abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:18:52 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221502686
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is :P

Bekijk deze YouTube-video

En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:28:09 #77
136 V.
Like tears in rain...
pi_221502796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]
Lemmings?
Worms?
Commander Keen
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221502813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:28 schreef V. het volgende:

[..]
Commander Keen
Cosmo's Cosmic Adventure?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221502825
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef 2dope het volgende:
Ik kijk ook erg uit naar ILL, als die hun beloftes van hun 'visceral dismemberment system' en 'realistic physics' waar kunnen maken zoals in de tot nu toe uitgebrachte trailers dan hebben we een werkelijk pareltje te pakken. Maar een gezonde dosis scepsis is altijd goed om achter de hand te hebben. Ze kunnen in ieder geval goeie trailers maken waarin het lijkt dat 't niet allemaal scripted is :P

En als het technisch allemaal toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet, spreekt de stijl/sfeer me nog steeds erg aan
Kijk ook erg uit naar deze, maar hoop dat m'n laptop die een beetje fatsoenlijk kan draaien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221502896
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:03 schreef 2dope het volgende:

[..]
Zeker aanraders, maa NieR: Automata is wel heel, eh, Japans, vergeleken met Kojima (ja, Kojima is een Japanner, maar zijn stijl is veel meer Hollywood cinema/westerse militaire thrillers/spionage, waar Yoko Taro/PlatinumGames meer richting dromerig, existentiële filosofie en melancholische Sci-Fi gaat).
[..]
Metal Gear Solid V gespeeld? Iets minder Kojimbo cinema maar nog steeds een solide third-person shooter/espionage met een flinke portie indrukwekkende cinematic storytelling. Het wordt alleen erg repetitief en de game is helaas niet echt 'af'.

Atomic Heart lijkt me ook wel wat voor je. Ik kijk persoonlijk wel uit naar deel 2

Maakt mij echt niet uit. Ik hou eerder ontzettend van Kojima niet per se om z'n cinematische stijl, maar omdat ie echt wat nieuws probeert te doen. Of NieR nou typisch Japans is maakt me niet veel uit, maar dat dromerige, existentiële lijkt me ook wel weer heel tof. Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen. En daarbij gewoon een goed verhaal verteld in de stijl van een RPG o.i.d. Indie hou ik ook erg van, zoals Little Nightmares II of Reanimal. Mijn favoriete games zijn denk ik Outer Wilds, Disco Elysium, Death Stranding I/II en recent vond ik de Silent Hill 2 Remake qua sfeer echt fantastisch, vandaar ook net klaar met Resident Evil 4 Remake. 2 Remake ook gespeeld, maar mee gestopt.

Metal Gear moet ik eigenlijk wel gewoon een keer spelen. Heb ik nog niet gedaan.

En dan zegt iemand nog Elden Ring, maar ik heb nog nooit soulslike gespeeld en van het verhaal moet je het niet per se hebben.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:40:15 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221502946
quote:

Deze lijkt me ook erg tof ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:52:57 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221503062
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
En dan zegt iemand nog Elden Ring, maar ik heb nog nooit soulslike gespeeld en van het verhaal moet je het niet per se hebben.
Ik denk inderdaad niet dat je dát type verhaal(vertelling) zoekt, maar het heeft zeker een unieke, rijke vorm van storytelling die mensen toch vaak tekort doen. Souls storytelling is een soort archeologie, @ems. en ik gaan daar wel goed op 8-)

Was Witcher 3 trouwens al aangeraden? Anno nu nog steeds een God-tier RPG. Ik zou bijna vergeten dat we volgend jaar weer even los mogen met nieuwe DLC, elf jaar na release. Witcher 4 wordt vast ook prachtig, maar ik hou zo van Geralt als protag ;(
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:54:03 #83
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221503070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben best wel op zoek naar iets dat me omver blaast.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Discombobulate het volgende:

Ik wil iets vinden dat echt iets nieuws probeert te doen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:58:18 #84
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221503107
quote:

Holy shit, wat ziet dat er goed uit :o
  woensdag 5 augustus 2026 @ 02:19:11 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221503664
Ik heb tegenwoordig met nieuwe games echt zoiets van eerst zien dan geloven, ja Ill ziet er sick uit (no pun intended :') ) maar het moet ook nog goed spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221503972
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik weet niet wat ik nu eens wil gaan spelen. ;(
Estoric Ebb (D&D Disco Elysium), Prey, Elden Ring uiteraard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221504344
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef 2dope het volgende:
Was Witcher 3 trouwens al aangeraden? Anno nu nog steeds een God-tier RPG. Ik zou bijna vergeten dat we volgend jaar weer even los mogen met nieuwe DLC, elf jaar na release. Witcher 4 wordt vast ook prachtig, maar ik hou zo van Geralt als protag
Misschien iets te overweldigend qua grootte om direct te beginnen. Ik heb net Cyberpunk 2077 + DLC klaar. Ik wil even een iets kleinere game en The Wichter 3 is gigantisch.
pi_221504346
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
  Moderator / Redactie FP woensdag 5 augustus 2026 @ 09:40:34 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221504371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is die achtervolging van Mr. X in Resident Evil 2 Remake ontzettend beklemmend en vervelend.
:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 5 augustus 2026 @ 10:30:06 #90
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221504846
Humble Choice van Augustus, alleen voor TMNT: Shredder's Revenge (Ultimate Edition) eigenlijk wel de moeite waard. Alleen in Like A Dragon:Infinite Wealth heb ik volgens mij wel meer dan 100 uur ingestoken. Dead Cells stond nog op m'n Wishlist maar ik hoopte eigenlijk op meer DLC (tov zo'n oude game).

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221504857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:36 schreef Discombobulate het volgende:
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.
Conscience do cost.
  Redactie Games woensdag 5 augustus 2026 @ 10:32:10 #92
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221504862
quote:
8s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:31 schreef ems. het volgende:

[..]
Eens. Een hoop mensen gaan er juist goed op maar ik ben er totaal geen fan van. Op een gegeven moment weet je een beetje wat je moet doen om hem te ontwijken maar voor mij voelt hij misplaatst in RE2 en het tempo wat daarbij hoort maar dat komt misschien ook omdat het origineel een van mijn grote favorieten is.
Eens het kwam voor mij wat geforceerd als een gimmick over. Tot ergernis aan toe.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 10:43:16 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221504923
quote:
3s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Humble Choice van Augustus, alleen voor TMNT: Shredder's Revenge (Ultimate Edition) eigenlijk wel de moeite waard. Alleen in Like A Dragon:Infinite Wealth heb ik volgens mij wel meer dan 100 uur ingestoken. Dead Cells stond nog op m'n Wishlist maar ik hoopte eigenlijk op meer DLC (tov zo'n oude game).

[ link | afbeelding ]
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeien
  Redactie Games woensdag 5 augustus 2026 @ 10:52:44 #94
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221504979
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Code over van LaD dan? Ik heb Dead Cells al en op tmnt kan de rest vd gamea me echt niet boeien
Nope helaas, LaD heb ik al aan een buddy van me gegeven.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 11:43:09 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221505616
Np thanks niw :)
  Eindredactie Games woensdag 5 augustus 2026 @ 12:51:46 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221506043
Gisteren stukje Gears of War E-Day MP gecheckt. Het eh, is exact dezelfde game als 20 jaar geleden lol. Het ziet er allemaal wat gelikter uit natuurlijk en er zijn wel wat fraaie nieuwe mechanics, maar in essentie is het nauwelijks te onderscheiden van Gears of War 1 (en 2 en 3 en 4 en 5). Gnasher reigns supreme.

Ik blijf het een puike cover-shooter vinden, maar ik denk niet dat ik de multiplayer veel ga spelen, wellicht als vrienden zin hebben in Horde Mode. Uiteraard campaign wel ff doorspelen.
pi_221506350
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.

Denk dat deze me wel heel erg gaat boeien. Althans, dat hoop ik.
  Redactie Games woensdag 5 augustus 2026 @ 14:04:23 #98
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221506490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, ik heb m'n volgende game gevonden. Het wordt Alan Wake 2. Geen zin om die launcher te installeren en account maken, maar heb het toch maar gedaan.

Ik ben normaal niet zo'n fan van die horror-games, maar ik vond em best vet. Alleen via Xbox gespeeld destijds.
Remedy weet er altijd weer wat bijzonders van te maken. Had heel erg X-Files/Twin Peaks-vibe voor me.
pi_221507166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef Discombobulate het volgende:

Ik vond hem heel goed. Net als Alan Wake 1 en Control. Remedy is echt iets heel tofs aan het neerzetten met deze games.

Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht. O+
pi_221507650
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:15 schreef Drankster het volgende:
Nu heb ik sowieso een zwak voor alles wat een beetje Twin Peaks/Pacific Northwest ademt en deze game pas daar precies in. Gooi daar nog een True Detective sfeertje en Resident Evil gameplay in en ik ben verkocht.
Dan gaat het hoop ik één van m'n favorieten worden want True Detective, Twin Peaks, Resident Evil en Silent Hill op één hoop dat is ook waar ik ontzettend van hou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')