Oh ik vind Nisha wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is NiesjaTara 's morgens uren lang bezig voor de spiegel hoe haar haar het meest onverzorgd uitziet. Kom maar op met kadidaat nr.3 kunnen ze dat er snel doorheen jassen. Ben ik daar van af
Ja ze is misschien wel leuk, maar ik hou niet zo van die kijk mij eens alternatief zijn types (met geld)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Oh ik vind Nisha wel leuk.![]()
Maar door haar eigen verhaal van gister wbt het rondsloeren vraag ik me af of ze met 46 nog nooit een lange serieuze relatie heeft gehad.
Die nieuwe vind ik wel leuker passen. Arme Celine.
Verwacht zomaar dat nummer drie niet zoveel te vertellen heeft. Wel knap om als programma dit nog vier weken te gaan rekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze is misschien wel leuk, maar ik hou niet zo van die kijk mij eens alternatief zijn types (met geld)
Soms willen B&B eigenaren alsnog verhuizen. (Maar niet vaak.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap die Kees niet, huis aan het bouwen en tijd door brengen met ElineVolgens mij wil zij kinderen en geen lat gedoe.
Ik loop wat achter, maar die Josselien heeft niet echt een gezellige uitstraling, net alsof ze alles een beetje afkeurd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef Pisces het volgende:
Is Paul nu zo nukkig? Ik miste even waarom dit gesprek zo lastig loopt.
zeikwijf en dan nog janken ook, manoman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter, maar die Josselien heeft niet echt een gezellige uitstraling, net alsof ze alles een beetje afkeurd.
Ik denk dat Caroline veel later is begonnen met sleutelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Het zal vast al eens opgemerkt zijn, maar Caroline is toch Eline over een paar jaar.
Omdat Josseline een misplaatst neerbuigend tutje is. Hoe ze luistert naar zijn antwoord met die dat schuine hoofd en die gemaakte spottende glimlach.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef Pisces het volgende:
Is Paul nu zo nukkig? Ik miste even waarom dit gesprek zo lastig loopt.
Plastic fantastic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Het zal vast al eens opgemerkt zijn, maar Caroline is toch Eline over een paar jaar.
En dicht zichzelf nog kansen toe, maar mag hooguit straks nog 3e viool spelen in een trio...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
Celine, Suus, is wel een schat van een vrouw
Gewoon pruttroep net als die tonijnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh zeg, Iris probeert het uit te leggen. Ja ik heb net mijn zoon gebeld![]()
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn.
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Erg knap wat ze maakt btw maar ik vind het spuuglelijk. Doe mij maar een tonijn.
Plakplaatjes worden ook wereldwijd verkocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
Het ziet er allemaal heel barok uit met tierlantijnjes. Beetje smaak van de airfryer dame.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze maakt en over de hele wereld verkocht wordt eigenlijk.
Kunst is sowieso een mannending.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunst is sowieso een mannending.
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.quote:
van die zelfportretten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig beroemde schilderessen bijvoorbeeld, Frida Kahlo, voor de rest is het toch een beetje geklieder in de amateuristische marge.
Ligt niet voor niks in de keldersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:16 schreef kibo het volgende:
[..]
De kunstopslag kelders liggen er vol mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |