Dat is wel een slag anders dan RE4 hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb RE2 R inmiddels ook. 7,99 nu.
Ik zat even te kijken welke van de remakes (of iig latere delen) het beste beoordeeld worden: RE4R en RE2R dus vooral.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een slag anders dan RE4 he
RE2 is echt veel meer survival horror and RE4. Zeker de moeite waard maar wel erg verschillend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken welke van de remakes (of iig latere delen) het beste beoordeeld worden: RE4R en RE2R dus vooral.
De oude versies had ik vroeger misschien wel gespeeld, maar in die tijd niet gedaan. Dit is mijn eerste kennismaking met de RE franchise.
NG+quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Kritiekpunt op RER4 is wel dat je difficulty niet meer van assisted naar normal kan doen. Ik ging heel vaak dood waardoor je die optie kreeg, maar nu kan ik dus niet meer terug.
O_oquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:56 schreef 2dope het volgende:
In het kader van alle RE4R-liefde ff een cutesy Ada & Ashley gifje gemaakt
[ afbeelding ]
Vind die eerste helft tot nu toe wel het beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Village, Cabin en Mendez Hill staan bekend als de meest stressvolle stukjes in de game.
Village = overleven in het gehuchtje helemaal in het begin
Cabin = overleven in die hut samen met Luis (einde chapter 5)
Mendez Hill kom vrij snel na einde van chapter 5, dus succes alvast
Ik heb iets van 500 uur in RE4R. Ik speel op Professional (moeilijkste difficulty die unlockt na uitspelen), met randomizer en permadeath aan dus doodgaan is helemaal opnieuw beginnen. Randomizer = potentieel super salvadors, garradors, verdugos, regenerators en iron maidens in chapter 1 (maar ook potentieel Killer 7, Stingray en Riot Gun in ch1).
Heb 'm op die manier iets van 6 keer uitgespeeld inmiddels (wie wil me aanraken) en het jeukt nog steeds om nieuwe runs te doen. RE4R / Biorand![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu bij The Clocktower. Denk niet zo heel lang meer.
Voorbij zien komen,quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Monolith het volgende:
Liefhebbers van City builders die deze al hebben uitgeprobeerd?
https://store.steampowered.com/app/1368140/Corsair_Cove/
Ziet er wel vet uit. Binnenkort nog weer wat vrije tijd, dus ga hem wel even spelen.
ziet er geinig uit maar ik wacht nog wel even met kopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef Monolith het volgende:
Liefhebbers van City builders die deze al hebben uitgeprobeerd?
https://store.steampowered.com/app/1368140/Corsair_Cove/
Ziet er wel vet uit. Binnenkort nog weer wat vrije tijd, dus ga hem wel even spelen.
Al een tijdje niet meer gespeeld. Laatste die ik heb gekocht zijn trouwens BF1 en BF5. En de laatste van de moderne shooters was BF4.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:24 schreef ems. het volgende:
Ben ik de enige battlefielder hier nog trouwens?
BF6 had een ruwe start maar speelt ondertussen heerlijk weg.
Dat ik aan RE4R kan gaan beginnen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
Waar kijken jullie naar uit?
Ikzelf vooral naar OD Knock van Kojima.
Op dit moment eigenlijk nergens specifiek naar. Witchfire 1.0 misschien het meeste.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens mij nog 3 of 4 castellans vinden, of is het laatste gedeelte veel groter?quote:
Elk chapter heeft er 1. En soms zitten ze heel erg goed verstopt. Wel de moeite waard. Want een mes dat uiteindelijk onbreekbaar is, is heel nuttig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij nog 3 of 4 castellans vinden, of is het laatste gedeelte veel groter?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:56 schreef Discombobulate het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |