Ik mag er gewoon 3 gratis meenemenquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, ik kan nu ook een koffer toevoegen aan m'n vlucht via de maatschappij zelf. ¤90 ipv ¤135. Plotseling is het nogal aantrekkelijk.
Kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft mijn vertrouwen in de mensheid wel een opdonder gegeven.
Ja, begrijpelijkquote:Op maandag 27 juli 2026 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft mijn vertrouwen in de mensheid wel een opdonder gegeven.
Ja maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 27 juli 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betaal je er niet gewoon indirect al voor?
Ik betaal nu helemaal niets omdat ik waarschijnlijk geen koffer nodig heb.quote:
Snotver rivalquote:
Ik was ook niet zo gezellig toen ik als Koos Werkeloos door een scheiding heengingquote:Op maandag 27 juli 2026 14:57 schreef Ama het volgende:
Andere mensen konden beter begrijpen waar het vandaan kwam en/of we hadden een keer een goed gesprek en het was klaar. Maar hij niet en ging die echt een soort psycholoog uithangen.Rot toch op.
Maar hoe voel je je daar nou bij?quote:Op maandag 27 juli 2026 14:57 schreef Ama het volgende:
Andere mensen konden beter begrijpen waar het vandaan kwam en/of we hadden een keer een goed gesprek en het was klaar. Maar hij niet en ging die echt een soort psycholoog uithangen.Rot toch op.
Jij gaat toch meer dan een week weg? Hoe ga je alle kleren in een tas krijgen?quote:Op maandag 27 juli 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betaal nu helemaal niets omdat ik waarschijnlijk geen koffer nodig heb.
M'n grap, wat doe jequote:Op maandag 27 juli 2026 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Prima want geen zin in zulke vermoeiende mensen.
allemaal aantrekken over elkaar heen.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat toch meer dan een week weg? Hoe ga je alle kleren in een tas krijgen?
Klinkt niet zo heel praktischquote:Op maandag 27 juli 2026 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
allemaal aantrekken over elkaar heen.
En dan bij het hotel alles uit trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |