Oh maar het was niet als kritiek bedoeld.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, maar altijd nog beter te pruimen dan die Josseline, vreselijk wijf lijkt mij dat.
Ugh, ja, vond de muziekkeus Material girl van Madonna er weer wel goed bij gekozen..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
De heren zou ik het liefst doorspoelen. Maar helaas.
Ik spoelde er even voor terugquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind die vissen die op tafel staan bij Fred wel heel leuk, ik zou ze kopen
En?quote:
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind die vissen die op tafel staan bij Fred wel heel leuk, ik zou ze kopen
Ja hij is gek als hij dat niet zou doen, ik vind ze iig al tof.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..
quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen..
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus wegquote:
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus weg
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:46 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor.
Ze praat ook wel veel, beetje Yvonne leuk he? die bosjes zo lekker geel nu.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik word een beetje moe van de overgevoelige Paul
Op zijn insta zie ik alleen HELE grote vissen. Wel mooie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjesquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |