SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ik ben er pas later ingestapt. Vriend van me op de middelbare ofzo was zodanig goed dat hij mee was gegaan naar de wcg ofzo. Heel cool maar was wel gestopt met school toen haha.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nooit echt fan van Halo geweest.
1 bewees dat shooters prima op console konden. En het speelde ook prima. Maar ik kon gewoon niet wennen of het leuk vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er pas later ingestapt. Vriend van me op de middelbare ofzo was zodanig goed dat hij mee was gegaan naar de wcg ofzo. Heel cool maar was wel gestopt met school toen haha.
Maar halo 3 vond ik echt insane goed. Halo Reach was ook erg goed qua campaign.
1 was toch ook wel een pareltje volgens mij
Je hebt toch ook een makkelijkere stand?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is RE 4 remake al ontzettend lastig zeg op normal. Weet iemand of je dat kan veranderen?
Ik dacht normal moet wel te doen zijn. Net die villa storm gehaald einde chapter 5.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een makkelijkere stand?
Village, Cabin en Mendez Hill staan bekend als de meest stressvolle stukjes in de game.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik dacht normal moet wel te doen zijn. Net die villa storm gehaald einde chapter 5.
Pfff, zo lastig heb ik het nog nooit gehad. Op zich is dat ook wel goed. Zit echt te trillen namelijk.
En veel ammo tekort. Eigenlijk is het precies goed afgestemd, maar mag mij wel ietsjes makkelijker. Misschien later.
Ik vind het echt zo'n matige game.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog 1 achievement te gaan in DOOM: The Dark Ages
Wel de lastigste
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Village, Cabin en Mendez Hill staan bekend als de meest stressvolle stukjes in de game.
Village = overleven in het gehuchtje helemaal in het begin
Cabin = overleven in die hut samen met Luis (einde chapter 5)
Mendez Hill kom vrij snel na einde van chapter 5, dus succes alvast
Ik heb iets van 500 uur in RE4R. Ik speel op Professional (moeilijkste difficulty die unlockt na uitspelen), met randomizer en permadeath aan dus doodgaan is helemaal opnieuw beginnen. Randomizer = potentieel super salvadors, garradors, verdugos, regenerators en iron maidens in chapter 1 (maar ook potentieel Killer 7, Stingray en Riot Gun in ch1).
Heb 'm op die manier iets van 6 keer uitgespeeld inmiddels (wie wil me aanraken) en het jeukt nog steeds om nieuwe runs te doen. RE4R / Biorand![]()
De Revelations DLC is wel een stap omhoog.quote:
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.![]()
Wordt het verderop in het spel soms ook wel weer even rustig tussendoor?
Jawel maar nooit langquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.![]()
Wordt het verderop in het spel soms ook wel weer even rustig tussendoor?
Red9 genot.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel maar nooit langMaar er komen vanaf nu vrijwel geen stukjes meer waar je moet overleven terwijl enemies oneindig spawnen. Na Mendez Hill krijg je wel vrij vlot de Bella Sisters, ik verwacht dat je dat ook als ietwat onprettig gaat ervaren.
Het rustigste heb je al gehad, dat is namelijk als je met dat bootje een beetje semi open-world kunt verkennen
Dat vond ik wel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
Het rustigste heb je al gehad, dat is namelijk als je met dat bootje een beetje semi open-world kunt verkennen
Ik vind het echt heel vet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Ik weet genoeg, ik ga vandaag nog RE4R installeren.
Tip: zoek echt overal naar schatten en probeer zoveel mogelijk uit die prijs te halen wanneer je jewels erin stopt. Kan een hoop schelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat vond ik wel fijn inderdaad.![]()
Wel intens spel hoor. Ik moet bekennen dat ik soms ook niet durf om verder te gaan en even een klein stukje van de playthrough opzoek eerst. Schrok me dood van die Chainsaw Sisters. En nog knap lastig ook.
Die heb ik. Is daar iets speciaals mee? Moet ik die vooral gaan upgraden?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Sterkste normale handgun. Wel de stock nemen. Scheelt recoil.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die heb ik. Is daar iets speciaals mee? Moet ik die vooral gaan upgraden?
Ik zie in Steam geen RE4Rquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Die moet je ook hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zie in Steam geen RE4R
Ik zie alleen RE4 of RER
Je had dit nog niet gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Nou dan wens ik je echt enorm veel plezier want het is 1 van de beste games deze generatie.quote:
Ik heb RE2 R inmiddels ook. 7,99 nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je echt enorm veel plezier want het is 1 van de beste games deze generatie.
En een tientje op steam, wat een habbekrats
Laat even weten wat je er van vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
Dat is wel een slag anders dan RE4 hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb RE2 R inmiddels ook. 7,99 nu.
Ik zat even te kijken welke van de remakes (of iig latere delen) het beste beoordeeld worden: RE4R en RE2R dus vooral.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een slag anders dan RE4 he
RE2 is echt veel meer survival horror and RE4. Zeker de moeite waard maar wel erg verschillend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken welke van de remakes (of iig latere delen) het beste beoordeeld worden: RE4R en RE2R dus vooral.
De oude versies had ik vroeger misschien wel gespeeld, maar in die tijd niet gedaan. Dit is mijn eerste kennismaking met de RE franchise.
NG+quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Kritiekpunt op RER4 is wel dat je difficulty niet meer van assisted naar normal kan doen. Ik ging heel vaak dood waardoor je die optie kreeg, maar nu kan ik dus niet meer terug.
O_oquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:56 schreef 2dope het volgende:
In het kader van alle RE4R-liefde ff een cutesy Ada & Ashley gifje gemaakt
[ afbeelding ]
Vind die eerste helft tot nu toe wel het beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Village, Cabin en Mendez Hill staan bekend als de meest stressvolle stukjes in de game.
Village = overleven in het gehuchtje helemaal in het begin
Cabin = overleven in die hut samen met Luis (einde chapter 5)
Mendez Hill kom vrij snel na einde van chapter 5, dus succes alvast
Ik heb iets van 500 uur in RE4R. Ik speel op Professional (moeilijkste difficulty die unlockt na uitspelen), met randomizer en permadeath aan dus doodgaan is helemaal opnieuw beginnen. Randomizer = potentieel super salvadors, garradors, verdugos, regenerators en iron maidens in chapter 1 (maar ook potentieel Killer 7, Stingray en Riot Gun in ch1).
Heb 'm op die manier iets van 6 keer uitgespeeld inmiddels (wie wil me aanraken) en het jeukt nog steeds om nieuwe runs te doen. RE4R / Biorand![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu bij The Clocktower. Denk niet zo heel lang meer.
Voorbij zien komen,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Monolith het volgende:
Liefhebbers van City builders die deze al hebben uitgeprobeerd?
https://store.steampowered.com/app/1368140/Corsair_Cove/
Ziet er wel vet uit. Binnenkort nog weer wat vrije tijd, dus ga hem wel even spelen.
ziet er geinig uit maar ik wacht nog wel even met kopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Monolith het volgende:
Liefhebbers van City builders die deze al hebben uitgeprobeerd?
https://store.steampowered.com/app/1368140/Corsair_Cove/
Ziet er wel vet uit. Binnenkort nog weer wat vrije tijd, dus ga hem wel even spelen.
Al een tijdje niet meer gespeeld. Laatste die ik heb gekocht zijn trouwens BF1 en BF5. En de laatste van de moderne shooters was BF4.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:24 schreef ems. het volgende:
Ben ik de enige battlefielder hier nog trouwens?
BF6 had een ruwe start maar speelt ondertussen heerlijk weg.
Dat ik aan RE4R kan gaan beginnen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
Waar kijken jullie naar uit?
Ikzelf vooral naar OD Knock van Kojima.
Op dit moment eigenlijk nergens specifiek naar. Witchfire 1.0 misschien het meeste.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens mij nog 3 of 4 castellans vinden, of is het laatste gedeelte veel groter?quote:
Elk chapter heeft er 1. En soms zitten ze heel erg goed verstopt. Wel de moeite waard. Want een mes dat uiteindelijk onbreekbaar is, is heel nuttig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij nog 3 of 4 castellans vinden, of is het laatste gedeelte veel groter?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
Je kunt ook beter goede reviews lezen.quote:
Tsuru Reefquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:24 schreef ems. het volgende:
Ben ik de enige battlefielder hier nog trouwens?
BF6 had een ruwe start maar speelt ondertussen heerlijk weg.
Ik lees nu goede reviews.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook beter goede reviews lezen.
Bij iedere nieuwe BF haak ik snel af. BF1 hield ik nog wat langer vol.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tsuru ReefWat een S-tier map.
Ik vind/vond het overigens sinds de bèta al lekker spelen.
Ja, fijne map. Maar ik ben stiekem sinds BF6 eigenlijk best wel fan van de kleinere snellere maps. Allebei de Cairo maps zijn mijn favorieten en ik hoop nog steeds op een metro remakequote:
Ik heb laatst Cronos New Dawn en Dive or Die aangeschaft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet niet wat ik nu eens wil gaan spelen.
net die ene game die je nog niet hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ben best wel op zoek naar iets dat me omver blaast. Echt iets wat ik voor de rest van m'n leven bij me ga dragen. Ik had dat bijvoorbeeld bij Outer Wilds of Death Stranding I en II. Recent Cyberpunk 2077 en Resident Evil 4 Remake uit en die vond ik ook erg tof. Oja, daarvoor Subnautica.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
net die ene game die je nog niet hebt
Supaplexquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Prey is ZEKER de moeite waard!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
Of misschien Prey? En NieR: Automata?
Zeker aanraders, maa NieR: Automata is wel heel, eh, Japans, vergeleken met Kojima (ja, Kojima is een Japanner, maar zijn stijl is veel meer Hollywood cinema/westerse militaire thrillers/spionage, waar Yoko Taro/PlatinumGames meer richting dromerig, existentiële filosofie en melancholische Sci-Fi gaat).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
Of misschien Prey? En NieR: Automata?
Metal Gear Solid V gespeeld? Iets minder Kojimbo cinema maar nog steeds een solide third-person shooter/espionage met een flinke portie indrukwekkende cinematic storytelling. Het wordt alleen erg repetitief en de game is helaas niet echt 'af'.quote:
Elden fucking Ring.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben best wel op zoek naar iets dat me omver blaast. Echt iets wat ik voor de rest van m'n leven bij me ga dragen. Ik had dat bijvoorbeeld bij Outer Wilds of Death Stranding I en II. Recent Cyberpunk 2077 en Resident Evil 4 Remake uit en die vond ik ook erg tof. Oja, daarvoor Subnautica.
Misschien Red Dead Redemption proberen denk ik.
Cosmo's Cosmic Adventure?quote:
Kijk ook erg uit naar deze, maar hoop dat m'n laptop die een beetje fatsoenlijk kan draaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is
Bekijk deze YouTube-video
En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Maakt mij echt niet uit. Ik hou eerder ontzettend van Kojima niet per se om z'n cinematische stijl, maar omdat ie echt wat nieuws probeert te doen. Of NieR nou typisch Japans is maakt me niet veel uit, maar dat dromerige, existentiële lijkt me ook wel weer heel tof. Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen. En daarbij gewoon een goed verhaal verteld in de stijl van een RPG o.i.d. Indie hou ik ook erg van, zoals Little Nightmares II of Reanimal. Mijn favoriete games zijn denk ik Outer Wilds, Disco Elysium, Death Stranding I/II en recent vond ik de Silent Hill 2 Remake qua sfeer echt fantastisch, vandaar ook net klaar met Resident Evil 4 Remake. 2 Remake ook gespeeld, maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker aanraders, maa NieR: Automata is wel heel, eh, Japans, vergeleken met Kojima (ja, Kojima is een Japanner, maar zijn stijl is veel meer Hollywood cinema/westerse militaire thrillers/spionage, waar Yoko Taro/PlatinumGames meer richting dromerig, existentiële filosofie en melancholische Sci-Fi gaat).
[..]
Metal Gear Solid V gespeeld? Iets minder Kojimbo cinema maar nog steeds een solide third-person shooter/espionage met een flinke portie indrukwekkende cinematic storytelling. Het wordt alleen erg repetitief en de game is helaas niet echt 'af'.
Atomic Heart lijkt me ook wel wat voor je. Ik kijk persoonlijk wel uit naar deel 2
Deze lijkt me ook erg tof ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is
En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Ik denk inderdaad niet dat je dát type verhaal(vertelling) zoekt, maar het heeft zeker een unieke, rijke vorm van storytelling die mensen toch vaak tekort doen. Souls storytelling is een soort archeologie, @ems. en ik gaan daar wel goed opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
En dan zegt iemand nog Elden Ring, maar ik heb nog nooit soulslike gespeeld en van het verhaal moet je het niet per se hebben.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben best wel op zoek naar iets dat me omver blaast.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen.
Holy shit, wat ziet dat er goed uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Estoric Ebb (D&D Disco Elysium), Prey, Elden Ring uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien iets te overweldigend qua grootte om direct te beginnen. Ik heb net Cyberpunk 2077 + DLC klaar. Ik wil even een iets kleinere game en The Wichter 3 is gigantisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef 2dope het volgende:
Was Witcher 3 trouwens al aangeraden? Anno nu nog steeds een God-tier RPG. Ik zou bijna vergeten dat we volgend jaar weer even los mogen met nieuwe DLC, elf jaar na release. Witcher 4 wordt vast ook prachtig, maar ik hou zo van Geralt als protag
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
Eens het kwam voor mij wat geforceerd als een gimmick over. Tot ergernis aan toe.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Humble Choice van Augustus, alleen voor TMNT: Shredder's Revenge (Ultimate Edition) eigenlijk wel de moeite waard. Alleen in Like A Dragon:Infinite Wealth heb ik volgens mij wel meer dan 100 uur ingestoken. Dead Cells stond nog op m'n Wishlist maar ik hoopte eigenlijk op meer DLC (tov zo'n oude game).
[ link | afbeelding ]
Nope helaas, LaD heb ik al aan een buddy van me gegeven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeien
Ik ben normaal niet zo'n fan van die horror-games, maar ik vond em best vet. Alleen via Xbox gespeeld destijds.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.
Denk dat deze me wel heel erg gaat boeien. Althans, dat hoop ik.
Ik vond hem heel goed. Net als Alan Wake 1 en Control. Remedy is echt iets heel tofs aan het neerzetten met deze games.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.
Denk dat deze me wel heel erg gaat boeien. Althans, dat hoop ik.
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef Drankster het volgende:
Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht.
Als je van spannende (Engelstalige) boeken houdt, kun je ook terecht bij de Charlie Parker-serie van John Connolly.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.
Hij begint wel echt erg goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond hem heel goed. Net als Alan Wake 1 en Control. Remedy is echt iets heel tofs aan het neerzetten met deze games.
Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht.
definitief RIP EA, en alle IP die ze bezittenquote:EA is overgenomen en heeft meteen 20 miljard dollar schuld
Hopelijk vinden die een goed onderkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
definitief RIP EA, en alle IP die ze bezitten
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk vinden die een goed onderkomen.
Ze willen ook nog een kostensanering doen van $700 miljoen, dus je kan ook weer een grote ontslaggolf van personeel verwachten..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ook nog eens jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze willen ook nog een kostensanering doen van $700 miljoen, dus je kan ook weer een grote ontslaggolf van personeel verwachten..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.
Welk spel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik haat achievements die niet werken![]()
Dead Spacequote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"
en verdwijnen in een groot zwart gat als EA failliet gaat
Car dealer simulator.quote:
Die gaan niet failliet. Daar zit wel degelijk een plan achter vanuit Saudi Arabië.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"
en verdwijnen in een groot zwart gat als EA failliet gaat
Volgens mij had EA al van Dead Space en de Need For Speed-Franchise aangegeven dat die franchises op een "laag pitje" stonden en de komende tijd geen nieuwe releases krijgen, plus de belangrijke mensen die achter die games zaten zijn zowat allemaal ontslagen en bij andere studio's terecht gekomen. Criterion is bijvoorbeeld volledig een Batttlefield support studio geworden, vanwege implementatie en besturing van voertuigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dead Space
Dante's Inferno
Ik vond dit echt helemaal niks trouwens.quote:
Erg jammer. Dante's Inferno verdient echt wel een tweede kans.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij had EA al van Dead Space en de Need For Speed-Franchise aangegeven dat die franchises op een "laag pitje" stonden en de komende tijd geen nieuwe releases krijgen, plus de belangrijke mensen die achter die games zaten zijn zowat allemaal ontslagen en bij andere studio's terecht gekomen. Criterion is bijvoorbeeld volledig een Batttlefield support studio geworden, vanwege implementatie en besturing van voertuigen.
Straks even spelenquote:
Dus RIP Sims?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien alleen maar nog meer nietszeggende dlc juist voor die game om maximaal nog geld eruit te halenquote:
Met alles wat EA heeft gedaan met alle studio's die ze opgekocht en daarna gesloopt / gesloten hebben hoop ik dat dat kutbedrijf helemaal kapot gaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Met alles wat EA heeft gedaan met alle studio's die ze opgekocht en daarna gesloopt / gesloten hebben hoop ik dat dat kutbedrijf helemaal kapot gaat.
Ben nog steeds boos over wat ze met Westwood hebben gedaan.
Of in ieder geval een Dead Space 2 remake. Dat was m'n favoquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.
Die ja.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Of in ieder geval een Dead Space 2 remake. Dat was m'n favo
Wanneer er over Dante's Inferno wordt gepraat, post ik de animated short van Tal Pelegquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.
Die heb ik gezien ja, erg tof. Vooral dat laatste shotquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wanneer er over Dante's Inferno wordt gepraat, post ik de animated short van Tal Peleg
Helaas ligt zijn deel 2 al stil sinds 2020
[ afbeelding ]
Yep, erg fijne hack 'n slash. Ik vond het destijds niet per se grensverleggend, mede omdat 'ie ongeveer gelijktijdig uitkwam met games als God of War 3 en Bayonetta, wat legendarische titels waren in dat genre. Tegen PlatinumGames ga je het sowieso afleggen qua (actie) gameplay. Ook Darksiders begon volgens mij in die tijd, daardoor sneeuwde het ook een beetje onder. Maar setting/stijl was heel tofquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, erg tof. Vooral dat laatste shot
Een reboot van Dante's Inferno zou ik ook tof vinden. Groter in scope, holy en evil paths, en meer combat options. De potentie is er zeker.
Nou, vooral omdat het eigenlijk een ordinaire God of War ripoff wasquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, erg fijne hack 'n slash. Ik vond het destijds niet per se grensverleggend, mede omdat 'ie ongeveer gelijktijdig uitkwam met games als God of War 3 en Bayonetta, wat legendarische titels waren in dat genre. Tegen PlatinumGames ga je het sowieso afleggen qua (actie) gameplay. Ook Darksiders begon volgens mij in die tijd, daardoor sneeuwde het ook een beetje onder. Maar setting/stijl was heel tof
quote:Valve waarschuwt Europese Steam-klanten voor mogelijk gestolen gegevens
Ook Valve is getroffen door het datalek bij logistiekbedrijf CEVA Logistics. CEVA is verantwoordelijk voor de verzending van Steam-hardware naar klanten in Europa. Valve waarschuwt in een e-mail aan gebruikers dat hun gegevens mogelijk zijn buitgemaakt. Eerder werd bekend dat ook Ajax, brillenwinkel Ace & Tate, ING, bol en de Bijenkorf door het lek zijn getroffen.
CEVA ontvangt volgens Valve specifieke logistieke informatie van Steam die nodig is om hardware naar klanten in Europa te sturen. Het gaat om de naam van de gebruiker, het adres, het telefoonnummer, het e-mailadres dat voor het Steam-account wordt gebruikt en het type en de prijs van het bestelde product.
Valve vernam op 7 augustus dat deze gegevens waarschijnlijk van Steam-gebruikers zijn buitgemaakt. "Omdat CEVA de gegevens van elke bestelling tot 90 dagen na afronding bewaart, sturen we dit bericht naar alle klanten die op basis daarvan mogelijk getroffen kunnen zijn", zo valt in de e-mail te lezen, die Tweakers heeft ingezien. Het bedrijf adviseert extra alert te zijn op phishingpogingen.
Valve benadrukt dat CEVA geen toegang heeft tot betaalgegevens, wachtwoorden, Steam Guard-codes of andere informatie van gebruikers. Dergelijke gegevens zijn dan ook niet uitgelekt. Gebruikers hoeven hun Steam-wachtwoord en accountinstellingen niet te wijzigen.
Om meer duidelijkheid gevraagd
Valve zegt dat het CEVA om duidelijkheid heeft gevraagd over de gegevens die zijn buitgemaakt en hoe dit is gebeurd. Het bedrijf brengt momenteel toezichthouders in de getroffen landen op de hoogte. "CEVA heeft de betrokken systemen geïsoleerd, offline gehaald en externe onderzoekers ingeschakeld."
Nog geen mail gehadquote:
Damn. Coolquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand deze al geprobeerd? Een cozy "game" om virtueel je Steam Library in je eigen kamer te reorganiseren..
Want niemand heeft tijd om al zijn Steam-games te spelen..![]()
Laat maarquote:Game covers have to be added manually unless you use a third-party tool, but even that doesn’t work properly. Around half of my Steam library wasn’t recognised, and creating custom game cases for missing titles seems either incredibly difficult or impossible.
is mn kamer niet groot genoeg voor , al mn steam gamesquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand deze al geprobeerd? Een cozy "game" om virtueel je Steam Library in je eigen kamer te reorganiseren..
Want niemand heeft tijd om al zijn Steam-games te spelen..![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga na Alan Wake 2 beginnen met Elden Ring.
Ik hoop dat ik iig een beetje kan doorzetten en het me gaat pakken.quote:
Hier heb ik wel zin in. Voorlopig vermaak ik me nog wel met Corsair Cove. Leuke City builder met piratenthema waarin je ook schepen bouwt en op verkenning uit gaan om een soort van card & turn based combat te doen.quote:
Elden Ring is heel erg tof. Alleen moet je echt opletten wat je doet omdat je soms zonder erg complete questlines kan missen of blokkeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iig een beetje kan doorzetten en het me gaat pakken.
Corsair Cove is de moeite waard ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier heb ik wel zin in. Voorlopig vermaak ik me nog wel met Corsair Cove. Leuke City builder met piratenthema waarin je ook schepen bouwt en op verkenning uit gaan om een soort van card & turn based combat te doen.
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elden Ring is heel erg tof. Alleen moet je echt opletten wat je doet omdat je soms zonder erg complete questlines kan missen of blokkeren.
Ik vind hem erg tof ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Corsair Cove is de moeite waard ja?
Alleen Radahn pre-patch was een beetje lastig @Koffieplanterquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.
Er zijn legio build video's te vinden om je op weg te helpen. Maar je kan jezelf ook best OP maken als je zulke video's volgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.
Deed ik deels. Maar telkens wordt je wel weer verwonderd door wat je zietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |