Ja, klopt. Die kijk ik dan wel weer naar uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.
Vandaag gespeeld op Gamescom.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
De eerste berichten zijn wel aardig positief zo te zien. Zin om hieraan te beginnen!quote:
Jammer dat ik er niet in kon komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Ik heb wat gameplay/playthroughs gekeken en ik heb tig dingen gemistquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet in kon komen.
Nu met Witcher 3 bezig en die is aardig ingewikkeld qua upgrades enzo betreft.
Preyquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is er niemand hier StarWars Xcom aan het spelen??
Star Wars is overrated.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Star Wars is overrated.
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.
Ik mis er niks aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
Ok. Jammer voor je. Jedi Knight 2
Kyle Katarn
Kotor 1 & 2
bezig met sandustry...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:33 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowere(...)w/698773621583119877
[..]
ik vind 2 leuk, 3 schijnt het wel weer wat anders te gaan doen, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
Ja, als je bekend bent met OpenTTD (en games zoals de oude Railroad Tycoon serie) zul je snel je draai kunnen vinden in TF. Ik wel in TF2 in ieder geval. Vraag en aanbod, passagiers en goederen vervoeren doet steden groeien, wat de vraag groter maakt, wat de industrieen doet groeien, wat het aanbod groter maakt, enzovoort. De bekende principes dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
https://www.reddit.com/r/HalfLife/comments/1w1wdgx/valve_leak/quote:12 terabytes of Valve data—dating from 2003 to 2013 and previously "hidden" in a public repository—have just leaked. It is Valve's entire repository. This is huge; it could contain anything from *Episode 3* prototypes to never-before-seen beta content. The attached image shows the start screen of a 2009 version of *Portal 2*. The community has already begun diving into this 12-terabyte trove of information. This is all unfolding right now; we will keep you updated.
Ik ben em wel aan het spelen. Ben bijna bij het einde denk ik na 45 uur spelen. Gameplay is echt wel tof, maar de game heeft nog wel wat technische performance issues die typisch zijn voor een Unreal Engine 5 game. Dus er mag nog wel een technische optimalisatieslag overheen. (Daarentegen geen EA launcher en geen Denuvo drm). Review verschijnt vanmiddag op de frontpage.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:

Exploren, side quests en craften (dacht ik).quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:28 schreef Discombobulate het volgende:
Witcher 3 ga ik heel lang mee bezig zijn denk ik.
Hoe kun je een beetje op een snelle manier hogere damage/wapens krijgen? Ik ben nu in die Werewulf lair, en hij zegt dat het te doen is op mijn level, maar het lukt me echt amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |