Cosmo's Cosmic Adventure?quote:
Kijk ook erg uit naar deze, maar hoop dat m'n laptop die een beetje fatsoenlijk kan draaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is
Bekijk deze YouTube-video
En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Maakt mij echt niet uit. Ik hou eerder ontzettend van Kojima niet per se om z'n cinematische stijl, maar omdat ie echt wat nieuws probeert te doen. Of NieR nou typisch Japans is maakt me niet veel uit, maar dat dromerige, existentiële lijkt me ook wel weer heel tof. Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen. En daarbij gewoon een goed verhaal verteld in de stijl van een RPG o.i.d. Indie hou ik ook erg van, zoals Little Nightmares II of Reanimal. Mijn favoriete games zijn denk ik Outer Wilds, Disco Elysium, Death Stranding I/II en recent vond ik de Silent Hill 2 Remake qua sfeer echt fantastisch, vandaar ook net klaar met Resident Evil 4 Remake. 2 Remake ook gespeeld, maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker aanraders, maa NieR: Automata is wel heel, eh, Japans, vergeleken met Kojima (ja, Kojima is een Japanner, maar zijn stijl is veel meer Hollywood cinema/westerse militaire thrillers/spionage, waar Yoko Taro/PlatinumGames meer richting dromerig, existentiële filosofie en melancholische Sci-Fi gaat).
[..]
Metal Gear Solid V gespeeld? Iets minder Kojimbo cinema maar nog steeds een solide third-person shooter/espionage met een flinke portie indrukwekkende cinematic storytelling. Het wordt alleen erg repetitief en de game is helaas niet echt 'af'.
Atomic Heart lijkt me ook wel wat voor je. Ik kijk persoonlijk wel uit naar deel 2
Deze lijkt me ook erg tof ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is
En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Ik denk inderdaad niet dat je dát type verhaal(vertelling) zoekt, maar het heeft zeker een unieke, rijke vorm van storytelling die mensen toch vaak tekort doen. Souls storytelling is een soort archeologie, @ems. en ik gaan daar wel goed opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
En dan zegt iemand nog Elden Ring, maar ik heb nog nooit soulslike gespeeld en van het verhaal moet je het niet per se hebben.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben best wel op zoek naar iets dat me omver blaast.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen.
Holy shit, wat ziet dat er goed uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Estoric Ebb (D&D Disco Elysium), Prey, Elden Ring uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet niet wat ik nu eens wil gaan spelen.
Misschien iets te overweldigend qua grootte om direct te beginnen. Ik heb net Cyberpunk 2077 + DLC klaar. Ik wil even een iets kleinere game en The Wichter 3 is gigantisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef 2dope het volgende:
Was Witcher 3 trouwens al aangeraden? Anno nu nog steeds een God-tier RPG. Ik zou bijna vergeten dat we volgend jaar weer even los mogen met nieuwe DLC, elf jaar na release. Witcher 4 wordt vast ook prachtig, maar ik hou zo van Geralt als protag
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
Eens het kwam voor mij wat geforceerd als een gimmick over. Tot ergernis aan toe.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeienquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Humble Choice van Augustus, alleen voor TMNT: Shredder's Revenge (Ultimate Edition) eigenlijk wel de moeite waard. Alleen in Like A Dragon:Infinite Wealth heb ik volgens mij wel meer dan 100 uur ingestoken. Dead Cells stond nog op m'n Wishlist maar ik hoopte eigenlijk op meer DLC (tov zo'n oude game).
[ link | afbeelding ]
Nope helaas, LaD heb ik al aan een buddy van me gegeven.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeien
Ik ben normaal niet zo'n fan van die horror-games, maar ik vond em best vet. Alleen via Xbox gespeeld destijds.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.
Denk dat deze me wel heel erg gaat boeien. Althans, dat hoop ik.
Ik vond hem heel goed. Net als Alan Wake 1 en Control. Remedy is echt iets heel tofs aan het neerzetten met deze games.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.
Denk dat deze me wel heel erg gaat boeien. Althans, dat hoop ik.
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef Drankster het volgende:
Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |