Gewoon pruttroep net als die tonijnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh zeg, Iris probeert het uit te leggen. Ja ik heb net mijn zoon gebeld![]()
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn.
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn.
Plakplaatjes worden ook wereldwijd verkocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Het ziet er allemaal heel barok uit met tierlantijnjes. Beetje smaak van de airfryer dame.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
Kunst is sowieso een mannending.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunst is sowieso een mannending.
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.quote:
van die zelfportretten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
Ligt niet voor niks in de keldersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef kibo het volgende:
[..]
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.
Fijn achter een betaalmuurquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat juist niet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)htbaar-werd-a4925370
Vrouwelijke kunstenaars verkopen hun kunst in het algemeen niet zo als mannen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
das takkuh..quote:
Op de site van https://hannekevanasperen.nl/over-hanneke-van-asperen/ is meer te zien.quote:Zus Gerdes Oosterbeek Een Haagse tekenares overleed in 1935 op 27-jarige leeftijd in het kraambed. Haar man hertrouwde, over haar werd nog weinig gesproken. Tot een kunsthistorica haar werk én haarzelf op het spoor kwam. „Ik wil best (wat ze noemen) slecht zijn, als ik één moment dát heerlijke kan beleven!”
Als je heel stil bent hoor je hier zelfs in Nederland haar eierstokken rammelen midden in de nacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
Wat flauw van Eline om te zeggen dat ze er in ingeluisd door haar vriendinnen, kom op zeg je wilde dit zelf.
Whut? Heb ik iets gemist, zei ze dat ze in het programma was gestonken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
Wat flauw van Eline om te zeggen dat ze er in ingeluisd door haar vriendinnen, kom op zeg je wilde dit zelf.
Had mijn post net aangepastquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heel stil bent hoor je hier zelfs in Nederland haar eierstokken rammelen midden in de nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |