SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Zonder wrijving geen glans
Te vroeg voor me hoor.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Een "vriendin" van me wil niet meer met mij afspreken omdat er een maand geleden iemand hier in huis is geweest die ze haat.Nu komt ze met 10.000 kut smoesjes om niet meer af te spreken. Nou dat was deze vriendschap.
Ze had ook gezegd dat ze dat stom vond (dat hij hier in huis is geweest) maar nu komt ze echt met dingen als ja ik vind op de bank hangen bij jou ook maar vermoeiend, kost me energie dus dat wil ik ook niet meer. Na 7.5 jaar ineens.Maar goed ze wil ook eerst niet meer afspreken dus dit is wel klaar.
Wtf.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Een "vriendin" van me wil niet meer met mij afspreken omdat er een maand geleden iemand hier in huis is geweest die ze haat.Nu komt ze met 10.000 kut smoesjes om niet meer af te spreken. Nou dat was deze vriendschap.
Ze had ook gezegd dat ze dat stom vond (dat hij hier in huis is geweest) maar nu komt ze echt met dingen als ja ik vind op de bank hangen bij jou ook maar vermoeiend, kost me energie dus dat wil ik ook niet meer. Na 7.5 jaar ineens.Maar goed ze wil ook eerst niet meer afspreken dus dit is wel klaar.
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uurquote:Op maandag 27 juli 2026 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wtf.
Good riddance dan. Ik zou dan ook zeggen; waarom zeg je dit allemaal nog? Doei!
Ja, is het ook.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uur) te vermoeiend vind. Klinkt vooral als een kut excuus om niet meer te komen.
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Ze wil gewoon lekker actief gaan wandelen of sporten met je.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt bullshit dat ze ineens op de bankhangen hier (ze blijft vaak ook maar een uur) te vermoeiend vind. Klinkt vooral als een kut excuus om niet meer te komen.
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:04 schreef dud0r het volgende:
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.
Ze laat het tenminste nog weten.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haarquote:Op maandag 27 juli 2026 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat iemand zo makkelijk kan denken over een vriendschap. Vorige maand nog dikke lol gehad samen bij een BBQ van vrienden. 2 weken later komt hij hier een half dagje helpen verven en nu is het klaar.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze laat het tenminste nog weten.
Ik werd een jaar of 2 terug ineens geghost. Ik heb liever dat ze gewoon had gezegd: Sorry Buurmeisje, ik zie het niet meer zitten, doei!
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haar
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem verliefd op hem en denkt ze dat hij jou even alle hoeken van de kamer heeft laten zien toen hij er was en voelt dat als verraad voor haar
Ok ze is idd 12.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.
Dan zegt ze dat ze geen tijd meer heeft om af te spreken maar dat is echt bullshit.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?
Yeps. Plus, het is hier een uurtje vroeger dan bij julliequote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
In jouw regio is het geloof ik normaal om iets later te lunchen, toch?
Ja, ik zou echt zeggen; Joe, jammer dat het zo moet, maar succes met de rest van je levenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Ama het volgende:
Ze wil gewoon niet meer afspreken omdat hij hier geweest en nu verzint ze allemaal redenen om niet meer af te spreken.
Ik dacht dat je zei dat het een gezellige barbecue was.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol nee bij die BBQ gingen ze bijna vechten nadat ze 2.5 uur dronken met elkaar in discussie waren gegaan omdat ze elkaar kut vinden.
Waarom zou ik dat gaan vragenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien misschien van alles. Anders vraag haar gewoon waarom ze ineens zo raar doet?
Ik heb het gezellig gehad hoor, ook met haar wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht dat je zei dat het een gezellige barbecue was.
Oke okequote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het gezellig gehad hoor, ook met haar wel.
Daar heb je ook wel gelijk in ja. Het voelt dubbel. Want de ene kant van mijn hoofd denkt dat ook oprecht wel maar de andere kant denkt ook wat zonde dit.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt zeggen; Joe, jammer dat het zo moet, maar succes met de rest van je leven
Snap ik wel hoor. Maar vrienden die zo doen, zijn geen vriendenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in ja. Het voelt dubbel. Want de ene kant van mijn hoofd denkt dat ook oprecht wel maar de andere kant denkt ook wat zonde dit.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Maar vrienden die zo doen, zijn geen vrienden
De tering zeg. Kinderachtig iemand.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:58 schreef Ama het volgende:
Is dat tegenwoordig moed indrinken?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig moed indrinken?
Joh.quote:
Dronken mensen spreken altijd de waarheid en zo.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.En dat liet ze ook steeds merken. Maar goed dat was met alcohol op en nuchter was het altijd prima.
Dat klinkt als een kwaaie dronk. Dan moet je gewoon niet drinken.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was sowieso best kut die avond tegen iedereen. Ze was alleen tegen mij en een andere vriendin leuk want de rest vond ze kut.En dat liet ze ook steeds merken. Maar goed dat was met alcohol op en nuchter was het altijd prima.
drink, maar geniet met matequote:
Ja ze wou ook niet meer drinken na die avond. Ze had zelf ook door dat het niet best was.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kwaaie dronk. Dan moet je gewoon niet drinken.
@Haags is een echte vrouwenverslinderquote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze laat het tenminste nog weten.
Ik werd een jaar of 2 terug ineens geghost. Ik heb liever dat ze gewoon had gezegd: Sorry Buurmeisje, ik zie het niet meer zitten, doei!
Ik geloof niet dat Haags een vrouw isquote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags is een echte vrouwenverslinder
Jaquote:
Je komt ook al een stuk beter over.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk heb niet toegegeven gisteravond en ben dus nu wel een beetje trots. UC vanochtend gehad, daarna nog lekker dutje gedaan en net even door de Hema gestruind
Thanks for asking
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2026 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je komt ook al een stuk beter over.En ik ben ook trots op je!
Moeilijke momenten horen er helaas ook bij.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja, gisteravond was even een momentje, verder ben ik doorgaans zoals nu
Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijke momenten horen er helaas ook bij.
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrienden komen en gaan. Circle of Life enzo. Niet meer naar omkijken en door.
Begeleiding erbij lijkt me idd wel fijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaan er nog wel meer komen ook, vrees ik.
Maar vanaf volgende week intensieve begeleiding erbij, dus nog even 'alleen' volhouden
Goed uitgelegd wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.quote:
Dat klinkt wel pittig ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, 3 werkdagen per week, 12 weken lang. In groepsvorm.
Intensief dus
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd gaan ze een stuk sneller dan dat ze komen. En dan wordt het wel heel rustig soms. Zeker als het iemand is waar je al heel lang een hele close band mee hebt.
Even die parkje checkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, lunch. En dan even een parkshow kijken.
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mijquote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze wou ook niet meer drinken na die avond. Ze had zelf ook door dat het niet best was.
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
We kwamen al eerder tot de conclusie dat ze 12 isquote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Is ze nog single? Want dit klinkt als een date voor mij
Sinds de coronaperiode hier hetzelfde.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Prins Bernhard verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, onder meer in Circuit Zandvoort
Prins Bernhard van Oranje-Nassau verkoopt al zijn vastgoed en andere zakelijke belangen, waaronder zijn belang in het Circuit Zandvoort. Hij laat weten zich te willen richten op nieuwe bedrijven op het gebied van kunstmatige intelligentie.
Volgens hem verandert de wereld sneller dan ooit met kunstmatige intelligentie en nieuwe technologieën. „Dat is precies de fase waarin ik het liefste actief ben: nieuwe creatieve ontwikkelingen, ondernemingen bouwen en samen met andere ondernemers iets creëren dat er nog niet is.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zandvoort~aae5e2ed/
Denk dat die er een kiloprijs voor vraagtquote:
schattige poesjes zijn dat.quote:
notedquote:
Same here. Allemaal uit elkaar gevallen. Heb mn vriendenclub van vroeger nog wel maar die wonen allemaal ver weg en zie ik 1 a 2x per jaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep van mensen die ik wekelijks zag is tegenwoordig een (vage) bekendengroep geworden. Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
quote:Op maandag 27 juli 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb nog 2 mensen die ik met enige regelmaat echt zie.
Oh dan ben ik nog niet zo raar.quote:
Ja hier is het sinds corona ook helemaal omgeslagen. Het is echt nog geen schim van wat het was.quote:
Ze willen gewoon niet!quote:Op maandag 27 juli 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Dus wekelijks langskomen op de koffie is wel een beetje moeilijk ja
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggertquote:
Stelletje luie hondenquote:
Succes, buurmeisje! You got thisquote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Thanksquote:
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Jeetje, dat is echt kutquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Dit ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb heel lang ook 'maar' 2 vriendinnen gehad. Heb dat in de afgelopen jaren (na corona) weten uit te breiden naar 4. Vind dat ook wel genoegLiever een paar goede vrienden dan een heleboel random vrienden.
Ik had meer verwacht van CL.quote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene van wie ik dacht dat het mn beste vriendin was heeft me keihard laten vallen toen ik in een zware periode zat (vader overleden oa). Dan leer je je echte vrienden kennen.
Maar goed, begrijpelijk ook wel want ikquote:
Dafuqquote:Op maandag 27 juli 2026 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ook keihard nodig, want tot nu toe steeds therapieën gehad van 1 á 2 uur praten in de week -> symptoombestrijding. Nu ga ik 12 weken lang inzetten op het aanpakken van de bron en kan ik na die 12 weken hopelijk beter omgaan met alles wat mij triggert
Wat hij zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |