Oh maar het was niet als kritiek bedoeld.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, maar altijd nog beter te pruimen dan die Josseline, vreselijk wijf lijkt mij dat.
Ugh, ja, vond de muziekkeus Material girl van Madonna er weer wel goed bij gekozen..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
De heren zou ik het liefst doorspoelen. Maar helaas.
Ik spoelde er even voor terugquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind die vissen die op tafel staan bij Fred wel heel leuk, ik zou ze kopen
En?quote:
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind die vissen die op tafel staan bij Fred wel heel leuk, ik zou ze kopen
Ja hij is gek als hij dat niet zou doen, ik vind ze iig al tof.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus wegquote:
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus weg
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:46 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor.
Ze praat ook wel veel, beetje Yvonne leuk he? die bosjes zo lekker geel nu.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik word een beetje moe van de overgevoelige Paul
Op zijn insta zie ik alleen HELE grote vissen. Wel mooie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.
Die aan de andere kant van de lijn weet gewoon meteen dat hij een bijna gecremeerde expat aan de lijn heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Zelfs Caro haar Spaans lijkt een vleugje Rottûrdams te hebben
Ja maar zie niks te koop.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
[..]
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjes
Dat zeggen ze allemaal als ze de bons krijgen. Wel een raar moment, ze spreken over een uitje en dan moet ze ineens haar jas uit doen want ze mag niet meequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Pisces het volgende:
Mandy vond het ook een te grote goedzak.
Mooi dat het dan wederzijds is. Deze exit.
Ik zie het idd ook niet. Ms kan je een bericht sturen als je echt geïnteresseerd bent.quote:
Ja maar het is toch ook een suffe goedzak.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal als ze de bons krijgen. Wel een raar moment, ze spreken over een uitje en dan moet ze ineens haar jas uit doen want ze mag niet mee
Lekker wijn gezopen.quote:
Ja ziet erg leuk uit. Maar ik ga dat niet kopen hoor, was nieuwsgierig wat het kost.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik zie het idd ook niet. Ms kan je een bericht sturen als je echt geïnteresseerd bent.
Maar zoals je al zei verwacht ik ook wel dat het aan de prijs is.
Vind ze mooi daar in het zand bij de zee.
Krijg jeuk van dat mens en ze heeft een vreemd hoofd, zie er een doodskop in..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:
Yvonne is net Els van een ouder seizoen.
Alles is heerlijk.
Alles is leuk.
Alles is schattig.
Héérlijk.
Echt iemand die dan dingen giert als:’meid, ik hou het niet meer droog’, en dat blijkt dan niet overdreven te zijn.quote:
Rein lijkt op Arie.quote:
Mooiste shot van de aflevering..quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
Die Basset Hound van Nisha die naar de sauna kijkt
Apart, jij ziet dingen wat eerder. Via KPN lopen we wat achter, ik zie exact nu die hond pas.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
Die Basset Hound van Nisha die naar de sauna kijkt
Ik gaf haar wel gelijk dat Paul net deed alsof hij haar niet had uitgeschakeld maar dat ze zelf de beslissing had genomen. Hij deed net alsof hij verbaasd was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook een suffe goedzak.Ze kon het goed beargumenteren.
Maar we weten het nooit zeker.
Ik vind Paul een van de meest saaie deelnemers. Hij kan dan wel een vriendelijk open gezicht hebben, maar het lijkt alsof er weinig boven zijn wenkbrauwen zit. En die bolle pens is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gaf haar wel gelijk dat Paul net deed alsof hij haar niet had uitgeschakeld maar dat ze zelf de beslissing had genomen. Hij deed net alsof hij verbaasd was.
Ze zei “het is nou net alsof ik heb gezegd dat ik weg wil”.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gaf haar wel gelijk dat Paul net deed alsof hij haar niet had uitgeschakeld maar dat ze zelf de beslissing had genomen. Hij deed net alsof hij verbaasd was.
Zo reageerde hij ook toen dame Jos erbij kwamquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze zei “het is nou net alsof ik heb gezegd dat ik weg wil”.
Ja, moest daarom ook erg lachen en zij had het niet door. Die narcist kan niet goed communiceren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
Wat een geweldig moment in die boot met Fred en Yvonne. Fred probeert voorzichtig uit te leggen dat ze hem invult als hij wat wil zeggen. En hij hapert even en Yvonne "Je wilt evenwicht" Ja dat bedoel ik nouzegt nog net geen godverdegodverdegodver!@&^%!!!!!
En dan gaat ze zich omdraaien en stil voor zich uit staren. Hahahahaha...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |