SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Zonder wrijving geen glans
Te vroeg voor me hoor.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Een "vriendin" van me wil niet meer met mij afspreken omdat er een maand geleden iemand hier in huis is geweest die ze haat.Nu komt ze met 10.000 kut smoesjes om niet meer af te spreken. Nou dat was deze vriendschap.
Ze had ook gezegd dat ze dat stom vond (dat hij hier in huis is geweest) maar nu komt ze echt met dingen als ja ik vind op de bank hangen bij jou ook maar vermoeiend, kost me energie dus dat wil ik ook niet meer. Na 7.5 jaar ineens.Maar goed ze wil ook eerst niet meer afspreken dus dit is wel klaar.
Wtf.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Een "vriendin" van me wil niet meer met mij afspreken omdat er een maand geleden iemand hier in huis is geweest die ze haat.Nu komt ze met 10.000 kut smoesjes om niet meer af te spreken. Nou dat was deze vriendschap.
Ze had ook gezegd dat ze dat stom vond (dat hij hier in huis is geweest) maar nu komt ze echt met dingen als ja ik vind op de bank hangen bij jou ook maar vermoeiend, kost me energie dus dat wil ik ook niet meer. Na 7.5 jaar ineens.Maar goed ze wil ook eerst niet meer afspreken dus dit is wel klaar.
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uurquote:Op maandag 27 juli 2026 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wtf.
Good riddance dan. Ik zou dan ook zeggen; waarom zeg je dit allemaal nog? Doei!
Ja, is het ook.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uur) te vermoeiend vind. Klinkt vooral als een kut excuus om niet meer te komen.
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Ze wil gewoon lekker actief gaan wandelen of sporten met je.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uur) te vermoeiend vind. Klinkt vooral als een kut excuus om niet meer te komen.
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:04 schreef dud0r het volgende:
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.
Ze laat het tenminste nog weten.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haarquote:Op maandag 27 juli 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze laat het tenminste nog weten.
Ik werd een jaar of 2 terug ineens geghost. Ik heb liever dat ze gewoon had gezegd: Sorry Buurmeisje, ik zie het niet meer zitten, doei!
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haar
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haar
Ok ze is idd 12.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.
Dan zegt ze dat ze geen tijd meer heeft om af te spreken maar dat is echt bullshit.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?
Yeps. Plus, het is hier een uurtje vroeger dan bij julliequote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
In jouw regio is het geloof ik normaal om iets later te lunchen, toch?
Ja, ik zou echt zeggen; Joe, jammer dat het zo moet, maar succes met de rest van je levenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Ama het volgende:
Ze wil gewoon niet meer afspreken omdat hij hier geweest en nu verzint ze allemaal redenen om niet meer af te spreken.
Ik dacht dat je zei dat het een gezellige barbecue was.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.
Waarom zou ik dat gaan vragenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?
Ik heb het gezellig gehad hoor, ook met haar wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht dat je zei dat het een gezellige barbecue was.
Oke okequote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het gezellig gehad hoor, ook met haar wel.
Daar heb je ook wel gelijk in ja. Het voelt dubbel. Want de ene kant van mijn hoofd denkt dat ook oprecht wel maar de andere kant denkt ook wat zonde dit.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt zeggen; Joe, jammer dat het zo moet, maar succes met de rest van je leven
Snap ik wel hoor. Maar vrienden die zo doen, zijn geen vriendenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in ja. Het voelt dubbel. Want de ene kant van mijn hoofd denkt dat ook oprecht wel maar de andere kant denkt ook wat zonde dit.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Maar vrienden die zo doen, zijn geen vrienden
De tering zeg. Kinderachtig iemand.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Is dat tegenwoordig moed indrinken?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig moed indrinken?
Joh.quote:
Dronken mensen spreken altijd de waarheid en zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.En dat liet ze ook steeds merken. Maar goed dat was met alcohol op en nuchter was het altijd prima.
Dat klinkt als een kwaaie dronk. Dan moet je gewoon niet drinken.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.En dat liet ze ook steeds merken. Maar goed dat was met alcohol op en nuchter was het altijd prima.
drink, maar geniet met matequote:
Ja ze wou ook niet meer drinken na die avond. Ze had zelf ook door dat het niet best was.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kwaaie dronk. Dan moet je gewoon niet drinken.
@Haags is een echte vrouwenverslinderquote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze laat het tenminste nog weten.
Ik werd een jaar of 2 terug ineens geghost. Ik heb liever dat ze gewoon had gezegd: Sorry Buurmeisje, ik zie het niet meer zitten, doei!
Ik geloof niet dat Haags een vrouw isquote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags is een echte vrouwenverslinder
Jaquote:
Je komt ook al een stuk beter over.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk heb niet toegegeven gisteravond en ben dus nu wel een beetje trots. UC vanochtend gehad, daarna nog lekker dutje gedaan en net even door de Hema gestruind
Thanks for asking
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2026 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je komt ook al een stuk beter over.En ik ben ook trots op je!
Moeilijke momenten horen er helaas ook bij.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja, gisteravond was even een momentje, verder ben ik doorgaans zoals nu
Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijke momenten horen er helaas ook bij.
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.
Begeleiding erbij lijkt me idd wel fijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.
Maar vanaf volgende week intensieve begeleiding erbij, dus nog even 'alleen' volhouden
Goed uitgelegd wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.quote:
Dat klinkt wel pittig ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.
Intensief dus
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Even die parkje checkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, lunch. En dan even een parkshow kijken.
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mijquote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze wou ook niet meer drinken na die avond. Ze had zelf ook door dat het niet best was.
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
We kwamen al eerder tot de conclusie dat ze 12 isquote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mij
Sinds de coronaperiode hier hetzelfde.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Prins Bernhard verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, onder meer in Circuit Zandvoort
Prins Bernhard van Oranje-Nassau verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, waaronder zijn belang in het Circuit Zandvoort. Hij laat weten zich te willen richten op nieuwe bedrijven op het gebied van kunstmatige intelligentie.
Volgens hem verandert de wereld sneller dan ooit met kunstmatige intelligentie en nieuwe technologieën. „Dat is precies de fase waarin ik het liefste actief ben: nieuwe creatieve ontwikkelingen, ondernemingen bouwen en samen met andere ondernemers iets creëren dat er nog niet is.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zandvoort~aae5e2ed/
Denk dat die er een kiloprijs voor vraagtquote:
schattige poesjes zijn dat.quote:
notedquote:
Same here. Allemaal uit elkaar gevallen. Heb mn vriendenclub van vroeger nog wel maar die wonen allemaal ver weg en zie ik 1 a 2x per jaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
Oh dan ben ik nog niet zo raar.quote:
Ja hier is het sinds corona ook helemaal omgeslagen. Het is echt nog geen schim van wat het was.quote:
Ze willen gewoon niet!quote:Op maandag 27 juli 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Dus wekelijks langskomen op de koffie is wel een beetje moeilijk ja
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggertquote:
Stelletje luie hondenquote:
Succes, buurmeisje! You got thisquote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Thanksquote:
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Jeetje, dat is echt kutquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Dit ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Ik had meer verwacht van CL.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Maar goed, begrijpelijk ook wel want ikquote:
Dafuqquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Wat hij zegt.quote:
Ik mag er gewoon 3 gratis meenemenquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, ik kan nu ook een koffer toevoegen aan m'n vlucht via de maatschappij zelf. ¤90 ipv ¤135. Plotseling is het nogal aantrekkelijk.
Kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft mijn vertrouwen in de mensheid wel een opdonder gegeven.
Ja, begrijpelijkquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft mijn vertrouwen in de mensheid wel een opdonder gegeven.
Ja maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 27 juli 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betaal je er niet gewoon indirect al voor?
Ik betaal nu helemaal niets omdat ik waarschijnlijk geen koffer nodig heb.quote:
Snotver rivalquote:
Ik was ook niet zo gezellig toen ik als Koos Werkeloos door een scheiding heengingquote:Op maandag 27 juli 2026 14:57 schreef Ama het volgende:
Andere mensen konden beter begrijpen waar het vandaan kwam en/of we hadden een keer een goed gesprek en het was klaar. Maar hij niet en ging die echt een soort psycholoog uithangen.Rot toch op.
Maar hoe voel je je daar nou bij?quote:Op maandag 27 juli 2026 14:57 schreef Ama het volgende:
Andere mensen konden beter begrijpen waar het vandaan kwam en/of we hadden een keer een goed gesprek en het was klaar. Maar hij niet en ging die echt een soort psycholoog uithangen.Rot toch op.
Jij gaat toch meer dan een week weg? Hoe ga je alle kleren in een tas krijgen?quote:Op maandag 27 juli 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betaal nu helemaal niets omdat ik waarschijnlijk geen koffer nodig heb.
M'n grap, wat doe jequote:Op maandag 27 juli 2026 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Prima want geen zin in zulke vermoeiende mensen.
allemaal aantrekken over elkaar heen.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat toch meer dan een week weg? Hoe ga je alle kleren in een tas krijgen?
Klinkt niet zo heel praktischquote:Op maandag 27 juli 2026 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
allemaal aantrekken over elkaar heen.
En dan bij het hotel alles uit trekken.
opquote:
quote:
Nee maar hoe gaat hij het anders doenquote:
dag 1 op de reguliere manier.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:24 schreef dud0r het volgende:
Kan ook nog dat hij 3 onderbroeken mee neemt en die vier keer draagt.
Jij snapt 'mquote:Op maandag 27 juli 2026 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dag 1 op de reguliere manier.
dag 2 achterste voren
dag 3 binnenste buiten
dag 4 achterste voren en binnenste buiten.
mijn vaste ritueel op vakantiequote:
Slim slimquote:Op maandag 27 juli 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vaste ritueel op vakantie
en dan zijn het onderbroeken die al bijna vergaan zijn zodat ze na dag 4 gewoon in de prullebak kunnen
Of hele dagen in de wasserette en de zonsverduistering missenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:24 schreef dud0r het volgende:
Kan ook nog dat hij 3 onderbroeken mee neemt en die vier keer draagt.
Genieten!quote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
woensdag 34 graden, uitgerekend de dag dat ik aar kantoor moet
Dit is de strategiequote:Op maandag 27 juli 2026 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
allemaal aantrekken over elkaar heen.
En dan bij het hotel alles uit trekken.
Grote tas en kleinere tas in de cabine.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleren aan is zoooo 2025.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker helicopteren in het gangpad.quote:
waar er airco is?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
stewardess dienblad uit de handen meppenquote:
Neem je zwembroek meequote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeet je ook niet je winterjas aan te trekken, kan best frisjes zijn daarquote:Op maandag 27 juli 2026 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote tas en kleinere tas in de cabine.
Dus geen balkini weer?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:14 schreef bitterbal het volgende:
wij krijgen hier geloof ik deze week just slecht weer
En terecht. moeten ze zich maar gedragen...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie mee gekregen van die ruzie in de metro in bangkok tussen italiaanse studenten , hun leraar en een thaise vrouw?
De studenten waren veelte luid in de metro dus de thaise had ze daar op beleefd aangesproken waarop de studenten fuck you tegen haar zeiden en hun middelvinger op staken. En er was ook een volwassen begeleider mee, denk leerkracht ofzo. En die zei tegen die thaise vrouw:
Sorry we bring money to your country and fuck you![]()
![]()
![]()
Nu moesten ze dus aan haar excuses aanbieden en hebben ze dat ook ergens anders nog op beeld gedaan![]()
https://www.facebook.com/reel/1031403806408848
die leerlingen snap ik nog dat ze luid zijn maar dat die docente daar dan niet tegen optreed en mee doet man man manquote:Op maandag 27 juli 2026 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En terecht. moeten ze zich maar gedragen...
Straks quesedilla's. Had nog 2 avocado's en een limoen liggen die wel op moeten.quote:
Winterjas was ook een beetje mijn hack om maar zo min mogelijk dikke kleding mee te hoeven nemen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet je ook niet je winterjas aan te trekken, kan best frisjes zijn daar
En terecht.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:23 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie mee gekregen van die ruzie in de metro in bangkok tussen italiaanse studenten , hun leraar en een thaise vrouw?
De studenten waren veelte luid in de metro dus de thaise had ze daar op beleefd aangesproken waarop de studenten fuck you tegen haar zeiden en hun middelvinger op staken. En er was ook een volwassen begeleider mee, denk leerkracht ofzo. En die zei tegen die thaise vrouw:
Sorry we bring money to your country and fuck you![]()
![]()
![]()
Nu moesten ze dus aan haar excuses aanbieden en hebben ze dat ook ergens anders nog op beeld gedaan![]()
https://www.facebook.com/reel/1031403806408848
Iew, buitenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Haags het volgende:
Ben nog niet heel erg goed in golfen maar wel weer ff lekker paar uurtjes buiten gehuppeld.
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aardappelkroketjes, doperwtjes en wortelen en schnitzel voor de vleeseters in huis
Zo uitgebreid niet maar wel stroopquote:Op maandag 27 juli 2026 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog gegeten. Met kaneel in het beslag en stroop erop
Wel netjes aan de etiquette gehouden?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van dat semi verplichte na borrelen elke keer
Hoezo mag een vrouw geen mini rokje aan met topje?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes aan de etiquette gehouden?
[ afbeelding ]
waarom staan die voeten zo raar bij allebei?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel netjes aan de etiquette gehouden?
[ afbeelding ]
Golf is een rare sportquote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom staan die voeten zo raar bij allebei?
Omdat ze nodig moeten pissen.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zijn gewoon speciaaltjesquote:Op maandag 27 juli 2026 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Golfen is ook om een sport om te netwerken idd en daarna borrelen en deals sluitenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Haags het volgende:
Ben nog niet heel erg goed in golfen maar wel weer ff lekker paar uurtjes buiten gehuppeld.
wasda?quote:
Wat is dezequote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
wasda?
google helpt me niet wat daar zie ik alleen maar draken
Mixed grill, maar dan in Toverland.quote:
Timingquote:Op maandag 27 juli 2026 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was even een gevoel voor timing. Ik dacht ik ga even kijken hoe ver de oven met de pizza is. Op het moment dat ik kijk staat ie op nog 2 seconden...
ah okequote:
Nicequote:Op maandag 27 juli 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Mixed grill, maar dan in Toverland.![]()
[ afbeelding ]
Werd ook nog aan tafel in de fik gestoken.
Anders komt the Donald uit de bosjes tevoorschijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo mag een vrouw geen mini rokje aan met topje?
@Citizen.Erasedquote:Op maandag 27 juli 2026 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor https://foqueville.nl/smilies.html
gaaf dat ze op deze manier nog te gebruiken zijn!
En Berlusconi.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Anders komt the Donald uit de bosjes tevoorschijn.
Ome Bertus lust ze wel.quote:
Bunga bungaquote:
Hij heeft die lijst nooit met jou gedeeld?quote:
Ik heb m'n eigen lijstquote:Op maandag 27 juli 2026 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij heeft die lijst nooit met jou gedeeld?
Lustte.quote:
Dan zou ik me echt zorgen gaan maken als hij te voorschijn zou komen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Pffffquote:Op maandag 27 juli 2026 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest in Toverland. Op naar de camping. Was een leuke, maar vermoeiende dag.![]()
Nu nog een klein uurtje terug fietsen.
Benieuwd wie daar op staan.quote:
Hij is nu impotent?quote:
Hij is de pijp uit toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd wie daar op staan.
[..]
Hij is nu impotent?
Hihi, je zei pijp!quote:
Redelijk wat verschillende nationaliteitenquote:
quote:
Berluscoffin.quote:
hue huequote:
Viesterds zijn jullie!quote:
Whehe, niks mis mee. Welke nationaliteit was de beste?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Redelijk wat verschillende nationaliteiten
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, niks mis mee. Welke nationaliteit was de beste?
NEIN!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.
Echt he. Iedereen kuis hierquote:
Jij snapt 'mquote:
Kalm, kalm meneer Bontenbal.quote:
De Zweedse want die rijdt als een Volvo, naait als een Husqvarna en zuigt als een Nilfiskquote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Excuses!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gadver, associeer mij niet met dat soort tuig
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Zweedse want die rijdt als een Volvo, naait als een Husqvarna en zuigt als een Nilfisk
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Vorige week allemaal zakjes natvoer voor Hedwig gehaald in Duitsland want aanbieding. Is iets anders dan ze normaal krijgt dus ze was het na 1 zakje wel weer zat.Leuk katten.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.
Zalm is heel soms acceptabel. Al het andere laat hij liggen
Une petite joyeuse Française was toch wel een revelatiequote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmm misschien wil ze de zalm smaak nog wel. De tonijn lijkt ze te laten liggen. 🤔 Maar had niet verwacht dat ze echt kieskeurig zou zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.
Zalm is heel soms acceptabel. Al het andere laat hij liggen
Goeie omschrijving hoor.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Une petite joyeuse Française was toch wel een revelatie
Ik had verwacht "De Finse schone natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Die doet niet onder hoorquote:Op maandag 27 juli 2026 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had verwacht "De Finse schone natuurlijk"
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die doet niet onder hoor![]()
Het was meer gebaseerd op een totaal cliché, en dat cliché klopte ook gewoon helemaal. Beginnend met hoe Franse een Franse meid eruit kan zien
Oefquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor https://foqueville.nl/smilies.html
gaaf dat ze op deze manier nog te gebruiken zijn!
Alle credits naar Floryquote:
Ah oui!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
Ze vond het strontirritant dat iedereen direct zag dat ze Frans wasquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze vond het strontirritant dat iedereen direct zag dat ze Frans was"Ik wil wat mysterie om me heen hangen!"
Voor mij is iedereen kleinquote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amélie Poulainquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
Ging goed totdat ik sigaretjes lasquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
dat moet je dan ook niet doenquote:Op maandag 27 juli 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Vorige week allemaal zakjes natvoer voor Hedwig gehaald in Duitsland want aanbieding. Is iets anders dan ze normaal krijgt dus ze was het na 1 zakje wel weer zat.Leuk katten.
jij bent een 2m+ reus?>quote:Op maandag 27 juli 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen klein
1.92quote:
das wel lang ja..quote:
Ahwquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel lang ja..
ik ben maar 1.75 ofzo en voel mij al mini me
achja, voordeel is dat het verder nergens invloed op heeftquote:
1.72 hierquote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel lang ja..
ik ben maar 1.75 ofzo en voel mij al mini me
dat is nog kleinerquote:
1.63 hierquote:
1.78quote:
Lang voor een damequote:
Nee, ik ben petitequote:
daarom neem ik ook niet de titel dame op mequote:
Oh sorry mevrouwquote:Op maandag 27 juli 2026 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom neem ik ook niet de titel dame op me![]()
Gewoon vrouw
lekker op tijdquote:Op maandag 27 juli 2026 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3 kwartier geleden ongeveer weer terug op de camping gearriveerd.
Zo naar bed.![]()
Ja, om die tijd branden we waarschijnlijk wel de tent uit.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker op tijd
kun je morgen om 6u voor de voortent zitten met je stokbroodje
Ah merdequote:
Gaat de kachel morgen al aan? Dacht pas woensdagquote:Op maandag 27 juli 2026 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, om die tijd branden we waarschijnlijk wel de tent uit.
Ben je al bij de Appie geweest voor Dr. Pepper ?? in de bonus deze week; 2e Halve prijs)quote:Op maandag 27 juli 2026 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de kachel morgen al aan? Dacht pas woensdag
Nee heb nog wel staan van toen ze laatst 50% waren. Maar hier bij de AH moet ik het toch altijd bij de servicebalie bestellen want ze hebben alleen de normale in het assortiment in de winkelquote:Op maandag 27 juli 2026 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al bij de Appie geweest voor Dr. Pepper ?? in de bonus deze week; 2e Halve prijs)
Oh balen, hier ligt die vanille gewoon in de schappenquote:Op maandag 27 juli 2026 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb nog wel staan van toen ze laatst 50% waren. Maar hier bij de AH moet ik het toch altijd bij de servicebalie bestellen want ze hebben alleen de normale in het assortiment in de winkel
Ja dit is een kleine AH, dus daar hebben ze vaak zulke 'extra' smaken nietquote:Op maandag 27 juli 2026 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh balen, hier ligt die vanille gewoon in de schappen
Ja dan moet je doorpostenquote:
Ik ga denk ik wel zo op bed liggen. Morgen weer een "middag" dienst, dus hoef er niet heel vroeg uit..quote:
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Net bijna een kind aangereden
Echt tekstboek kind dat uit het niets tussen geparkeerde auto's de straat op rent. Ze kwam zo erg uit het niets dat ik niet eens erg geschrokken ben, ik heb haar niet eens echt gezien tot ik er al langs was...
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt tekstboek kind dat uit het niets tussen geparkeerde auto's de straat op rent. Ze kwam zo erg uit het niets dat ik niet eens erg geschrokken ben, ik heb haar niet eens echt gezien tot ik er al langs was...
Kind is nooit voor m'n auto gekomen, ik had wat dat betreft echt geen halve seconde later daar moeten komen. Ze is bijna tegen m'n voorwiel of deur gelopen. Zag nog net een schim links van me.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.
Had je bijna een kras op de lakquote:Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kind is nooit voor m'n auto gekomen, ik had wat dat betreft echt geen halve seconde later daar moeten komen. Ze is bijna tegen m'n voorwiel of deur gelopen. Zag nog net een schim links van me.
quote:Op maandag 27 juli 2026 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je leasbak niet automagisch op de rem? Dat had ik een tijd geleden eens toen er een fietser ineens op zijn plaat ging voor me.
Auto remde, fietser in de achterruitquote:
Dat is mij eerder prima geluktquote:Op maandag 27 juli 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Eind 24 en begin 25 tot 2x toe aanrijding, 1x een electrische scooter, 1x een ebike. Alleen een fatbike ontbreekt nog. Ik doe iets niet goedquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 23:06 schreef bitterbal het volgende:
alsof er een hand in mij zit die alles aan het verplaatsen is en over in knijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |