Jep, de meest recente die ik af heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?
[ afbeelding ]
@:dkup
Moet ik weer eens induikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
Project Zomboid ziet er ook wel geinig uit. Mensen die gespeeld hier?
Denk dat het iets te HC is voor me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:54 schreef Monolith het volgende:
Project Zomboid ziet er ook wel geinig uit. Mensen die gespeeld hier?
Is heel erg customizable dus je kan het zo HC maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk dat het iets te HC is voor me.
Wait whut???quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Komt er een Witcher 3 remaster, ben ik net begonnen aan de gewone... Naja, maakt ook niet uit.
Over een maand ben je daar nog niet klaar mee hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Komt er een Witcher 3 remaster, ben ik net begonnen aan de gewone... Naja, maakt ook niet uit.
Compleet gemist. Dat is wel nice!quote:
Plus gratis de eerdere uitbreidingen claimen!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wel meer verbeteringen dan alleen maar opgepoetste graphics.quote:
Ik vraag mij wel af in hoeverre de graphics verbeterd zijn. Het zag er (zeker na die eerdere graphics update) toch al erg puik uit imo, maar misschien is dat ook herinneringsverfraaiingquote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel meer verbeteringen dan alleen maar opgepoetste graphics.
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch stiekem ook wel weer nostalgie hoor..![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja is wel tof! Ik heb nog de Hardware van de wii-versie, maar die Gibson Les Paul replica van CRKD lijkt me stiekem ook nog wel tof om te hebben. Maar aan de andere kant ik heb nog steeds een echte SG electrische gitaar staan, waarmee ik echt gitaar wil leren spelen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
quote:The wait is almost over - today we are happy to announce that Transport Fever 3 launches on September 29, 2026!
Transport Fever 3 will launch simultaneously for PC, Mac, and Linux via Steam, the Epic Games Store, and new also on GOG, as well as for PlayStation®5 and XBOX Series X|S.
After years of development, countless trains, planes, ships, buses, trucks, cities, industries and transport networks, we are incredibly excited to finally reveal the Deluxe Edition, and for the very first time in the series a limited Collector’s Edition, and official merchandise! As a thank you, Transport Fever 2 players will receive an automatic Loyalty Discount.
Ik hoop het. Hele grote game zag ik. DLC's heb ik er ook bij. Maar ik ga niet wachten tot eind september om de remastered te spelen iig.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een maand ben je daar nog niet klaar mee hoor.
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
Weet niet of ik echt uitkijk naar Silent Hill Townfall.
Ik vond 2 remake wel echt fantastisch.
"SPACE!"quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
R.I.P Tim Curry
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |