Verkeerde topic, het is een Switch 2 exclusive..quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Upcoming.
Want?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef V. het volgende:
Ik zei toch, Dishonored of A Plague Tale.
Prey moet je wel inkomen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Prey kan me toch niet heel veel boeien helaas.
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:23 schreef Monolith het volgende:
Nog ff snel persona 3 reload af zien te ronden voordat ik aan star wars zero company begin.
Iets eenvoudige?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?
Ik heb meer dan 100 uur in dat spel gestopt destijds. En nog steeds niet alle Max social links gehaald.
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)quote:
Dive or Die is wel interessant. Carrion is ook wel leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Dan heb je nog wel even te gaan..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Trekt me niet zo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:27 schreef Discombobulate het volgende:
The Witcher 3 gaat het worden denk ik.
Wat een game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?
[ afbeelding ]
@:dkup
Jep, de meest recente die ik af heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?
[ afbeelding ]
@:dkup
Moet ik weer eens induikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
Project Zomboid ziet er ook wel geinig uit. Mensen die gespeeld hier?
Denk dat het iets te HC is voor me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
Project Zomboid ziet er ook wel geinig uit. Mensen die gespeeld hier?
Is heel erg customizable dus je kan het zo HC maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk dat het iets te HC is voor me.
Wait whut???quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Komt er een Witcher 3 remaster, ben ik net begonnen aan de gewone... Naja, maakt ook niet uit.
Over een maand ben je daar nog niet klaar mee hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Komt er een Witcher 3 remaster, ben ik net begonnen aan de gewone... Naja, maakt ook niet uit.
Compleet gemist. Dat is wel nice!quote:
Plus gratis de eerdere uitbreidingen claimen!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wel meer verbeteringen dan alleen maar opgepoetste graphics.quote:
Ik vraag mij wel af in hoeverre de graphics verbeterd zijn. Het zag er (zeker na die eerdere graphics update) toch al erg puik uit imo, maar misschien is dat ook herinneringsverfraaiingquote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel meer verbeteringen dan alleen maar opgepoetste graphics.
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch stiekem ook wel weer nostalgie hoor..![]()
Ja is wel tof! Ik heb nog de Hardware van de wii-versie, maar die Gibson Les Paul replica van CRKD lijkt me stiekem ook nog wel tof om te hebben. Maar aan de andere kant ik heb nog steeds een echte SG electrische gitaar staan, waarmee ik echt gitaar wil leren spelen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
quote:The wait is almost over - today we are happy to announce that Transport Fever 3 launches on September 29, 2026!
Transport Fever 3 will launch simultaneously for PC, Mac, and Linux via Steam, the Epic Games Store, and new also on GOG, as well as for PlayStation®5 and XBOX Series X|S.
After years of development, countless trains, planes, ships, buses, trucks, cities, industries and transport networks, we are incredibly excited to finally reveal the Deluxe Edition, and for the very first time in the series a limited Collector’s Edition, and official merchandise! As a thank you, Transport Fever 2 players will receive an automatic Loyalty Discount.
Ik hoop het. Hele grote game zag ik. DLC's heb ik er ook bij. Maar ik ga niet wachten tot eind september om de remastered te spelen iig.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een maand ben je daar nog niet klaar mee hoor.
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
Weet niet of ik echt uitkijk naar Silent Hill Townfall.
Ik vond 2 remake wel echt fantastisch.
"SPACE!"quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
R.I.P Tim Curry
Ja, klopt. Die kijk ik dan wel weer naar uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.
Vandaag gespeeld op Gamescom.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
De eerste berichten zijn wel aardig positief zo te zien. Zin om hieraan te beginnen!quote:
Jammer dat ik er niet in kon komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Ik heb wat gameplay/playthroughs gekeken en ik heb tig dingen gemistquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet in kon komen.
Nu met Witcher 3 bezig en die is aardig ingewikkeld qua upgrades enzo betreft.
Preyquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is er niemand hier StarWars Xcom aan het spelen??
Star Wars is overrated.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Star Wars is overrated.
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.
Ik mis er niks aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
Ok. Jammer voor je. Jedi Knight 2
Kyle Katarn
Kotor 1 & 2
bezig met sandustry...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:33 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowere(...)w/698773621583119877
[..]
ik vind 2 leuk, 3 schijnt het wel weer wat anders te gaan doen, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
Ja, als je bekend bent met OpenTTD (en games zoals de oude Railroad Tycoon serie) zul je snel je draai kunnen vinden in TF. Ik wel in TF2 in ieder geval. Vraag en aanbod, passagiers en goederen vervoeren doet steden groeien, wat de vraag groter maakt, wat de industrieen doet groeien, wat het aanbod groter maakt, enzovoort. De bekende principes dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
https://www.reddit.com/r/HalfLife/comments/1w1wdgx/valve_leak/quote:12 terabytes of Valve data—dating from 2003 to 2013 and previously "hidden" in a public repository—have just leaked. It is Valve's entire repository. This is huge; it could contain anything from *Episode 3* prototypes to never-before-seen beta content. The attached image shows the start screen of a 2009 version of *Portal 2*. The community has already begun diving into this 12-terabyte trove of information. This is all unfolding right now; we will keep you updated.
Ik ben em wel aan het spelen. Ben bijna bij het einde denk ik na 45 uur spelen. Gameplay is echt wel tof, maar de game heeft nog wel wat technische performance issues die typisch zijn voor een Unreal Engine 5 game. Dus er mag nog wel een technische optimalisatieslag overheen. (Daarentegen geen EA launcher en geen Denuvo drm). Review verschijnt vanmiddag op de frontpage.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:

Exploren, side quests en craften (dacht ik).quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
Witcher 3 ga ik heel lang mee bezig zijn denk ik.
Hoe kun je een beetje op een snelle manier hogere damage/wapens krijgen? Ik ben nu in die Werewulf lair, en hij zegt dat het te doen is op mijn level, maar het lukt me echt amper.
Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Exploren, side quests en craften (dacht ik).
Blood of the Dawnwalkerquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt niet alsof het een geweldig spel is
Wat vind jij dan 2dope?
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.
cccccccc
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.
Beste wapens krijg je als questrewards of, vaker nog, van het killen van enemies. Als je quests doet op jouw level dan krijg je die items vaak vanzelf. Je hebt ook recipes voor 'groene' setwapens. Die zijn wel sterk en ook te upgraden. Misschien niet slecht om daar eens naar te kijken.
Wel kan je je wapen slijpen voor wat extra damage en een drankje drinken waardoor je meer damage doet tegen bepaalde enemies. Ook moet je slim gebruiken van je witcher powers. Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier
Hmmmm. Even kijken dan nog.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:
Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier
Grotendeels wel ja. Als het echt te moeilijk is kan je natuurlijk de moeilijkheidsgraad verlagen maar dan verlies je wel een beetje waardigheid als man. Of althans, zo zou ik dat ervarenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.
collectors editie al binnenquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Deze maand nog
En, is ie goed?quote:
Well done!quote:Op woensdag 2 september 2026 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
Heb eindelijk een mini boss in The Witcher verslagen. Die Grave Hag bij dat kerkhof.
Groene schatkistje op de map, iedere regio heeft er éénquote:Op woensdag 2 september 2026 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
En qua opslag? Is daar ook een mogelijkheid voor?
Niet gekeken want triest volkquote:Op woensdag 2 september 2026 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Interview met de 'cheater die de game kapot maakte'
En spul om wapens te repareren? Of kan ik dat alleen maar vinden?quote:Op woensdag 2 september 2026 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Groene schatkistje op de map, iedere regio heeft er één
Owquote:Op woensdag 2 september 2026 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
game kan ik nog niet spelen helaas
Zeker maar als je dan hoort dat hij zelf de cheats aan Embark heeft gestuurd en zij sluiten het ticket... Tja...quote:
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Huntquote:Op woensdag 2 september 2026 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En spul om wapens te repareren? Of kan ik dat alleen maar vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |