Ja hier is het sinds corona ook helemaal omgeslagen. Het is echt nog geen schim van wat het was.quote:
Ze willen gewoon niet!quote:Op maandag 27 juli 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Dus wekelijks langskomen op de koffie is wel een beetje moeilijk ja
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggertquote:
Stelletje luie hondenquote:
Succes, buurmeisje! You got thisquote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Thanksquote:
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Jeetje, dat is echt kutquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Dit ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Ik had meer verwacht van CL.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Maar goed, begrijpelijk ook wel want ikquote:
Dafuqquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Wat hij zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |