Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch stiekem ook wel weer nostalgie hoor..![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja is wel tof! Ik heb nog de Hardware van de wii-versie, maar die Gibson Les Paul replica van CRKD lijkt me stiekem ook nog wel tof om te hebben. Maar aan de andere kant ik heb nog steeds een echte SG electrische gitaar staan, waarmee ik echt gitaar wil leren spelen...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
quote:The wait is almost over - today we are happy to announce that Transport Fever 3 launches on September 29, 2026!
Transport Fever 3 will launch simultaneously for PC, Mac, and Linux via Steam, the Epic Games Store, and new also on GOG, as well as for PlayStation®5 and XBOX Series X|S.
After years of development, countless trains, planes, ships, buses, trucks, cities, industries and transport networks, we are incredibly excited to finally reveal the Deluxe Edition, and for the very first time in the series a limited Collector’s Edition, and official merchandise! As a thank you, Transport Fever 2 players will receive an automatic Loyalty Discount.
Ik hoop het. Hele grote game zag ik. DLC's heb ik er ook bij. Maar ik ga niet wachten tot eind september om de remastered te spelen iig.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een maand ben je daar nog niet klaar mee hoor.
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
Weet niet of ik echt uitkijk naar Silent Hill Townfall.
Ik vond 2 remake wel echt fantastisch.
"SPACE!"quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
R.I.P Tim Curry
Bekijk deze YouTube-video
Ja, klopt. Die kijk ik dan wel weer naar uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Townfall is ook geen echte Silent Hill. Je kan beter wachten op de remake van deel 1.
Vandaag gespeeld op Gamescom.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Stage Tour Game + Pro Band Kit Bundle voor de PS5 besteld.
Toevallig laatst nog naar oude hardware zitten zoeken op marktplaats maar dat is veel incompleet of half defect.
De timing van Stage Tour kon niet beter.
De eerste berichten zijn wel aardig positief zo te zien. Zin om hieraan te beginnen!quote:
Jammer dat ik er niet in kon komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Ik heb wat gameplay/playthroughs gekeken en ik heb tig dingen gemistquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet in kon komen.
Nu met Witcher 3 bezig en die is aardig ingewikkeld qua upgrades enzo betreft.
Preyquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch maar weer eens verder met Prey.
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Is er niemand hier StarWars Xcom aan het spelen??
Star Wars is overrated.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op echte bazengame Wolverine ipv dit PS2-level broddelwerkje.
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed isquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Star Wars is overrated.
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Xcom is niet overrated tho, who cares wat voor license eraan vastzit als de gameplay goed is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik care. Alles van Star Wars gaat op de ignore. Ik heb 2 games gespeeld en dat waren Force Unleashed 1 en 2.
Ik mis er niks aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
Ok. Jammer voor je. Jedi Knight 2
Kyle Katarn
Kotor 1 & 2
bezig met sandustry...quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:33 schreef mschol het volgende:
https://store.steampowere(...)w/698773621583119877
[..]
ik vind 2 leuk, 3 schijnt het wel weer wat anders te gaan doen, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
Ja, als je bekend bent met OpenTTD (en games zoals de oude Railroad Tycoon serie) zul je snel je draai kunnen vinden in TF. Ik wel in TF2 in ieder geval. Vraag en aanbod, passagiers en goederen vervoeren doet steden groeien, wat de vraag groter maakt, wat de industrieen doet groeien, wat het aanbod groter maakt, enzovoort. De bekende principes dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:56 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Transport Fever. Is dit wat? Is het vergelijkbaar met OpenTTD (Transport Tycoon), maar dan moderner/uitgebreider? Ik speel zo eens in de zoveel jaren nog eens OpenTTD, maar dat verveelt snel doordat je maar een beperkt aantal industrieën hebt.
Tevens ook Sweet Transit ooit een kans gegeven, maar dat had ik toen hooguit tien minuutjes gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |