Of een reisje naar Turkye voor een betaalbare slijp- en opzetbeurt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, volgens hem is dat een kwestie van goed poetsen.
Ik denk het nog steeds.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of een reisje naar Turkye voor een betaalbare slijp- en opzetbeurt.
Ik dacht in het begin trouwens dat Thomas homo was.
Werkte hij niet achter de bar? Elke bezopen klant heeft interesse in een barman of barvrouw. Het zegt me zo weinig over dat hij meent dat hij zo goed in de markt lag.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij vertelde een wilde tijd achter de rug te hebben. Daar kijk ik nu opeens héél anders naar.
Idemquote:
En toch hebben wij 4 delen en Videoland 1.quote:
Ik begin du pas, en de laatste aflevering was saai.quote:
Omdat ze zelf weg wil?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Mexx gaat binnenkort lekker naar huis denk ik
Dat zag er wel sneu uit, ja..quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Je bent wel een uber kneus om bij ontbijt kaviaar op je eitje te smeren. Dat is echt laten zien dat je nep bent.
Mooie dame, maar er zit nog kraak of smaak aan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Mexx gaat binnenkort lekker naar huis denk ik
Ze schaamt zich kennelijk voor haar dunne spriethaar ofso. Die nepvlecht is zo lelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Ik zou Eline graag met los haar zien. Volgens mij staat dat zo zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |