Gelukkig is ze recruiter, heb je meestal maar last van tot je eerste werkdag.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahaha, die Josseline, wat een type zeg. Dan ben ik altijd blij dat ik een eigen bedrijf heb en alleen werk, je zal maar met zo'n HR-kutje te maken hebben.
Als mensen in die kringen ergens anders gaan werken dan hebben ze geen nieuwe baan, maar een nieuwe uitdaging
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind Eline precies net zo sympathiek overkomen als Josh.
Hij lóópt zelfs als Gordon. Kan me niet voorstellen dat je je leven al zittend doorbrengt met alleen maar interesse voor kaviaar en je uitsloven met een peperdure boot die je ff huurt voor 1 uurtje. Ik val er nog net niet bij in slaap.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef casita het volgende:
Godskolere weer die kaviaarvretende pisnixht
Ik vind het ook erg kitcherig maar toch verkoopt zij over de hele wereld en dat is knap.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh zeg, Iris probeert het uit te leggen. Ja ik heb net mijn zoon gebeld![]()
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn.
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunst is sowieso een mannending.
Komt dat zo vaak voor, ja?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??
Dit programma is toch van begin tot eind gescript?
Hap.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen.
Blijkbaar? Wie dan nog meer?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Blijkbaar, nu ook lees ik...
Ja, waarom lees ik dat eigenlijk?
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Blijkbaar? Wie dan nog meer?
Joy heeft een zus die wel eens interieurstylist was in een TV-programma. Debby was TV-producent en kent vast veel BN'ers. Maar verder...? Op al die seizoenen het 'toch altijd weer mensen die BN'ers kennen' noemen, lijkt me niet te kloppen.
Er valt van zichzelf genoeg op het programma en de deelnemers te zeiken. Je hoeft er toch geen onzin bij te verzinnen.![]()
Op Bonaire kent iedereen elkaar. Niet zo gek dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:24 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.
En bij vorige edities kwam ook vaak naar buiten dat het een ons kent ons clubje was...
Ook figuren die ze gewoon in een b en b hebben gestopt omdat ze niemand konden vinden.
Vind jij het ook niet vreemd dat na die uitzendingen de 1 na de ander ineens met de b en b stopt?
Exactquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??
Dit programma is toch van begin tot eind gescript?
Alsof hij daar naar luistert. Waarschijnlijk een vrouw ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Niemand die ooit een tondeuze aan Fred heeft aangeraden?
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Niemand die ooit een tondeuze aan Fred heeft aangeraden?
Kon 't ff niet latenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 05-08-2026 16:14:32 ]
Ieuw en dan met die krankzinnige blik in zijn ogen..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Kon 't ff niet laten
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Kon 't ff niet laten
[ link | afbeelding ]
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Blues het volgende:
Kon 't ff niet laten
[ link | afbeelding ]
Dat is wel heel lief van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |