SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doosquote:Op maandag 27 juli 2026 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 24 en begin 25 tot 2x toe aanrijding, 1x een electrische scooter, 1x een ebike. Alleen een fatbike ontbreekt nog. Ik doe iets niet goed
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare dingen gegeten? Of komt het door de stress?
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doos
Oeiquote:Op maandag 27 juli 2026 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.
Hmm ja, daar heb ik niet echt ervaring meequote:Op maandag 27 juli 2026 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.
Kom gewoon weer lekker in NL wonenquote:
nee dat weet ikquote:Op maandag 27 juli 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ja, daar heb ik niet echt ervaring mee
Zangeres Tyla, geen idee wie het is, dit bericht is de eerste keer dat ik er van hoorquote:Op maandag 27 juli 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)afas-live.html#nujij
Wth is dat nu weer
deze buikpijn had ik in nl ookquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Kom gewoon weer lekker in NL wonen
Normaal eten
's zomers lekker weer
en overwinteren doe je gewoon in Spanje of ZuidFrankrijk
Mja moet toch wel een dingetje zijn zou je zeggenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zangeres Tyla, geen idee wie het is, dit bericht is de eerste keer dat ik er van hoor
Ben je tenminste wel een keer ergens anders wakker door dan het gepiekerquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ikheb 2 paracetamol genomen , die zullen zo wel gaan werken
ja maar gelukkig heb ik dan nu wel weer tijd om te piekerenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je tenminste wel een keer ergens anders wakker door dan het gepieker
ken de serie, nooit gezien dus ik mis de linkquote:
luiquote:Op maandag 27 juli 2026 22:00 schreef Ama het volgende:
Vanochtend bij de branderij geweest dus morgenochtend geen wekker.
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze buikpijn had ik in nl ook![]()
trouwens je wil niet weten hoe vaak ik moest rennen naar het toilet als ik bij de blauwe doos had gegeten
Dit heb ik wel eens gehoord, enorm zeiknummerquote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja moet toch wel een dingetje zijn zou je zeggen
Is de advocaat al naar de rechtbank geweest?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar gelukkig heb ik dan nu wel weer tijd om te piekeren
ik ben ooit een keer om 4 uur 's ochtends op de fiets bijna geschept door een bestelbusjequote:Op maandag 27 juli 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doos
ja vrijdag en vandaag had ik nog geen update gehoord. zal hem morgen appen.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de advocaat al naar de rechtbank geweest?
ik ben met mijn nicht vroeger een keer aangereden door een politie agenten in een onherkenbare auto. Was gelukkig erg zachte aanrijden. ze waren erg geschrokken.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ooit een keer om 4 uur 's ochtends op de fiets bijna geschept door een bestelbusje
qua aanrijdingen: nog geen 1 gehad op de fiets
fifyquote:Op maandag 27 juli 2026 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor 2,50 een hele maaltijd. Weet je hoeveel ellende je dat opleverde
Jij gaat zeker ook alle pandjes van Bernhard Jr. opkopenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrijdag en vandaag had ik nog geen update gehoord. zal hem morgen appen.
Kreeg vandaag van die visa agent waar ik in bangkok was een stiekeme foto van mij wat er vermoedelijk in het immigratie systeem staat. Staat bij mijn foto dat als ze mij zien ze mij moeten stoppen en phangan politie moeten bellen omdat ik word verdacht van het kopen van meerdere stukken grond met behulp van 2 stromannen![]()
Maar dat is van 20 mei , de dag dat ze die arrestatie bevelen uitgaven. Maar het schijnt dat dat nu nog steeds de status is in hun computers
nou ja in nl mag je dat idd legaal allemaal kopen als je dat kanquote:Op maandag 27 juli 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook alle pandjes van Bernhard Jr. opkopenMaar ergens vermoed ik dat IT-systemen niet echt heel erg top werken in dat land
Verder wel een appetijtelijk typjequote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer Koens, denk dat ze graag met je op date had gewild
Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjesquote:Op maandag 27 juli 2026 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in nl mag je dat idd legaal allemaal kopen als je dat kan
Serieus wist niet eens dat die bestondquote:Op maandag 27 juli 2026 23:34 schreef Haags het volgende:
Poah, die serie over Marianne Vaatstra op Netflix.
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweestquote:Op maandag 27 juli 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjes
Een van ons. Zo heet de serie.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus wist niet eens dat die bestond
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oidquote:
Ja dat was natuurlijk ook niet zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oid
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijnquote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweest
Inclusiefquote:Op maandag 27 juli 2026 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijn
Ik heb ergens het gevoel dat augustus hier net zo erg gaat worden als Madrid en Bordeaux nu zijnquote:
handige situatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 05:21 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn meerdere mensen van de groep waarmee ik was gearresteerd waarbij de zaak nog niet voor de rechter is geweest. 1 groep moet zich elke maand melden bij de rechtbank op samui en dan zijn er 2 waarvan ik weet die dat niet hoeven... Waarom weet niemand. En bij 1 daarvan verloopt haar workpermit in oktober en dan moet ze dus het land uit maar dat kan waarschijnlijk niet omdat ze nog een verdachte is in de zaak. En ze heeft geen idee wat nu het plan is want ze hoort van niemand wat![]()
Bijna alsof ze haar vergeten zijn
ja snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch naar. blij dat ik al geweest ben tenminste
Nog eentje nemen danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb een tosti met spek en mozzarella op maar nog steeds honger
Dat is vroegquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Je weet toch, Q. is een echte workaholicquote:
Die boomer state of mind befint eng te wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
Iets met arbeid en vrij maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die boomer state of mind befint eng te worden
Ik heb al een huis, Qopaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)shell-bp-oxfam-novib
Oh, dan mag het. Maar iedereen weet dat alleen boomers een huis hebben. Mede-boomer.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al een huis, QopaHeb m'n avocado toast wel verdiend vind ik.
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
Dat lijkt me wel een leuk salarisquote:Dit komt neer op bijna 17 miljoen dollar per uur, of ongeveer 4660 dollar per seconde.
Verwarmend is het zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.quote:
Nog rijker worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.
Easy now, Elonquote:
Paar uurtjes werken en je kunt met pensioenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.quote:
Mja dat is wel het logische vervolg.quote:
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld geven aan dierenasielsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betaal jij mijn salaris dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjes
Met een raket naar de maan
Alle ambtenaren ontslaan
Dat zou ik wel doen jaquote:
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittensquote:
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bent
Ik heb plek voor kittensquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
ja veel aanknopingspunten heb je niet iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja veel aanknopingspunten heb je niet idd
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.
True. CL woont een stuk dichterbij. Veel beter stalkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat is
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En ga een nieuw drankje proberen
[ afbeelding ]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toastquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?
Zit er ook een kuub suiker in?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toast
En nagels zijn al 2 weken oud denk ik?
volgens chatgpt 4 theelepels.quote:
nee avond eten moeten we nu op wachtenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]Nu op naar de lunch?
Oh, dan houden ze het nog wel goed uit.
Ahwquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
Kittens of 'kittens'?quote:
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gramquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens chatgpt 4 theelepels.
Ik drink al maanden geen gezoette drankjes meer dus krijg het niet weg
per fles 420 ml 16 gram suikerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat in totaal of per 100 ml? Een theelepel is ongeveer 4 gram
Kijk uit malloot; een kokosnoot!quote:
Wie laat ons lachen gieren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk uit malloot; een kokosnoot!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie laat ons lachen gieren!
Valt nog mee, stuk minder dan cola. Maar ze zullen er ook wel flink wat zoetstoffen in hebben gegooid, die Aziaten zijn gek op zoete meukquote:
Oh, ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee avond eten moeten we nu op wachten
Ik wilde daar altijd wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen welquote:
Kittens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Kittens of 'kittens'?
quote:Het zuiden van Japan is getroffen door een zware aardbeving met een kracht van 7.1. Er geldt op dit moment een tsunamiwaarschuwing.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.quote:
Pff.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vet laat dus. Denk dat ik morgen een rustdagje pak. Vanavond weer magic spelen dus zal wel weer tegen middernacht in bed liggen. Dan is 0615 op te doen maar het is ook wel beetje vermoeiend.
Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag dan maar weer
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hierquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff.
Ik duik zo maar even het zwembad in
Met je voetjes in een teiltje met water.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hier
Ik hoef voorlopig even niet te werkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik zit op kantoor dus geen zwembad hier
Muahquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De nachttemperaturen de komende dagen zijn eigenlijk prima dagtemperaturen.
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je voetjes in een teiltje met water.
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig even niet te werken
Toch dat aanbod gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Oke de assistent van de advocaat zegt dat het arrestatie bevel nu uit het systeem zou moeten zijn, en dat ze nog gaan kijken in in het politie systeem ofzo. Heb hem gevraagd of iets van proof op paper. Dat zou die sturen. Ben benieuwd
Niets. Is prima.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er muah aan 20/21 graden.
Kat heeft liever verzengende hitte.quote:
Dit was een 2e advocaat. Weet niet of je doelde op die van 6000 euro? Deze was veel goedkoper maar zijn nickname is de bulldog dus blijkbaar een voortvarende manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch dat aanbod gedaan?
Sorry, ik heb wat gemist in de tussentijd.
Wordt ie nat van.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kat heeft liever verzengende hitte.
Dan zou er wel veel veranderd zijn jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.
[..]
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.
Een bewijs op papier van dat iets NIET in het systeem staat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Oke de assistent van de advocaat zegt dat het arrestatie bevel nu uit het systeem zou moeten zijn, en dat ze nog gaan kijken in in het politie systeem ofzo. Heb hem gevraagd of iets van proof op paper. Dat zou die sturen. Ben benieuwd
Benieuwd of we een natte of verbrande kat hebben in Zandvoort.quote:
nou meer dat de zaak is afgerond of zoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bewijs op papier van dat iets NIET in het systeem staat.
Dat lijkt me interessant![]()
Gewoon naar de vliegveldje gaan en kijken of je eruit mag
Tmi van buurmeisje in Baywatchquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen doen. Maar we hebben airco hier dus dat is ook wel chill.
[..]
Dat vermoeden had ik al toen je zei dat je ging zwemmen. Had niet verwacht dat je ineens badmeester geworden was.
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen. Heb je de boel al kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was een 2e advocaat. Weet niet of je doelde op die van 6000 euro? Deze was veel goedkoper maar zijn nickname is de bulldog dus blijkbaar een voortvarende man![]()
Maar goed zie toch wel graag iets op papier , als ik dat snel krijg kan ik misschien nog naar die visa agent in bangkok
Dat doen we volgende week of die week er op. de thaise koper is nu niet op het eilandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen. Heb je de boel al kunnen verkopen?
Om wat te doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
Zo maak je een paling van een forel hihi hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om je uit de systemen te halen, zodat je vis kan verlengen.
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~quote:
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?quote:
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
liefst verleng ik nog steeds mijn visa hier
nou hier blijven wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je visa worst verlengd wat wil je dan gaan ondernemen daar ~
ja maar je hebt ook geen huis en grond van 1.5 ton plus je wilde hier sowieso al niet wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk niet zo heel lekker meer wonen tbh.
Hoeft toch ook niet meteen terug naar NL. De wereld is zo groot.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet gericht op naar Nederland komen maar op daar je leven voortzetten?
Dat is wat Koens bedoelt.
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:40 schreef bitterbal het volgende:
plus je wilde hier sowieso al niet wonen
Zodat ie kan pochen met z'n airco.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kat heeft liever verzengende hitte.
Mobiele airco*quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
ja hoezo staat dat er los van. Als ik dat niet had gewild had ik toch ook niet willen blijven. Ik wil hier wonen daarom ga ik ook niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
Totdat de airco ermee ophoudt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat ie kan pochen met z'n airco.
Op dinsdag 28 juli 2026 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Dan hebben we #klaagkat.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat staat er los van, dat gaat vooral om die pleurishitte enz.
klaajmet tsjeenzj is a HOOKSquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gister avond had ik het trouwens koud dus zo warm is het ook weer niet
De tering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de tent is het al een aangename 41,4 graden.
Het is goed om je gekend te hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom ga je dan ook met een tentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat het dan lekker warm is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met een tent
En zal morgen nog vele malen erger zijn.quote:
Dat worst morgen nog leukerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan parkeer je je tent in de Gironde?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zal morgen nog vele malen erger zijn.
Genieten!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik dacht 17-18.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er muah aan 20/21 graden.
Ja komende nacht als minimum dat las om 6 uur wordt bereikt.quote:
Saksische leverworst op brood gedaanquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb net met ideal op een duitse site besteld, wisten jullie a dat dit kon?
Wero is de Europese vervanging voor ideal.quote:
ah dus europees nu. das goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wero is de Europese vervanging voor ideal.
Half september 2 jaarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Hoe lang woon jij eigenlijk al in Thailand, @:bitterbal?
uhuquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus europees nu. das goede ontwikkeling
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Restaurant wil geen +1 meer doen.quote:
Ik heb lang getwijfeld vanwege dat ik moet zien met mijn energie. Na al die buikoperaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komen
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaalquote:
Me 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik zou je wel erg graag willen meeten @:esf1gamer
Ik vind het ook zo raar. Willen ze niet extra betalende klant ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaal
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Dat zou wel humor zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Wow als ik die vraag gezien hadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan hun vakkundig negeren! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
Denken in oplossingenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
Heb je @CherryLips een dm of een pm gestuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het prima hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Op zaterdagavond in de zomer is het wel echt vol blijkbaar. Is ook mijn schuld, ik had ook de onder voorbehoud-mensen moeten reserveren want stoeltje eraf is volgens mij makkelijker dan stoeltje erbij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
@TheGirlNextDoor ook akkoord?quote:
Door mijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je @:Cherrylips een dm of een pm gestuurd?
Door iedereen die er op dat moment was. Weet niet of jij er ook wasquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij @:Thestigsdutchcousin op schoot.
Tafeltjes joinen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht effe of @:Cherrylips ook goed vind dat @:Thegirlnextdoor en ik een tafel reserveren bij hetzelfde restaurant.
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat moest. Maar ik weet nog niet eens of ik kan want ik weet niet waar en wanneer het is
Hele restaurant afgehuurd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Daarom werd buurmeisje dus ook genegeerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door mijKan het me niet herinneren.
Ik ben hier pas sinds kort vaker. Dus denk dat ik het gewoon gemist heb. Maar het is niet de bedoeling dat je je schuldig voelt/het idee hebt dat je je moet verantwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft heel lang hier als topic pointer in de SC gestaanToen heb ik gereserveerd en is de topic pointer weggehaald. Ik weet niet wie hier wanneer kijkt of iedereen persoonlijk benaderen
Dat snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Deze zaterdag? Of wanneer?quote:
Ik heb je een dm gestuurd..quote:
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenquote:
Ze hebben gewoon een maximale capaciteit en die is bereikt. Heeft niets met flexibiliteit te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Locatie en tijdstip is ook een beetje vaag gehouden omdat we geen zin hebben in pottenkijkers.
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze zaterdag wil mijn man al de deur uit, dus dat gaat m niet wordenEn er zijn amper vegaopties zie ik
![]()
Ik ga proberen een volgende meet wel te kunnen
Ik wist niet dat Ede the place to be was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke uitgaansplein van de hele gemeente op een zomerse zaterdagavond. Ik heb twee maanden geleden gereserveerd. Restaurants zitten vol.
Sorryquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveer ik niet., dan wacht ik op een afzegging.
Veluwe hequote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
jij wilde een webcammetje opzetten?quote:
Daar is op zaterdagavond (of vrijdag) het toch ook wel vol in bepaalde restaurants?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sow.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt ook niet te reserveren, het is vol.
Geef niks. Ik was zelf laat met doorgeven aan Cherrylips. Dus is het mijn eigen fout.quote:
Ja ja, hier wonen mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ede the place to be was.
Ze moeten toch ergens een grens trekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
nah moet toch wel een stoeltje bij kunnen
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.quote:
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".quote:
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik zou gewoon, 99% kans dat ze het gewoon regelen als je er bent
ja bij 10 stoeltjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me overquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dat restaurant dus he? Net gekeken, alle tijdstippen zeggen "Wachtlijst".
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
ja dat heb ik altijd moeten doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou jij nog harder lopen op zaterdag?
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef bitterbal het volgende:
midden op tafelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom 1 keer per jaar langs om naar Wageningen te gaan.
of bij Stig op schootquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Moeten ze stoeltjes in de vensterbank maken?
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Die heb ik hier ook. Heb ik laatst ontdekt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wageningen schijnt een lekker Thais restaurant te hebben.
Misschien zijn er al vijf stoeltjes bij gezet en zitten ze half in de wc.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar trekt het restaurant de grens dan? Jij als ex-horeca snapt toch ook wel dat de bediening en keuken dat op moeten kunnen vangen en als je het bij de ene groep toestaat, waarom dan niet bij de ander?
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nķg een stoel erbij? En nog eentje?
nee heb het nu over 1 stoelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stoelen stapelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stoelenfabriek beginnen in de keuken.
En waar trek je dan de grens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn niet de enige gasten. Misschien hebben ze al lopen schuiven om nog meer mensen erbij te zetten en is nu echt vol = vol. Het is ook vakantietijd, misschien komen ze mensen te kort.quote:
en de tafel er naast wil ook maar 1 stoel er bijquote:
Ik had gewoon geen zin om er een smiley bij te plakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het komt nogal agressief op me over
Misschien is deze toko wat zuiniger op z'n personeel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar heb nog nooit mee gemaakt dat er een groep kwam en als er dan 1 persoon bij was die niet was gereserveerd dat we nee zeiden. Heb ik echt nog nooit meegemaakt
Dat je 5 extra mensen weigert oke, maar 1 nee
ga dan even langs de Folkingestraat en haal een bakje pasta bij Ariolaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Ede niet doorgaat dat ik dan shoppen in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |