Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijke momenten horen er helaas ook bij.
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.
Begeleiding erbij lijkt me idd wel fijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.
Maar vanaf volgende week intensieve begeleiding erbij, dus nog even 'alleen' volhouden
Goed uitgelegd wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.quote:
Dat klinkt wel pittig ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.
Intensief dus
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Even die parkje checkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, lunch. En dan even een parkshow kijken.
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mijquote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze wou ook niet meer drinken na die avond. Ze had zelf ook door dat het niet best was.
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
We kwamen al eerder tot de conclusie dat ze 12 isquote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mij
Sinds de coronaperiode hier hetzelfde.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Prins Bernhard verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, onder meer in Circuit Zandvoort
Prins Bernhard van Oranje-Nassau verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, waaronder zijn belang in het Circuit Zandvoort. Hij laat weten zich te willen richten op nieuwe bedrijven op het gebied van kunstmatige intelligentie.
Volgens hem verandert de wereld sneller dan ooit met kunstmatige intelligentie en nieuwe technologieën. „Dat is precies de fase waarin ik het liefste actief ben: nieuwe creatieve ontwikkelingen, ondernemingen bouwen en samen met andere ondernemers iets creëren dat er nog niet is.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zandvoort~aae5e2ed/
Denk dat die er een kiloprijs voor vraagtquote:
schattige poesjes zijn dat.quote:
notedquote:
Same here. Allemaal uit elkaar gevallen. Heb mn vriendenclub van vroeger nog wel maar die wonen allemaal ver weg en zie ik 1 a 2x per jaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
Oh dan ben ik nog niet zo raar.quote:
Ja hier is het sinds corona ook helemaal omgeslagen. Het is echt nog geen schim van wat het was.quote:
Ze willen gewoon niet!quote:Op maandag 27 juli 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Dus wekelijks langskomen op de koffie is wel een beetje moeilijk ja
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggertquote:
Stelletje luie hondenquote:
Succes, buurmeisje! You got thisquote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Thanksquote:
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Jeetje, dat is echt kutquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Dit ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Ik had meer verwacht van CL.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Maar goed, begrijpelijk ook wel want ikquote:
Dafuqquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Wat hij zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |