Deed ik deels. Maar telkens wordt je wel weer verwonderd door wat je zietquote:
Die kan je ook het beste even laten voor wat het is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ben maar stukje met Elden Ring begonnen. Hoe ga ik vanaf het begin verder? Ben in Limgrave nu. Tree Sentinel proberen te verslaan... maar lukt niet.
Good gitten, n00bquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Ben maar stukje met Elden Ring begonnen. Hoe ga ik vanaf het begin verder? Ben in Limgrave nu. Tree Sentinel proberen te verslaan... maar lukt niet.
Naar het zuiden. Het onofficiële tutorial eiland.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef Discombobulate het volgende:
Oh ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Naar het zuiden. Het onofficiële tutorial eiland.
Is dat iets?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:30 schreef mschol het volgende:
sandustry gekocht
demo was door mod support al een hele game zowat
ik vind het een leuk concept, factorio stijl met zand spelenquote:
Zandkastelen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het een leuk concept, factorio stijl met zand spelen
zand verplaatsen, omzetten naar andere materialen enzoquote:
Ah zo. Ik vat hemquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zand verplaatsen, omzetten naar andere materialen enzo
quote:
Betatesterquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
graaf zand af -> maak nat -> schud het goud eruit (en vang dat op) en vervolgens het restproduct afvoeren (inmiddels moet ik dat ook gaan verbranden zodat daar ook weer goud uit te halen is)
tot zover de basics..
eerste bugreport over windowed mode is gedaan![]()
ik weet wat ik kan verwachten van een Early Access titel, i dont carequote:
Ik vind het wel leuk, maar ik hou final fantasy en Disney.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
Ik heb nooit kingdom hearts gespeeld, is dat de moeite waard.
Final Fantasy vind ik niets, Persona 5 wel, en Disney, nou Donald en Goofy wel iig
17,95 op steam voor 1.5 en 2.5 remix
Het is de favoriete franchise die ik ooit in mijn jeugd gespeeld heb. Toen ik nog op de basisschool zat speelde ik KH en daar heb ik echt fantastische herinneringen aan. Staat persoonlijk wel in m'n lijstje van beste games ooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
Alleen 2.5 Remix gespeeld, ontzettend saai grafspel. Daarbij is de doelgroep gevoelsmatig ongeveer 6-12 jaar, wat op zichzelf niet iets negatiefs hoeft te zijn, maar wellicht goed om te weten. Grafisch ook echt om te huilen, 2.5 remix is een remaster van nog oudere zooi, wat ik destijds speelde op PS3 was een PlayStation 2-game met iets hogere resolutie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:04 schreef Droopie het volgende:
Voordeel was wel realtime combat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben wel een fan van een aantal JRPG’s maar die hele Kingdom Heart’s franchise heeft me nooit weten te bekoren, ook al niet vanaf vroeger.
Vooral Kingdom Hearts 1, Chain of Memories en Kingdom Hearts 2 zijn nog leuk. Daarna gaat het verhaal alle kanten op en tegelijk nergens naartoe.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:30 schreef lbosse het volgende:
Wie wil er nou niet Disney en Final Fantasy Villains in elkaar slaan met een fucking grote sleutel.
Kingdom Hearts is briljant.
Deel 1 had ook gewoon een goed, simpel en compact verhaal. Daarna werd het onnodig complex en edgy helaas, maar nog steeds wel leuk.
Tijd voor smt v broeder als je persona dik vindquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:36 schreef Droopie het volgende:
Bedankt allemaal, aangezien er veel tijd in gaat zitten en "oude" graphics heeft sla ik even over.
Moet ook nog dat zandspel wat hier besproken werd even retourneren, dat werkte voor geen meter op de steamdeck
Dat waren andere JRPG games ook..quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voordeel was wel realtime combat.
Wel weinig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat waren andere JRPG games ook..
Dredge is een aanrader. No contest.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Mijn favorieten van de afgelopen jaren waren:
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Reanimal & Little Nightmares I en II
Resident Evil 4 Remake (2 remake vond ik niet super)
Silent Hill 2 Remake
SOMA & Amnesia The Dark Descent
Subnautica
Edit: En niet te vergeten Half Life 2, episode 1 en 2
En qua indie Dredge en Inscryption, A Short Hike, oja Look Outside ook wel leuk.
Ik denk eigenlijk niet dat Soulslike iets voor mij is.
Staat er al tussen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dredge is een aanrader. No contest.
Mouse PI,quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Silent Hill 2 Remake
Subnautica
En qua indie Dredge en Inscryption, A Short Hike, oja Look Outside ook wel leuk.
Een ouwetje en een iets minder ouwetje die echt geweldig zijn: Dishonored en A Plague Tale: Innocencequote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Silent Hill 2 Remake
Subnautica
Subnauticaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfel tussen Prey en Mouse PI. En Witcher 3, maar die is misschien wat te groot.
Ik wil eigenlijk een soort mix van Death Stranding, Resident Evil 4 Remake en Outer Wilds.
Mouse P.I. is precies groot genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfel tussen Prey en Mouse PI. En Witcher 3, maar die is misschien wat te groot.
Ik wil eigenlijk een soort mix van Death Stranding, Resident Evil 4 Remake en Outer Wilds.
Het is Prey geworden. Hoop dat dat wat is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mouse P.I. is precies groot genoeg.
Ook een hele goede game.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is Prey geworden. Hoop dat dat wat is.
Verkeerde topic, het is een Switch 2 exclusive..quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Upcoming.
Want?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef V. het volgende:
Ik zei toch, Dishonored of A Plague Tale.
Prey moet je wel inkomen ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:42 schreef Discombobulate het volgende:
Prey kan me toch niet heel veel boeien helaas.
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:23 schreef Monolith het volgende:
Nog ff snel persona 3 reload af zien te ronden voordat ik aan star wars zero company begin.
Iets eenvoudige?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten en op welke max. verdieping van Tartarus zit je?
Ik heb meer dan 100 uur in dat spel gestopt destijds. En nog steeds niet alle Max social links gehaald.
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)quote:
Dive or Die is wel interessant. Carrion is ook wel leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zit op /r/patientgamers te kijken naar toppers volgens users, maar heb m'n lijstje aardig afgewerkt de laatste tijd. Ik zou het echt niet weten. Misschien NieR: Automata maar die heb ik uitgezet omdat ik er niet in kon komen. (Moet misschien langer volhouden.)
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Geen idee wat ik als volgende game wil gaan spelen.
Dan heb je nog wel even te gaan..quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aantal uren weet ik niet precies, maar zit nu op iets van verdieping 105 dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Trekt me niet zo.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mass Effect Trilogy (Legendary Edition) al gedaan?
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:27 schreef Discombobulate het volgende:
The Witcher 3 gaat het worden denk ik.
Wat een game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je Alan Wake 2 al uitgespeeld?
[ afbeelding ]
@:dkup
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |