Dat moet sowieso op een zachtgekookt eitje. Ik ben een kaviaar liefhebber.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Je bent wel een uber kneus om bij ontbijt kaviaar op je eitje te smeren. Dat is echt laten zien dat je nep bent.
Ook als ontbijt? Wat een waanzin, plus ik vind het gewoon wat zoutige zooi.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat moet sowieso op een zachtgekookt eitje. Ik ben een kaviaar liefhebber.
En dan hebben we haar nog niet eens in bikini gezienquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
Caroline moet niet zeuren over het gehoor want haar ogen zijn ook niet te best. de lippenstift lijntjes zitten bij haar neus.
Nou ja ze is op leeftijd, en op zich heeft ze een prima figuur.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:40 schreef kibo het volgende:
[..]
En dan hebben we haar nog niet eens in bikini gezien
Gewoon lekker op een stukje warme toast met ongezouten roomboter, en een slokje wodka naquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat moet sowieso op een zachtgekookt eitje. Ik ben een kaviaar liefhebber.
Ja invoeren en later pas terug scrollenquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begin ook later omdat ik eerst de bondgenoten kijk, jammer dat je dan niet synchroon loopt.
Iedereen is te leuk voor Fredquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef Pisces het volgende:
Doete is veel te schattig en leuk voor die vreselijke Fred
Thomas denk dat hij the gift for woman is. En met overdreven complimentjes geven graaf je je eigen graf. Mexx is te nuchter daar voor. En Thomas niet echt een hoofdprijs op meerdere vlakken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Mexx gaat binnenkort lekker naar huis denk ik
Ik denk vanwege de temperatuur lekker vast. En ze houdt van een sportieve look.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze schaamt zich kennelijk voor haar dunne spriethaar ofso. Die nepvlecht is zo lelijk.
Denk idd dat het meer afschrikt, hij gaat te snel voor haarquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas denk dat hij the gift for woman is. En met overdreven complimentjes geven graaf je je eigen graf. Mexx is te nuchter daar voor. En Thomas niet echt een hoofdprijs op meerdere vlakken.
Hij probeerde haar het bed in te lullen met zijn "we gaan door en verder uitbreidenquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk idd dat het meer afschrikt, hij gaat te snel voor haar
Ik vind hem idd ook vervelend, De date van die ander gaat behoorlijk de mist in.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Die vervelende druktemaker geeft Eline "nieuwe energie'
Ik vind hem wel leuk, maar ok misschien als visite die weer weggaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Die vervelende druktemaker geeft Eline "nieuwe energie'
Dat vind ik juist van Thomas, daar kun je denk ik echt geen fatsoenlijk gesprek over serieuze onderwerpen mee voeren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mooie dame, maar er zit nog kraak of smaak aan.
En dit jaquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas denk dat hij the gift for woman is.
Graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |