abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221503484
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Kaaklijn.
huh?
pi_221503488
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Kaaklijn.
Ik heb er speciaal op gelet maar ik zie niks bijzonders.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221503491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
huh?
Kees kaaklijn.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Kees kaaklijn.
Geen idee waar jullie het over hebben, maar heb je dat hoofd van Yvonne wel eens bekeken? Over kaaklijnen gesproken.
pi_221503505
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee waar jullie het over hebben, maar heb je dat hoofd van Yvonne wel eens bekeken? Over kaaklijnen gesproken.
Ik zei "Keesnogwat" hij heeft nog een naam Kees-Jan Kees-Rob Kees-Hond ik wist het niet meer dus nu is het Kees-Kaaklijn. Daar is hij op goedgekeurd zijn kaaklijn.
pi_221503508
© Rick Evers op fb:

quote:
Poeh, dat was me wel een uitzending hoor. Ik moest zelfs een beetje huilen omdat Kees Jan werd geraakt omdat Elena moest huilen omdat Kees Jan ziek is. Estafettehuilen noem ik dat. Zodra het olympisch wordt, doe ik meteen mee.
Maar wat een aardige vent, die Kees Jan Kaaklijn. En ook prettig dat de kandidaten nu zelf bijnamen verzinnen. Scheelt mij weer een boel denkwerk. Net als voice-over Jeroen die alle led-licht grapjes al gemaakt heeft. Als dat zo doorgaat, kan ik wel stoppen. Dan verhuis ik naar een bloedheet land, adopteer ik een zwerfhondje die ik de hele dag in de tuin laat schijten zodat ik zelf lekker kan verticuteren, spijkerbroeken kan schilderen en kaviaar van mijn hand af kan likken. Nu al zin in.

Maar zover is het nog niet. Eerst de samenvatting van vandaag nog even afmaken. Spijkerbroeken schilderen. Wat zal Suus daar nog vaak aan terugdenken, zeg. Die zit nu thuis tv te kijken en zegt tegen de poes en de hond: ‘Kijk jongens. Toen had ik haar nog helemaal voor mezelf. En kijk mij stoïcijns dat hout stapelen. Alsof er niets aan de hand is. Tjonge jonge. Zo zit je samen naakt in de sauna en zo tel je niet meer mee. Afschuwelijk.’
Potverdorie, wat vielen die Nisha Tara en Lieske als een blok voor elkaar hè? Ze hadden al maanden op elkaars Insta-profiel zitten gluren en nu kwam dan eindelijk die omhelzing. Ik kijk wel eens naar die kerstuitzendingen van All You Need Is Love waarbij de ene broer de andere broer al zesentwintig jaar niet gezien heeft omdat die in Australië woont. En dan komt Robert langs met die broer en dan volgt er een omhelzing van heb ik jou daar. Nou, zo’n omhelzing was het ongeveer. Maar dan twee keer zo lang.
Voor Suus vind ik het wel sneu. Die wordt gewoon totaal vergeten. Ik weet zeker dat Lieske en Nisha Tara morgen een boswandeling gaan maken, halverwege de route een ietwat smoezelig roodblauw geruit kleedje in het Franse gras leggen, wat toastjes brie smeren en dan ineens: ‘Kut, Suus is er ook nog. Die wilde ook mee, maar zat volgens mij op de wc toen we wegliepen. Helemaal vergeten.’

Bij Paul en Josseline was de chemie wat minder aanwezig. Irritatie was er wel. En onbegrip. Frustratie. Ergernis. Boosheid. Teleurstelling. Emotie. Argwaan. Verwarring. Weerstand. Het kwam natuurlijk vooral doordat Josseline tijdens het gesprek direct in haar recruitersrol schoot. Ze zei nog net niet: ‘Zeg Paul, waar zie jij jezelf over vijf jaar?’ Maar het scheelde niet veel.
Ik genoot vooral van het antwoord van Paul toen de recruiter aan hem vroeg wat hij zou kiezen als hij alles mocht doen. Echt alles. Zonder grenzen. De meeste mensen kiezen dan voor toekans spotten in Costa Rica. Of het Noorderlicht bekijken op IJsland. Paul niet. Die wil het liefst een kopje koffie drinken in zijn eigen tuin.
Volgens mij zei hij dat gewoon om Josseline te zieken. Jij kutvragen stellen, ik kutantwoorden geven. Josseline wil zelf liever een ijshockeywedstrijd zien tussen de VS en Canada. Of naar Wimbledon. Of verticuteren. Mij lijkt een combi wel grappig: het heilige gras van Wimbledon verticuteren met in mijn oortjes live het wedstrijdverslag tussen de VS en Canada.
Niet veel later besloten beiden dat het beter was om afscheid van elkaar te nemen. Paul blijft ondertussen zeggen dat hij het lastig vindt om mensen naar huis te sturen, maar hij raakt er aardig bedreven in. Vier kandidaten afserveren in tien afleveringen, dat doen niet veel mensen hem na. Laat het tempo maar ietsje zakken, Paul. We moeten nog tot 10 september.

Dan Iris. Ze heeft twijfels en weet niet of er liefde gaat ontstaan tussen haar en Edwin. Nou ja, ze weet het wel, ze wil het alleen niet hardop zeggen op camera. Ze is Fred niet, ze is een fatsoenlijke vrouw. Maar diep in haar hart weet Iris ook: Edwin voegt 0,0 procent toe aan haar leven. Minder nog. Met je ‘ben je lekker aan het knutselen’.
En omdat Edwin alleen met zichzelf bezig is, heeft meneer niets in de gaten. Hij heeft het zandpadje al veranderd in een grindpad. Later wil hij dat nog plaveien met kinderkopjes en het aftoppen met een asfaltlaagje. Iris denkt waarschijnlijk: lekker doen, Edje. Als die asfaltweg linea recta naar jouw huis loopt, vind ik alles prima.
Gelukkig kwam Jiry eraan. Iris wist helemaal niet dat reddende engelen zoveel tatoeages hadden. Jiry is skydiver, ruikt lekker en is een mooie man. Maar veel belangrijker is dat Jiry een gesprek niet binnen tien seconden naar zichzelf draait. Jiry hoor je nooit zeggen: ‘Zo had ik eens …’.
Hoopvol, blij en met nieuwe energie gaf Iris de nieuwe man een rondleiding. Ze vertelde dat er bij de tenten soms everzwijnen langs kunnen komen, maar Jiry weet daar wel mee om te gaan. Persoonlijk denk ik dat die everzwijnen pas komen als Edwin weg is. Zwijnen zijn niet gek natuurlijk, die houden ook niet van egocentrisch gezwets.

Bij Timothy lopen ook nooit zwijnen. Heel gek. En het wordt sowieso heel rustig in casa caviaar, want Geer Jr. vertrok naar een bruiloft op Curaçao. Dat zat er al een tijdje aan te komen, maar toen het moment daar was, was het toch even slikken.
Rustig Timothy, ik zei ‘slikken’, niet ‘likken’.
Als afscheid had Geer Jr. nog wel een massage geregeld. Tim verdiende dat ook, want die jongen werkt elke dag weer kneiterhard (aan zijn imago als luie flikker). De masseurs mochten in principe overal aankomen. Alleen niet aan Tims hoofd, want dan valt zijn haar uit. En ook niet aan Geers tenen, want dan gaat hij in tenor Ticket To The Tropics zingen en dan breken spontaan alle ramen.
Tot morgen!
pi_221503511
De uitzoekvriendin weest Eline op zijn Kaaklijn.
Eline hoorde ik eerst zeggen: Kakelijn :D
Kees Kaaklijn.
pi_221503512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ie Kees-Kaaklijn _O-
pi_221503514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:23 schreef Soury het volgende:

MS komt toch niet door stress :?
Misschien kan hij genezen door een paar klankschalen. Je weet het niet hè :+
pi_221503524
NishaTara lust Lieske (ik moet steeds denken aan bodemdrift-Lieske _O- ) rauw, zoveel is wel duidelijk, ik zwaai vast Suus uit, terwijl ik echt dacht dat dit een goeie match zou kunnen zijn :)
pi_221503525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Misschien kan hij genezen door een paar klankschalen. Je weet het niet hè :+
Goed gesprek met Edwin laat ook al je zorgen verdwijnen. Het kan altijd erger.
pi_221503530
Als je tegen die Edwin zegt, "pfoe warm weer vandaag he"

Dan is het eventjes stil...

En daarna, "ik had een keer op Borneo warm weer, niet normaal meer, dit stelt niets voor joh, waarom ga je niet lekker knutselen, lieverd"
graag verwijderen
pi_221503532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
© Rick Evers op fb:
[..]
[ afbeelding ]
spot on weer :D
pi_221503538
Het Caroline-effect (via instagram)

pi_221503544
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
LOL, valt dat toupetje ook niet meer zo op.
pi_221503545
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
Geeft Arie 15.000 euries uit is het nog steeds een leuke vriend, we houden contact zegt iedereen bij het uitzwaaien.
pi_221503552
Nog eentje van Instagram dan :+

pi_221503595
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Omdat Josseline een misplaatst neerbuigend tutje is. Hoe ze luistert naar zijn antwoord met die dat schuine hoofd en die gemaakte spottende glimlach.
Stijve recruiter met beroepsdeformatie

Ze neemt haar werk mee en vuurt vragen op hem af, alsof hij mag solliciteren op een relatie-functie waarvan zij de gun-factor in handen heeft.

Ik word wel eens benaderd door dit soort typetjes en ben zo blij te melden dat ik geen interesse heb in een gesprek.

Ze zou ook bij HR kunnen werken met dat zuinige mondje en die semi argwanende blik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 05-08-2026 12:00:41 ]
pi_221503598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:12 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Stijfe recruiter met beroepsdeformatie

Ze neemt haar werk mee en vuurt vragen op hem af, alsof hij mag solliciteren op een relatie-functie waarvan zij de gun-factor in handen heeft.

Ik word wel eens benaderd door dit soort typetjes en ben zo blij te melden dat ik geen interesse heb ik een gesprek.

Ze zou ook bij HR kunnen werken met dat zuinige mondje en die semi argwanende blik.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221503615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
Ah. Eline is de zus van Josh Veldhuizen. :)

Wat een contrast met de zus.
Hier thuis hebben we over Eline: Dat is de zus is van die Ladyboy met vlog waarin ze anderen altijd laat zien hoe goed haar leventje is. (niet aardig, maar wel waar)

Ik vind Eline wel sympathiek overkomend. Een beetje ruwe parel met rugzak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 05-08-2026 00:41:39 ]
pi_221503633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 00:34 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Hier thuis hebben we over Eline: Dat is de zus is van die Ladyboy met vlog waarin ze anderen altijd laat zien hoe goed haar leventje is. (niet aardig, maar wel waar)

Ik vind Eline wel sympathiek overkomend. Een beetje ruwe parel met rugzak.
Ik vind Eline precies net zo sympathiek overkomen als Josh. :)
pi_221503743
Ik heb de gelikte Insta van Iris gevonden. Ze is dus gewoon een zakenvrouw die meedoet om haar pottenbaksels te verkopen. Mij kan haar werk ook niet zo bekoren, maar ik zie ook hier nergens prijzen, net als bij die tonijnen van Fred :? Misschien niet goed gekeken.
pi_221503888
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 06:06 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb de gelikte Insta van Iris gevonden. Ze is dus gewoon een zakenvrouw die meedoet om haar pottenbaksels te verkopen. Mij kan haar werk ook niet zo bekoren, maar ik zie ook hier nergens prijzen, net als bij die tonijnen van Fred :? Misschien niet goed gekeken.
In de rangorde van: 'Creatief met kurk' ........ maar dan anders. Junk gepresenteerd als iets bijzonders.

Dit seizoen in uw theater met Tonijnen en potdeksels.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 07:59:56 #274
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221503925
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 23:35 schreef Blues het volgende:
De uitzoekvriendin weest Eline op zijn Kaaklijn.
Eline hoorde ik eerst zeggen: Kakelijn :D
Kees Kaaklijn.
Als ik ze zo op dat terras zag zitten aan het einde denk ik dat die vriendin Kees voor zichzelf had uitgezocht.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221504152
Hahaha, die Josseline, wat een type zeg. Dan ben ik altijd blij dat ik een eigen bedrijf heb en alleen werk, je zal maar met zo'n HR-kutje te maken hebben.

Als mensen in die kringen ergens anders gaan werken dan hebben ze geen nieuwe baan, maar een nieuwe uitdaging :r
  woensdag 5 augustus 2026 @ 10:00:09 #276
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221504621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahaha, die Josseline, wat een type zeg. Dan ben ik altijd blij dat ik een eigen bedrijf heb en alleen werk, je zal maar met zo'n HR-kutje te maken hebben.

Als mensen in die kringen ergens anders gaan werken dan hebben ze geen nieuwe baan, maar een nieuwe uitdaging :r
Gelukkig is ze recruiter, heb je meestal maar last van tot je eerste werkdag.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221504837
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??

Dit programma is toch van begin tot eind gescript?
pi_221504840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 01:04 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Eline precies net zo sympathiek overkomen als Josh. :)
pi_221504932
Ik vind Eline wel leuk ook. Kan je lol mee hebben en geen poespas qua arrogantie of chique gedoe.
Je kan iets vinden van die geschiedenis met die ex maar goed.
Ze lijkt verder prima door Kees-Jan heen te prikken en sowieso haar mannelijk bezoek goed in te schatten als ze er eenmaal zijn.
pi_221504946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef casita het volgende:
Godskolere weer die kaviaarvretende pisnixht
Hij lóópt zelfs als Gordon. Kan me niet voorstellen dat je je leven al zittend doorbrengt met alleen maar interesse voor kaviaar en je uitsloven met een peperdure boot die je ff huurt voor 1 uurtje. Ik val er nog net niet bij in slaap. :{w
En Fred de kunstenaar wil alleen maar van de dames horen hoe goed hij wel niet is en dat niet zomaar elke vrouw bij hem past. Plompe vent met een hoog overschattingsgehalte. 8)7
Je zal maar een vent ontmoeten die jouw kunst ´knutselwerk´ noemt! En dan na haar opmerking dat ze het even moeilijk krijgt met de kast vol herinneringen aan je overleden zoontje te horen krijgt dat die vent net even heeft gebeld met zijn eigen zoon! Een kerel met totaal geen inlevingsvermogen. :( Iris verdient beter!
Zou Nisha nu toch opeens raak schieten bij de laatste kandidate? Ze lijkt opeens compleet te switsen. Maar deze dame is dan ook 10 jaar jonger i.p.v. 10 jaar ouder. Van mij mag Nisha wel even een borstel door die haarbos halen, zou ze er veel beter uit gaan zien. ^O^
En Paultje, ach, die stumper weet zich geen raad. Kan denk ik beter nog enkele jaartjes wachten met het zoeken naar een nieuwe partner. :Y
Dat geldt ook voor Caroline die eigenlijk helemaal niet op een vent zit te wachten lijkt het wel. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 05-08-2026 10:54:17 ]
pi_221505001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh zeg, Iris probeert het uit te leggen. Ja ik heb net mijn zoon gebeld |:(
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn. :Y)
Ik vind het ook erg kitcherig maar toch verkoopt zij over de hele wereld en dat is knap. ^O^
pi_221505040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kunst is sowieso een mannending.
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen. :{
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:14:59 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:
Waarom zijn toch altijd die "deelnemers", familie, bekende, vrienden van zogenaamde BNers...??

Komt dat zo vaak voor, ja?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hoezo is kunst een mannending? Slaat helemaal nergens op want er zijn vele erg goede kunstenaressen. :{
Hap. ;)
pi_221505523
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hap. ;)
Stom van mij inderdaad. 8)7
pi_221505747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Komt dat zo vaak voor, ja?
Blijkbaar, nu ook lees ik...

Ja, waarom lees ik dat eigenlijk?

:')
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:19:26 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Blijkbaar, nu ook lees ik...

Ja, waarom lees ik dat eigenlijk?

:')
Blijkbaar? Wie dan nog meer?

Joy heeft een zus die wel eens interieurstylist was in een TV-programma. Debby was TV-producent en kent vast veel BN'ers. Maar verder...? Op al die seizoenen het 'toch altijd weer mensen die BN'ers kennen' noemen, lijkt me niet te kloppen.

Er valt van zichzelf genoeg op het programma en de deelnemers te zeiken. Je hoeft er toch geen onzin bij te verzinnen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Blijkbaar? Wie dan nog meer?

Joy heeft een zus die wel eens interieurstylist was in een TV-programma. Debby was TV-producent en kent vast veel BN'ers. Maar verder...? Op al die seizoenen het 'toch altijd weer mensen die BN'ers kennen' noemen, lijkt me niet te kloppen.

Er valt van zichzelf genoeg op het programma en de deelnemers te zeiken. Je hoeft er toch geen onzin bij te verzinnen. :)
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.
En bij vorige edities kwam ook vaak naar buiten dat het een ons kent ons clubje was...

Ook figuren die ze gewoon in een b en b hebben gestopt omdat ze niemand konden vinden.

Vind jij het ook niet vreemd dat na die uitzendingen de 1 na de ander ineens met de b en b stopt?
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:34:25 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221505947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik las dat die Fred ofzo een vriend van Henny Huisman was.
En bij vorige edities kwam ook vaak naar buiten dat het een ons kent ons clubje was...

Ook figuren die ze gewoon in een b en b hebben gestopt omdat ze niemand konden vinden.

Vind jij het ook niet vreemd dat na die uitzendingen de 1 na de ander ineens met de b en b stopt?
Op Bonaire kent iedereen elkaar. Niet zo gek dus.

Het tweede dat je aanhaalt is een andere kwestie.

Het derde ook. En de één na de ander lijkt me ook wat sterk. Je hebt het over 50 (schat ik) deelnemers in alle seizoenen bij elkaar. Tuurlijk stoppen er een paar. Die zien na deelname natuurlijk ook de kans schoon een mooie verkoopdeal te sluiten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221505972
Niemand die ooit een tondeuze aan Fred heeft aangeraden?
pi_221506380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef Toine51 het volgende:

Exact
pi_221506635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Alsof hij daar naar luistert. Waarschijnlijk een vrouw ook. :')
pi_221506673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.
graag verwijderen
pi_221507079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Fred is immers pas 29, zo fit als Johnny Weissmuller in zijn hoogtijdagen, alleen al een blik op zijn wilde haardos doet menig zenuwachtig gegiechel ontlokken, Fred is gezonden door Moeder Natuur om de eierstokken van elke vrouw te laten dansen van geluk, een cadeautje aan alle vrouwen.
Kon 't ff niet laten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 05-08-2026 16:14:32 ]
pi_221507305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:05 schreef Blues het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ieuw en dan met die krankzinnige blik in zijn ogen.. :o
pi_221507351
Ik kan er niks aan doen, maar de onderste helft van het gezicht van Michael lijkt precies op Putin: mondje, kinnetje, bolle wangetjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Battlecruiser op 05-08-2026 17:51:17 ]
pi_221507450
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
:D
graag verwijderen
  woensdag 5 augustus 2026 @ 16:07:32 #298
499136 nelaeryn
food & music
pi_221507455
quote:

[ link | afbeelding ]
Kon dat niet in een spoiler?
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221507500
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:07 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Kon dat niet in een spoiler?
Wat? :P
pi_221508254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat? :P
Dat is wel heel lief van je :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')