je hebt gelijk, ik schoot ook wat te snel in de verbaasde, licht verontwaardigde rol. ik weet niet zo goed waarom.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De ene MS-patiënt is de andere niet. Het kan heel lang nog steeds als vanouds met je gaan en je kunt daarna een terugval hebben. Medicatie kan ook veel met je doen.
Zo heb ik vanaf mijn 45ste fibromyalgie en erg veel pijn die alleen maar erger wordt en heb mensen ontmoet die het heel anders ervaren en nog best veel kunnen doen. Zélfs lui die beweren er van genezen te zijn na een bepaalde therapie. Dus het scheelt per persoon.
Het kan in zijn geval ook zo zijn dat hij het zwaarste werk voor de huizenbouw aan anderen overlaat. Mensen zeggen dan zelf een huis te bouwen maar dan bedoelen ze alleen het ontwerpen van en de wat kleinere klusjes eraan doen.
Viel mij ook op. Allemaal druipers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
Jeetje alles is van die kitsch zooi bij Iris de borden, schalen de lampen zooi aan de muur ik vrees de plee ook.
Van die bolletjes als afwerking van de wc-pot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
Jeetje alles is van die kitsch zooi bij Iris de borden, schalen de lampen zooi aan de muur ik vrees de plee ook.
Ze heeft haar roze bril afgezet en begint nu minpunten te zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als iemand haar spark kan doen doven is hij het wel.
RUN, FOREST, RUN!
Fries? Met een stukje traagheid of beperking?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:19 schreef NoCigar het volgende:
Doete praat een beetje raar ? Wat is dat voor accent? Ik dacht serieus eerst even aan iets medisch.
Ik vind Fries meestal wel leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Fries? Met een stukje traagheid of beperking?
Ik vind haar te lief voor Fred. Hopelijk pakt ze de hand van Yvonne en gaan ze weg.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind Fries meestal wel leuk.
‘Eet je veel vlees?’
‘Ik DAnK vIEr Of VaIf ‘.
Dat zegt ze maar ze wil gewoon "winnen", Haar hele houding als Doetje er is spreekt boekdelen. Alleen laat Doet zich niet intimideren door haar zoals die vorige dichte schelp.quote:
Ik vind hem ook wel ok.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef kibo het volgende:
[..]
Hij benoemt wel wat hij denkt. @:teamfred
Of de brilquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:28 schreef Pisces het volgende:
[..]
Van die bolletjes als afwerking van de wc-pot.
Fred IS een narcistische eikel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Fred komt over als een narcistische eikel.
Was dat die van vandaag @TheVulturequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik ga niks spoileren hier, maar aflevering 14 is echt de genotsaflevering tot nu toe
Vond het ook niet echtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
Was dat die van vandaag @:thevulture
Saai idd. Denk dat hij dus een andere bedoelt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond het ook niet echtaflevering, wat saai zelfs
Nee vanavond was nummer 12quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
Was dat die van vandaag @:thevulture
Nog één dus voordatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd grappig.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Rick Evers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd grappig.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Yesss, ik zag het net, kijk nu de afl.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Yvonne bijt even terug bij Fred
Want de loser kan zelf niet snel denken en praten, dus foei als ze een gesprekje houdt ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |