Als je van spannende (Engelstalige) boeken houdt, kun je ook terecht bij de Charlie Parker-serie van John Connolly.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.
Hij begint wel echt erg goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond hem heel goed. Net als Alan Wake 1 en Control. Remedy is echt iets heel tofs aan het neerzetten met deze games.
Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht.
definitief RIP EA, en alle IP die ze bezittenquote:EA is overgenomen en heeft meteen 20 miljard dollar schuld
Hopelijk vinden die een goed onderkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
definitief RIP EA, en alle IP die ze bezitten
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk vinden die een goed onderkomen.
Ze willen ook nog een kostensanering doen van $700 miljoen, dus je kan ook weer een grote ontslaggolf van personeel verwachten..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ook nog eens jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze willen ook nog een kostensanering doen van $700 miljoen, dus je kan ook weer een grote ontslaggolf van personeel verwachten..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.
Welk spel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik haat achievements die niet werken![]()
Dead Spacequote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"
en verdwijnen in een groot zwart gat als EA failliet gaat
Car dealer simulator.quote:
Die gaan niet failliet. Daar zit wel degelijk een plan achter vanuit Saudi Arabië.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die zullen wel niet verkocht gaan worden "want er wordt niet genoeg op geboden"
en verdwijnen in een groot zwart gat als EA failliet gaat
Volgens mij had EA al van Dead Space en de Need For Speed-Franchise aangegeven dat die franchises op een "laag pitje" stonden en de komende tijd geen nieuwe releases krijgen, plus de belangrijke mensen die achter die games zaten zijn zowat allemaal ontslagen en bij andere studio's terecht gekomen. Criterion is bijvoorbeeld volledig een Batttlefield support studio geworden, vanwege implementatie en besturing van voertuigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dead Space
Dante's Inferno
Ik vond dit echt helemaal niks trouwens.quote:
Erg jammer. Dante's Inferno verdient echt wel een tweede kans.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij had EA al van Dead Space en de Need For Speed-Franchise aangegeven dat die franchises op een "laag pitje" stonden en de komende tijd geen nieuwe releases krijgen, plus de belangrijke mensen die achter die games zaten zijn zowat allemaal ontslagen en bij andere studio's terecht gekomen. Criterion is bijvoorbeeld volledig een Batttlefield support studio geworden, vanwege implementatie en besturing van voertuigen.
Straks even spelenquote:
Dus RIP Sims?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien alleen maar nog meer nietszeggende dlc juist voor die game om maximaal nog geld eruit te halenquote:
Met alles wat EA heeft gedaan met alle studio's die ze opgekocht en daarna gesloopt / gesloten hebben hoop ik dat dat kutbedrijf helemaal kapot gaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Met alles wat EA heeft gedaan met alle studio's die ze opgekocht en daarna gesloopt / gesloten hebben hoop ik dat dat kutbedrijf helemaal kapot gaat.
Ben nog steeds boos over wat ze met Westwood hebben gedaan.
Of in ieder geval een Dead Space 2 remake. Dat was m'n favoquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.
Die ja.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Of in ieder geval een Dead Space 2 remake. Dat was m'n favo
Wanneer er over Dante's Inferno wordt gepraat, post ik de animated short van Tal Pelegquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar toch zou ik graag een nieuwe Dead Space en Dante's Inferno willen zien.
Die heb ik gezien ja, erg tof. Vooral dat laatste shotquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wanneer er over Dante's Inferno wordt gepraat, post ik de animated short van Tal Peleg
Bekijk deze YouTube-video
Helaas ligt zijn deel 2 al stil sinds 2020
[ afbeelding ]
Yep, erg fijne hack 'n slash. Ik vond het destijds niet per se grensverleggend, mede omdat 'ie ongeveer gelijktijdig uitkwam met games als God of War 3 en Bayonetta, wat legendarische titels waren in dat genre. Tegen PlatinumGames ga je het sowieso afleggen qua (actie) gameplay. Ook Darksiders begon volgens mij in die tijd, daardoor sneeuwde het ook een beetje onder. Maar setting/stijl was heel tofquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja, erg tof. Vooral dat laatste shot
Een reboot van Dante's Inferno zou ik ook tof vinden. Groter in scope, holy en evil paths, en meer combat options. De potentie is er zeker.
Nou, vooral omdat het eigenlijk een ordinaire God of War ripoff wasquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, erg fijne hack 'n slash. Ik vond het destijds niet per se grensverleggend, mede omdat 'ie ongeveer gelijktijdig uitkwam met games als God of War 3 en Bayonetta, wat legendarische titels waren in dat genre. Tegen PlatinumGames ga je het sowieso afleggen qua (actie) gameplay. Ook Darksiders begon volgens mij in die tijd, daardoor sneeuwde het ook een beetje onder. Maar setting/stijl was heel tof
quote:Valve waarschuwt Europese Steam-klanten voor mogelijk gestolen gegevens
Ook Valve is getroffen door het datalek bij logistiekbedrijf CEVA Logistics. CEVA is verantwoordelijk voor de verzending van Steam-hardware naar klanten in Europa. Valve waarschuwt in een e-mail aan gebruikers dat hun gegevens mogelijk zijn buitgemaakt. Eerder werd bekend dat ook Ajax, brillenwinkel Ace & Tate, ING, bol en de Bijenkorf door het lek zijn getroffen.
CEVA ontvangt volgens Valve specifieke logistieke informatie van Steam die nodig is om hardware naar klanten in Europa te sturen. Het gaat om de naam van de gebruiker, het adres, het telefoonnummer, het e-mailadres dat voor het Steam-account wordt gebruikt en het type en de prijs van het bestelde product.
Valve vernam op 7 augustus dat deze gegevens waarschijnlijk van Steam-gebruikers zijn buitgemaakt. "Omdat CEVA de gegevens van elke bestelling tot 90 dagen na afronding bewaart, sturen we dit bericht naar alle klanten die op basis daarvan mogelijk getroffen kunnen zijn", zo valt in de e-mail te lezen, die Tweakers heeft ingezien. Het bedrijf adviseert extra alert te zijn op phishingpogingen.
Valve benadrukt dat CEVA geen toegang heeft tot betaalgegevens, wachtwoorden, Steam Guard-codes of andere informatie van gebruikers. Dergelijke gegevens zijn dan ook niet uitgelekt. Gebruikers hoeven hun Steam-wachtwoord en accountinstellingen niet te wijzigen.
Om meer duidelijkheid gevraagd
Valve zegt dat het CEVA om duidelijkheid heeft gevraagd over de gegevens die zijn buitgemaakt en hoe dit is gebeurd. Het bedrijf brengt momenteel toezichthouders in de getroffen landen op de hoogte. "CEVA heeft de betrokken systemen geïsoleerd, offline gehaald en externe onderzoekers ingeschakeld."
Nog geen mail gehadquote:
Damn. Coolquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand deze al geprobeerd? Een cozy "game" om virtueel je Steam Library in je eigen kamer te reorganiseren..
Want niemand heeft tijd om al zijn Steam-games te spelen..![]()
Laat maarquote:Game covers have to be added manually unless you use a third-party tool, but even that doesn’t work properly. Around half of my Steam library wasn’t recognised, and creating custom game cases for missing titles seems either incredibly difficult or impossible.
is mn kamer niet groot genoeg voor , al mn steam gamesquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had iemand deze al geprobeerd? Een cozy "game" om virtueel je Steam Library in je eigen kamer te reorganiseren..
Want niemand heeft tijd om al zijn Steam-games te spelen..![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga na Alan Wake 2 beginnen met Elden Ring.
Ik hoop dat ik iig een beetje kan doorzetten en het me gaat pakken.quote:
Hier heb ik wel zin in. Voorlopig vermaak ik me nog wel met Corsair Cove. Leuke City builder met piratenthema waarin je ook schepen bouwt en op verkenning uit gaan om een soort van card & turn based combat te doen.quote:
Elden Ring is heel erg tof. Alleen moet je echt opletten wat je doet omdat je soms zonder erg complete questlines kan missen of blokkeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iig een beetje kan doorzetten en het me gaat pakken.
Corsair Cove is de moeite waard ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier heb ik wel zin in. Voorlopig vermaak ik me nog wel met Corsair Cove. Leuke City builder met piratenthema waarin je ook schepen bouwt en op verkenning uit gaan om een soort van card & turn based combat te doen.
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elden Ring is heel erg tof. Alleen moet je echt opletten wat je doet omdat je soms zonder erg complete questlines kan missen of blokkeren.
Ik vind hem erg tof ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Corsair Cove is de moeite waard ja?
Alleen Radahn pre-patch was een beetje lastig @Koffieplanterquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.
Er zijn legio build video's te vinden om je op weg te helpen. Maar je kan jezelf ook best OP maken als je zulke video's volgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En qua moeilijkheid? Ik ben niet echt een hardcore gamer, dus hoop niet dat ik te oud ben voor zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |