abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221509936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221509937
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef NoCigar het volgende:
‘De leuke, hele knappe Thomas’ . Hij is helemaal niet bijzonder knap.
Eens. :D
pi_221509939
quote:
Thomas is een gekookte aardappel terwijl er ook lekkerdere dingen staan op de menukaart.
graag verwijderen
pi_221509946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op?
Ze haalde het door elkaar met ALS, en dat is wel een doodvonnis voor zover ik weet.
pi_221509948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Ik heb Mexx nog maar heel even gezien, omdat ik wat achter loop, maar ik ga er op letten.

is dit nu ook weer zo'n influencer dingetje? praten met je tanden op elkaar?
Meestal door botox, maar ik zie dat niet heel extreem bij haar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221509963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Eens. :D
Prima verzorgd, niks mis mee als je daar van houdt, maar dat is het wel. In elk kantoor zit er wel een. Vreemd zelfbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 06-08-2026 02:32:42 ]
pi_221509966
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:40 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze heeft een kinderwens. Kan ze die, mochten ze een relatie krijgen, straks in haar eentje dagelijks optillen en verzorgen omdat hij snel in een rolstoel komt te zitten? Kan zomaar 1 vraag zijn waarom ze het is gaan googlen.

Die eilanden zijn ook alles behalve praktisch voor iemand in rolstoel vergeleken Nederland.
Ja dat snap ik maar ga dan niet zo'n emo verhaal ophangen dat ze alles voor haar grote liefde had willen doen. Dat ze het niet zag zitten om voor hem te doen snap ik wel, maar nu leek het alsof die ms haar niet boeide maar dat deed het wel.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221509968
Die Edwin had ook een opvallend laag IQ en wellicht nog een iets lager EQ, moet je kopje thee maar zijn.
graag verwijderen
pi_221510107
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Die Edwin had ook een opvallend laag IQ en wellicht nog een iets lager EQ, moet je kopje thee maar zijn.
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 05-08-2026 23:34:57 ]
pi_221510122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw. O+
Eens O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221510130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer ^O^
_O_ geweldig ja... zo'n enorme plaat voor de kop
pi_221510137
quote:

[..]
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.
graag verwijderen
pi_221510155
:D :D

Hoe werkt zo'n edwin-brein 8)7
pi_221510174
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.
Die linea recta naar huis omdat zijn schone onderbroeken op zijn.
pi_221510195
quote:

[..]
Haha nou idd. 😆

Ik vraag me wel af wat het is met zo’n man. Ik denk een stuk onzekerheid, dingen niet kunnen aanvoelen en goed willen overkomen. Maar daardoor is hij alleen maar met zichzelf bezig en met wat hij wil vertellen. Hij luistert ook niet echt.
pi_221510214
quote:
Het grootste doemscenario van Mexxie is dat ze altijd alleen blijft. Maar als het aan Thomas ligt, gaat dat niet gebeuren. Ze mag nog even blijven. In ieder geval totdat er een knappere vrouw ten tonele verschijnt.
Mexxie is inmiddels verhuisd van de ontvoeringsgrot naar een slaapkamer en heeft inmiddels ook haar B-spullen uitgepakt. Geen idee wat dat zijn. Ik vermoed borstel, bikini, beha, boek en bril. En een BZN-poster natuurlijk, want ze blijft een Schilder. Zelf pak ik mijn spullen trouwens nooit op alfabet uit, maar ieder zijn ding. Morgen wordt het echt spannend, want dan komen de condooms, de champagne en het clownspak uit de koffer.
Verder vond Thomas het vandaag een mooie dag om zijn wasbordje te laten zien. En ik kan daar wel grappen over maken, maar eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken.

Iris weet sinds gisteren wat ik al zag toen de beste man twee seconden in beeld was: Edwin is niet haar man. Ze hebben niet dezelfde interesses en er is geen fysieke aantrekkingskracht. Bovendien wordt Iris doodmoe van die flauwe wijsheden die Edje de hele dag opdreunt. Gisteren dat gelul over die grindpaden en vandaag deze: ‘over één nacht ijs kun je niet heen, dan zak je erdoorheen.’
Ik heb er ook een paar voor je, Ed. Komen ze: ‘Als een man de hele tijd over zichzelf praat, is het beter dat ie gaat.’ Of deze: ‘Geen vrouw die smult van een man die alleen maar over zichzelf lult.’
Zelfs tijdens het wegstuurgesprek wist Edwin de boel weer naar zichzelf te draaien. ‘Nee, ja, ik weet al wat je gaat zeggen. Hou maar op. Ik heb hetzelfde. De hele tijd al. Gelukkig ben je niet verliefd op me geworden, want dan had ik je hart gebroken, meisje.’ Daarna mocht Iris ook nog wat zeggen: ‘Ik vond het wel fijn dat je meeging naar de dierenarts.’
Edwin, ik weet dat je dit leest, dus laat me je één tip geven voor als je weer gaat daten: WEES NIET ZO’N VRESELIJK IRRITANTE MAN. Je hebt het nu zelf ook op tv teruggezien dus je weet precies wat ik bedoel. Gewoon niet meer doen. Dit was voor niemand leuk. Voor Iris niet. Voor jezelf niet. Voor niemand niet. Nou ja, misschien alleen voor mij, want ik ben alweer vier alinea’s over je aan het lullen. Maar nu is het klaar.
Jiry dan. Die valt goed in de smaak, maar als Edwin je voorganger is, heb je natuurlijk een makkie. De komende dagen moet Jiry zich echt bewijzen. Iris vindt zijn tattoos in ieder geval een pluspunt. Sommige heeft-ie bij zichzelf gezet en hij wil er ook bij Iris wel eentje zetten. Misschien eerst nog even oefenen. Wat dat betreft is het jammer dat Edwin weg is.

Tim vindt het ook jammer dat Geer weg is. Ze appen de hele dag naar elkaar wat ze doen. Voor de een is dat wat meer typen dan voor de ander:
‘Hey lieverd, ik ben zojuist geland op Curaçao, wat doe jij?’
‘Niets.’
‘Ik ga zo mijn koffers pakken en dan een taxi zoeken. Wat doe je vanavond?’
‘Niets eigenlijk.’
‘Ik heb wel zin in morgen hoor. Ben benieuwd hoe Charlotte eruitziet in haar jurk. Wat doe jij morgen eigenlijk?’
‘Niets denk ik.’

Maar ineens was daar Wadie. Niet omdat het vele water van het autowassen ergens opgevangen moest worden, maar gewoon omdat ie op zoek is naar een nieuwe liefde. Wadie sport het liefst zeven dagen per week en lacht graag om zijn eigen grappen. Het goede nieuws is dat Tim de helft van die eigenschappen ook bezit.
Tim was trouwens best onder de indruk van Wadie. Hij noemde hem een grote, lekkere jongen met grote handen. En hij nam ook nog Amsterdamse koekjes mee in een mooi blikje. Wilt u cookies accepteren? Ja dus.
Helaas voor Timmieboy is Wadie een beetje te hoog gegrepen voor hem. Letterlijk en figuurlijk. Ik schat in dat deze knappe communicatieadviseur uit fatsoen nog een of twee dagen blijft, maar dan schoon genoeg heeft van de flauwe, dubbelzinnige grapjes, de luiheid, het misplaatste dedain en het lege bestaan van deze kaviaarlikker.

Elena en Kaaklijnman gaan vandaag naar de sportschool die van de buitenkant op een supermarkt lijkt. Op zich leuk bedacht, maar ik snap het niet zo goed. Wat hopen de bedenkers daarmee te bereiken? Verbaasde toeristen die met een boodschappenbriefje ineens tussen de dumbells staan? Dat sporters continu lastiggevallen worden met vragen als: ‘Sorry, mag ik wat vragen? Waar liggen de bananen?’
Een beetje vreemd allemaal, maar goed. Elena en Kaaklijnman hadden geen tijd om zich hierover druk te maken, want ze gaan push doen en als er nog tijd over is ook nog pull. Dat ik dat niet snap, ligt aan mij. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken. Of had ik dat al gezegd?

Tot slot Nisha Tara. Sinds Lieske er is, hangt Suus erbij als het derde wiel aan de wagen. Officieel is het ‘het vijfde wiel’, maar ze zijn met z’n drieën. En dan kun je wel heel nonchalant allemaal artisjokken en sinaasappels gaan lopen uitzoeken, maar het wordt er niet anders van. Dus moest het hoge woord eruit.
Suus vond het verdrietig dat ze weg moest. Ze had immers al een beginnend kriebeltje. Zelf denk ik dat die kriebels ook van die smoezelige kleedjes en dekentjes kunnen komen, maar misschien ben ik wel te rationeel.
‘Rick, hoorde jij ook dat ze een liedje van Celine Dion onder het afscheid hadden gezet omdat Suus een klein beetje op de Canadese zangeres lijkt?’ Ja klopt. Had ik gezien. Nu hoeven jullie dat ook niet meer in de reacties te zetten. Scheelt weer toch?

Tot morgen. Dan komt er bij Fred iemand langs die op een stripfiguur lijkt. Of het Pikachu, Oma Duck of toch Garfield is, moeten we nog even afwachten

© Rick Evers
pi_221510217
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.

maar zoveel werk en inspanning is toch enorm slecht voor je ms?

maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.

ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...

heh?

dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
pi_221510232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 23:55 schreef Gutso het volgende:

[..]
Haha nou idd. 😆

Ik vraag me wel af wat het is met zo’n man. Ik denk een stuk onzekerheid, dingen niet kunnen aanvoelen en goed willen overkomen. Maar daardoor is hij alleen maar met zichzelf bezig en met wat hij wil vertellen. Hij luistert ook niet echt.
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 00:07:49 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221510235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:

heh?

Ik ben geen deskundige of dokter. Geen idee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221510236
quote:
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.

maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.

heh?

Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.
pi_221510246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.
uiteraard, dat weet ik ook ;) maar ik vind het opvallend dat een ms patient roept dat huizen bouwen en
verbouwen en in 10 jaar tijd zo hard werken dat je met pensioen kan, geen problemen geeft.

begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig voor hem, maar ik had wel even een wegtrekker hoor,
als iemand die er al heel lang veel mee te maken heeft.
pi_221510477
PETA lees je mee? Er is een adres in Spanje met een baasje die haar honden zware obesitas geeft!

Zonder alle dollen, bij Caroline gebeurt er geen HOND! Hele dag klusjes doen en drollen opruimen. Leuk voor Arie, maar die vindt het blijkbaar prima. Ze komen dat huis niet uit, slaapverwekkende TV.
pi_221510519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik denk dat we het zelfde willen zeggen, ik heb de klik niet. 5 minuten geleden wilde hij nog gezellig gaan wandelen _O- :W
Edwin was bang dat ze verliefd op hem zou worden, het moet niet gekker worden. Nou ja goed zei Iris
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh? :{
pi_221510548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
Had Nisha dat al niet duidelijk gemaakt naar Suus toe? Ik denk dat ze 2 dames tegelijk niet heeft aangekund en haar beslissing daardoor wat sneller viel. Jammer want Suus is net zo gek druk als Nisha en die nieuwe is een stuk rustiger en alleen maar bezig met hoe ze er uitziet. :?
pi_221510573
quote:

[..]
Ik dacht al, wat schrijft ze nou? Niet wetende dat je het sarcastisch bedoelde. _O-
pi_221510612
quote:
Maar dit zei die ook over zichzelf. Kansloze vent, de enige reden waarom die nu een relatie zocht is omdat hij bang was alleen te blijven. Het liefst zou die er gewoon op los blijven gaan.
pi_221510786
quote:

heh?

De ene MS-patiënt is de andere niet. Het kan heel lang nog steeds als vanouds met je gaan en je kunt daarna een terugval hebben. Medicatie kan ook veel met je doen.
Zo heb ik vanaf mijn 45ste fibromyalgie en erg veel pijn die alleen maar erger wordt en heb mensen ontmoet die het heel anders ervaren en nog best veel kunnen doen. Zélfs lui die beweren er van genezen te zijn na een bepaalde therapie. Dus het scheelt per persoon.
Het kan in zijn geval ook zo zijn dat hij het zwaarste werk voor de huizenbouw aan anderen overlaat. Mensen zeggen dan zelf een huis te bouwen maar dan bedoelen ze alleen het ontwerpen van en de wat kleinere klusjes eraan doen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Chea49 op 06-08-2026 08:48:38 ]
pi_221510791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Pisces het volgende:

[..]
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.
Timothy in het quadraad. :r
Verschil is alleen het tonen van zijn bezittingen. Eerst een reisje op een peperduur jacht, vervolgens even zijn Rolls tonen, wanneer krijgen wij zijn met bladgoud gevulde badkamer te zien? Die gozer zoekt gewoon een toyboy die hij kan gebruiken als zijn bediende. Hij groeit nu al zienderogen dicht van al dat rondhangen en leeghoofderigheid. Elke dag champagne en kaviaar lijkt mij op een verveelde vent die alleen maar wil laten zien hoe het heurt. :{w Zijn kandidaat mag beslist geen 1ste plaats uitzoeken want dat is hijzelf.

[ Bericht 15% gewijzigd door Chea49 op 06-08-2026 09:01:04 ]
pi_221510881
quote:

heh?

Een vriend van me heeft ook MS, maar juist door actief te sporten in een goed programma wat je lichaam aan kan zijn de klachten minder.
pi_221510898
Ik vond eigenlijk de chemie tussen Suus en Mata Hari veel beter dan met Lieske. Hoe ze helemaal in een deuk lagen op die trampoline als twee bakvissen. Dat zie ik bij Lieske eigenlijk helemaal niet.

En die Paul, bang dat Iris verliefd op hem zou worden. Wanne gek. _O-
pi_221510964
https://www.telegraaf.nl/(...)r-man/159668293.html

Dit is waarschijnlijk de oplossing van de productie om het gebrek aan verhaal van Nisha op te vangen, want dat met Lieske kun je niet nog 4 weken rekken.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 09:56:45 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221511094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)r-man/159668293.html

Dit is waarschijnlijk de oplossing van de productie om het gebrek aan verhaal van Nisha op te vangen, want dat met Lieske kun je niet nog 4 weken rekken.
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221511209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zij zat eerder al in de oproepreeks. Leuk dat ze toch meedoet!
Ja maar ze zal wel definitief zijn toegevoegd toen men in de gaten kreeg dat er bij Nisha weinig verhaal meer te halen was.
pi_221511750
Genant en niet werkend, dat truukje, dat inmiddels door verschillende deelnemers is beoefend, bij het horen van 'Heb je even tijd om te praten' om daar vervolgens hyperventilerend op in te breken en te melden, dat zij zelf de beslissing hebben genomen om de stekker eruit te trekken.

Edwin met z'n vaderlijke adviezen en wijsheden, terwijl Iris direct warm loopt voor een goed gebouwde kerel met plakplaatjes, die de potentie in zich heeft om haar figuurlijk naar ieder hoek van het estate te tillen, om haar hormonen te managen.

Bij Nisha komt steeds bij mij het duitse woord 'schmutzig' oprispelen.

Zoals iemand al eerder opmerkte lijkt zij een Lesbo hippie te zijn met genoeg 'oud' geld om de gehele dag een beetje te rommelen op haar estate op het Franse platteland, waar niets gebeurd op een buurtmarktje na, dat hooguit leuk is voor een vakantieochtend bezoekje maar niet meer dan dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 06-08-2026 13:27:23 ]
pi_221512087
Verrassing in ‘B&B Vol Liefde’: negende eigenaar sluit zich aan voor liefdesavontuur
De Videoland kijkers hebben het al kunnen zien! Waar eerder acht B&B-eigenaren werden aangekondigd, blijkt het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ een verrassing in petto te hebben. Een negende vrijgezelle B&B-eigenaar sluit zich aan bij het liefdesavontuur en opent dit seizoen niet alleen de deuren van haar château, maar ook die van haar hart. Met de komst van Mireille bestaat het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ uiteindelijk uit negen bijzondere B&B-eigenaren. Wie weet vindt ook Mireille, net als Nisha Tara, iemand met wie ze het leven én de B&B kan delen. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Mireille (Frankrijk)
Bron RTL
De bourgondische kasteelvrouwe Mireille, is een echte levensgenieter. Samen met haar teckel ‘Doortje’ woont ze in château ‘Le Combet’ in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Het 14de-eeuwse kasteel is omgebouwd tot B&B, waar Mireille met plezier verschillende gastenverblijven runt. Dit deed zij jaren samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Mireille is een elitaire, goedgebekte dame met veel humor en een sterke mening. Ze is gek op koken, lekker eten en goede wijnen. De winters in het slaperige dorpje zijn stil en Mireille kijkt er dan ook naar uit om een bruisend liefdesavontuur in te stappen. Ze zoekt een nieuwe vlam om de eenzaamheid mee te doorbreken. Iemand om stoere dingen mee te ondernemen, maar ook chique mee te dineren. Een veelzijdige en actieve heer, met wie samen van deze nieuwe levensfase kan genieten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221512126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh? :{
Ja dat was echt een bijzondere twist, hij was er zelf nog zo vol van dat ie dit even moest verwerken _O-
pi_221512149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Verrassing in ‘B&B Vol Liefde’: negende eigenaar sluit zich aan voor liefdesavontuur
De Videoland kijkers hebben het al kunnen zien! Waar eerder acht B&B-eigenaren werden aangekondigd, blijkt het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ een verrassing in petto te hebben. Een negende vrijgezelle B&B-eigenaar sluit zich aan bij het liefdesavontuur en opent dit seizoen niet alleen de deuren van haar château, maar ook die van haar hart. Met de komst van Mireille bestaat het zesde seizoen van ‘B&B Vol Liefde’ uiteindelijk uit negen bijzondere B&B-eigenaren. Wie weet vindt ook Mireille, net als Nisha Tara, iemand met wie ze het leven én de B&B kan delen. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Mireille (Frankrijk)
Bron RTL
De bourgondische kasteelvrouwe Mireille, is een echte levensgenieter. Samen met haar teckel ‘Doortje’ woont ze in château ‘Le Combet’ in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Het 14de-eeuwse kasteel is omgebouwd tot B&B, waar Mireille met plezier verschillende gastenverblijven runt. Dit deed zij jaren samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Mireille is een elitaire, goedgebekte dame met veel humor en een sterke mening. Ze is gek op koken, lekker eten en goede wijnen. De winters in het slaperige dorpje zijn stil en Mireille kijkt er dan ook naar uit om een bruisend liefdesavontuur in te stappen. Ze zoekt een nieuwe vlam om de eenzaamheid mee te doorbreken. Iemand om stoere dingen mee te ondernemen, maar ook chique mee te dineren. Een veelzijdige en actieve heer, met wie samen van deze nieuwe levensfase kan genieten.
Spoiler-alert: 2 filmpjes van deze (voor ons) nieuwe deelneemster.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:36:18 ]
pi_221512632
Van Instagram, een paar bingokaarten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 06-08-2026 14:31:23 ]
pi_221512673
quote:
Gaan nu diegene die elke minuscule spoiler afkeuren zelf spoilers plaatsen?
pi_221512703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:

Ik ben haar gewoon even gaan opzoeken, en ik miste het woordje videoland in de post van @Dotteke
Spoiler gezet :+
pi_221512734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:28 schreef Remco het volgende:

[..]
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221512837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is gewoon een persbericht juist bestemd voor de tv kijkers
Ja staat overal, is ook niet echt een spoiler. Gewoon een extra kandidaat.
pi_221513167
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.

Wellicht heeft die net als Nischa Tara weinig briefschrijvers(zij had er maar 3 toch?) en komt ze in beeld als Nischa Tara's zoektocht erop zit. Vroeg me al af wat we de komende weken nog van haar te zijn krijgen nu we alle kandidaten al hebben gezien.
pi_221513237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:
Ja ik overdreef wat, maakt mij ook niet veel uit maar er wordt soms behoorlijk spastisch over spoilers gedaan en het nieuwsbericht begon met 'de Videoland kijkers hebben het al kunnen zien'.

Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.
pi_221514074
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:54 schreef Remco het volgende:

Wellicht heeft die net als Nischa Tara weinig briefschrijvers(zij had er maar 3 toch?) en komt ze in beeld als Nischa Tara's zoektocht erop zit. Vroeg me al af wat we de komende weken nog van haar te zijn krijgen nu we alle kandidaten al hebben gezien.
Hahaha, ik kreeg hier bepaalde gedachten bij.
pi_221515272
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 16:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik doe niet 'spastisch' over spoilers.
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe.. :D
pi_221515589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:
Jij niet, nee, hooguit jouw spouse af en toe.. :D
En ik ben Spouse niet. :(
pi_221515599
gatfer, die Fred krijgt zijn kleine niet omhoog van Yvonne.
pi_221515601
burka aan bij fred en niet meer met cassieres praten
pi_221515641
Yvonne bijt even terug bij Fred _O_
Want de loser kan zelf niet snel denken en praten, dus foei als ze een gesprekje houdt ergens. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')