Dan zou ik me echt zorgen gaan maken als hij te voorschijn zou komen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Pffffquote:Op maandag 27 juli 2026 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest in Toverland. Op naar de camping. Was een leuke, maar vermoeiende dag.![]()
Nu nog een klein uurtje terug fietsen.
Benieuwd wie daar op staan.quote:
Hij is nu impotent?quote:
Hij is de pijp uit toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd wie daar op staan.
[..]
Hij is nu impotent?
Hihi, je zei pijp!quote:
Redelijk wat verschillende nationaliteitenquote:
quote:
Berluscoffin.quote:
hue huequote:
Viesterds zijn jullie!quote:
Whehe, niks mis mee. Welke nationaliteit was de beste?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Redelijk wat verschillende nationaliteiten
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, niks mis mee. Welke nationaliteit was de beste?
NEIN!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.
Echt he. Iedereen kuis hierquote:
Jij snapt 'mquote:
Kalm, kalm meneer Bontenbal.quote:
De Zweedse want die rijdt als een Volvo, naait als een Husqvarna en zuigt als een Nilfiskquote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Excuses!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gadver, associeer mij niet met dat soort tuig
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Zweedse want die rijdt als een Volvo, naait als een Husqvarna en zuigt als een Nilfisk
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitse. Want die geven altijd een cijfer.
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Vorige week allemaal zakjes natvoer voor Hedwig gehaald in Duitsland want aanbieding. Is iets anders dan ze normaal krijgt dus ze was het na 1 zakje wel weer zat.Leuk katten.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.
Zalm is heel soms acceptabel. Al het andere laat hij liggen
Une petite joyeuse Française was toch wel een revelatiequote:Op maandag 27 juli 2026 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmm misschien wil ze de zalm smaak nog wel. De tonijn lijkt ze te laten liggen. 🤔 Maar had niet verwacht dat ze echt kieskeurig zou zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is ook kieskeurig. De andere vreet alles maar de ene wil alleen maar tonijn.
Zalm is heel soms acceptabel. Al het andere laat hij liggen
Goeie omschrijving hoor.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Une petite joyeuse Française was toch wel een revelatie
Ik had verwacht "De Finse schone natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Die doet niet onder hoorquote:Op maandag 27 juli 2026 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had verwacht "De Finse schone natuurlijk"
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die doet niet onder hoor![]()
Het was meer gebaseerd op een totaal cliché, en dat cliché klopte ook gewoon helemaal. Beginnend met hoe Franse een Franse meid eruit kan zien
Oefquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil jullie even bedanken voor https://foqueville.nl/smilies.html
gaaf dat ze op deze manier nog te gebruiken zijn!
Alle credits naar Floryquote:
Ah oui!quote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
Ze vond het strontirritant dat iedereen direct zag dat ze Frans wasquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze vond het strontirritant dat iedereen direct zag dat ze Frans was"Ik wil wat mysterie om me heen hangen!"
Voor mij is iedereen kleinquote:Op maandag 27 juli 2026 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amélie Poulainquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
Lange zwarte krullen, korte zomerrokjes met simpele gympen, resting bitch face maar wel een enorme grote glimlach, rookte soms die ultra dunne damessigaretjes, stond erop om wijn bij de lunch te bestellen
en nee, ze droeg geen baret of een ketting van ui en knoflook om haar nek, noch liep ze 24/7 rond met een stokbrood in haar arm
Ging goed totdat ik sigaretjes lasquote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef
dat moet je dan ook niet doenquote:Op maandag 27 juli 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
Vorige week allemaal zakjes natvoer voor Hedwig gehaald in Duitsland want aanbieding. Is iets anders dan ze normaal krijgt dus ze was het na 1 zakje wel weer zat.Leuk katten.
jij bent een 2m+ reus?>quote:Op maandag 27 juli 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen klein
1.92quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |