Deed ik deels. Maar telkens wordt je wel weer verwonderd door wat je zietquote:
Die kan je ook het beste even laten voor wat het is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ben maar stukje met Elden Ring begonnen. Hoe ga ik vanaf het begin verder? Ben in Limgrave nu. Tree Sentinel proberen te verslaan... maar lukt niet.
Good gitten, n00bquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ben maar stukje met Elden Ring begonnen. Hoe ga ik vanaf het begin verder? Ben in Limgrave nu. Tree Sentinel proberen te verslaan... maar lukt niet.
Naar het zuiden. Het onofficiële tutorial eiland.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Oh ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Naar het zuiden. Het onofficiële tutorial eiland.
Is dat iets?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:30 schreef mschol het volgende:
sandustry gekocht
demo was door mod support al een hele game zowat
ik vind het een leuk concept, factorio stijl met zand spelenquote:
Zandkastelen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het een leuk concept, factorio stijl met zand spelen
zand verplaatsen, omzetten naar andere materialen enzoquote:
Ah zo. Ik vat hemquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zand verplaatsen, omzetten naar andere materialen enzo
quote:
Betatesterquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
graaf zand af -> maak nat -> schud het goud eruit (en vang dat op) en vervolgens het restproduct afvoeren (inmiddels moet ik dat ook gaan verbranden zodat daar ook weer goud uit te halen is)
tot zover de basics..
eerste bugreport over windowed mode is gedaan![]()
ik weet wat ik kan verwachten van een Early Access titel, i dont carequote:
Ik vind het wel leuk, maar ik hou final fantasy en Disney.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
Ik heb nooit kingdom hearts gespeeld, is dat de moeite waard.
Final Fantasy vind ik niets, Persona 5 wel, en Disney, nou Donald en Goofy wel iig
17,95 op steam voor 1.5 en 2.5 remix
Het is de favoriete franchise die ik ooit in mijn jeugd gespeeld heb. Toen ik nog op de basisschool zat speelde ik KH en daar heb ik echt fantastische herinneringen aan. Staat persoonlijk wel in m'n lijstje van beste games ooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
Alleen 2.5 Remix gespeeld, ontzettend saai grafspel. Daarbij is de doelgroep gevoelsmatig ongeveer 6-12 jaar, wat op zichzelf niet iets negatiefs hoeft te zijn, maar wellicht goed om te weten. Grafisch ook echt om te huilen, 2.5 remix is een remaster van nog oudere zooi, wat ik destijds speelde op PS3 was een PlayStation 2-game met iets hogere resolutie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |