abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221470654

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #1 voor de vooruitkijkers
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221470665
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies dit ja, dit stuk zegt in mijn ogen alles over hoe Fred als persoon is. Zoals ik al eerder riep, sommige mensen zijn eeuwig vrijgezel om een reden
Dit helemaal.

Welke vrouw wil een man met deze energie?
Yvonne vindt zijn zweetdruppels zelfs heerlijk. Die heeft echt een roze bril op. :D Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt en beseft dat het een hork is.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 11:21:08 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221470992
Voordat Fred Ros (67) zijn deuren opende voor de liefde in 'B&B Vol Liefde', verscheen hij al eens op de Nederlandse televisie. De B&B-eigenaar uit Bonaire was ruim twintig jaar geleden te gast bij Matthijs van Nieuwkerk (65), waar hij vertelde over een bijzonder kunstproject waarvoor hij flinke risico's nam.

Bekijk deze YouTube-video
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221472833
Ik herken hem daar helemaal niet in. Net of hij een andere blik in zijn ogen heeft nu.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 14:21:31 #5
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221472897
Ik hoorde Patrick Martens ook (in zijn podcast met Eline de Ruig over B&B) zeggen dat hij Fred kende van Het Perfecte Plaatje - Fred had attributen (auto) geleverd.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221472971
Onderwatermuseum, toen al helemaal gestoord. Is er natuurlijk nooit van gekomen of rendabel geworden. Hij had in ieder geval wel wat meer haar. Is ook nog maar weinig van over. Herken eigenlijk alleen zijn stem die is nog hetzelfde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221473080
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herken hem daar helemaal niet in. Net of hij een andere blik in zijn ogen heeft nu.
Mwa, toch wel echt Fred. Hij lijkt wel wat meer verzuurd maar dat gebeurd vaker met leeftijd. :+
pi_221473176
Dit is hem ook nog jonger. Kan me wel voorstellen dat er toen dames om hem vochten, maar dat idee moet hj toch echt laten varen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221473459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 14:53 schreef Soury het volgende:
Dit is hem ook nog jonger. Kan me wel voorstellen dat er toen dames om hem vochten, maar dat idee moet hj toch echt laten varen.
[ link | afbeelding ]
Ach, met een ouwe vlam :D
pi_221474717
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ach, met een ouwe vlam :D
Wie is de persoon links op deze foto? :+
  vrijdag 31 juli 2026 @ 19:20:10 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221475412
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 17:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wie is de persoon links op deze foto? :+
Victor Reinier
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 31 juli 2026 @ 19:50:17 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221475617
Die Paul lijkt me een prima gozer maar waarom hij zo op die recruiter duikt is me onbegrijpelijk.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221475642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
Die Paul lijkt me een prima gozer maar waarom hij zo op die recruiter duikt is me onbegrijpelijk.
Ik vond dat shot van die omhelzing in de verte (tijdens de wandeling) een beetje camera moetje.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221475854
Alles met Paul is ongemakkelijk. :')
pi_221475994
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Victor Reinier
:D
  vrijdag 31 juli 2026 @ 20:37:39 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221476001
Nico Dijkshoorn aka @doordevil over het programma:

Nico Dijkshoorn kijkt ‘B&B vol liefde’ 2026: ‘Nooit eerder zag ik een man met zo weinig talent, zo weinig haar en zoveel zweet zo interessant doen’

Volledige artikel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221476543
Dat muziekje van Celine Dion voordat de dame te zien is die inene gigantisch op Celine Dion lijkt. _O-
Hotapnyc
pi_221476554
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 21:55 schreef Cirilico het volgende:
Dat muziekje van Celine Dion voordat de dame te zien is die inene gigantisch op Celine Dion lijkt. _O-
Ja vast heel toevallig, kuch. Maar toch nog grappig :D
  vrijdag 31 juli 2026 @ 22:37:41 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221476716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
Eens. Die vrouw lijkt me nou bij uitstek niet bij hem passen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221476915
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn aka @:doordevil over het programma:

Nico Dijkshoorn kijkt ‘B&B vol liefde’ 2026: ‘Nooit eerder zag ik een man met zo weinig talent, zo weinig haar en zoveel zweet zo interessant doen’

Volledige artikel.
Toen hij nog hier op Fok! zat en Big Brother met ons besprak vond ik hem wel een stuk grappiger en gevatter dan tegenwoordig.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:31:18 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221476969
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Toen hij nog hier op Fok! zat en Big Brother met ons besprak vond ik hem wel een stuk grappiger en gevatter dan tegenwoordig.
Klopt.
Wij hebben hem vorige week nog gezien bij Feelin' Alright van Matthijs van Nieuwkerk en Sven Figee (Hammond). Daar moest hij ook zogenaamd spontaan gedurende de hele voorstelling aantekeningen maken en aan het einde van de show dat voorlezen.
Dat was dus ook vrij slecht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221476996
Francofiel Suus die lange tijd in Frank ijk doorbracht en dus Engels praat met de taxichauffeur.
pi_221477016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 10:35 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dit helemaal.

Yvonne vindt zijn zweetdruppels zelfs heerlijk. Die heeft echt een roze bril op. :D Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt en beseft dat het een hork is.
Los van Fred, die is toch totaal getikt, of nou ja, niet helemaal gezond bezig dan, met haar vlinders.
pi_221477049
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Los van Fred, die is toch totaal getikt, of nou ja, niet helemaal gezond bezig dan, met haar vlinders.
Ze was al verliefd sinds December, ik luisterde een podcast en het was mij ook niet opgevallen maar in afl. 1 noemde ze hem Frits voor de camera. Hoe verliefd ben je dan als je je vergist in de naam.
pi_221477073
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 00:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze was al verliefd sinds December, ik luisterde een podcast en het was mij ook niet opgevallen maar in afl. 1 noemde ze hem Frits voor de camera. Hoe verliefd ben je dan als je je vergist in de naam.
Ik zou vanwege haar bijna wensen dat Monique hem inpalmt en wint, maar dat gun ik Monique dan eigenlijk ook niet.
pi_221477078
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 00:45 schreef Bever_NL het volgende:
Die tot B&B verbouwde garage bij Thomas, waar de Volendamse mag slapen, doet me denken aan de Oostenrijkse terror kelder van Josef Fritzl.
Can’t unsee.
pi_221477082
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 00:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik zou vanwege haar bijna wensen dat Monique hem inpalmt en wint, maar dat gun ik Monique dan eigenlijk ook niet.
Het is geen quiz maar Monique heeft geen enkele kans, Yvonne gaat ook nog wel op haar bek met haar vlinders.
pi_221477087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hij schrijft voor Libelle, het brengt brood op de plank maar scherpe randjes worden niet gewaardeerd.
pi_221477090
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is geen quiz maar Monique heeft geen enkele kans, Yvonne gaat ook nog wel op haar bek met haar vlinders.
Nee, die wordt het niet.
Is muurkunstenaar iets dat mensen vroeger metselaar noemden?
pi_221477094
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nee, die wordt het niet.
Is muurkunstenaar iets dat mensen vroeger metselaar noemden?
Ja maar dan dat je geen verstand hebt van metselen en er een gieter met verf overheen gooit.
pi_221477134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij schrijft voor Libelle, het brengt brood op de plank maar scherpe randjes worden niet gewaardeerd.
Bij de Libelle moet ik altijd denken aan Marjolein Bastin en haar tekeningen van lieve vlinders en kekke roodborstjes, niet geheel onprettig.
graag verwijderen
pi_221478068
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:42 schreef NoCigar het volgende:
Francofiel Suus die lange tijd in Frank ijk doorbracht en dus Engels praat met de taxichauffeur.
Ja dat vond ik ook raar. Maar verder sprak ze wel goed frans. Dus misschien was de taxichauffeur geen française, dat lijkt me dan waarschijnlijker.
pi_221478107
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Onderwatermuseum, toen al helemaal gestoord. Is er natuurlijk nooit van gekomen of rendabel geworden. Hij had in ieder geval wel wat meer haar. Is ook nog maar weinig van over. Herken eigenlijk alleen zijn stem die is nog hetzelfde.
Hij beweerde in dat programma al 6000 geïnteresseerden te hebben en kaarten verkocht. Vond het wel grappig, een tentoonstelling onder water. Maar kunstenaars zijn vaak niet de sociaalste mensen en dat zie je bij hem ook. Zijn hele gedrag is onuitstaanbaar en hij vindt zichzelf natuurlijk de beste. :{w
pi_221478158
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn aka @:doordevil over het programma:

Volledige artikel.
Geweldig!!!!!!!!! _O- _O- _O-
pi_221478249
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Klopt.
Wij hebben hem vorige week nog gezien bij Feelin' Alright van Matthijs van Nieuwkerk en Sven Figee (Hammond). Daar moest hij ook zogenaamd spontaan gedurende de hele voorstelling aantekeningen maken en aan het einde van de show dat voorlezen.
Dat was dus ook vrij slecht.
Dijkshoorn kan 1 kunstje en dat was tijdens BB leuk, daar teert hij nu nog op.
pi_221484077
Het zou mij niet verbazen dat Fred liever had gezien dat er ongevraagd wat jongere dames naar z'n cave waren gekomen.
pi_221484477
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Dijkshoorn kan 1 kunstje en dat was tijdens BB leuk, daar teert hij nu nog op.
Ik vond hem bij DWDD ook wel grappig maar het is nu niks meer.
pi_221487280
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond hem bij DWDD ook wel grappig maar het is nu niks meer.
Hmmm, zag hem laatst bij VI, best slapjes. Maar vond zijn analyse over Fred dan weer wel leuk.

quote:
‘Nooit eerder zag ik een man met zo weinig talent, zo weinig haar en zoveel zweet zo interessant doen’
Als dat geen projectie is? _O-
  zondag 2 augustus 2026 @ 23:27:37 #40
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_221489607
Op vakantie bij kijken duurt toch wat langer haha.

Paul: lijkt toch wat meer naar de wat meer kakkerige vrouwen te trekken, zoals Helan en Josseline. Hij lijkt oprecht verbaasd van zoveel aandacht, vind het een aandoenlijke man.

Thomas: sneu voor Naomi, alleen voor het uiterlijk naar huis worden gestuurd. Ik hoop stiekem dat de gesprekken met alle mooie meiden niet lopen en dat hij dan baalt.

Fred: oei deze man heeft heel veel ideeën over hoe gesprekken, uitjes en activiteiten zouden moeten lopen. En als dat niet zo gaat (goh verrassend, dat doet het toch nooit) is dat een afknapper. Hoe dan kerel.. en ik denk ook dat hij stiekem op jongere vrouwen had gehoopt. Ik ben heel benieuwd hoe hij terug kijkt naar zijn eigen beelden. Of hij het dan ziet, hoe hij nu is.

Nisha Tara: ik vind haar interessant, haar hele voorgeschiedenis en de plek waar ze nu is. Ik vind Suus (lekkere muziekkeuze redactie) een leuke aanwinst. Hopelijk komen er nog diepe gesprekken en gaat Nisha niet als een dolle puppy erachteraan.

Timothy: gaat voor een tv-carrière. En prima als er een man blijft hangen.

Caroline: doet mee om de B&B en de hondenopvang te promoten. En prima als er een man blijft hangen.

Iris: leuke vrouw! Die gun ik een leuke, mooie man die ook oprecht geïnteresseerd is in haar.

Eline: was ik alweer vergeten. Niet mijn type maar stoer hoe ze alles voor elkaar heeft. Er blijft vast een opgepompte vent hangen die graag in de zon ligt en met haar een matchende tattoo wil nemen.
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_221489722
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:27 schreef Lov1 het volgende:

Paul: lijkt toch wat meer naar de wat meer kakkerige vrouwen te trekken, zoals Helan en Josseline. Hij lijkt oprecht verbaasd van zoveel aandacht, vind het een aandoenlijke man.

Thomas: sneu voor Naomi, alleen voor het uiterlijk naar huis worden gestuurd. Ik hoop stiekem dat de gesprekken met alle mooie meiden niet lopen en dat hij dan baalt.

Fred: oei deze man heeft heel veel ideeën over hoe gesprekken, uitjes en activiteiten zouden moeten lopen. En als dat niet zo gaat (goh verrassend, dat doet het toch nooit) is dat een afknapper. Hoe dan kerel.. en ik denk ook dat hij stiekem op jongere vrouwen had gehoopt. Ik ben heel benieuwd hoe hij terug kijkt naar zijn eigen beelden. Of hij het dan ziet, hoe hij nu is.

Nisha Tara: ik vind haar interessant, haar hele voorgeschiedenis en de plek waar ze nu is. Ik vind Suus (lekkere muziekkeuze redactie) een leuke aanwinst. Hopelijk komen er nog diepe gesprekken en gaat Nisha niet als een dolle puppy erachteraan.

Timothy: gaat voor een tv-carrière. En prima als er een man blijft hangen.

Caroline: doet mee om de B&B en de hondenopvang te promoten. En prima als er een man blijft hangen.

Iris: leuke vrouw! Die gun ik een leuke, mooie man die ook oprecht geïnteresseerd is in haar.

Eline: was ik alweer vergeten. Niet mijn type maar stoer hoe ze alles voor elkaar heeft. Er blijft vast een opgepompte vent hangen die graag in de zon ligt en met haar een matchende tattoo wil nemen.
Naomi misschien ook op uiterlijk maar ze deed zich denk ik wel heel anders voor dan dat ze is. Ze was een act met haar chill geroep en aangeleerde spraak en overdreven maniertjes. Wees jezelf dan kom je een stuk leuker over.
pi_221490853
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:27 schreef Lov1 het volgende:

Ik vind Paul een schat van een man en daar is het dan ook een beetje mee gezegd. Zoveel heb ik verder ook nog niet van hem gezien, maar het oogt wel echt als een te duffe goedzak. :D
pi_221491899
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:56 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Paul een schat van een man en daar is het dan ook een beetje mee gezegd. Zoveel heb ik verder ook nog niet van hem gezien, maar het oogt wel echt als een te duffe goedzak. :D
Jouw hobbies zijn mijn hobbies… een te goeie goedzak, zou je denken. :D
pi_221493080
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 00:05 schreef Soury het volgende:
Naomi misschien ook op uiterlijk maar ze deed zich denk ik wel heel anders voor dan dat ze is.
Volgens haar wilde hij een sportieve vriendin. Daar heeft ze zich volledig in vastgebeten, sporten,sportkleding, gezond eten, etcetc ....... en dan komt er plots een vrouwelijk goodlooking meisje binnen dat zin heeft om ergens even gemakkelijk een patatje te gaan eten, want ze heeft honger .................... Hij was direct om.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 03-08-2026 17:47:42 ]
pi_221495157
Wat een leuke klik hebben die twee vrouwen.. O+
pi_221495175
Ik lees op X iemand die zich afvraagt of Nisha Tara haar kaken van elkaar kan halen of dat ze Femke Halsema nadoet. _O-

Ik vind Nisha wel heel leuk, die Celine Dion alleen iets ouwelijk qua uiterlijk voor haar :@
pi_221495201
Mandy zou qua uiterlijk de moeder van Emma Kok kunnen zijn.
pi_221495219
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Mandy zou qua uiterlijk de moeder van Emma Kok kunnen zijn.
Ja, maar altijd nog beter te pruimen dan die Josseline, vreselijk wijf lijkt mij dat.
pi_221495230
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:06 schreef Pisces het volgende:
Ik lees op X iemand die zich afvraagt of Nisha Tara haar kaken van elkaar kan halen of dat ze Femke Halsema nadoet. _O-

Ik vind Nisha wel heel leuk, die Celine Dion alleen iets ouwelijk qua uiterlijk voor haar :@
Volgens mij zijn ze ongeveer even oud toch?
pi_221495237
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Volgens mij zijn ze ongeveer even oud toch?
Nisha is 10 jaar jonger. :D
pi_221495248
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, maar altijd nog beter te pruimen dan die Josseline, vreselijk wijf lijkt mij dat.
Oh maar het was niet als kritiek bedoeld. :) Emma Kok is een leuke meid om te zien. Mandy een leuke vrouw.
pi_221495253
De heren zou ik het liefst doorspoelen. Maar helaas. :+
pi_221495269
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
De heren zou ik het liefst doorspoelen. Maar helaas. :+
Ugh, ja, vond de muziekkeus Material girl van Madonna er weer wel goed bij gekozen.. :D
pi_221495289
“En nu? :{
“Ik ga je iets uitleggen.”

**handen op de leuning alsof het een troon is** :')

Fred :R
pi_221495341
Ik vind die vissen die op tafel staan bij Fred wel heel leuk, ik zou ze kopen
pi_221495364
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik spoelde er even voor terug :)
pi_221495374
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik spoelde er even voor terug :)
En?
pi_221495382
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:28 schreef Soury het volgende:
Ik niet, die staan voortdurend voor de camera, optieven met die tonijnen.. :D
pi_221495384
Volgens mij zegt Caroline tussen de regels door dat Arie wel ok is en handig met het onderhouden met die hut. Maar ze wacht op de volgende
pi_221495389
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja hij is gek als hij dat niet zou doen, ik vind ze iig al tof.
pi_221495391
Als je het nou over een gebraden kroket hebt is dat Caroline wel, manoman, wat heeft die haar vel zitten martelen onder de zon.
pi_221495397
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O-
pi_221495405
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]
En?
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus weg ;)
pi_221495457
Als Monique dit allemaal terugkijkt beseft ze dat ze niks mist aan Fred.
pi_221495469
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:38 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik ben niet heel erg van de accessoires dus ik koop ze niet voor je neus weg ;)
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.
pi_221495479
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat niet de vraag, maar je vind het niet leuk dus. Ik zou zo'n halve vis wel op mijn tafel willen. Zijn waarschijnlijk belachelijk duur.
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor. :)
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 21:49:08 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221495499
Ik word een beetje moe van de overgevoelige Paul
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221495503
Mandy vond het ook een te grote goedzak.
Mooi dat het dan wederzijds is. Deze exit.
pi_221495504
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:46 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik zag er 3 bij elkaar. Keek ik naar de juiste? Ik vind ze zeker niet lelijk hoor. :)
Ja klopt, was even aan het googelen maar zie niks te koop. Hij heet Fred Ros.
pi_221495511
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik word een beetje moe van de overgevoelige Paul
Ze praat ook wel veel, beetje Yvonne leuk he? die bosjes zo lekker geel nu. :')
pi_221495534
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Op zijn insta zie ik alleen HELE grote vissen. Wel mooie.
pi_221495542
Die gecremeerde kroket spreekt vloeiend Spaans.
pi_221495551
Zelfs Caro haar Spaans lijkt een vleugje Rottûrdams te hebben _O_
pi_221495560
De eerste is nog moeilijk Paul, bij de vierde ben ja alleen maar blij dat ook deze weer weg gaat.
pi_221495562
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjes
pi_221495570
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Zelfs Caro haar Spaans lijkt een vleugje Rottûrdams te hebben _O_
Die aan de andere kant van de lijn weet gewoon meteen dat hij een bijna gecremeerde expat aan de lijn heeft.
graag verwijderen
pi_221495595
Yvonne is net Els van een ouder seizoen.
Alles is heerlijk.
Alles is leuk.
Alles is schattig.
Héérlijk.
pi_221495598
quote:
Ja maar zie niks te koop.
pi_221495609
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Pisces het volgende:
Mandy vond het ook een te grote goedzak.
Mooi dat het dan wederzijds is. Deze exit.
Dat zeggen ze allemaal als ze de bons krijgen. Wel een raar moment, ze spreken over een uitje en dan moet ze ineens haar jas uit doen want ze mag niet mee _O-
pi_221495618
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar zie niks te koop.
Ik zie het idd ook niet. Ms kan je een bericht sturen als je echt geïnteresseerd bent.
Maar zoals je al zei verwacht ik ook wel dat het aan de prijs is.
Vind ze mooi daar in het zand bij de zee. :)
pi_221495627
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zeggen ze allemaal als ze de bons krijgen. Wel een raar moment, ze spreken over een uitje en dan moet ze ineens haar jas uit doen want ze mag niet mee _O-
Ja maar het is toch ook een suffe goedzak. :@ Ze kon het goed beargumenteren.
Maar we weten het nooit zeker.
pi_221495630
Humor?
pi_221495638
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Humor?
Lekker wijn gezopen.
pi_221495643
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik zie het idd ook niet. Ms kan je een bericht sturen als je echt geïnteresseerd bent.
Maar zoals je al zei verwacht ik ook wel dat het aan de prijs is.
Vind ze mooi daar in het zand bij de zee. :)
Ja ziet erg leuk uit. Maar ik ga dat niet kopen hoor, was nieuwsgierig wat het kost.
pi_221495664
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:56 schreef Pisces het volgende:
Yvonne is net Els van een ouder seizoen.
Alles is heerlijk.
Alles is leuk.
Alles is schattig.
Héérlijk.
Krijg jeuk van dat mens en ze heeft een vreemd hoofd, zie er een doodskop in.. :o
pi_221495703
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:

[..]
Lekker wijn gezopen.
Echt iemand die dan dingen giert als:’meid, ik hou het niet meer droog’, en dat blijkt dan niet overdreven te zijn.
pi_221495741
Onweer in de buurt kan er geen reet van volgen, beeld hapert en geluid valt weg.
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 22:16:28 #88
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221495755
Ach, Arie.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221495762
Fred kan niet snel praten en denken.

Goh. Hij is een prototype kunstenaar. Kunstenaars zijn altijd heerlijk warrig. :D
pi_221495769
Ik moest lachen

twitter
pi_221495777
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik moest lachen

[ x ]
Rein lijkt op Arie.
pi_221495789
Die Basset Hound van Nisha die naar de sauna kijkt _O-
pi_221495797
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
Mooiste shot van de aflevering.. _O-
pi_221495807
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:23 schreef Pisces het volgende:
Apart, jij ziet dingen wat eerder. Via KPN lopen we wat achter, ik zie exact nu die hond pas.
pi_221495819
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja maar het is toch ook een suffe goedzak. :@ Ze kon het goed beargumenteren.
Maar we weten het nooit zeker.
Ik gaf haar wel gelijk dat Paul net deed alsof hij haar niet had uitgeschakeld maar dat ze zelf de beslissing had genomen. Hij deed net alsof hij verbaasd was. :?
pi_221495850
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik gaf haar wel gelijk dat Paul net deed alsof hij haar niet had uitgeschakeld maar dat ze zelf de beslissing had genomen. Hij deed net alsof hij verbaasd was. :?
Ik vind Paul een van de meest saaie deelnemers. Hij kan dan wel een vriendelijk open gezicht hebben, maar het lijkt alsof er weinig boven zijn wenkbrauwen zit. En die bolle pens is onaantrekkelijk.
pi_221495856
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zei “het is nou net alsof ik heb gezegd dat ik weg wil”.
pi_221495864
Wat een geweldig moment in die boot met Fred en Yvonne. Fred probeert voorzichtig uit te leggen dat ze hem invult als hij wat wil zeggen. En hij hapert even en Yvonne "Je wilt evenwicht" Ja dat bedoel ik nou :( zegt nog net geen godverdegodverdegodver!@&^%!!!!! _O- En dan gaat ze zich omdraaien en stil voor zich uit staren. Hahahahaha...
pi_221495871
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:36 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze zei “het is nou net alsof ik heb gezegd dat ik weg wil”.
Zo reageerde hij ook toen dame Jos erbij kwam
pi_221495874
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
Wat een geweldig moment in die boot met Fred en Yvonne. Fred probeert voorzichtig uit te leggen dat ze hem invult als hij wat wil zeggen. En hij hapert even en Yvonne "Je wilt evenwicht" Ja dat bedoel ik nou :( zegt nog net geen godverdegodverdegodver!@&^%!!!!! _O- En dan gaat ze zich omdraaien en stil voor zich uit staren. Hahahahaha...
Ja, moest daarom ook erg lachen en zij had het niet door. Die narcist kan niet goed communiceren.
pi_221495903
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, moest daarom ook erg lachen en zij had het niet door. Die narcist kan niet goed communiceren.
Ik neem aan dat je Yvonne bedoeld toch O-)
pi_221495914
Friendzone Arie, ze zegt het hardop :W
pi_221495919
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je Yvonne bedoeld toch O-)
Beiden vermoed ik en dat gaat clashen.
pi_221495941
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beiden vermoed ik en dat gaat clashen.
Ik vertrouw Yvonne niet, en Fred vind ik eigenlijk steeds leuker. Wacht met smart op de volgende dame en hopelijk wat meer pit als die Monique. Yvonne was bitchy tegen Monique, een deksel op haar neus zal wel leuk zijn ~O>
pi_221495964
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vertrouw Yvonne niet, en Fred vind ik eigenlijk steeds leuker. Wacht met smart op de volgende dame en hopelijk wat meer pit als die Monique. Yvonne was bitchy tegen Monique, een deksel op haar neus zal wel leuk zijn ~O>
Fred steeds leuker vinden, hahaha. Die man is een karikatuur en staat niet voor niks bekend daar als 'leipe Fred' in Bonaire. Ook dat wagentje waar ie weer in reed met die sirene's, manoman, wat wil die vent veel aandacht.
pi_221495974
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Fred steeds leuker vinden, hahaha. Die man is een karikatuur en staat niet voor niks bekend daar als 'leipe Fred' in Bonaire. Ook dat wagentje waar ie weer in reed met die sirene's, manoman, wat wil die vent veel aandacht.
Hij heeft een hele verzameling van oude karretjes, ook dat vind ik leuk.
pi_221495978
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Prima hobbies, blijf dan lekker op jezelf svp.. _O-
pi_221495989
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat karakter kun je mee leven? :'(
pi_221496014
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:02 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dat karakter kun je mee leven? :'(
Nee en dat wil ik ook niet maar zoals hij tegen Monique zei dat ze b.s. verkondigde omdat ze het kip verkopen super gezellig vond maar met een kop als een oorwurm daar stond (en niks heeft gezegd blijkbaar), ja dat mag ik eigenlijk wel
pi_221496096
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee en dat wil ik ook niet maar zoals hij tegen Monique zei dat ze b.s. verkondigde omdat ze het kip verkopen super gezellig vond maar met een kop als een oorwurm daar stond (en niks heeft gezegd blijkbaar), ja dat mag ik eigenlijk wel
Ja, sorry hoor, bij welke bachelor had Monique dan moeten aankloppen met haar kunst, joga en gedichten? _O-
pi_221496120
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, sorry hoor, bij welke bachelor had Monique dan moeten aankloppen met haar kunst en gedichten? _O-
Weet ik niet, ze werd ook niet erg welkom ontvangen vond ik, dus haar gedrag is wel een beetje te verklaren. Ik heb haar niet een keer zien lachen ik vond haar erg gespannen en stijf. Dit hele programma was een foutje van haar, en tegen Fred is ze niet opgewassen.
pi_221496125
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Weet ik niet, ze werd ook niet erg welkom ontvangen vond ik, dus haar gedrag is wel een beetje te verklaren. Ik heb haar niet een keer zien lachen ik vond haar erg gespannen en stijf. Dit hele programma was een foutje van haar, en tegen Fred is ze niet opgewassen.
Nee, het was gewoon te sneu om naar te kijken.
pi_221496202
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Krijg jeuk van dat mens en ze heeft een vreemd hoofd, zie er een doodskop in.. :o
Bij Yvonne denk ik altijd aan 'half zeven'

Uiteindelijk wilt Fred gewoon een lekkere jonge meid aan z'n zijde. Direct na het arriveren daarvan, liquideert hij met een verbale precisie het al aanwezige overjarige fruit.
pi_221496209
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:58 schreef Bever_NL het volgende:

[..]

Uiteindelijk wilt Fred gewoon een lekkere jonge meid aan z'n zijde. Direct na het arriveren daarvan, liquideert hij met een verbale precisie het al aanwezige overjarige fruit.
Jonge meiden genoeg op Bonaire lijkt mij zo. Fred doet gewoon een kunstje voor de camera, walgelijk persoon.
pi_221496240
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 23:58 schreef Bever_NL het volgende:

[..]

Fred is blijven hangen in zijn jonge dagen toen hij aantrekkelijk was en dames over hem vochten, Fred is niet helemaal goed gerijpt als wijn of kaas, meer als een vergeten broodje shoarma waar wat haar op gegroeid is. Hij wil competitie/duels en niet zo zeer een jonge blom denk ik, dat besef heeft hij wel.
pi_221496252
quote:
Ik zei het toch. Nakend in de sauna. En wat hebben ze het gezellig hè? Of moet ik knus zeggen? Dat is het lievelingswoordje van Nisha Tara. Knus. Samen met vlierbloesemsiroop, zuurdesembrood en verkleedkist. Leuk ook die hond, die stond te kijken. Je zag hem denken: Baasje gaat toch niet weer zo lopen sletten als vroeger hè?

Nisha Tara vindt Suus echt een schatje, maar zet de deur naar haar hart nog niet helemaal open. Er komt namelijk nog een vrouw. Sterker nog, die komt morgen al. En dat is alweer de laatste vrouw, terwijl het programma nog 6 weken duurt. Hoe gaan ze dat uitsmeren bij Nisha Tara? Of krijgt Paul dan extra zendtijd, want die heeft nog 36 vrouwen te gaan.

Ach die Paul. Ik was hem gisteren niet vergeten hoor, maar er gebeurde gewoon te weinig om over te schrijven. Ja, ik zag op een gegeven moment wel ergens een lieveheersbeestje lopen, maar daar kon ik net geen alinea mee vullen. Nu wel.

Paul heeft het moeilijk met Mandy. Dat is er namelijk net zo eentje als Yvonne bij Fred en Edwin bij Iris. Gooi er een kwartje in en je hebt er de hele dag ‘plezier’ van. Je zag het heel duidelijk in de auto. Ratel de ratel. Dat gaat maar door. Paul besloot er een einde aan te maken voordat hij eraan onderdoor ging.

Nog wel even een puntje van kritiek: Eerlijk zijn, Paul. Je had ook gewoon een Fredje kunnen doen. Hard maar eerlijk. Dat gaat dan ongeveer zo: ‘Mandy, je bent een schat van een vrouw, maar je lult te veel. De hele dag door. Knettergek word ik ervan. Ik heb het dan ook totaal niet gezellig gehad. Je voegt 0,0 procent toe aan mijn leven. Minder nog. Een martelgang was het.’

Kijk, daar kan zo’n vrouw verder mee. Grappig vond ik wel dat Mandy bij haar afscheid zei: ‘Soms zijn woorden niet nodig.’ Komt ze nu mee.

Het was sowieso een dag van afscheid nemen vandaag, want bij Donatella vertrok meneertje Paardenlul. De zingende kok. Snorlax. Mister Cool. Hij heeft meer bijnamen dan hij klusjes heeft gedaan, maar hij pakte zijn vertrek gelukkig goed op. Het liefst zou hij in de buurt van Donatella nog een horecazaak beginnen, maar die moet dan tussen 10 uur ’s ochtends en 8 uur ’s ochtends dicht omdat de eigenaar dan ligt te slapen. En probeer dan in die twee uur maar een topomzet te draaien. Lastig verhaal.

Arie wil het vertrek van Carolie graag vieren met een etentje bij de Thai. En eenmaal daar besloot hij zijn kaarten open en bloot op tafel te gooien. Hij is Donatella steeds meer gaan waarderen en wil dit graag zo voortzetten. De reactie van zijn tafelgenoot was pijnlijk: ‘Vrienden blijven we altijd.’

Tja, aan de arbeidsethos van Arie ligt het niet. Aan de klik ook niet. Hij is ook lief, verzorgend en heeft zelfs humor en pit. Maar ja. Die tandjes. Kost vijftien ruggen, volgens een vriendin bij wie ze al even gepolst had, maar dan heb je ook wat. Als ik Arie was zou ik zeggen: ‘Akkoord. Ik doe mijn tandjes. Op 1 voorwaarde. Als jij je huid strak laat trekken en tussen twaalf en vier niet meer in de zon gaat.’

Afscheid nummer drie komt op conto van Fred. Die heeft uren in bed liggen malen. Monique vond het namelijk reuzegezellig bij de kippenkraam, maar hoe kon dat nou in vredesnaam? Fred vond het verschrikkelijk. De hel op aarde. Hij heeft afleveringen van Zomergasten gezien waar het gezelliger was. De hoogste tijd dus voor een goed gesprek.

Fred vertelde dat Yvonne wél sprankelt en dat Monique eigenlijk een beetje in de weg loopt. Had ik al verteld dat Fred Tonijn nog een bijnaam heeft? Fred Subtiel. Yvonne vond het trouwens wel triest, want het is geen bloempot die weggaat. Maar een klein vreugdesprongetje moest kunnen.

Omdat dit aflevering nummer 9 was en Fred al 8 verschillende auto’s en karretjes heeft gebruikt, was nu nummer 9 aan de beurt. Ik krijg steeds meer het gevoel dat die Fred daar toch een beetje de dorpsgek van het eiland is. Ik vond het ook zo sneu voor dat kassameisje, dat ineens een zoen van de bezwete tonijnenman kreeg. Niemand zit daar op te wachten natuurlijk.

Behalve Yvonne. Die krijgt waarschijnlijk nog kusjes genoeg van Fred. Als ze haar mond houdt tenminste.

Tot slot kwam ook Tim deze aflevering weer opdraven. En ook hij heeft een kusje uitgedeeld. Niet aan het kassameisje, maar aan Geer jr. Hij weet zelf ook niet goed waarom, maar het gebeurde gewoon. Daarna ging het gelukkig al snel weer als vanouds over dingen die stom zijn. Lekker klagen over zand dat plakt onder voeten, burgerlijke ferry’s en andere mensen.

Je zag die Peter soms kijken: Waar ben ik in beland? Wat zijn dit voor kaviaarlikkende en champagnezuipende luxepoezen die zich te goed voelen voor een ferry? Daarom besloot Tim de arme Brabander uit zijn lijden te verlossen. Peter had zelf nog wel wat langer willen blijven, maar verheugt zich ook op thuis. Eindelijk een borrelplank zonder kaviaar.

Tot morgen. Dan knuffelt Nisha Tara drie kwartier met iemand die ze twee seconden kent.
@ Rick Evers
pi_221496363
Ik vermoed toch wat manipulatie (ja uiteraard) bij de beelden. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw als Caroline die er zelf slechter uitziet dan Jeanne d'Arc kort na na haar overlijden, zo zit te zeuren over die tanden van een verder niet per se heel aantrekkelijke zeventiger..
pi_221496645
quote:
Hier staat die groep tonijntjes bij die we steeds in beeld zien. :Y
pi_221496687
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef Pisces het volgende:
Fred kan niet snel praten en denken.

Goh. Hij is een prototype kunstenaar. Kunstenaars zijn altijd heerlijk warrig. :D
Mijn klantenbestand (ben belastingadviseur) bestaat voor 75 % uit creatieve mensen (ontwerpers, kunstenaars, muzikanten, fotografen). Nou, dan weet je het wel. Fred zou er zo bij kunnen met zijn vissen.
pi_221496690
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jonge meiden genoeg op Bonaire lijkt mij zo. Fred doet gewoon een kunstje voor de camera, walgelijk persoon.
Oh dat denk ik eigenlijk helemaal niet. Hij is wel echt zichzelf. En denk ook niet dat hij persé op zoek is naar een jong stukje vlees.
pi_221496745
In dat afscheidsgesprek was Fred echt een botte lul. Compleet verkeerd aangepakt ook door eerst 3x te vragen hoe zij erin staat.

Timothy speelt wel enorm een typetje, jammer dat we ook niet precies horen wat die doet/hoe die aan zijn geld komt.
pi_221496893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 08:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oh dat denk ik eigenlijk helemaal niet. Hij is wel echt zichzelf. En denk ook niet dat hij persé op zoek is naar een jong stukje vlees.
Eens.

Hij zoekt een pittige vrouw, maar dan wel niet pittig richting hem. Hij moet de roedelleider zijn en de vrouw moet precies druk of rustig zijn wanneer het hem uitkomt.
pi_221496956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 08:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Mijn klantenbestand (ben belastingadviseur) bestaat voor 75 % uit creatieve mensen (ontwerpers, kunstenaars, muzikanten, fotografen). Nou, dan weet je het wel. Fred zou er zo bij kunnen met zijn vissen.
Over de vissen gesproken. Ik krijg nu meteen die grote oranje Staatsloterij vis als reclame _O-
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:49:03 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221497815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:22 schreef Remco het volgende:
In dat afscheidsgesprek was Fred echt een botte lul. Compleet verkeerd aangepakt ook door eerst 3x te vragen hoe zij erin staat.

Timothy speelt wel enorm een typetje, jammer dat we ook niet precies horen wat die doet/hoe die aan zijn geld komt.
Omdat ie helemaal niet veel geld heeft. Peter zei het goed, iets van "dit is zoals hij wil dat je hem ziet" (maar niet zoals hij echt is).
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221498485
Ik vond Paul eerst saai/aardig/nog wat in rouw/soft ei
Maar ik vind hem steeds irritanter worden in zijn zachte heelmeester gedrag. En ik griezel steeds meer van hem :D

Diva Timottie ik kan me toch niet voorstellen dat dit je leven is :?
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:27:44 #126
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221498723
Dan weet je wel zeker dat je met recruiter op dat bent als je de vraag krijgt: Hor ziet jouw droomweekend er uit?. Lekker oprecht en vanuit je hart.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:29:07 #127
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221498734
Ik denk dat Yvonne langzaam doorkrijgt hoe Fred in elkaar steekt. Wel fijn dat hij met zijn langzame denken wel de dames in de reden mag vallen, zich met hun kunstwerken bemoeien en ook vooringenomen in mag vullen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Da hopman op 04-08-2026 12:29:51 (irritante typo) ]
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_221500327
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-horrorfilm-a4933820

quote:
Ik zie overal moordwapens en manieren om van een lijk af te komen. De vrouwen die zijn paradijs betreden zien een „bijzondere man”. Hij test zijn vrouwen met kunstzinnige opdrachten waar niemand in kan slagen behalve Fred zelf. Wie kan het beste zijn kip verkopen, wie slijpt zijn tonijnen beter, wie is stil op het moment dat Fred het een moment voor stilte vindt? Wie niet slaagt is af. Een perfect script voor een horrorfilm. Het karakter van Fred is een mix van elke rol die Jack Nicholson ooit speelde, samengesmolten tot de ultieme schurk: een ongecorrigeerde Hollander in een hawaïhemd op Bonaire.
quote:
Monique had gezegd dat het kippenverkopen „reuze gezellig” was. Van dat woord lag Fred helemaal te wroeten in zijn bed, en dat heeft hij nooit. Tijd om de balans op te maken. „Ik ga jou iets uitleggen”, zegt Fred, zijn sterke handen dreigend om de leuning van een stoel geklemd. Yvonne, de andere vrouw die voor hem naar Bonaire kwam, die sprankelt, zij zit wél vol energie. „En jij”, zegt Fred tegen Monique, „zit een beetje in de weg”.
_O_ _O-
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:11:14 #129
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221501826
quote:
"Ze deed een halve kip in een zakje voor een hele kip. Af."

"Yvonne huppelt naar de boot. Ik zie een anker, een touw en een jerrycan benzine."

pi_221502463
Godskolere weer die kaviaarvretende pisnixht
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221502499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef casita het volgende:
pi_221502514
Edwin neemt de kunst van Iris niet serieus.
pi_221502595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Edwin neemt de kunst van Iris niet serieus.
Knutselen. Lastig woord. Als het nou op serieuze toon en met wat voorzichtigheid was gezegd.

Denk wel dat hij misschien niet wist welk woord het wel was.
Boetseren bv. Past ook niet?
pi_221502605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef Pisces het volgende:

[..]
Knutselen. Lastig woord. Als het nou op serieuze toon en met wat voorzichtigheid was gezegd.

Denk wel dat hij misschien niet wist welk woord het wel was.
Boetseren bv.
Boetseren is al minachtend, had ie net zo goed kleien kunnen zeggen, heeft er duidelijk niks mee.
pi_221502621
Iris speelt teveel toneel en dat houdt ze niet vol. En Edwin in natuurlijk vrij irritant,
pi_221502631
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:12 schreef NoCigar het volgende:
Iris speelt teveel toneel en dat houdt ze niet vol. En Edwin in natuurlijk vrij irritant,
Iris speelt toneel, verstopt haar ex in de B&B en propt de heren in tentjes.
pi_221502649
Ramaganana, haha, al 100 jaar niet meer gehoord, terecht.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:16:16 #138
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221502651
Edwin.. :') Al mateloos irritant dat hij alles ook heeft meegemaakt maar dan 10x erger (not), en dan ook nog zo opdringerig en denigrerend doen.
pi_221502672
Nisha die al de Insta bekeken heeft. Ik ben echt verbaasd en misschien naïef.
B&B eigenaren zitten dus voor de komst van een nieuw persoon de hele social media al af te gaan.
:o Niet gerealiseerd dat ze alle gegevens zouden hebben of krijgen.
pi_221502730
quote:
Heerlijk een massage, ik snap dat echt niet. Geen vreemden aan mijn lijf (tenzij medisch nodig) Vreselijk
pi_221502745
Josseline.. :r Ze zit die man gewoon te overhoren.
pi_221502748
Iris is een schat maar dat stemmetje en dat getut. Het is idd net Sylvie Meis.
pi_221502759
bord
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:24:50 #144
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221502765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Josseline.. :r Ze zit die man gewoon te overhoren.
Recruiter.....
pi_221502769
Oh Iris vind dat hij het had moeten vragen hoe alles met haar zoontje was gebeurd? Terwijl ze ervoor zei dat ze het niet aan hem wil vertellen oid.

Moeilijke tante.
Misschien hield hij bewust afstand. Ze moest huilen. Is het dan vreemd dat iemand er niet over door gaat vragen? :')
pi_221502779
‘Josseliene moet zelf eens geverticutereerd worden’ roepen de buren.
pi_221502783
zo van de pride
pi_221502793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Oh Iris vind dat hij het had moeten vragen hoe alles met haar zoontje was gebeurd? Terwijl ze ervoor zei dat ze het niet aan hem wil vertellen oid.

Moeilijke tante.
Misschien hield hij bewust afstand. Ze moest huilen. Is het dan vreemd dat iemand er niet over door gaat vragen? :')
Ze zocht een goed moment, maar hij begon weer meteen over zijn zoon ipv haar even wat aandacht te geven,
pi_221502795
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
‘Josseliene moet zelf eens geverticutereerd worden’ roepen de buren.
_O-
pi_221502802
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ze zocht een goed moment, maar hij begon weer meteen over zijn zoon ipv haar even wat aandacht te geven,
Oh dat is idd wel irritant, ja.

Hij geniet wel van de camera volgens mij.
pi_221502809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:24 schreef kibo het volgende:

[..]
Recruiter.....
‘Waar zie je ons over een jaar?’
pi_221502826
Volgens mij is NiesjaTara 's morgens uren lang bezig voor de spiegel hoe haar haar het meest onverzorgd uitziet. Kom maar op met kadidaat nr.3 kunnen ze dat er snel doorheen jassen. Ben ik daar van af
pi_221502841
Ojee, celine dion kan het schudden.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:32:06 #154
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221502844
Lieske ziet er niet uit als een pot.
pi_221502871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is NiesjaTara 's morgens uren lang bezig voor de spiegel hoe haar haar het meest onverzorgd uitziet. Kom maar op met kadidaat nr.3 kunnen ze dat er snel doorheen jassen. Ben ik daar van af
Oh ik vind Nisha wel leuk. :)

Maar door haar eigen verhaal van gister wbt het rondsloeren vraag ik me af of ze met 46 nog nooit een lange serieuze relatie heeft gehad.

Die nieuwe vind ik wel leuker passen. Arme Celine. :D
pi_221502872
Oef da's een mooie. Snap dat ze heeft gewacht.
pi_221502885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:

[..]
Oh ik vind Nisha wel leuk. :)

Maar door haar eigen verhaal van gister wbt het rondsloeren vraag ik me af of ze met 46 nog nooit een lange serieuze relatie heeft gehad.

Die nieuwe vind ik wel leuker passen. Arme Celine. :D
Ja ze is misschien wel leuk, maar ik hou niet zo van die kijk mij eens alternatief zijn types (met geld)
pi_221502898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ze is misschien wel leuk, maar ik hou niet zo van die kijk mij eens alternatief zijn types (met geld)
Verwacht zomaar dat nummer drie niet zoveel te vertellen heeft. Wel knap om als programma dit nog vier weken te gaan rekken.
pi_221502952
3 serieuze zinnen van Timottie. Ook wel eens fijn. :)
pi_221502991
Ik snap die Kees niet, huis aan het bouwen en tijd door brengen met Eline :? Volgens mij wil zij kinderen en geen lat gedoe.
pi_221502992
diep gaan over je weekendbesteding
pi_221502999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap die Kees niet, huis aan het bouwen en tijd door brengen met Eline :? Volgens mij wil zij kinderen en geen lat gedoe.
Soms willen B&B eigenaren alsnog verhuizen. (Maar niet vaak.)

Hij kan z’n verbouwde huis natuurlijk verkopen. :)
pi_221503001
Is Paul nu zo nukkig? Ik miste even waarom dit gesprek zo lastig loopt.
pi_221503007
Wat heeft Paul in een vorig leven gedaan, dus voor zijn B&B?
pi_221503009
Paul voor het eerst een beetje echt. *O*
pi_221503015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef Pisces het volgende:
Ik loop wat achter, maar die Josselien heeft niet echt een gezellige uitstraling, net alsof ze alles een beetje afkeurd.
pi_221503023
Het zal vast al eens opgemerkt zijn, maar Caroline is toch Eline over een paar jaar.
pi_221503026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik loop wat achter, maar die Josselien heeft niet echt een gezellige uitstraling, net alsof ze alles een beetje afkeurd.
zeikwijf en dan nog janken ook, manoman.
pi_221503044
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Het zal vast al eens opgemerkt zijn, maar Caroline is toch Eline over een paar jaar.
Ik denk dat Caroline veel later is begonnen met sleutelen
Dus Eline blijft veel langer 30
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:51:18 #170
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221503048
En dan janken :')
pi_221503054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef Pisces het volgende:
Omdat Josseline een misplaatst neerbuigend tutje is. Hoe ze luistert naar zijn antwoord met die dat schuine hoofd en die gemaakte spottende glimlach.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:52:20 #172
499136 nelaeryn
food & music
pi_221503058
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Plastic fantastic.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221503071
Celine, Suus, is wel een schat van een vrouw
pi_221503074
Ze vind zichzelf zo bijzonder met haar voetbal en worstenbroodjes. Iemand die geëmotioneerd raakt door Jutta Leerdam. Een echt goed hart.
pi_221503098
paarden en ponymeisjes stijgen enorm in mijn achting
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:57:34 #176
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221503099
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
Celine, Suus, is wel een schat van een vrouw
En dicht zichzelf nog kansen toe, maar mag hooguit straks nog 3e viool spelen in een trio...
pi_221503101
Er ligt een heel plasje op de stoel naast Paul.
pi_221503110
Paul: "Van een mooie tafel kan je niet eten" _O-
pi_221503147
Poeh zeg, Iris probeert het uit te leggen. Ja ik heb net mijn zoon gebeld |:(
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn. :Y)
pi_221503152
Edwin kan het schudden met meneer nummer twee.
pi_221503158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn. :Y)
Gewoon pruttroep net als die tonijnen. :D
pi_221503159
quote:
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
pi_221503162
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
Plakplaatjes worden ook wereldwijd verkocht.
pi_221503175
quote:
pi_221503188
Gun Eline het meeste trouwens dat ze eens een goede man leert kennen en haar kinderwens uit komt.
pi_221503191
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het ziet er allemaal heel barok uit met tierlantijnjes. Beetje smaak van de airfryer dame.
pi_221503193
quote:
Kunst is sowieso een mannending.
graag verwijderen
pi_221503194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
pi_221503206
Josseline opgedonderd.. *O*
pi_221503207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
graag verwijderen
pi_221503210
ojeee hij gaat centreren
pi_221503212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
van die zelfportretten...
pi_221503214
Ah. Eline is de zus van Josh Veldhuizen. :)

Wat een contrast met de zus.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:16:57 #194
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221503221
quote:

[..]
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.
pi_221503225
Kees vind dat Eline mooie ogen heeft. Hoe dan? Eerst die elastiekjes doorknippen dan zie haar ogen pas.
pi_221503226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef kibo het volgende:

[..]
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.
Ligt niet voor niks in de kelders :+
pi_221503233
Josseline heeft veel nagedacht over haar duffe Libelle-kantoorkleding.
pi_221503243
Hij heeft Indische roots en geeft dus een Boeddhistisch ding. Een Koran was dan passender geweest dan.
pi_221503257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ligt niet voor niks in de kelders :+
Nee, dat juist niet.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)htbaar-werd-a4925370
pi_221503259
Hahaha dat hoempapa muziekje onder het voorstellen Yrie en die andere vent :D
pi_221503265
quote:
Fijn achter een betaalmuur :')
pi_221503266
quote:

[..]
Vrouwelijke kunstenaars verkopen hun kunst in het algemeen niet zo als mannen.
pi_221503279
Lieske heeft dezelfde laarzen gekocht als Niesje, ach wat skeetig. :{
pi_221503285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Fijn achter een betaalmuur :')
das takkuh..

quote:
Zus Gerdes Oosterbeek Een Haagse tekenares overleed in 1935 op 27-jarige leeftijd in het kraambed. Haar man hertrouwde, over haar werd nog weinig gesproken. Tot een kunsthistorica haar werk én haarzelf op het spoor kwam. „Ik wil best (wat ze noemen) slecht zijn, als ik één moment dát heerlijke kan beleven!”
Op de site van https://hannekevanasperen.nl/over-hanneke-van-asperen/ is meer te zien.
pi_221503325
Wat flauw van Eline om te zeggen dat ze er in ingeluisd door haar vriendinnen, kom op zeg je wilde dit zelf.En dan gelijk over haar kinderwens beginnen. Fuck dat
pi_221503331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
Wat flauw van Eline om te zeggen dat ze er in ingeluisd door haar vriendinnen, kom op zeg je wilde dit zelf.
Als je heel stil bent hoor je hier zelfs in Nederland haar eierstokken rammelen midden in de nacht.
graag verwijderen
pi_221503333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
Wat flauw van Eline om te zeggen dat ze er in ingeluisd door haar vriendinnen, kom op zeg je wilde dit zelf.
Whut? Heb ik iets gemist, zei ze dat ze in het programma was gestonken?
pi_221503335
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als je heel stil bent hoor je hier zelfs in Nederland haar eierstokken rammelen midden in de nacht.
Had mijn post net aangepast :D
pi_221503340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Had mijn post net aangepast :D
graag verwijderen
pi_221503350
Die honden springen gelijk in zijn armen, ze negeerde Eline _O-
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:45:29 #211
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221503351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
:D :')

1x per maand:
De duitsers komen!
De eieren vallen!
pi_221503357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

1x per maand:
De duitsers komen!
De eieren vallen!
Ik snap um niet (ja het alarm wel)
pi_221503358
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

1x per maand:
De duitsers komen!
De eieren vallen!
Soort luchtalarm.

Zie je de helft van mannelijk Nederland achter de bank wegduiken.
graag verwijderen
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:48:53 #214
499136 nelaeryn
food & music
pi_221503363
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft Indische roots en geeft dus een Boeddhistisch ding. Een Koran was dan passender geweest dan.
Hangt er maar vanaf of hij van Bali afkomt of zo. Tot de 15e eeuw was boeddhisme juist een erg belangrijke religie in Indonesië. Niet alleen op Bali maar ook in o.a. Sumatra en Java. Hierna ging de islam echter overheersen en dat gebeurde niet op een geheel 'vrijwillige' basis, zeg maar...
pi_221503369
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Soort luchtalarm.

zeker van die onzekere ventjes die griezelen van de verantwoordelijkheid om een nazaat op te moeten voeden.
_O- _O-
pi_221503370
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Soort luchtalarm.

Oh het eiersprong moment. Pff :')
pi_221503377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
zeker van die onzekere ventjes die griezelen van de verantwoordelijkheid om een nazaat op te moeten voeden.
_O- _O-
Nou ja, niet iedereen staat de lucht in te springen om kindjes maken met een ordinair drugswijfje natuurlijk.
graag verwijderen
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:54:14 #218
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221503380
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- _O-
Zou jij staan te trappelen als een vrouw op de 1e date binnen een paar minuten gelijk laat weten dat ze kinderen wil en de tijd dringt? :{
pi_221503383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou ja, niet iedereen staat de lucht in te springen om kindjes maken met een ordinair drugswijfje natuurlijk.
:D De liefde van haar leven (3 maanden)
pi_221503385
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zou jij staan te trappelen als een vrouw op de 1e date binnen een paar minuten gelijk laat weten dat ze kinderen wil en de tijd dringt? :{
Hij zei het goed "zaaddonor"
pi_221503386
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nee, maar dat had ze al verteld in haar video. Dus wie van de gekken er bovenop springt moest dat al weten.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:57:14 #222
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221503392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, maar dat had ze al verteld in haar video. Dus wie van de gekken er bovenop springt moest dat al weten.
Ah ok, heb die intro video niet gezien. Dus daar gaf ze al aan op zoek te zijn naar een vader voor haar (heel) toekomstige kinderen?
pi_221503397
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ah ok, heb die intro video niet gezien. Dus daar gaf ze al aan op zoek te zijn naar een vader voor haar (heel) toekomstige kinderen?
Volgens mij wel heel duidelijk, de vorige gast met zijn piercings door zijn jodocus vond ze niet aantrekkelijk. :D
pi_221503400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]
:D De liefde van haar leven (3 maanden)
Tussen Dominator en Thunderdome in.
graag verwijderen
pi_221503403
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Tussen Dominator en Thunderdome in.
piefpafpoef en weg was ie.
pi_221503405
Ik vind die Jyrie ook wel wat creepy. Ik weet niet precies waarom. Een boeddha oh neeeeeeee.............
pi_221503408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:03 schreef Soury het volgende:
Ik vind die Jyrie ook wel wat creepy. Ik weet niet precies waarom.
Teruggetrokken apengezichtje door de anabolen.
graag verwijderen
pi_221503410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:03 schreef Soury het volgende:
Ik vind die Jyrie ook wel wat creepy. Ik weet niet precies waarom.
Ja, komt al met een MS ziekte, weird. En ook weer een sneu geval. Ze zoekt juist een gezonde vent met gezond sperma.
pi_221503430
Over cadeautjes gesproken wtf moet je met zo'n inie mienie speeldoosje. Wat is de rare gedachte daar achter? Geef dan een klomp Edammer kaas daar heb je wat aan.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 23:09:48 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221503431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, komt al met een MS ziekte, weird. En ook weer een sneu geval. Ze zoekt juist een gezonde vent met gezond sperma.
Jyrie is die bij Ilse toch? Bij Eline is Kees Jan, of Jan Kees o.i.d.
pi_221503434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is Kees-Jan. :+
pi_221503436
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Jyrie is die bij Ilse toch? Bij Eline is Kees Jan, of Jan Kees o.i.d.
Ja hallo, nu weet ik het ook niet meer.. _O-
pi_221503437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Gun Eline het meeste trouwens dat ze eens een goede man leert kennen en haar kinderwens uit komt.
+ Je MOET haar tattoos zien of je wil of niet, desnoods rolt ze haar T-shirt van voor én achter omhoog!!! :')
pi_221503440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
Over cadeautjes gesproken wtf moet je met zo'n inie mienie speeldoosje. Wat is de rare gedachte daar achter? Geef dan een klomp Edammer kaas daar heb je wat aan.
Ik vermoed dat dit een soort erotisch hintje is.
graag verwijderen
pi_221503441
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Je zou denken dat hij het zelf wel weet, hè. :+
pi_221503446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:10 schreef Blues het volgende:

[..]
+ Je MOET haar tattoos zien of je wil of niet, desnoods rolt ze haar T-shirt van voor én achter omhoog!!! :')
Oh je overvalt me ik liep net in mijn werkkloffie (hotpants tijgerprint) :D
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 23:13:29 #237
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221503447
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
"Wil je ook met mijn doosje spelen?"
pi_221503450
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]
"Wil je ook met mijn doosje spelen?"
"Mijn ienie minie speeldoosje hihi"
graag verwijderen
pi_221503451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Regisseur die net ACTION heeft geschreeuwd.
graag verwijderen
pi_221503455
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:48 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Hangt er maar vanaf of hij van Bali afkomt of zo. Tot de 15e eeuw was boeddhisme juist een erg belangrijke religie in Indonesië. Niet alleen op Bali maar ook in o.a. Sumatra en Java.
Ja, is bekend.
pi_221503461
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Oh nou leuk, ik ben waarschijnlijk wantrouwend maar Lieske zie ik ook als iemand die zichzelf graag op tv ziet
pi_221503465
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, is bekend.
svp dat gezeik over religies buiten het geklets over dit programma houden.
pi_221503467
Is MS erfelijk, dan is het exit Keesnogwat
pi_221503472
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
"Wilde gij een ziek babietje?"
graag verwijderen
pi_221503473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
svp dat gezeik over religies buiten dit geklets over dit programma houden.
Welk gezeik over religies? Waarom denk je mij aan te moeten spreken?
pi_221503474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja _O-
pi_221503476
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:21 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Welk gezeik over religies? Waarom denk je mij aan te moeten spreken?
Jouw reactie op de vorige post. Sorry man.
pi_221503477
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
"Wilde gij een ziek babietje?"
MS komt toch niet door stress :?
pi_221503479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Vond ik ook een hele vreemde uitleg.
pi_221503481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
Kaaklijn.
pi_221503484
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Kaaklijn.
huh?
pi_221503488
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Kaaklijn.
Ik heb er speciaal op gelet maar ik zie niks bijzonders.
pi_221503491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
huh?
Kees kaaklijn.
pi_221503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Kees kaaklijn.
Geen idee waar jullie het over hebben, maar heb je dat hoofd van Yvonne wel eens bekeken? Over kaaklijnen gesproken.
pi_221503505
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar heb je dat hoofd van Yvonne wel eens bekeken? Over kaaklijnen gesproken.
Ik zei "Keesnogwat" hij heeft nog een naam Kees-Jan Kees-Rob Kees-Hond ik wist het niet meer dus nu is het Kees-Kaaklijn. Daar is hij op goedgekeurd zijn kaaklijn.
pi_221503508
© Rick Evers op fb:

quote:
Poeh, dat was me wel een uitzending hoor. Ik moest zelfs een beetje huilen omdat Kees Jan werd geraakt omdat Elena moest huilen omdat Kees Jan ziek is. Estafettehuilen noem ik dat. Zodra het olympisch wordt, doe ik meteen mee.
Maar wat een aardige vent, die Kees Jan Kaaklijn. En ook prettig dat de kandidaten nu zelf bijnamen verzinnen. Scheelt mij weer een boel denkwerk. Net als voice-over Jeroen die alle led-licht grapjes al gemaakt heeft. Als dat zo doorgaat, kan ik wel stoppen. Dan verhuis ik naar een bloedheet land, adopteer ik een zwerfhondje die ik de hele dag in de tuin laat schijten zodat ik zelf lekker kan verticuteren, spijkerbroeken kan schilderen en kaviaar van mijn hand af kan likken. Nu al zin in.

Maar zover is het nog niet. Eerst de samenvatting van vandaag nog even afmaken. Spijkerbroeken schilderen. Wat zal Suus daar nog vaak aan terugdenken, zeg. Die zit nu thuis tv te kijken en zegt tegen de poes en de hond: ‘Kijk jongens. Toen had ik haar nog helemaal voor mezelf. En kijk mij stoïcijns dat hout stapelen. Alsof er niets aan de hand is. Tjonge jonge. Zo zit je samen naakt in de sauna en zo tel je niet meer mee. Afschuwelijk.’
Potverdorie, wat vielen die Nisha Tara en Lieske als een blok voor elkaar hè? Ze hadden al maanden op elkaars Insta-profiel zitten gluren en nu kwam dan eindelijk die omhelzing. Ik kijk wel eens naar die kerstuitzendingen van All You Need Is Love waarbij de ene broer de andere broer al zesentwintig jaar niet gezien heeft omdat die in Australië woont. En dan komt Robert langs met die broer en dan volgt er een omhelzing van heb ik jou daar. Nou, zo’n omhelzing was het ongeveer. Maar dan twee keer zo lang.
Voor Suus vind ik het wel sneu. Die wordt gewoon totaal vergeten. Ik weet zeker dat Lieske en Nisha Tara morgen een boswandeling gaan maken, halverwege de route een ietwat smoezelig roodblauw geruit kleedje in het Franse gras leggen, wat toastjes brie smeren en dan ineens: ‘Kut, Suus is er ook nog. Die wilde ook mee, maar zat volgens mij op de wc toen we wegliepen. Helemaal vergeten.’

Bij Paul en Josseline was de chemie wat minder aanwezig. Irritatie was er wel. En onbegrip. Frustratie. Ergernis. Boosheid. Teleurstelling. Emotie. Argwaan. Verwarring. Weerstand. Het kwam natuurlijk vooral doordat Josseline tijdens het gesprek direct in haar recruitersrol schoot. Ze zei nog net niet: ‘Zeg Paul, waar zie jij jezelf over vijf jaar?’ Maar het scheelde niet veel.
Ik genoot vooral van het antwoord van Paul toen de recruiter aan hem vroeg wat hij zou kiezen als hij alles mocht doen. Echt alles. Zonder grenzen. De meeste mensen kiezen dan voor toekans spotten in Costa Rica. Of het Noorderlicht bekijken op IJsland. Paul niet. Die wil het liefst een kopje koffie drinken in zijn eigen tuin.
Volgens mij zei hij dat gewoon om Josseline te zieken. Jij kutvragen stellen, ik kutantwoorden geven. Josseline wil zelf liever een ijshockeywedstrijd zien tussen de VS en Canada. Of naar Wimbledon. Of verticuteren. Mij lijkt een combi wel grappig: het heilige gras van Wimbledon verticuteren met in mijn oortjes live het wedstrijdverslag tussen de VS en Canada.
Niet veel later besloten beiden dat het beter was om afscheid van elkaar te nemen. Paul blijft ondertussen zeggen dat hij het lastig vindt om mensen naar huis te sturen, maar hij raakt er aardig bedreven in. Vier kandidaten afserveren in tien afleveringen, dat doen niet veel mensen hem na. Laat het tempo maar ietsje zakken, Paul. We moeten nog tot 10 september.

Dan Iris. Ze heeft twijfels en weet niet of er liefde gaat ontstaan tussen haar en Edwin. Nou ja, ze weet het wel, ze wil het alleen niet hardop zeggen op camera. Ze is Fred niet, ze is een fatsoenlijke vrouw. Maar diep in haar hart weet Iris ook: Edwin voegt 0,0 procent toe aan haar leven. Minder nog. Met je ‘ben je lekker aan het knutselen’.
En omdat Edwin alleen met zichzelf bezig is, heeft meneer niets in de gaten. Hij heeft het zandpadje al veranderd in een grindpad. Later wil hij dat nog plaveien met kinderkopjes en het aftoppen met een asfaltlaagje. Iris denkt waarschijnlijk: lekker doen, Edje. Als die asfaltweg linea recta naar jouw huis loopt, vind ik alles prima.
Gelukkig kwam Jiry eraan. Iris wist helemaal niet dat reddende engelen zoveel tatoeages hadden. Jiry is skydiver, ruikt lekker en is een mooie man. Maar veel belangrijker is dat Jiry een gesprek niet binnen tien seconden naar zichzelf draait. Jiry hoor je nooit zeggen: ‘Zo had ik eens …’.
Hoopvol, blij en met nieuwe energie gaf Iris de nieuwe man een rondleiding. Ze vertelde dat er bij de tenten soms everzwijnen langs kunnen komen, maar Jiry weet daar wel mee om te gaan. Persoonlijk denk ik dat die everzwijnen pas komen als Edwin weg is. Zwijnen zijn niet gek natuurlijk, die houden ook niet van egocentrisch gezwets.

Bij Timothy lopen ook nooit zwijnen. Heel gek. En het wordt sowieso heel rustig in casa caviaar, want Geer Jr. vertrok naar een bruiloft op Curaçao. Dat zat er al een tijdje aan te komen, maar toen het moment daar was, was het toch even slikken.
Rustig Timothy, ik zei ‘slikken’, niet ‘likken’.
Als afscheid had Geer Jr. nog wel een massage geregeld. Tim verdiende dat ook, want die jongen werkt elke dag weer kneiterhard (aan zijn imago als luie flikker). De masseurs mochten in principe overal aankomen. Alleen niet aan Tims hoofd, want dan valt zijn haar uit. En ook niet aan Geers tenen, want dan gaat hij in tenor Ticket To The Tropics zingen en dan breken spontaan alle ramen.
Tot morgen!
pi_221503511
De uitzoekvriendin weest Eline op zijn Kaaklijn.
Eline hoorde ik eerst zeggen: Kakelijn :D
Kees Kaaklijn.
pi_221503512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ie Kees-Kaaklijn _O-
pi_221503514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:23 schreef Soury het volgende:

Misschien kan hij genezen door een paar klankschalen. Je weet het niet hè :+
pi_221503524
NishaTara lust Lieske (ik moet steeds denken aan bodemdrift-Lieske _O- ) rauw, zoveel is wel duidelijk, ik zwaai vast Suus uit, terwijl ik echt dacht dat dit een goeie match zou kunnen zijn :)
pi_221503525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Misschien kan hij genezen door een paar klankschalen. Je weet het niet hè :+
Goed gesprek met Edwin laat ook al je zorgen verdwijnen. Het kan altijd erger.
pi_221503530
Als je tegen die Edwin zegt, "pfoe warm weer vandaag he"

Dan is het eventjes stil...

En daarna, "ik had een keer op Borneo warm weer, niet normaal meer, dit stelt niets voor joh, waarom ga je niet lekker knutselen, lieverd"
graag verwijderen
pi_221503532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:
[..]
[ afbeelding ]
spot on weer :D
pi_221503538
Het Caroline-effect (via instagram)

pi_221503544
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
LOL, valt dat toupetje ook niet meer zo op.
pi_221503545
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
Geeft Arie 15.000 euries uit is het nog steeds een leuke vriend, we houden contact zegt iedereen bij het uitzwaaien.
pi_221503552
Nog eentje van Instagram dan :+

pi_221503595
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Omdat Josseline een misplaatst neerbuigend tutje is. Hoe ze luistert naar zijn antwoord met die dat schuine hoofd en die gemaakte spottende glimlach.
Stijve recruiter met beroepsdeformatie

Ze neemt haar werk mee en vuurt vragen op hem af, alsof hij mag solliciteren op een relatie-functie waarvan zij de gun-factor in handen heeft.

Ik word wel eens benaderd door dit soort typetjes en ben zo blij te melden dat ik geen interesse heb in een gesprek.

Ze zou ook bij HR kunnen werken met dat zuinige mondje en die semi argwanende blik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 05-08-2026 12:00:41 ]
pi_221503598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:12 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Stijfe recruiter met beroepsdeformatie

Ze neemt haar werk mee en vuurt vragen op hem af, alsof hij mag solliciteren op een relatie-functie waarvan zij de gun-factor in handen heeft.

Ik word wel eens benaderd door dit soort typetjes en ben zo blij te melden dat ik geen interesse heb ik een gesprek.

Ze zou ook bij HR kunnen werken met dat zuinige mondje en die semi argwanende blik.
_O-
pi_221503615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
Ah. Eline is de zus van Josh Veldhuizen. :)

Wat een contrast met de zus.
Hier thuis hebben we over Eline: Dat is de zus is van die Ladyboy met vlog waarin ze anderen altijd laat zien hoe goed haar leventje is. (niet aardig, maar wel waar)

Ik vind Eline wel sympathiek overkomend. Een beetje ruwe parel met rugzak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 05-08-2026 00:41:39 ]
pi_221503633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:34 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Hier thuis hebben we over Eline: Dat is de zus is van die Ladyboy met vlog waarin ze anderen altijd laat zien hoe goed haar leventje is. (niet aardig, maar wel waar)

Ik vind Eline wel sympathiek overkomend. Een beetje ruwe parel met rugzak.
Ik vind Eline precies net zo sympathiek overkomen als Josh. :)
pi_221503743
Ik heb de gelikte Insta van Iris gevonden. Ze is dus gewoon een zakenvrouw die meedoet om haar pottenbaksels te verkopen. Mij kan haar werk ook niet zo bekoren, maar ik zie ook hier nergens prijzen, net als bij die tonijnen van Fred :? Misschien niet goed gekeken.
pi_221503888
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 06:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb de gelikte Insta van Iris gevonden. Ze is dus gewoon een zakenvrouw die meedoet om haar pottenbaksels te verkopen. Mij kan haar werk ook niet zo bekoren, maar ik zie ook hier nergens prijzen, net als bij die tonijnen van Fred :? Misschien niet goed gekeken.
In de rangorde van: 'Creatief met kurk' ........ maar dan anders. Junk gepresenteerd als iets bijzonders.

Dit seizoen in uw theater met Tonijnen en potdeksels.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:59:56 #274
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221503925
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:35 schreef Blues het volgende:
De uitzoekvriendin weest Eline op zijn Kaaklijn.
Eline hoorde ik eerst zeggen: Kakelijn :D
Kees Kaaklijn.
Als ik ze zo op dat terras zag zitten aan het einde denk ik dat die vriendin Kees voor zichzelf had uitgezocht.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221504152
Hahaha, die Josseline, wat een type zeg. Dan ben ik altijd blij dat ik een eigen bedrijf heb en alleen werk, je zal maar met zo'n HR-kutje te maken hebben.

Als mensen in die kringen ergens anders gaan werken dan hebben ze geen nieuwe baan, maar een nieuwe uitdaging :r
  woensdag 5 augustus 2026 @ 10:00:09 #276
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221504621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahaha, die Josseline, wat een type zeg. Dan ben ik altijd blij dat ik een eigen bedrijf heb en alleen werk, je zal maar met zo'n HR-kutje te maken hebben.

Als mensen in die kringen ergens anders gaan werken dan hebben ze geen nieuwe baan, maar een nieuwe uitdaging :r
Gelukkig is ze recruiter, heb je meestal maar last van tot je eerste werkdag.
pi_221504837
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??

Dit programma is toch van begin tot eind gescript?
pi_221504840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 01:04 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Eline precies net zo sympathiek overkomen als Josh. :)
pi_221504932
Ik vind Eline wel leuk ook. Kan je lol mee hebben en geen poespas qua arrogantie of chique gedoe.
Je kan iets vinden van die geschiedenis met die ex maar goed.
Ze lijkt verder prima door Kees-Jan heen te prikken en sowieso haar mannelijk bezoek goed in te schatten als ze er eenmaal zijn.
pi_221504946
quote:
Hij lóópt zelfs als Gordon. Kan me niet voorstellen dat je je leven al zittend doorbrengt met alleen maar interesse voor kaviaar en je uitsloven met een peperdure boot die je ff huurt voor 1 uurtje. Ik val er nog net niet bij in slaap. :{w
En Fred de kunstenaar wil alleen maar van de dames horen hoe goed hij wel niet is en dat niet zomaar elke vrouw bij hem past. Plompe vent met een hoog overschattingsgehalte. 8)7
Je zal maar een vent ontmoeten die jouw kunst ´knutselwerk´ noemt! En dan na haar opmerking dat ze het even moeilijk krijgt met de kast vol herinneringen aan je overleden zoontje te horen krijgt dat die vent net even heeft gebeld met zijn eigen zoon! Een kerel met totaal geen inlevingsvermogen. :( Iris verdient beter!
Zou Nisha nu toch opeens raak schieten bij de laatste kandidate? Ze lijkt opeens compleet te switsen. Maar deze dame is dan ook 10 jaar jonger i.p.v. 10 jaar ouder. Van mij mag Nisha wel even een borstel door die haarbos halen, zou ze er veel beter uit gaan zien. ^O^
En Paultje, ach, die stumper weet zich geen raad. Kan denk ik beter nog enkele jaartjes wachten met het zoeken naar een nieuwe partner. :Y
Dat geldt ook voor Caroline die eigenlijk helemaal niet op een vent zit te wachten lijkt het wel. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 05-08-2026 10:54:17 ]
pi_221505001
quote:
Ik vind het ook erg kitcherig maar toch verkoopt zij over de hele wereld en dat is knap. ^O^
pi_221505040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen. :{
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:14:59 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??

Komt dat zo vaak voor, ja?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen. :{
Hap. ;)
pi_221505523
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hap. ;)
Stom van mij inderdaad. 8)7
pi_221505747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Komt dat zo vaak voor, ja?
Blijkbaar, nu ook lees ik...

Ja, waarom lees ik dat eigenlijk?

:')
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:19:26 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Blijkbaar, nu ook lees ik...

Ja, waarom lees ik dat eigenlijk?

:')
Blijkbaar? Wie dan nog meer?

Joy heeft een zus die wel eens interieurstylist was in een TV-programma. Debby was TV-producent en kent vast veel BN'ers. Maar verder...? Op al die seizoenen het 'toch altijd weer mensen die BN'ers kennen' noemen, lijkt me niet te kloppen.

Er valt van zichzelf genoeg op het programma en de deelnemers te zeiken. Je hoeft er toch geen onzin bij te verzinnen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Blijkbaar? Wie dan nog meer?

Joy heeft een zus die wel eens interieurstylist was in een TV-programma. Debby was TV-producent en kent vast veel BN'ers. Maar verder...? Op al die seizoenen het 'toch altijd weer mensen die BN'ers kennen' noemen, lijkt me niet te kloppen.

Er valt van zichzelf genoeg op het programma en de deelnemers te zeiken. Je hoeft er toch geen onzin bij te verzinnen. :)
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.
En bij vorige edities kwam ook vaak naar buiten dat het een ons kent ons clubje was...

Ook figuren die ze gewoon in een b en b hebben gestopt omdat ze niemand konden vinden.

Vind jij het ook niet vreemd dat na die uitzendingen de 1 na de ander ineens met de b en b stopt?
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:34:25 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.
En bij vorige edities kwam ook vaak naar buiten dat het een ons kent ons clubje was...

Ook figuren die ze gewoon in een b en b hebben gestopt omdat ze niemand konden vinden.

Vind jij het ook niet vreemd dat na die uitzendingen de 1 na de ander ineens met de b en b stopt?
Op Bonaire kent iedereen elkaar. Niet zo gek dus.

Het tweede dat je aanhaalt is een andere kwestie.

Het derde ook. En de één na de ander lijkt me ook wat sterk. Je hebt het over 50 (schat ik) deelnemers in alle seizoenen bij elkaar. Tuurlijk stoppen er een paar. Die zien na deelname natuurlijk ook de kans schoon een mooie verkoopdeal te sluiten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505972
Niemand die ooit een tondeuze aan Fred heeft aangeraden?
pi_221506380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:

Exact
pi_221506635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Alsof hij daar naar luistert. Waarschijnlijk een vrouw ook. :')
pi_221506673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.
graag verwijderen
pi_221507079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.
Kon 't ff niet laten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 05-08-2026 16:14:32 ]
pi_221507305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ieuw en dan met die krankzinnige blik in zijn ogen.. :o
pi_221507351
Ik kan er niks aan doen, maar de onderste helft van het gezicht van Michael lijkt precies op Putin: mondje, kinnetje, bolle wangetjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Battlecruiser op 05-08-2026 17:51:17 ]
pi_221507450
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
graag verwijderen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:07:32 #298
499136 nelaeryn
food & music
pi_221507455
quote:

[ link | afbeelding ]
Kon dat niet in een spoiler?
pi_221507500
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:07 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Kon dat niet in een spoiler?
Wat? :P
pi_221508254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat? :P
Dat is wel heel lief van je :)
pi_221508255
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')