Verkeerde topic, het is een Switch 2 exclusive..quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Upcoming.
Want?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef V. het volgende:
Ik zei toch, Dishonored of A Plague Tale.
Prey moet je wel inkomen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Prey kan me toch niet heel veel boeien helaas.
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:23 schreef Monolith het volgende:
Nog ff snel persona 3 reload af zien te ronden voordat ik aan star wars zero company begin.
Iets eenvoudige?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?
Ik heb meer dan 100 uur in dat spel gestopt destijds. En nog steeds niet alle Max social links gehaald.
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)quote:
Dive or Die is wel interessant. Carrion is ook wel leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Dan heb je nog wel even te gaan..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Trekt me niet zo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:27 schreef Discombobulate het volgende:
The Witcher 3 gaat het worden denk ik.
Wat een game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?
[ afbeelding ]
@:dkup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |