ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de Utrecht vreetmeet dan alweer zo lang geleden
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik kan misschien niet bij de vreetmeet in Ede zijn.
Restaurant wil geen +1 meer doen.quote:
Ik heb lang getwijfeld vanwege dat ik moet zien met mijn energie. Na al die buikoperaties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wist überhaupt niet eens dat je zou komen
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaalquote:
Me 2.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik zou je wel erg graag willen meeten @:esf1gamer
Ik vind het ook zo raar. Willen ze niet extra betalende klant ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon komen, dat lossen ze gewoon maar op anders vertrekken we allemaal
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Het zou het meest inflexibele restaurant zijn als ze geen stoeltje kunnen aanschuiven @:cherrylips
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Dat zou wel humor zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar klinken. Of is die meet zo groot dat het restaurant op max capacity zit?
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel naar de meet komen, maar toen ik er laatst naar vroeg werd ik vakkundig genegeerd
Wow als ik die vraag gezien hadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan hun vakkundig negeren! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
Denken in oplossingenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan reserveren wij toch een tafel in hetzelfde restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |