Godzijdank. De roze bril is af.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, yvonne gaat lekker huis die is er wel klaar mee
Inderdaad, je gunt zelfs die ondergekliederde parasol een beter levenquote:
Zet de popcorn klaarquote:
Die arme obesitas hondjes die nog nooit verder gelopen hebben dan 10 meter, puur dierenmishandeling.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
De honden worden een keer uitgelaten en ze gaan er direct bij liggen.
Nou misschien had hij van te voren even moeten zeggen dat er een dress code is. Nu overval je iemand, en ja dat is kak. Het is zijn ding en slaat de golfbal plank nogal mis.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen dat Eline nu nog steeds golfen een kaksport vindt?
Of de broer van Maxima uit LuckTVquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Dat gehinnik van Menno, alsof het de zoon van Harry Piekema is.
Nou nou nou. Verlopen kop?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:45 schreef Soury het volgende:
Huh? Hoe oud is Paula. Sorry maar wat een verlopen kop en tja de rammelende eierstokken zijn er. Lexx Mexx heeft mooi lang (extensions) haar ja. Was dat een sneer?
Ik vind haar er een stuk ouder uitzien, ik zou haar zo 45 geven.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou nou nou. Verlopen kop?
Ze is 31.
Haar stem en uitspraak zijn gewoon niet heel aantrekkelijk maar verlopen ziet ze er niet uit.
Dan ziet ze er strak uit voor 45.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar er een stuk ouder uitzien, ik zou haar zo 45 geven.
Dat is me nog niet opgevallen is staar me blind op haar stijve mondje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dan ziet ze er strak uit voor 45.![]()
Wat vind je van de wrat van Mexx. Daar kan ik dan weer niet omheen kijken.
Ik kijk vooral uit naar de vileine opmerkingen van Leoniequote:Op maandag 10 augustus 2026 22:53 schreef kibo het volgende:
Kijk nu al uit naar de reünie.
Vak Fred afgeladen met kwaaie koppen
Wie is Leoniequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de vileine opmerkingen van Leonie
En dan de achterlijkheid van Fred die vindt dat het moment verpest wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef Soury het volgende:
Yvonne heeft wel gelijk, dat mag je niet meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |