SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doosquote:Op maandag 27 juli 2026 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 24 en begin 25 tot 2x toe aanrijding, 1x een electrische scooter, 1x een ebike. Alleen een fatbike ontbreekt nog. Ik doe iets niet goed
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare dingen gegeten? Of komt het door de stress?
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doos
Oeiquote:Op maandag 27 juli 2026 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.
Hmm ja, daar heb ik niet echt ervaring meequote:Op maandag 27 juli 2026 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben ongesteld maar dat is ook raar omdat ik de pil doorslik dus eigenlijk zou dat dan niet moeten gebeuren nu maar misschien komt dat idd door de stress ja 😕 maar het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger die pijn lijkt te worden.
Kom gewoon weer lekker in NL wonenquote:
nee dat weet ikquote:Op maandag 27 juli 2026 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ja, daar heb ik niet echt ervaring mee
Zangeres Tyla, geen idee wie het is, dit bericht is de eerste keer dat ik er van hoorquote:Op maandag 27 juli 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)afas-live.html#nujij
Wth is dat nu weer
deze buikpijn had ik in nl ookquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Kom gewoon weer lekker in NL wonen
Normaal eten
's zomers lekker weer
en overwinteren doe je gewoon in Spanje of ZuidFrankrijk
Mja moet toch wel een dingetje zijn zou je zeggenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zangeres Tyla, geen idee wie het is, dit bericht is de eerste keer dat ik er van hoor
Ben je tenminste wel een keer ergens anders wakker door dan het gepiekerquote:Op maandag 27 juli 2026 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ikheb 2 paracetamol genomen , die zullen zo wel gaan werken
ja maar gelukkig heb ik dan nu wel weer tijd om te piekerenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je tenminste wel een keer ergens anders wakker door dan het gepieker
ken de serie, nooit gezien dus ik mis de linkquote:
luiquote:Op maandag 27 juli 2026 22:00 schreef Ama het volgende:
Vanochtend bij de branderij geweest dus morgenochtend geen wekker.
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze buikpijn had ik in nl ook![]()
trouwens je wil niet weten hoe vaak ik moest rennen naar het toilet als ik bij de blauwe doos had gegeten
Dit heb ik wel eens gehoord, enorm zeiknummerquote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja moet toch wel een dingetje zijn zou je zeggen
Is de advocaat al naar de rechtbank geweest?quote:Op maandag 27 juli 2026 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar gelukkig heb ik dan nu wel weer tijd om te piekeren
ik ben ooit een keer om 4 uur 's ochtends op de fiets bijna geschept door een bestelbusjequote:Op maandag 27 juli 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een fatbiker moet toch niet zo lastig zijn, die downies die er op rijden hebben het verkeersinzicht van een kartonnen doos
ja vrijdag en vandaag had ik nog geen update gehoord. zal hem morgen appen.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de advocaat al naar de rechtbank geweest?
ik ben met mijn nicht vroeger een keer aangereden door een politie agenten in een onherkenbare auto. Was gelukkig erg zachte aanrijden. ze waren erg geschrokken.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ooit een keer om 4 uur 's ochtends op de fiets bijna geschept door een bestelbusje
qua aanrijdingen: nog geen 1 gehad op de fiets
fifyquote:Op maandag 27 juli 2026 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor 2,50 een hele maaltijd. Weet je hoeveel ellende je dat opleverde
Jij gaat zeker ook alle pandjes van Bernhard Jr. opkopenquote:Op maandag 27 juli 2026 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vrijdag en vandaag had ik nog geen update gehoord. zal hem morgen appen.
Kreeg vandaag van die visa agent waar ik in bangkok was een stiekeme foto van mij wat er vermoedelijk in het immigratie systeem staat. Staat bij mijn foto dat als ze mij zien ze mij moeten stoppen en phangan politie moeten bellen omdat ik word verdacht van het kopen van meerdere stukken grond met behulp van 2 stromannen![]()
Maar dat is van 20 mei , de dag dat ze die arrestatie bevelen uitgaven. Maar het schijnt dat dat nu nog steeds de status is in hun computers
nou ja in nl mag je dat idd legaal allemaal kopen als je dat kanquote:Op maandag 27 juli 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook alle pandjes van Bernhard Jr. opkopenMaar ergens vermoed ik dat IT-systemen niet echt heel erg top werken in dat land
Verder wel een appetijtelijk typjequote:Op maandag 27 juli 2026 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer Koens, denk dat ze graag met je op date had gewild
Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjesquote:Op maandag 27 juli 2026 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in nl mag je dat idd legaal allemaal kopen als je dat kan
Serieus wist niet eens dat die bestondquote:Op maandag 27 juli 2026 23:34 schreef Haags het volgende:
Poah, die serie over Marianne Vaatstra op Netflix.
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweestquote:Op maandag 27 juli 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal veel praktischer en minder gedoetjes
Een van ons. Zo heet de serie.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus wist niet eens dat die bestond
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oidquote:
Ja dat was natuurlijk ook niet zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee ff duidelijk maken dat dit geen asielzoeker was oid
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijnquote:Op maandag 27 juli 2026 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja de thai hebben gelijk dat ze dat zo doen. Als je hier gewoon mocht kopen en alles 100 procen bezitten was alles in handen van buitenlanders geweest
Inclusiefquote:Op maandag 27 juli 2026 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze er niet zo weinig voor vragen en wat inclusiever zijn
Ik heb ergens het gevoel dat augustus hier net zo erg gaat worden als Madrid en Bordeaux nu zijnquote:
handige situatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 05:21 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn meerdere mensen van de groep waarmee ik was gearresteerd waarbij de zaak nog niet voor de rechter is geweest. 1 groep moet zich elke maand melden bij de rechtbank op samui en dan zijn er 2 waarvan ik weet die dat niet hoeven... Waarom weet niemand. En bij 1 daarvan verloopt haar workpermit in oktober en dan moet ze dus het land uit maar dat kan waarschijnlijk niet omdat ze nog een verdachte is in de zaak. En ze heeft geen idee wat nu het plan is want ze hoort van niemand wat![]()
Bijna alsof ze haar vergeten zijn
ja snap ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch naar. blij dat ik al geweest ben tenminste
Nog eentje nemen danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb een tosti met spek en mozzarella op maar nog steeds honger
Dat is vroegquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Je weet toch, Q. is een echte workaholicquote:
Die boomer state of mind befint eng te wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
Iets met arbeid en vrij maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet toch, Q. is een echte workaholic
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die boomer state of mind befint eng te worden
Ik heb al een huis, Qopaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
ZIT JE NOU ALWEER AVOCADO TOAST TE ETEN? Zo ga je nooit een huis kunnen kopen!
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)shell-bp-oxfam-novib
Oh, dan mag het. Maar iedereen weet dat alleen boomers een huis hebben. Mede-boomer.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al een huis, QopaHeb m'n avocado toast wel verdiend vind ik.
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met werken.
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bentquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En toch heb ik ervoor gekozen vandaag niet om 0630 te beginnen toen ik uit bed was.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dit is toch wel hartverwarmend nieuws in deze tijd nu de hele wereld letterlijk in de fik staat.![]()
Dat lijkt me wel een leuk salarisquote:Dit komt neer op bijna 17 miljoen dollar per uur, of ongeveer 4660 dollar per seconde.
Verwarmend is het zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:18 schreef Q. het volgende:
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.quote:
Nog rijker worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel geld, wat moet je ermee doen.
Easy now, Elonquote:
Paar uurtjes werken en je kunt met pensioenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.quote:
Mja dat is wel het logische vervolg.quote:
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld geven aan dierenasielsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betaal jij mijn salaris dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een eiland kopen en je laten masseren door jonge meisjes
Met een raket naar de maan
Alle ambtenaren ontslaan
Dat zou ik wel doen jaquote:
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittensquote:
Nee Nee. Die gaat pas om 0700 open. Ik was er vandaag om 0703.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij staat dan altijd in de sportschool, als de sportaholic die je bent
Ik heb plek voor kittensquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst een nieuws bericht dat geen plek is voor kittens
ja veel aanknopingspunten heb je niet iddquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeert te bedenken waar dit in Sneek is als voormalig inwoner van Sneek.
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja veel aanknopingspunten heb je niet idd
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit moet binnen 5 minuten te vinden zijn voor een beetje ervaren stalker.
True. CL woont een stuk dichterbij. Veel beter stalkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie wil er nou gaan stalken in Sneek, weet je hoe ver weg dat is
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En ga een nieuw drankje proberen
[ afbeelding ]
dit was mijn 2e ontbijt. cinnamon french toastquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor eten? En heb je je nagels weer laten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |