ik Aruba en waar ik Aruba schreef, bedoelde ik Bonaire. Stop de tijd, ik zet geen jokers in, er zijn er zeker 6 goed.

En over Bonaire gesproken. Fred vertelde Yvonne dat er vanochtend een grote afwas stond. Echt een enorme afwas. Zo’n grote afwas had hij nog nooit gezien. Dat lijkt een onschuldige opmerking, maar ik ken ze. Zulke zinnetjes. Mijn vrouw zegt dat ook weleens. ‘Schat, heb je al gezien hoe hoog het gras is? Jeetje, echt heel hoog zeg.’ Dan weet je gewoon dat je aan de bak moet.
Doete is er natuurlijk ook nog en die wil graag de echte Fred zien. Ik adviseer haar om met Fred kippetjes te gaan verkopen in Kralendijk en dan een halve kip in een hele zak doen. Of om hem een paar keer midden in een zin te onderbreken. Of om een fles wijn te pakken zonder te vragen. Ik weet zeker dat ze dan heel snel de echte Fred ziet.
Ondertussen is de man met het nietje in zijn oorlel helemaal gefocust op de nieuwste vrouw. Hij vindt haar een waanzinnig leuk stripfiguur en hij wil haar het liefst pakken. Als ik dat vroeger tegen een meisje zei, kreeg ik een knietje in mijn ballen en werd ik door twee zware jongens de discotheek uitgezet, maar op tv kun je blijkbaar gewoon alles zeggen.
Fred vindt het wel een nadeel dat hun taalgebruik een beetje verschilt. Hij zegt dan dingen als: ‘Het onbereikbare van de horizon, vind je dat belangrijk?’ En dan zegt Doete: ‘Ik vind bolognese lekkerder dan paprika.’ Oh ja, en samen plassen in de zee had Fred ook wel leuk gevonden, maar Doete wilde liever alleen haar eigen warme stroompje langs haar benen voelen.
En moeten we het nog over dat koraal hebben? Fred vond dat Doete het gewoon mee moest nemen, want ze is zo lekker onvoorspelbaar. Als ik Yvonne was, kieperde ik midden in de nacht alle stalen tonijnen van Fred in zee. ‘Zo Fred, koraal eruit, kunst erin. Lijkt me een eerlijke ruil. En bovendien lekker onvoorspelbaar. Daar hou je toch zo van?’

Iets minder onvoorspelbaar is Timothy, want die ligt in het eerste shot op de bank. Hij is moe geworden van het gesjouw met de frietkar. Je verwacht het niet. Gelukkig kan hij vanavond uitrusten, want er staat een filmavondje op de planning. Het liefst Pretty Woman. Ik zou zeggen: je kunt nu nog naar huis, Wadie.
Of doorreizen naar Fred, want qua taalgebruik passen die wel bij elkaar. Wadie is van de beeldspraken en teksten over dualiteit, innerlijke energie en laagjes afpellen. Ik zou die twee wel eens samen willen zien:
Fred: ‘Zeg Waad, het onbereikbare van de horizon, vind je dat belangrijk?’
Wadie: ‘Absoluut Fred, het onbereikbare heeft iets magisch. Als ik daaraan denk, kom ik uit mijn hoofd, verhoog ik mijn innerlijke frequentie en vertrouw ik volledig op het universum.’
Fred: ‘Mooi gesproken Waad, zullen we nu samen de oceaan verrijken met onze urinesappen?’

Donatella is inmiddels zo aan Arie gewend dat het even onwennig is als er een nieuwe man ten tonele verschijnt. ‘Wat moeten we nou, Arie? Moeten we hem aan het werk zetten?’ Dit gaat natuurlijk over Kees, die niet echt een verpletterende eerste indruk maakte. Donatella vindt hem veel kleiner en magerder dan ze had verwacht. Bovendien is de beste man half doof.
Ik vind de scène waarbij ze samen de honden uitlaten legendarisch. Een oranje vrouw, een goedsul, een kwartet honden waarvan er eentje steeds omvalt en een andere bang is voor mensen en honderd meter ervoor een halve dove met een zakje in zijn hand die niets hoort. KEES! KEEHEES! Als dit een trailer van een nieuwe film zou zijn, koop ik meteen een kaartje.
Maar Kees heeft wel het beste gebit van alle mannen tot nu toe. Dat wel.

Thomas heeft een nog beter gebit. Als je het licht uitdoet, zie je alleen zijn tanden. Maar ze zijn niet echt, dus dat telt niet. Mexxie is er natuurlijk ook nog en Thomas probeert haar zo snel mogelijk het bed in te kletsen. De oude Tommy was zelfs de eerste avond al all the way gegaan. Ja Thomas, nu weten we wel dat je een wild leven als barman hebt gehad.
Er kwam ook een nieuwe aan. Paula. Voor Thomas weer een nieuwe kans om te vertellen dat hij een wild leven als barman heeft gehad. In een vorig leven zou Thomas met beide dames de eerste avond al all the way zijn gegaan. Gelukkig zit er nu ook een engeltje op zijn schouder.

Morgen vertelt Yvonne Fred Tonijn de waarheid. Daarna vertrekt ze. Zonder beschilderde strandstoel en zonder koraal, maar mét opgeheven hoofd. Go Yvonne! Minder weergeven

© Rick Evers
pi_221545777
Ik hoorde ook dat rare soort verwijt (?) in de afwasopmerking van Fred.
Verder is het stripfiguur op zoek naar de eckte Fred.. geen aanrader hoor, vraag maar aan Yvonne :+
pi_221545850
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:29 schreef Blues het volgende:
Ik hoorde ook dat rare soort verwijt (?) in de afwasopmerking van Fred.
Verder is het stripfiguur op zoek naar de eckte Fred.. geen aanrader hoor, vraag maar aan Yvonne :+
Moest enorm hardop lachen om dit:
quote:
Als ik Yvonne was, kieperde ik midden in de nacht alle stalen tonijnen van Fred in zee. ‘Zo Fred, koraal eruit, kunst erin. Lijkt me een eerlijke ruil. En bovendien lekker onvoorspelbaar. Daar hou je toch zo van?’
_O-
pi_221546226
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:23 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

© Rick Evers
Ik hou van deze stukjes _O_

Eigenlijk is elke opmerking van Fred een verheven verkapte verwijtende sneer.... zelden zo gehoopt bij iemand dat ie alleen over blijft :D

Las dat Henny Huisman heeft gezegd dat Fred anders overkomt op tv dan in het echt. Ze kennen elkaar van Bonaire. Dat is voor mij wel het bewijs dat Fred in het echt ook een lul is, want Henny stond ook niet bepaald vooraan bij het uitdelen van tact en vriendelijkheid :D
pi_221546261
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja vind ik ook. Zit ook behoorlijk wat plamuur op.
pi_221546276
Die scene met dat uitlaten van de honden om de zwerfkatten te voeren was echt hilarisch. Die dove Kees, en die hond die steeds omvalt. Hij valt weer!
pi_221546452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Die scene met dat uitlaten van de honden om de zwerfkatten te voeren was echt hilarisch. Die dove Kees, en die hond die steeds omvalt. Hij valt weer!
Het was een soort Jiskefet ja :D
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:39:37 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221546581
Poef.....gone! ©golfer
pi_221547310
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Fred snapt er echt helemaal niets van
Fred ziet dat anders. Vrouwen snappen hém niet! _O-
pi_221547341
quote:
Wat zou er mis zijn met gewoon keukenzout? :?
pi_221547367
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Arie mag blijven (arme gratis schoonmaker) Kees is te mager en klein, ze moet nog wel even zijn gebit keuren.
Oh dat zegt ze nu, gebit is ok :')
Maar Kees is zo doof als een kwartel en ze zoekt een man, niet iemand uit een bejaardenhuis. _O-
pi_221547408
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja ze is op leeftijd, en op zich heeft ze een prima figuur.
Zo oud is ze nou ook weer niet. Ze heeft de huid van een 85-jarige. Ik ben 77 en een half jaar en amper rimpels. :P
pi_221547448
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
"clientcoach in de zorg" kan iemand mij uitleggen wat dat in houdt?
Iemand die zorgplannen samenstelt voor de cliënt.
pi_221547464
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die arme obesitas hondjes die nog nooit verder gelopen hebben dan 10 meter, puur dierenmishandeling.
Je verwacht toch iets anders van een vrouw die zo met dieren te doen heeft. Het zijn weliswaar ouwetjes, net als zij, maar af en toe een wandeling in de wat koelere avond zou geen kwaad kunnen voor die honden. Geen wonder dat die overal hun behoefte achterlaten. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 11-08-2026 12:35:20 ]
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:33:37 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221547665
quote:
Je bent wel een uber kneus om bij ontbijt kaviaar op je eitje te smeren.
Ik vind het stiekem wel erg lekker voor een keertje. O-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221547745
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:15 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zo oud is ze nou ook weer niet. Ze heeft de huid van een 85-jarige. Ik ben 77 en een half jaar en amper rimpels. :P
Het ging over haar figuur. Niet haar huid. :+
pi_221547750
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wat zou er mis zijn met gewoon keukenzout? :?
Denk dat Timothy gewoon een grapje maakt hoor. Gewoon een beetje zichzelf uitvergroten.
pi_221547755
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:42 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het ging over haar figuur. Niet haar huid. :+
Dus als je een prima figuur hebt maar een huid van gerimpeld leer zie je er nog goed uit? Oké. :?
pi_221547758
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Denk dat Timothy gewoon een grapje maakt hoor. Gewoon een beetje zichzelf uitvergroten.
Dat leek mij ook wel.
pi_221547773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:44 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dus als je een prima figuur hebt maar een huid van gerimpeld leer zie je er nog goed uit? Oké. :?
Dat zeg ik nergens. Maar een goed figuur zegt niets over je huid. En het ging net over het goeie figuur. :P
pi_221547817
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:33 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik vind het stiekem wel erg lekker voor een keertje. O-)
Ik vind zijn manier van uit de hoogte doen nogal onaantrekkelijk, net als niet op de ferry meegaan maar één of ander jacht huren om naar de overkant te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')