Maar dit zei die ook over zichzelf. Kansloze vent, de enige reden waarom die nu een relatie zocht is omdat hij bang was alleen te blijven. Het liefst zou die er gewoon op los blijven gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef NoCigar het volgende:
‘De leuke, hele knappe Thomas’ . Hij is helemaal niet bijzonder knap.
De ene MS-patiënt is de andere niet. Het kan heel lang nog steeds als vanouds met je gaan en je kunt daarna een terugval hebben. Medicatie kan ook veel met je doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.
maar zoveel werk en inspanning is toch enorm slecht voor je ms?
maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.
ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...
heh?
dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
Timothy in het quadraad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.
Een vriend van me heeft ook MS, maar juist door actief te sporten in een goed programma wat je lichaam aan kan zijn de klachten minder.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.
maar zoveel werk en inspanning is toch enorm slecht voor je ms?
maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.
ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...
heh?
dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-man/159668293.html
Dit is waarschijnlijk de oplossing van de productie om het gebrek aan verhaal van Nisha op te vangen, want dat met Lieske kun je niet nog 4 weken rekken.
Ja maar ze zal wel definitief zijn toegevoegd toen men in de gaten kreeg dat er bij Nisha weinig verhaal meer te halen was.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!
Ja dat was echt een bijzondere twist, hij was er zelf nog zo vol van dat ie dit even moest verwerkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh?
Spoiler-alert: 2 filmpjes van deze (voor ons) nieuwe deelneemster.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Verrassing in ‘B&B Vol Liefde’: negende eigenaar sluit zich aan voor liefdesavontuur
De Videoland kijkers hebben het al kunnen zien! Waar eerder acht B&B-eigenaren werden aangekondigd, blijkt het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ een verrassing in petto te hebben. Een negende vrijgezelle B&B-eigenaar sluit zich aan bij het liefdesavontuur en opent dit seizoen niet alleen de deuren van haar château, maar ook die van haar hart. Met de komst van Mireille bestaat het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ uiteindelijk uit negen bijzondere B&B-eigenaren. Wie weet vindt ook Mireille, net als Nisha Tara, iemand met wie ze het leven én de B&B kan delen. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Mireille (Frankrijk)
Bron RTL
De bourgondische kasteelvrouwe Mireille, is een echte levensgenieter. Samen met haar teckel ‘Doortje’ woont ze in château ‘Le Combet’ in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Het 14de-eeuwse kasteel is omgebouwd tot B&B, waar Mireille met plezier verschillende gastenverblijven runt. Dit deed zij jaren samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Mireille is een elitaire, goedgebekte dame met veel humor en een sterke mening. Ze is gek op koken, lekker eten en goede wijnen. De winters in het slaperige dorpje zijn stil en Mireille kijkt er dan ook naar uit om een bruisend liefdesavontuur in te stappen. Ze zoekt een nieuwe vlam om de eenzaamheid mee te doorbreken. Iemand om stoere dingen mee te ondernemen, maar ook chique mee te dineren. Een veelzijdige en actieve heer, met wie samen van deze nieuwe levensfase kan genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:36:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:31:23 ]
Gaan nu diegene die elke minuscule spoiler afkeuren zelf spoilers plaatsen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:17 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/tv/fra(...)ireille-64-frankrijk
https://www.rtl.nl/boulev(...)efde-kan-niet-zonder
Heerlijke deelneemster![]()
Ik ben haar gewoon even gaan opzoeken, en ik miste het woordje videoland in de post van @Dottekequote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:
Gaan nu diegene die elke minuscule spoiler afkeuren zelf spoilers plaatsen?
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkersquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Gaan nu diegene die elke minuscule spoiler afkeuren zelf spoilers plaatsen?
Ja staat overal, is ook niet echt een spoiler. Gewoon een extra kandidaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkers
Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.
Hahaha, ik kreeg hier bepaalde gedachten bij.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.
Wellicht heeft die net als Nischa Tara weinig briefschrijvers(zij had er maar 3 toch?) en komt ze in beeld als Nischa Tara's zoektocht erop zit. Vroeg me al af wat we de komende weken nog van haar te zijn krijgen nu we alle kandidaten al hebben gezien.
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe..quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.
En ik ben Spouse niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |