Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik eigenlijk helemaal niet. Hij is wel echt zichzelf. En denk ook niet dat hij persé op zoek is naar een jong stukje vlees.
Over de vissen gesproken. Ik krijg nu meteen die grote oranje Staatsloterij vis als reclamequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn klantenbestand (ben belastingadviseur) bestaat voor 75 % uit creatieve mensen (ontwerpers, kunstenaars, muzikanten, fotografen). Nou, dan weet je het wel. Fred zou er zo bij kunnen met zijn vissen.
Omdat ie helemaal niet veel geld heeft. Peter zei het goed, iets van "dit is zoals hij wil dat je hem ziet" (maar niet zoals hij echt is).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:22 schreef Remco het volgende:
In dat afscheidsgesprek was Fred echt een botte lul. Compleet verkeerd aangepakt ook door eerst 3x te vragen hoe zij erin staat.
Timothy speelt wel enorm een typetje, jammer dat we ook niet precies horen wat die doet/hoe die aan zijn geld komt.
quote:Ik zie overal moordwapens en manieren om van een lijk af te komen. De vrouwen die zijn paradijs betreden zien een „bijzondere man”. Hij test zijn vrouwen met kunstzinnige opdrachten waar niemand in kan slagen behalve Fred zelf. Wie kan het beste zijn kip verkopen, wie slijpt zijn tonijnen beter, wie is stil op het moment dat Fred het een moment voor stilte vindt? Wie niet slaagt is af. Een perfect script voor een horrorfilm. Het karakter van Fred is een mix van elke rol die Jack Nicholson ooit speelde, samengesmolten tot de ultieme schurk: een ongecorrigeerde Hollander in een hawaïhemd op Bonaire.
quote:Monique had gezegd dat het kippenverkopen „reuze gezellig” was. Van dat woord lag Fred helemaal te wroeten in zijn bed, en dat heeft hij nooit. Tijd om de balans op te maken. „Ik ga jou iets uitleggen”, zegt Fred, zijn sterke handen dreigend om de leuning van een stoel geklemd. Yvonne, de andere vrouw die voor hem naar Bonaire kwam, die sprankelt, zij zit wél vol energie. „En jij”, zegt Fred tegen Monique, „zit een beetje in de weg”.
"Ze deed een halve kip in een zakje voor een hele kip. Af."quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:05 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-horrorfilm-a4933820
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef casita het volgende:
Godskolere weer die kaviaarvretende pisnixht
Knutselen. Lastig woord. Als het nou op serieuze toon en met wat voorzichtigheid was gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Edwin neemt de kunst van Iris niet serieus.
Boetseren is al minachtend, had ie net zo goed kleien kunnen zeggen, heeft er duidelijk niks mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef Pisces het volgende:
[..]
Knutselen. Lastig woord. Als het nou op serieuze toon en met wat voorzichtigheid was gezegd.
Denk wel dat hij misschien niet wist welk woord het wel was.
Boetseren bv.
Iris speelt toneel, verstopt haar ex in de B&B en propt de heren in tentjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:12 schreef NoCigar het volgende:
Iris speelt teveel toneel en dat houdt ze niet vol. En Edwin in natuurlijk vrij irritant,
Heerlijk een massage, ik snap dat echt niet. Geen vreemden aan mijn lijf (tenzij medisch nodig) Vreselijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef casita het volgende:
Godskolere weer die kaviaarvretende pisnixht
Recruiter.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Josseline..Ze zit die man gewoon te overhoren.
Ze zocht een goed moment, maar hij begon weer meteen over zijn zoon ipv haar even wat aandacht te geven,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Oh Iris vind dat hij het had moeten vragen hoe alles met haar zoontje was gebeurd? Terwijl ze ervoor zei dat ze het niet aan hem wil vertellen oid.
Moeilijke tante.
Misschien hield hij bewust afstand. Ze moest huilen. Is het dan vreemd dat iemand er niet over door gaat vragen?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
‘Josseliene moet zelf eens geverticutereerd worden’ roepen de buren.
Oh dat is idd wel irritant, ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze zocht een goed moment, maar hij begon weer meteen over zijn zoon ipv haar even wat aandacht te geven,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |