Voordeel was wel realtime combat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben wel een fan van een aantal JRPG’s maar die hele Kingdom Heart’s franchise heeft me nooit weten te bekoren, ook al niet vanaf vroeger.
Vooral Kingdom Hearts 1, Chain of Memories en Kingdom Hearts 2 zijn nog leuk. Daarna gaat het verhaal alle kanten op en tegelijk nergens naartoe.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:30 schreef lbosse het volgende:
Wie wil er nou niet Disney en Final Fantasy Villains in elkaar slaan met een fucking grote sleutel.
Kingdom Hearts is briljant.
Deel 1 had ook gewoon een goed, simpel en compact verhaal. Daarna werd het onnodig complex en edgy helaas, maar nog steeds wel leuk.
Tijd voor smt v broeder als je persona dik vindquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:36 schreef Droopie het volgende:
Bedankt allemaal, aangezien er veel tijd in gaat zitten en "oude" graphics heeft sla ik even over.
Moet ook nog dat zandspel wat hier besproken werd even retourneren, dat werkte voor geen meter op de steamdeck
Dat waren andere JRPG games ook..quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voordeel was wel realtime combat.
Wel weinig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat waren andere JRPG games ook..
Dredge is een aanrader. No contest.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Mijn favorieten van de afgelopen jaren waren:
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Reanimal & Little Nightmares I en II
Resident Evil 4 Remake (2 remake vond ik niet super)
Silent Hill 2 Remake
SOMA & Amnesia The Dark Descent
Subnautica
Edit: En niet te vergeten Half Life 2, episode 1 en 2
En qua indie Dredge en Inscryption, A Short Hike, oja Look Outside ook wel leuk.
Ik denk eigenlijk niet dat Soulslike iets voor mij is.
Staat er al tussen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dredge is een aanrader. No contest.
Mouse PI,quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Silent Hill 2 Remake
Subnautica
En qua indie Dredge en Inscryption, A Short Hike, oja Look Outside ook wel leuk.
Een ouwetje en een iets minder ouwetje die echt geweldig zijn: Dishonored en A Plague Tale: Innocencequote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand suggesties?
Disco Elysium
Outer Wilds
Death Stranding I en II
Cyberpunk 2077
Silent Hill 2 Remake
Subnautica
Subnauticaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfel tussen Prey en Mouse PI. En Witcher 3, maar die is misschien wat te groot.
Ik wil eigenlijk een soort mix van Death Stranding, Resident Evil 4 Remake en Outer Wilds.
Mouse P.I. is precies groot genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfel tussen Prey en Mouse PI. En Witcher 3, maar die is misschien wat te groot.
Ik wil eigenlijk een soort mix van Death Stranding, Resident Evil 4 Remake en Outer Wilds.
Het is Prey geworden. Hoop dat dat wat is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mouse P.I. is precies groot genoeg.
Ook een hele goede game.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is Prey geworden. Hoop dat dat wat is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |