Voor mij is iedereen kleinquote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Une petite joyeuse Française was toch wel een revelatie
Amélie Poulainquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
Ging goed totdat ik sigaretjes lasquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
dat moet je dan ook niet doenquote:Op maandag 27 juli 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Vorige week allemaal zakjes natvoer voor Hedwig gehaald in Duitsland want aanbieding. Is iets anders dan ze normaal krijgt dus ze was het na 1 zakje wel weer zat.Leuk katten.
jij bent een 2m+ reus?>quote:Op maandag 27 juli 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen klein
1.92quote:
das wel lang ja..quote:
Ahwquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel lang ja..
ik ben maar 1.75 ofzo en voel mij al mini me
achja, voordeel is dat het verder nergens invloed op heeftquote:
1.72 hierquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel lang ja..
ik ben maar 1.75 ofzo en voel mij al mini me
dat is nog kleinerquote:
1.63 hierquote:
1.78quote:
Lang voor een damequote:
Nee, ik ben petitequote:
daarom neem ik ook niet de titel dame op mequote:
Oh sorry mevrouwquote:Op maandag 27 juli 2026 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom neem ik ook niet de titel dame op me![]()
Gewoon vrouw
lekker op tijdquote:Op maandag 27 juli 2026 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3 kwartier geleden ongeveer weer terug op de camping gearriveerd.
Zo naar bed.![]()
Ja, om die tijd branden we waarschijnlijk wel de tent uit.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker op tijd
kun je morgen om 6u voor de voortent zitten met je stokbroodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |